ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΣΕΡΓΙΟΣ
Αποτελέσματα 1 - 4 από 4
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
eΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Εκδότης: ROSILI Κωδ. Πολιτείας: 3823-0033
Η εκθετική ανάπτυξη της κάθε είδους τεχνολογίας και ειδικότερα των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας μετασχηματίζουν τον τρόπο με τον οποίο οργανισμοί και επιχειρήσεις αλληλεπιδρούν με τους πελάτες, προμηθευτές και συνεργάτες τους, καθιστώντας πλέον την έννοια του ηλεκτρονικού επιχειρείν ένα αναπόσπαστο και συνεχώς αυξανόμενο μέρος του επιχειρείν. Σε αυτό το περιβάλλον, το βιβλίο προσφέρει σε επαγγελματίες του χώρου, επιχειρηματίες, στελέχη και σπουδαστές εκπαιδευτικών ιδρυμάτων μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στο σχεδιασμό και την υλοπ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΑΡΧΕΣ - ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ - ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Εκδότης: ROSILI Κωδ. Πολιτείας: 3823-0026
Το μάρκετινγκ στη χώρα μας παραμένει ένας χώρος σε μεγάλο βαθμό άγνωστος και παρεξηγημένος. Στον επιχειρηματικό κόσμο, οι μικρομεσαίες ειδικά επιχειρήσεις, είναι επιφυλακτικές ως προς το όφελος που μπορεί να τους προσφέρει και το παραμελούν σε σχέση με τις πωλήσεις. Στην ευρύτερη κοινή γνώμη, το μάρκετινγκ δέχεται αρκετές κριτικές και βρίσκει συχνά αρνητική στάση απέναντί του. Το βιβλίο που κρατάτε τα χέρια σας φιλοδοξεί να προσφέρει στο ελληνικό εκπαιδευτικό και επαγγελματικό τοπίο μια πρόταση σύγχρονη που συνδέει τη θεωρία με την πράξη. ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Εκδότης: ROSILI Κωδ. Πολιτείας: 3823-0042
Οι ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΑΙ οι ΜΕΘΟΔΟΙ της επιστήμης του μάρκετινγκ έχουν εφαρμοστεί με επιτυχία, εδώ και πολλά χρόνια, στα καταναλωτικά προϊόντα. Το μάρκετινγκ όμως δεν περιορίζεται μόνο στα καταναλωτικά προϊόντα, αλλά αποτελεί μια από τις σημαντικότερες λειτουργίες των επιχειρήσεων εκείνων που προμηθεύουν με βιομηχανικά προϊόντα και υπηρεσίες τις βιομηχανικές επιχειρήσεις, τις βιοτεχνίες, τις δημόσιες επιχειρήσεις, τα ιδρύματα και άλλους οικονομικούς οργανισμούς. Όταν ο πελάτης είναι μια βιομηχανική επιχείρηση ή ένας άλλος οικονομικός οργανισμός, κε... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Εκδότης: ROSILI Κωδ. Πολιτείας: 3823-0003 Το παρόν βιβλίο αποπειράται να συνεισφέρει στη συστηματική ολοκληρωμένη προσέγγιση των φαινομένων και των ζητημάτων του ηλεκτρονικού εμπορίου και του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ, με έμφαση στη διοικητική και οικονομική θεώρησή τους. Το βιβλίο απευθύνεται σε αναγνωστικό κοινό αποτελούμενο από προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές και διδάσκοντες σχετικών μαθημάτων σε ΑΕΙ και ΤΕΙ, ερευνητές, επιχειρηματίες, στελέχη αλλά και σε κάθε αναγνώστη που θέλει μια έγκυρη και μεθοδική διαπραγμάτευση του θέματος. (...) (ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΛΟΓΟ ΤΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ)... Διαβάστε περισσότερα... |
Αποτελέσματα 1 - 4 από 4
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
Πλοήγηση
Φίλτρα
Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής