Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ

Ταξινόμηση κατά:   
ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ: ΑΠΑΝΤΑ (ΕΒΔΟΜΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ Η ΕΝ ΤΑΥΡΟΙΣ
Εκδότης: ΚΑΚΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2140-0038

Ο Ορέστης και ο Πυλάδης αναζητούν στη Σκυθία το ξόανο της Αρτέμιδας. Συλλαμβάνονται και οδηγούνται στον ναό της θεάς για να θυσιαστούν. Ιέρεια εκεί είναι η Ιφιγένεια που αναγνωρίζει τον αδελφό της. Παίρνουν το ξόανο και όλοι μαζί φεύγουν κρυφά για την Ελλάδα. Ο βασιλιάς της Σκυθίας τους καταδιώκει, αλλά τους σώζει η θέα Αθηνά. Ο Ευριπίδης (480-406 π.Χ.) καταγόταν από τον Αθηναϊκό δήμο της Φλύας. Παρακολούθησε τη διδασκαλία του Αναξαγόρα, του Πρόδικου και του Πρωταγόρα, και συνδέθηκε φιλικά με τον Σωκράτη. Για πρώτη φορά πήρε μέρος σε δραμα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ: ΑΠΑΝΤΑ (ΕΝΑΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΗΛΕΚΤΡΑ
Εκδότης: ΚΑΚΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2140-0040

Ο Ορέστης κατευθύνεται προς τις Μυκήνες για να εκδικηθεί τον φόνο του πατέρα του. Περνά από μια φτωχική καλύβα όπου ζει η αδελφή του Ηλέκτρα με τον σύζυγό της Αυτουργό. Με τη μεσολάβηση του χορού των Μυκηναίων γυναικών, τα δυο αδέλφια αναγνωρίζονται και συμπράττουν στον φόνο της Κλυταιμνήστρας και του Αίγισθου. Με την παρέμβαση των Διόσκουρων η Ηλέκτρα παντρεύεται τον Πυλάδη, ενώ ο Ορέστης πηγαίνει στην Αθήνα για να δικαστεί. Ο Ευριπίδης (480-406 π.Χ.) καταγόταν από τον Αθηναϊκό δήμο της Φλύας. Παρακολούθησε τη διδασκαλία του Αναξαγόρα, το...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ: ΑΠΑΝΤΑ (ΔΕΚΑΤΟΣ ΠΕΜΠΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΗΡΑΚΛΗΣ ΜΑΙΝΟΜΕΝΟΣ
Εκδότης: ΚΑΚΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2140-0136

Ο Ηρακλής αφήνει τα παιδιά του στη Θήβα και κατεβαίνει στον Άδη για να φέρει στη γη τον Κέρβερο. Η μακρά απουσία του δημιουργεί την υπόνοια ότι πέθανε. Ο Λύκος στρέφεται εναντίον των παιδιών του Ηρακλή, ο οποίος εμφανίζεται ξαφνικά και τα σώζει. Τότε η Ήρα εμβάλλει μανία στον ήρωα, ο οποίος σκοτώνει τη γυναίκα του και τα παιδιά του. Μόλις συνέρχεται, θέλει να αυτοκτονήσει, αλλά τον σώζει ο Θησέας που έρχεται να τον καθάρει από το μίασμα. Ο Ευριπίδης (480-406 π.Χ.) καταγόταν από τον Αθηναϊκό δήμο της Φλύας. Παρακολούθησε τη διδασκαλία του Α...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ: ΕΛΕΝΗ
Εκδότης: ΝΕΦΕΛΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2990-1332

Είτε νεφέλη στην Τροία, είτε ένσαρκη στην Αίγυπτο, η καταγωγή της Ελένης ως Ελένης είναι ερωτογενής, με όλες τις επιπτώσεις που έχει αυτή η διάσταση από καταβολής κόσμου. Παρόλο όμως που, έκτοτε, η διάσταση αυτή υποβιβάστηκε, παρόλο που ο σαρκικός πόθος όπως τον εκπροσωπεί η Ελένη εξομαλύνθηκε, και επιδιώχθηκε να συγκαλυφθεί ο σεξουαλικός παράγων και οι καταλυτικές του συνέπειες όπως τις ραψωδεί ο Όμηρος και τις διεκτραγωδεί ο Ευριπίδης στην ομώνυμη "τραγωδία" του, εντούτοις η Ελένη ως ενσάρκωση όχι μόνο του τέλειου κάλλους αλλά και της ασ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ: ΑΠΑΝΤΑ (ΕΙΚΟΣΤΟΣ ΠΕΜΠΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ 4
Εκδότης: ΚΑΚΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2140-1095

Τα αποσπάσματα από τα έργα του Ευριπίδη που δεν σώζονται ακέραια: Μελέαγρος, Οιδίπους, Οινεύς, Παλαμήδης, Σθενέβοια, Σίσυφος Σατυρικός κ.ά. Ο Ευριπίδης (480-406 π.Χ.) καταγόταν από τον Αθηναϊκό δήμο της Φλύας. Παρακολούθησε τη διδασκαλία του Αναξαγόρα, του Πρόδικου και του Πρωταγόρα, και συνδέθηκε φιλικά με τον Σωκράτη. Για πρώτη φορά πήρε μέρος σε δραματικό αγώνα το 455 και από τότε δίδασκε τακτικά μέχρι τον θάνατό του. Άνθρωπος μάλλον εσωστρεφής και αυστηρός, δεν ευτύχησε στην προσωπική ζωή του. Κατά τα τελευταία του χρόνια εγκαταστάθηκ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΩΝ
Κωδ. Πολιτείας: 7308-0079

Τι είναι ο Ίων; Τραγωδία ή κωμωδία; Και ποιος είναι πρωταγωνιστής; Ο Ίων, ο θεϊκός νόθος, όπως δηλώνει ο τίτλος, ή μήπως η μάνα του, η Κρέουσα; Και ακόμη τι σημαίνει ο υπόγειος διάλογος του έργου με τον Οιδίποδα Τύραννο του Σοφοκλή; Και τι σημαίνουν οι απανωτές, προκλητικές σχεδόν, επαναλήψεις μέσα στο έργο; Μήπως διότι μας προτείνει από τον δρόμο του θεάτρου την έξοδο από την επανάληψη του ψυχαναγκασμού και της βίας στις σχέσεις των γενεών και των φύλων κάθε εποχής; [...] (Από την έκδοση)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΡΩΑΔΕΣ ΜΗΔΕΙΑ
Εκδότης: ΕΣΤΙΑ
Κωδ. Πολιτείας: 1710-2169

Οι πληροφορίες για τις γλωσσικές περιστάσεις και εμπειρίες μέσα στις οποίες οι αρχαίοι τραγικοί παρουσίασαν τις δικές τους γλωσσικές αποκλίσεις είναι ανύπαρκτες. Από τη στιγμή αυτή αρχίζει και ο αγώνας με την αντίσταση και τη μοναξιά των κειμένων. Κειμένων των οποίων τις λέξεις μπορούμε να ερμηνεύσουμε εννοιολογικά, είναι όμως αδύνατον να τους ξαναδώσουμε το διάχυτο λειτουργικό άρωμά τους. Για να περιοριστώ σε μιαν απλή, περίπου μονοκύτταρη, έκφραση άλγους: "αιαί", "ιώ", "οίμοι", "έ", "ώμοι", "φεύ", "οι", "ιού", "εή", "οτοτοτοί", "πύππαξ",...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ: ΑΠΑΝΤΑ (ΔΕΚΑΤΟΣ ΤΕΤΑΡΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΒΑΚΧΑΙ
Εκδότης: ΚΑΚΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2140-0135

Ο βασιλιάς των Θηβών Πενθέας αντιδρά στην καθιέρωση της λατρείας του Διονύσου στην πόλη. Ο Διόνυσος επιστρέφει μετά από μακρά απουσία. Ο Πενθέας στρέφεται εναντίον των Βακχών, ιερειών του θεού, αλλά βρίσκει τον θάνατο από τη μητέρα του Αγαύη και τις μαινάδες. Δράμα με θρησκευτικό κλίμα, βασική αναφορά στη διονυσιακή λατρεία. Ο Ευριπίδης (480-406 π.Χ.) καταγόταν από τον Αθηναϊκό δήμο της Φλύας. Παρακολούθησε τη διδασκαλία του Αναξαγόρα, του Πρόδικου και του Πρωταγόρα, και συνδέθηκε φιλικά με τον Σωκράτη. Για πρώτη φορά πήρε μέρος σε δραματι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ: ΑΠΑΝΤΑ (ΤΕΤΑΡΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΤΡΩΑΔΕΣ
Εκδότης: ΚΑΚΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2140-0005

Οι σκηνές που ακολούθησαν την άλωση της Τροίας. Η πυρπόληση και οι θάνατοι μελών της οικογένειας του Πριάμου. Οι αιχμάλωτες γυναίκες οδηγούνται στα πλοία των Αχαιών. Δεσπόζει η φυσιογνωμία της Εκάβης. Ο Ευριπίδης (480-406 π.Χ.) καταγόταν από τον Αθηναϊκό δήμο της Φλύας. Παρακολούθησε τη διδασκαλία του Αναξαγόρα, του Πρόδικου και του Πρωταγόρα, και συνδέθηκε φιλικά με τον Σωκράτη. Για πρώτη φορά πήρε μέρος σε δραματικό αγώνα το 455 και από τότε δίδασκε τακτικά μέχρι τον θάνατό του. Άνθρωπος μάλλον εσωστρεφής και αυστηρός, δεν ευτύχησε στην ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ: ΑΠΑΝΤΑ (ΔΕΚΑΤΟΣ ΕΝΑΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΑΛΚΗΣΤΙΣ
Εκδότης: ΚΑΚΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2140-0140

Η Άλκηστις δέχεται να πεθάνει στη θέση του συζύγου της Αδμήτου, βασιλιά των Φερών. Ο φίλος του Αδμήτου Ηρακλής επεμβαίνει, επαναφέρει τη γυναίκα στη ζωή και τη δίνει πάλι στον σύζυγό της. Ο Ευριπίδης (480-406 π.Χ.) καταγόταν από τον Αθηναϊκό δήμο της Φλύας. Παρακολούθησε τη διδασκαλία του Αναξαγόρα, του Πρόδικου και του Πρωταγόρα, και συνδέθηκε φιλικά με τον Σωκράτη. Για πρώτη φορά πήρε μέρος σε δραματικό αγώνα το 455 και από τότε δίδασκε τακτικά μέχρι τον θάνατό του. Άνθρωπος μάλλον εσωστρεφής και αυστηρός, δεν ευτύχησε στην προσωπική ζω...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ: ΒΑΚΧΑΙ (ΧΑΡΤΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Εκδότης: ΖΗΤΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1805-0241

Ο Ευριπίδης είναι ο τρίτος της τριάδας των μεγάλων ποιητών της δραματικής ποίησης της αρχαίας Ελλάδας. Χαρακτηρίζεται ρεαλιστής συγγραφέας, καθώς δίνει τους χαρακτήρες των προσώπων των έργων του όπως είναι περίπου στην πραγματικότητα, και "από σκηνής φιλόσοφος", επειδή αντιμετωπίζει στοχαστικά τα θέματα που επεξεργάζεται. Από το πλούσιο έργο του μας σώζονται ένα "σατυρικό δράμα", ο Κύκλωψ, και δεκαοχτώ τραγωδίες: Άλκηστις, Ανδρομάχη, Μήδεια, Ηρακλείδαι, Ιππόλυτος, Εκάβη, Ικέτιδες, Ηρακλής μαινόμενος, Τρωάδες, Ιφιγένεια η εν Ταύροις, Ηλέκτρ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ: ΒΑΚΧΕΣ
Εκδότης: ΑΡΜΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0460-0968

Στη βάση του τραγικού μύθου στις Βάκχες του Ευριπίδη υπάρχει ένας αγώνας κυριαρχίας μεταξύ δύο ισχυρών ανδρών. Ο Πενθέας και ο Διόνυσος μάχονται σε ένα σκληρό παιχνίδι εξουσίας. Ο Θεός εμπλέκεται σ' αυτό από διπλή τιμωρητική διάθεση. Θέλει να τιμωρήσει τις κόρες του Κάδμου που συκοφάντησαν τη μάνα του Θεού. Θέλει να τιμωρήσει τον εξάδελφό του Πενθέα που, ως άρχοντας της Θήβας, αντιστέκεται στην εισαγωγή της διονυσιακής λατρείας στη Θήβα. Όσο ο Πενθέας αρνείται να μυηθεί στη νέα λατρεία και δεν διαβάζει τα "δεικνύμενα", ο Θεός υποχρεώνεται ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΗΔΕΙΑ
(ΕΝΘΕΤΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ: ΑΡΧΑΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ)
Εκδότης: ΚΙΧΛΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2274-0015

[...] Ίσως καμία άλλη γυναικεία μορφή του ευριπιδικού στερεώματος δεν αντιστέκεται τόσο στις συνήθεις ταξινομήσεις και δεν είναι τόσο πολυδιάστατη και αντιφατική όσο η Μήδεια, η οποία, όπως έχει γραφτεί, συνδυάζει την αυθάδεια (ισχυρογνωμοσύνη, πείσμα) του Αίαντα με τη δολιότητα του Οδυσσέα. Πριν ακόμη εμφανιστεί στη σκηνή και πριν ακουστεί καν, η Μήδεια είναι παρούσα μέσα από τα λόγια των ταπεινών προσώπων της Τροφού και του Παιδαγωγού. Την αρχική εικόνα της απόγνωσης διαδέχονται εικόνες ανησυχητικές και απειλητικές, που επιτείνονται από ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΥΡΙΠΙΔΟΥ: ΟΡΕΣΤΗΣ (ΜΕΓΑΛΟ)
Κωδ. Πολιτείας: 1310-0334
ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ: ΙΠΠΟΛΥΤΟΣ - ΙΩΝ
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0036

Ο Ιππόλυτος "στεφανηφόρος" ή "στεφανίας" ή δεύτερος θεωρείται ως ένα απ' τα καλύτερα έργα του Ευριπίδη και ολόκληρης της αρχαίας ελληνικής δραματικής ποιήσεως. Σύγχρονοι του ποιητή, Αλεξανδρινοί και Ρωμαίοι διανοούμενοι, μεσαιωνικοί μελετητές των αρχαίων κειμένων και νεώτεροι φιλόλογοι και τεχνοκρίτες ομολογούν αδίσταχτα την αξία της τραγωδίας αυτής και την εκτιμούν ως πραγματικό αριστούργημα. Οι σύγχρονοι του ποιητή, τόσο επιφυλακτικοί για την κρίση τους σχετικά με τον Ευριπίδη, του έδωσαν για τον "Ιππόλυτο" τη μία απ' τις τέσσερες όλες-ό...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ: ΗΡΑΚΛΕΙΔΑΙ - ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ Η ΕΝ ΑΥΛΙΔΙ - ΤΑΥΡΟΙΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0035

Το θέμα του δράματος αυτού είναι "η πρώτη πράξη του θρύλου των Ηρακλειδών", όταν ορφανεμένοι από τον πατάρα καταδιώκονταν σ' όλη την Ελλάδα από το μίσος του Ευρυσθέα. Αυτός παρακολουθούσε με στρατό τα βήματά τους κι ανάγκαζε τους κατοίκους κάθε χώρας, όπου προσφεύγανε, να τους αποδιώχνουν, ως ότου καταφύγανε στην Αθήνα, που τους σεβάστηκε κ' εδέχτηκε, για να τους προστατέψει, να μπει σε πόλεμο με τον Ευρυσθέα. (Απόσπασμα από την εισαγωγή της έκδοσης)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ: ΜΗΔΕΙΑ - ΚΥΚΛΩΨ - ΑΛΚΗΣΤΙΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0032

Στην εποχή του ο Ευριπίδης και κατακρίθηκε και αγαπήθηκε. Σαν μεγάλος στοχαστής που ήταν είχε και πολλούς εχθρούς και φανατικούς θαυμαστάς. (...) Ήταν, όχι μόνο μεγάλος ποιητής ανάμεσα στους μεγάλους, μα και μεγαλόπνοος και ρεαλιστής και καινοτόμος. Αυτός είναι που προώθησε τη δραματική τέχνη. Αυτός είναι που έκαμε το φιλόσοφο από την αθηναϊκή σκηνή. Αυτός είναι που άνοιξε καινούργιο δρόμο στη δραματική ποίηση και έδωσε νέα ζωή και ρεαλιστικό περιεχόμενο στο Αθηναϊκό θέατρο. Ο Ευριπίδης πήρε τους αρχαίους μύθους όχι σαν ιερή παράδοση μα σα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΒΑΚΧΑΙ ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ (ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ)
Κωδ. Πολιτείας: 4061-0152

Το τραγικότερο και πλέον ένθεο από τα δράματα της αρχαίας ελληνικής γραμματείας, έργο γεμάτο παράφορα και με υψηλές ποιητικές κορυφώσεις. Θέμα του η διαρκής ύβρις της εξουσίας απέναντι στους θεούς (και συνακόλουθα στους ανθρώπους) και η δίκαιη τιμωρία, που οι μακάριοι κάτοικοι του Ολύμπου επιφυλάσσουν πάντα για τον όποιον υβριστή. Ταυτόχρονα, ο ποιητής διδάσκει στους συγχρόνους του (και τους κατοπινούς) την αξία της σωφροσύνης και του ήρεμου βίου και διακηρύσσει ότι η ζωή του ανθρώπου είναι σύντομη και επομένως το κυνήγι των μεγάλων πραγμά...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΡΑΓΩΔΙΕΣ ΤΟΥ ΕΥΡΙΠΙΔΗ
Εκδότης: ΕΣΤΙΑ
Κωδ. Πολιτείας: 1710-0076

Το 438 π.Χ. ο Ευριπίδης έλαβε μέρος στον τραγικό αγώνα με τέσσερεις τραγωδίες και όχι με τρεις τραγωδίες και ένα σατυρικό δράμα, όπως ήταν το κανονικό. Έτσι η Άλκηστη, που ήταν σ' αυτή τη σειρά η τέταρτη, πήρε τη θέση σατυρικού δράματος, είναι όμως καθαυτό τραγωδία και αν έχει ευτυχισμένο τέλος, δεν είναι η μόνη τραγωδία ως προς αυτό. Και είναι η πιο παλιά τραγωδία του Ευριπίδη που έχει φτάσει ως εμάς οι άλλες τρεις που τη συνόδευαν στον αγώνα του 438 και όλες που ο ποιητής μας είχε παρουσιάσει σε προηγούμενες χρονιές έχουν χαθεί και δε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ: ΜΗΔΕΙΑ
Εκδότης: ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Κωδ. Πολιτείας: 1560-0054

Η πράξη της Μήδειας προκαλεί αντιλεγόμενες ερμηνείες, που όλες τους χωρούν στη φράση της «δεν τη χαλιναγωγεί την παραφορά μου η λογική». (Από την παρουσίαση της έκδοσης)...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΠΕΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΣΤΗ ΚΑΤΑΛΩΝΙΑ
ORWELL GEORGE
€11.66 €5.83
(-50%)
Κερδίζετε €5.83
ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΑΤΛΑΣ ΤΩΝ ΣΤΑΥΡΟΦΟΡΙΩΝ
KONSTAM ANGUS
€24.70 €9.88
(-60%)
Κερδίζετε €14.82

Βρείτε μας στο...

Review Widget
Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS