CORNELISSEN P. JOEP
Αποτελέσματα 1 - 3 από 3
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΟΔΗΓΟΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
Εκδότης: ΔΙΑΥΛΟΣ Κωδ. Πολιτείας: 1150-0391
«Ο Joep Cornelissen έχει καταφέρει ένα εξαιρετικά δύσκολο εγχείρημα: συνδυάζει την αδιάσειστη θεωρία με την πρακτική εφαρμογή, σε μια εμπεριστατωμένη και ευανάγνωστη εξέταση του θέματος. Η τελευταία έκδοση του έργου "Εταιρική Επικοινωνία" επιβεβαιώνει ξανά τη θέση του βιβλίου ως του θεμελιώδους βιβλίου επί του θέματος». Professor Anne Gregory, PhD, Chair, Global Alliance for PR and Communication Management and Director, Centre for Public Relations Studies, Leeds Business School «Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο της τέταρτης έκδοσης του βιβλίο... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
(P/B) CORPORATE COMMUNICATION
A GUIDE TO THEORY AND PRACTICE
Εκδότης: SAGE PUBLICATIONS Κωδ. Πολιτείας: 3846-0427
Used by nearly 25,000 students in over 50 countries, this book incorporates current thinking and developments on corporate communication from both the academic and practitioner worlds. Combining a comprehensive theoretical foundation with numerous practical guidelines, insights will assist managers (or soon to be managers) in their day-to-day work and in their strategic and tactical communication decisions. With cases and examples from across the globe including Apple, BMW, Uber, L'Or?al and Starbucks, this Fifth Edition is updated to inc... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
(P/B) CORPORATE COMMUNICATION
A GUIDE TO THEORY AND PRACTICE
Εκδότης: SAGE PUBLICATIONS Κωδ. Πολιτείας: 3846-0397
Written specifically for students interested in knowing more about the organizational and management context of communications, and to get more hands-on learning, practical experience and skills to help them get off to a flying start in their career, this book is a guide to corporate communication that will help students and practitioners navigate the area, understand the main theories and put these into practice through examples and case studies. Academically grounded, it covers the key concepts, principles and models within corporate com... Διαβάστε περισσότερα... |
Αποτελέσματα 1 - 3 από 3
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
Πλοήγηση
Φίλτρα
Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής