ΔΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ
Αποτελέσματα 1 - 2 από 2
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
MARKETING (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Εκδότης: ΣΜΠΙΛΙΑΣ Κωδ. Πολιτείας: 3881-0054
Αυτό το σύγγραμμα αποσκοπεί να καλύψει τις ανάγκες των σπουδαστών της Ανωτάτης Σχολής Οικονομικών και Εμπορικών Επιστημών, όπως και αυτών που ενδιαφέρονται να αποκτήσουν γνώσεις σχετικές με τις γενικές αρχές του "Marketing". Η συγγραφή του βιβλίου βασίσθηκε σε δόκιμα συγγράμματα που χρησιμοποιούνται σε Πανεπιστήμια των Η.Π.Α., όπως και στην Ελληνική Πραγματικότητα. Σ' αυτό το σύγγραμμα χρησιμοποιείται ο όρος "Marketing" τόσο γιατί χρησιμοποιείται και έχει επιβληθεί στην Ελλάδα, όσο και διότι έχει γίνει όρος διεθνής. (Από τον πρόλογο της έκ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
MARKETING (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Εκδότης: ΣΜΠΙΛΙΑΣ Κωδ. Πολιτείας: 3881-0055
Αυτό το σύγγραμμα αποσκοπεί να καλύψει τις ανάγκες των σπουδαστών της Ανωτάτης Σχολής Οικονομικών και Εμπορικών Επιστημών, όπως και αυτών που ενδιαφέρονται να αποκτήσουν γνώσεις σχετικές με τις γενικές αρχές του "Marketing". Η συγγραφή του βιβλίου βασίσθηκε σε δόκιμα συγγράμματα που χρησιμοποιούνται σε Πανεπιστήμια των Η.Π.Α., όπως και στην Ελληνική Πραγματικότητα. Σ' αυτό το σύγγραμμα χρησιμοποιείται ο όρος "Marketing" τόσο γιατί χρησιμοποιείται και έχει επιβληθεί στην Ελλάδα, όσο και διότι έχει γίνει όρος διεθνής. (Από τον πρόλογο της έκ... Διαβάστε περισσότερα... |
Αποτελέσματα 1 - 2 από 2
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
Πλοήγηση
Φίλτρα
Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής