Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

CAMERON LYNNE

Ταξινόμηση κατά:   
(P/B) TEACHING LANGUAGES TO YOUNG LEARNERS
Κωδ. Πολιτείας: 3933-2104

Recent years have seen rapid growth in the numbers of children being taught foreign languages at younger ages. While course books aimed at young learners are appearing on the market, there is scant theoretical reference in the teacher education literature. Teaching Languages to Young Learners is one of the few to develop readers' understanding of what happens in classrooms where children are being taught a foreign language. It will offer teachers and trainers a coherent theoretical framework to structure thinking about children's language ...
Διαβάστε περισσότερα...
(P/B) BRINGING CREATIVE TEACHING INTO THE YOUNG LEARNER CLASSROOM
IDEAS AND ACTIVITIES TO PERSONALIZE FOR YOUR YOUNG LEARNERS
Εκδότης: OXFORD UNIVERSITY PRESS
Κωδ. Πολιτείας: 3145-2337

Describes and explains how to understand, challenge and support young learners; Tips on using technology, using make believe, assessment, and bringing the real world into the classroom; 'Try this' ideas show you how to introduce a new activity; 'Why this works' explains the benefits of a specific activity or approach, helping you decide if it is appropriate for your learners; Includes ideas for developing your own English, both inside and outside the classroom; Written by two experienced teachers and teacher trainers; Discover how to use c...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Podcast – Βίος και Πολιτεία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΣΟΥ
BROCHMANN NINA
€17.70 €8.85
(-50%)
Κερδίζετε €8.85
ΟΙ ΑΤΑΚΤΟΙ
ΧΑΡΙΤΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΟΝΥΣΗΣ
€18.90 €9.45
(-50%)
Κερδίζετε €9.45

Βρείτε μας στο...

X
Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS