BELCH A. MICHAEL
Αποτελέσματα 1 - 2 από 2
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΗ
ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (10η ΕΚΔΟΣΗ)
Εκδότης: ΤΖΙΟΛΑΣ Κωδ. Πολιτείας: 4209-0071
Το βιβλίο εξετάζει τη διαφήμιση και την προώθηση από την προοπτική των ολοκληρωμένων επικοινωνιών μάρκετινγκ. Εξετάζονται λεπτομερώς όλα τα στοιχεία του μίγματος προώθησης και οι ρόλοι τους στις προσπάθειες ολοκληρωμένων επικοινωνιών μάρκετινγκ ενός οργανισμού. Παρόλο που η διαφήμιση στα μέσα μαζικής ενημέρωσης μπορεί να είναι το πιο ορατό μέρος του προγράμματος επικοινωνιών, η κατανόηση του ρόλου της στο σύγχρονο μάρκετινγκ απαιτεί προσοχή σε άλλους τομείς της προώθησης, όπως είναι το διαδραστικό μάρκετινγκ και το μάρκετινγκ μέσω του Διαδ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
(P/B) ADVERTISING AND PROMOTION
AN INTEGRATED MARKETING COMMUNICATIONS PERSPECTIVE
Εκδότης: MCGRAW-HILL Κωδ. Πολιτείας: 2625-0072
In this 10th edition, Belch/Belch introduces students to the fast-changing field of advertising and promotion. While advertising is its primary focus, it is more than just an introductory advertising text because there is more to most organizations' promotional programs than just advertising. The changes happening in the world of advertising are leading marketers and their agencies to approach advertising and promotion from an integrated marketing communications (IMC) perspective, which calls for a "big picture" approach to planning market... Διαβάστε περισσότερα... |
Αποτελέσματα 1 - 2 από 2
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
Πλοήγηση
Φίλτρα
Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής