ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ Α. ΜΗΝΑΣ
Αποτελέσματα 1 - 2 από 2
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
Η ΔΙΑΓΝΩΣΗ, Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ, Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΚΑΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Εκδότης: ΓΡΑΦΗΜΑ Κωδ. Πολιτείας: 5462-0041
Η διάγνωση, η αξιολόγηση και η εκπαίδευση των ατόμων με αναπηρία αποτελεί μια διαρκή κατάσταση αφαίρεσης θεσμοθετημένων δικαιωμάτων που συνεχίζεται και στην ενήλικη ζωή τους. Η ύπαρξη πολιτικών, νομικών και διοικητικών ελλειμμάτων στο εκπαιδευτικό σύστημα περιορίζει την αρχή της καθολικότητας στην κατάκτηση και τη χρήση σημαντικών ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Στα ΑμεΑ και τα ΑμεΕΕΑ, συνήθως επιβάλλεται μια σχέση έλλειψης και περιστολής τυπικών και ουσιαστικών δυνατοτήτων να απολαμβάνουν στο σχολείο τις διάφορες μορφές επικοινωνίας, παιδαγωγικής... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΜΕΕΑ
Εκδότης: ΓΡΑΦΗΜΑ Κωδ. Πολιτείας: 5462-0045
Η παρούσα έρευνα διαπραγματεύεται ένα από τα ακανθώδη ζητήματα του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος: την "άσκηση εσωτερικής πολιτικής στο γενικό σχολείο για την εκπαίδευση - ένταξη των ατόμων με αναπηρία και των ΑμΕΕΑ". Οι εκπαιδευτικοί, ως υποκείμενα της έρευνας, μιλάνε για την αντιμετώπιση του σχολικού και κοινωνικού αποκλεισμού των ΑμΕΕΑ, ενώ ταυτόχρονα κατανοούν την πολιτική και επιστημονική άποψη που υποστηρίζει τη θεσμοθέτηση του "Σχολείου για Όλους" (inclusion), όπου α) θα κατοχυρώνεται το αδιαπραγμάτευτο δικαίωμα όλων των παιδιών... Διαβάστε περισσότερα... |
Αποτελέσματα 1 - 2 από 2
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
Πλοήγηση
Φίλτρα
Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής