BROOKFIELD D. STEPHEN
Αποτελέσματα 1 - 5 από 5
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
ΠΡΟΣ ΜΙΑ ΚΡΙΤΙΚΑ ΣΤΟΧΑΣΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Εκδότης: GUTENBERG Κωδ. Πολιτείας: 0920-1992
Η τιμή Πολιτείας σε σύγκριση με την τιμή έκδοσης είναι χαμηλότερη κατά 25% Η πρώτη ελληνική μετάφραση της αναθεωρημένης δεύτερης έκδοσης του βραβευμένου βιβλίου του Stephen Brookfield "Προς μια κριτικά στοχαστική διδασκαλία" παρέχει σε όσες και όσους διδάσκουν ή/ ηγούνται ομάδων έναν εμπεριστατωμένο οδηγό για τη διεργασία της κριτικά στοχαστικής διδασκαλίας. Η έκδοση αυτή προσφέρει σύνθετη και πολυεπίπεδη θεωρητική τεκμηρίωση του κριτικού στοχασμού, συνάμα πληθώρα πρακτικών εργαλείων για την κατανόηση και διαχείριση της δυναμικής των σχέσεων εξουσίας στην τάξη και σε ομάδες εργασίας, την προώθηση της κριτικής σκέ... Διαβάστε περισσότερα... |
||
(P/B) THE POWER OF CRITICAL THEORY FOR ADULT LEARNING AND TEACHING
Εκδότης: OPEN UNIVERSITY PRESS (UK) Κωδ. Πολιτείας: 3063-0148
This major contribution to the literature on adult education provides adult educators with an accessible overview of critical theory's central ideas. Using many direct quotes from the theorists' works, Brookfield shows how critical theory illuminates the everyday practices of adult educators and helps them make sense of the dilemmas, contradictions and frustrations they experience in their work. Drawing widely on central texts in critical theory, Brookfield argues that a critical theory of adult learning must focus on understanding how adu... Διαβάστε περισσότερα... |
||
(H/B) DISCUSSION AS A WAY OF TEACHING
TOOLS AND TECHNIQUES FOR DEMOCRATIC CLASSROOMS
Εκδότης: JOSSEY BASS Κωδ. Πολιτείας: 8017-0010
Thoroughly revised and updated, the second edition of the landmark book "Discussion as a Way of Teaching" shows how to plan, conduct, and assess classroom discussions. Stephen D. Brookfield and Stephen Preskill suggest exercises for starting discussions, strategies for maintaining their momentum, and ways to elicit diverse views and voices. The book also includes new exercises and material on the intersections between discussion and the encouragement of democracy in the classroom. This revised edition expands on the original and contains i... Διαβάστε περισσότερα... |
||
(H/B) BECOMING A CRITICALLY REFLECTIVE TEACHER
Εκδότης: JOSSEY BASS Κωδ. Πολιτείας: 8017-0011
A practical guide to the essential practice that builds better teachers. Becoming a Critically Reflective Teacher is the landmark guide to critical reflection, providing expert insight and practical tools to facilitate a journey of constructive self-critique. Stephen Brookfield shows how you can uncover and assess your assumptions about practice by viewing them through the lens of your students' eyes, your colleagues' perceptions, relevant theory and research, and your own personal experience. Practicing critical reflection will help you.... Διαβάστε περισσότερα... |
||
(H/B) RADICALIZING LEARNING
ADULT EDUCATION FOR A JUST WORLD
Εκδότης: JOSSEY BASS Κωδ. Πολιτείας: 8017-0009
Radicalizing Learning calls for a total rethinking of what the field of adult education stands for and how adult educators should assess their effectiveness. Arguing that major changes in society are needed to create a more just world, the authors set out to show how educators can help learners envision and enact this radical transformation. Specifically, the book explores the areas of adult learning, training, teaching, facilitation, program development, and research. Each chapter provides a guide to the different paradigms and perspectiv... Διαβάστε περισσότερα... |
Αποτελέσματα 1 - 5 από 5
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
Πλοήγηση
Φίλτρα
Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής