Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

DEUZE MARK

Ταξινόμηση κατά:   
ΜΜΕ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (7η ΕΚΔΟΣΗ)
Εκδότης: ΠΑΠΑΣΩΤΗΡΙΟΥ
Κωδ. Πολιτείας: 3240-0222

Έχοντας φτάσει πια στην 7η έκδοσή του, αυτό το βιβλίο-σταθμός εξακολουθεί να ορίζει το πεδίο της θεωρίας και έρευνας των μέσων και της μαζικής επικοινωνίας, προσφέροντας έναν μοναδικά συμπεριληπτικό και ισορροπημένο οδηγό. Συνεχίζει την αφήγηση των προηγούμενων εκδόσεων, επεκτείνοντάς τη στον κόσμο στον οποίο ζούμε σήμερα, με τα διάχυτα, πανταχού παρόντα, κινητά, κοινωνικής δικτύωσης και πάντοτε συνδεδεμένα μέσα. Τι είναι νέο στην παρούσα έκδοση: - Μεγαλύτερη επικέντρωση στην αποτύπωση των «μαζικών» μέσων και επικοινωνίας και της θεωρίας τ...
Διαβάστε περισσότερα...
(P/B) BEYOND JOURNALISM
Εκδότης: POLITY
Κωδ. Πολιτείας: 3482-0584

In the context of profound transformations in the professional, business, technological and social context of journalism, it is crucial for journalism studies and education to move beyond limited approaches to the discipline. Among the most significant changes affecting journalism worldwide is the emergence of startup culture, as more and more journalists strike out on their own. In Beyond Journalism, Deuze and Witschge combine extensive global and comparative fieldwork. Through rich case studies of journalism startups around the world, th...
Διαβάστε περισσότερα...
(P/B) MCQUAIL'S MEDIA AND MASS COMMUNICATION THEORY
Εκδότης: SAGE PUBLICATIONS
Κωδ. Πολιτείας: 3846-0467

Now in its seventh edition, this landmark text continues to define the field of media and mass communication theory and research. It is a uniquely comprehensive and balanced guide to the world of pervasive, ubiquitous, mobile, social and always-online media that we live in today. New to this edition: Explores mass communication and media theory in an age of big data, algorithmic culture, AI, platform governance, streaming services, and mass self-communication. Discusses the ethics of media and mass communication in all chapters. Introduce...
Διαβάστε περισσότερα...
(P/B) MEDIA WORK
Εκδότης: POLITY
Κωδ. Πολιτείας: 3482-0262

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Podcast – Βίος και Πολιτεία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

Η ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΩΝ
BRACHER KARL-DIETRICH
€21.20 €9.54
(-55%)
Κερδίζετε €11.66
Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΥ
TITMUSS CHRISTOPHER
€14.90 €5.96
(-60%)
Κερδίζετε €8.94

Βρείτε μας στο...

X
Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS