Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

BELCH A. MICHAEL

Ταξινόμηση κατά:   
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΗ
ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (10η ΕΚΔΟΣΗ)
Εκδότης: ΤΖΙΟΛΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 4209-0071

Το βιβλίο εξετάζει τη διαφήμιση και την προώθηση από την προοπτική των ολοκληρωμένων επικοινωνιών μάρκετινγκ. Εξετάζονται λεπτομερώς όλα τα στοιχεία του μίγματος προώθησης και οι ρόλοι τους στις προσπάθειες ολοκληρωμένων επικοινωνιών μάρκετινγκ ενός οργανισμού. Παρόλο που η διαφήμιση στα μέσα μαζικής ενημέρωσης μπορεί να είναι το πιο ορατό μέρος του προγράμματος επικοινωνιών, η κατανόηση του ρόλου της στο σύγχρονο μάρκετινγκ απαιτεί προσοχή σε άλλους τομείς της προώθησης, όπως είναι το διαδραστικό μάρκετινγκ και το μάρκετινγκ μέσω του Διαδ...
Διαβάστε περισσότερα...
(P/B) ADVERTISING AND PROMOTION
AN INTEGRATED MARKETING COMMUNICATIONS PERSPECTIVE
Εκδότης: MCGRAW-HILL
Κωδ. Πολιτείας: 2625-0072

In this 10th edition, Belch/Belch introduces students to the fast-changing field of advertising and promotion. While advertising is its primary focus, it is more than just an introductory advertising text because there is more to most organizations' promotional programs than just advertising. The changes happening in the world of advertising are leading marketers and their agencies to approach advertising and promotion from an integrated marketing communications (IMC) perspective, which calls for a "big picture" approach to planning market...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Podcast – Βίος και Πολιτεία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

Το τέλος (σκληρόδετη έκδοση)
KERSHAW IAN
€22.00 €11.00
(-50%)
Κερδίζετε €11.00
ΑΘΗΝΑΙΚΟΙ ΠΕΡΙΠΑΤΟΙ
RUPP W. DAVID
€15.00 €7.50
(-50%)
Κερδίζετε €7.50

Βρείτε μας στο...

X
Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS