Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΧΑΙΡΕΤΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ

Ταξινόμηση κατά:   
ΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟ 1965 ΚΑΙ ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 4306-0419

Τα πολιτικά γεγονότα στην Ελλάδα κατά το 1965 είναι το αντικείμενο του παρόντος βιβλίου, στο οποίο εξετάζεται ο ρόλος των Αθηναϊκών (πολιτικών) εφημερίδων και η σημαντικότητά τους, σε συνδυασμό με μια ευρύτερη θεώρηση, κατά την οποία εξετάζονται οι εφημερίδες σε σχέση με τα εκλογικά έτη του χρονικού διαστήματος 1960-2000. Ουσιαστικά, διερευνάται η εξέλιξη του πολιτικού λόγου όπως αυτός "διανέμεται" μέσω των εφημερίδων. Καταγράφονται οι υπέρτιτλοι των εφημερίδων κατά το κρίσιμο διάστημα Ιουνίου-Αυγούστου 1965, και παρουσιάζεται ένα χρονολόγ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 1930-1950
Κωδ. Πολιτείας: 9025-0000

Στο βιβλίο αυτό εξετάζεται η πορεία της ραδιοφωνίας στην Ελλάδα κατά το χρονικό διάστημα 1930 - 1950. Στο διάστημα αυτό το ραδιόφωνο άρχισε να αποτελεί ουσιαστικό εξάρτημα της οικιακής τεχνολογίας, ακολουθώντας τη διαδρομή από τον έντυπο στον ηλεκτρονικό λόγο, όπου μέχρι την εμφάνιση της τηλεόρασης, το ραδιόφωνο κατείχε έναν πρωταγωνιστικό ρόλο, ως το πρώτο ηλεκτρονικό ΜΜΕ. Καθώς ο αριθμός των συσκευών του ραδιοφώνου αυξανόταν, ταυτόχρονα διαμορφώνονταν τα ακροατήριά του, παράλληλα με την αύξηση των ραδιοφωνικών σταθμών και των προγραμμάτ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ
ΓΙΑΤΙ ΕΚΤΙΜΑΤΑΙ - ΠΩΣ ΠΑΡΑΓΕΤΑΙ - ΜΕΡΙΚΑ ΚΡΙΣΙΜΑ ΘΕΜΑΤΑ - Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ & ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ - ΟΙ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΕΤΡΗΣΕΩΝ ΤΗΛΕΘΕΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3330-4703

Η είσοδος της τηλεόρασης στην Ελλάδα έφερε μαζί της και την έννοια της τηλεθέασης, δηλαδή της ποσοτικής εκτίμησης και της ανάλυσης - με βάση κυρίως δημογραφικά χαρακτηριστικά - του ακροατηρίου που παρακολουθεί ένα τηλεοπτικό πρόγραμμα, του ακροατηρίου ενός τηλεοπτικού σταθμού, ή και του συνόλου των τηλεοπτικών σταθμών, ως προς ένα ορισμένο χρονικό διάστημα. Από την απορρύθμιση των ηλεκτρονικών μέσων και μετά, η τηλεθέαση έγινε ένας ιδιαίτερα δημοφιλής όρος, αποκτώντας πλατιά δημοσιότητα, μέσα σε ένα κλίμα αυξανόμενης εμπορευματοποίησης των...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΜΕ, ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Εκδότης: UNIVERSITY STUDIO PRESS
Κωδ. Πολιτείας: 0870-1120

Το βιβλίο καταγράφει ανά ΜΜΕ (εφημερίδες, περιοδικά, έντυπα γενικά, ραδιόφωνο, τηλεόραση, κινηματογράφο, νέα ΜΜΕ, διαδίκτυο, πολυμέσα) την πορεία τους στην Ελλάδα, με έμφαση στις ποσοτικές τους διαστάσεις και στην πορεία τους στον χρόνο. Αναφέρεται στη μετάβαση από τον έντυπο στον ηλεκτρονικό λόγο, περιγράφοντας την ανάλογη εξέλιξη από την ισχύ του "μπλοκ" των εντύπων ΜΜΕ προς την ισχύ του "μπλοκ" των ηλεκτρονικών και των νέων ΜΜΕ και τη συνακόλουθη μεταβολή από τον πολιτικό λόγο προς τον πωλητικό λόγο, που επηρεάζεται σαφώς από το μάρκετι...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΜΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΙΣ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ 2000
Εκδότης: UNIVERSITY STUDIO PRESS
Κωδ. Πολιτείας: 0870-0399

Εκκινώντας από μίαν απόπειρα σκιαγράφησης δύο στιγμιοτύπων εκλογικών αναμετρήσεων, των εκλογών της 31ης Μαρτίου 1946 και - πενήντα τέσσερα έτη μετά - των εκλογών του 2000, εξετάζεται το ευρύτερο πλαίσιο, κατά το οποίο καταγράφεται ένα σχήμα λειτουργίας των πολιτικών συγκρούσεων και εισάγεται η έννοια της «καλλυντικοποίησης» (δηλαδή του μετασχηματισμού της αντίληψης της πραγματικότητας σε μία σειρά ασύνδετων εικόνων). Μέσω του μετασχηματισμού του προεκλογικού πολιτικού λόγου και των χρήσεων της διαφημιστικής επικοινωνίας, καταγράφεται η συσ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΜΕ, ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ: 2000-2010
Κωδ. Πολιτείας: 1494-0001

Το βιβλίο καταγράφει αναλυτικά ανά ΜΜΕ (εφημερίδες, περιοδικά, ραδιόφωνο, κινηματογράφος και τηλεόραση) την πορεία τους στην Ελλάδα από το 2000 έως και το 2010. Αναφέρεται στη μετάβαση από το «μπλοκ» του Τύπου στα διάδοχα «μπλοκ» των ΜΜΕ, στην προώθηση της μαζικής κουλτούρας, στην εποποιία των εμπορικών/ιδιωτικών καναλιών, στα προγράμματα της τηλεόρασης, καθώς και στις σχέσεις της τηλεόρασης με την διαπλοκή και την πολιτική. Δίνει έμφαση στις ποσοτικές διαστάσεις των ΜΜΕ και των ακροατηρίων τους, στις διαδρομές της πολιτικής επικοινωνίας, ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΜΕ: ΚΕΙΜΕΝΑ ΣΤΟ W.W.W.
Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ, Η ΠΡΑΞΗ, ΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ, ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΚΑΙ Η ΔΙΑΝΟΜΗ
Κωδ. Πολιτείας: 4330-0119

Τα κείμενα αυτού του τόμου σκιαγραφούν αρκετές επίκαιρες και ενδιαφέρουσες όψεις του ευρύτερου χώρου των ΜΜΕ - και κυρίως των ηλεκτρονικών ΜΜΕ. Ο χώρος αυτός, σε συνδυασμό με την πληροφορική, τις τηλεπικοινωνίες και τον κλάδο παραγωγής προγραμμάτων, συγκροτεί έναν υπερ - τομέα, που φαίνεται να αποκτά ολοένα μεγαλύτερη σημασία και βαρύτητα σε αρκετές σύγχρονές μας κοινωνίες. Κυρίως διότι συντελεί στη διαμόρφωση εκείνων των προϋποθέσεων ώστε να επανέλθει η επικοινωνία στην αρχική της κοιτίδα, αποκτώντας - για άλλη μια φορά - τον ατομικό, ανθ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΜΕ , ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Εκδότης: UNIVERSITY STUDIO PRESS
Κωδ. Πολιτείας: 0870-0896

Το βιβλίο καταγράφει αναλυτικά ανά ΜΜΕ (εφημερίδες, περιοδικά, έντυπα γενικά, ραδιόφωνο, τηλεόραση, κινηματογράφο, νέα ΜΜΕ, διαδίκτυο, πολυμέσα) την πορεία τους στην Ελλάδα, με έμφαση στις ποσοτικές τους διαστάσεις και στην πορεία τους στον χρόνο. Αναφέρεται στη μετάβαση από τον έντυπο στον ηλεκτρονικό λόγο, περιγράφοντας την ανάλογη εξέλιξη από την ισχύ του "μπλοκ" των εντύπων ΜΜΕ προς την ισχύ του "μπλοκ" των ηλεκτρονικών και των νέων ΜΜΕ και τη συνακόλουθη μεταβολή από τον πολιτικό λόγο προς τον πωλητικό λόγο, που επηρεάζεται σαφώς από ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΡΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΔΑΠΑΝΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ 1985-2005 - ΚΥΠΡΙΑΚΕΣ ΠΡΟΕΔΡΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ 2003 - ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΘΗΝΩΝ 2002
Εκδότης: UNIVERSITY STUDIO PRESS
Κωδ. Πολιτείας: 0870-0665

Ο τόμος αυτός απαρτίζεται από τρία δοκίμια: το πρώτο καταγράφει τη διαφημιστική δαπάνη των ελληνικών πολιτικών κομμάτων κατά το χρονικό διάστημα 1985-2005, το δεύτερο τις Προεδρικές Εκλογές στην Κύπρο κατά το 2003, και το τρίτο την προεκλογική εκστρατεία των δημοτικών εκλογών των Αθηνών το 2002. Τα τρία αυτά δοκίμια εντάσσονται στο ευρύτερο πεδίο της πολιτικής επικοινωνίας και αναφέρονται αναλυτικά τόσο στη διαφημιστική δαπάνη για την υλοποίηση των προεκλογικών εκστρατειών στα κυριώτερα ελληνικά Μ.Μ.Ε., κατά την πρόσφατη εικοσαετία στην Ελ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 3730-0048

Η διαχρονική ανέλιξη της τηλεόρασης και της διαφήμισης στην Ελλάδα αποτελεί το κεντρικό θέμα αυτού του βιβλίου, με έμφαση στις οικονομικές και κοινωνικές τους διαστάσεις και προεκτάσεις. (. . .) Η έμφαση, κατά την πορεία εκτύλιξης του κειμένου, στην διερεύνηση της οικονομικής και κοινωνικής διάστασης αυτών των δύο ουσιαστικών συντελεστών των Μ.Μ.Ε., της τηλεόρασης και της διαφήμισης, και η ενσωμάτωσή τους στην ευρύτερη συλλογικότητα των επικοινωνιακών συστημάτων, στα πλαίσια των διαρθρωτικών μεταβολών των αντίστοιχων πολιτικών στον Ευρωπαϊ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΜΕΣΑ
ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ
Κωδ. Πολιτείας: 3730-2751
Μ.Μ.Ε.
ΜΥΘΟΙ , ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ , ΑΡΙΘΜΟΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
Κωδ. Πολιτείας: 3730-2824

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Podcast – Βίος και Πολιτεία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ;
AGAMBEN GIORGIO
€11.66 €5.83
(-50%)
Κερδίζετε €5.83
ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ ΤΩΝ ΛΥΚΩΝ
LLAMAZARES JULIO
€7.42 €3.34
(-55%)
Κερδίζετε €4.08

Βρείτε μας στο...

X
Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS