ΦΛΟΥΡΗΣ ΣΤΥΛ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Αποτελέσματα 1 - 8 από 8
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
Η ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ Κωδ. Πολιτείας: 1000-0019
[...] Από όσα αναπτύσσονται στο βιβλίο αυτό προκύπτει ότι δεν υπάρχει ένας τυποποιημένος και καθολικά εφαρμόσιμος τρόπος ή μια μονοδιάστατη κοινή μεθοδολογία διεξαγωγής της διδασκαλίας σε όλες τις περιπτώσεις ανεξάρτητα από το είδος μάθησης που επιδιώκεται κάθε φορά και τις συνθήκες κάτω από τις οποίες γίνεται. Είναι άλλωστε γνωστό ότι όλοι οι άνθρωποι δεν μαθαίνουν με τον ίδιο τρόπο ούτε και όλα τα είδη της μάθησης αποκτούνται με την ίδια διαδικασία. Για το λόγο αυτό, η ομοιομορφία στη διδακτική πράξη έρχεται σε αντίθεση προς τις σύγχρονε... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΑΥΤΟΑΝΤΙΛΗΨΗ - ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΔΟΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΓΟΝΕΩΝ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ Κωδ. Πολιτείας: 1000-0035
Οι μελέτες για την αυτοαντίληψη του ατόμου και τα αποτελέσματα της πάνω στις διάφορες πλευρές της ανθρώπινης προσωπικότητας έχουν αυξηθεί σημαντικά. Έτσι τα τελευταία χρόνια ολοένα και περισσότεροι ερευνητές των κοινωνικών επιστημών επικεντρώνουν το ενδιαφέρον τους στο συναισθηματικό τομέα της εκπαίδευσης, στον οποίο και αποδίδουν ουσιώδη σημασία για την ολόπλευρη ανάπτυξη του ατόμου. Παρόλη όμως την έκταση των ερευνών και τη σπουδαιότητα που έχει προσλάβει στο διεθνή χώρο ο συναισθηματικός τομέας της εκπαίδευσης, και ειδικότερα η μελέτη ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΕΠΙΤΟΜΟ)
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ Κωδ. Πολιτείας: 1000-0725
Το παρόν έργο αποτελεί αναμόρφωση παλαιότερης εργασίας μας, η οποία αποτελούνταν από δύο τόμους. Ο πρώτος εκδόθηκε το 1981 με τον τίτλο: "Μάθηση και Διδασκαλία: Τόμος Α': Μάθηση" και ανατυπώθηκε έκτοτε, πολλές φορές, με ορισμένες προσθήκες και βελτιώσεις. Ο δεύτερος στοιχειοθετήθηκε, κατά το μεγαλύτερο μέρος του, την ίδια περίοδο. Καθυστέρησε, όμως, να εκδοθεί για διάφορους λόγους. Τη μορφή ολοκληρωμένου βιβλίου έλαβε το 2005, οπότε και κυκλοφόρησε με τον τίτλο: "Μάθηση και Διδασκαλία. Τόμος Β'. Θεωρία, πράξη και αξιολόγηση της διδασκαλίας... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ Κωδ. Πολιτείας: 1000-0070
Οι Επιστήμες της Αγωγής πέρασαν τα τελευταία χρόνια από το στάδιο της εξάρτησης τους από το φιλοσοφικο-θεωρητικό στοχασμό στο στάδιο της αυτονομίας του και, υιοθετώντας παράλληλα τη μεθοδολογία του θετικισμού, κατόρθωσαν να επιτύχουν τη ριζική επιστημονική τους αναγέννηση. Πολλοί κλάδοι των επιστημών αυτών έχουν σημειώσει πρόσφατα θεαματικές εξελίξεις, με τέτοιο μάλιστα ρυθμό, που πολλές χώρες δεν μπόρεσαν να τις παρακολουθήσουν σε όλο τους το πλάτος και να συνειδητοποιήσουν τις επιπτώσεις τους στην κοινωνική πραγματικότητα. Ένας τέτοιος κ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ Κωδ. Πολιτείας: 1000-0830
Ποιες είναι οι απαρχές των εκπαιδευτικών συστημάτων; Ποιες αρχές καθόρισαν τις "πειθαρχίες" και τη "γραμματική του σχολείου"; Πως διαγράφονται οι σχέσεις "εξουσίας γνώσης" στο χώρο της εκπαίδευσης; Ποιες ιδέες επηρέασαν και διαμόρφωσαν τον παιδαγωγικό "λόγο" και τις εκπαιδευτικές "πρακτικές"; Ποιος είναι ο ρόλος της εκπαίδευσης στις σύγχρονες "οικονομίες και κοινωνίες της γνώσης"; Πως καθορίζεται το σύγχρονο πλαίσιο των "ικανοτήτων" των μαθητών και των "προσόντων" των εκπαιδευτικών; Ποιοι είναι οι σύγχρονοι "λόγοι" και οι "πρακτικές" που χ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΘΕΩΡΙΑ, ΕΡΕΥΝΕΣ, ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ Κωδ. Πολιτείας: 1000-1144
Σύμφωνα με παλαιές θεωρίες για τη νοημοσύνη, "ορισμένα μόνο άτομα είναι 'έξυπνα'". Είναι αυτά που διαθέτουν υψηλού επιπέδου γλωσσικές και λογικομαθηματικές ικανότητες. Οι έρευνες, όμως, που διεξήγαγε ο Howard Gardner έδειξαν ότι όλοι οι άνθρωποι "είναι 'έξυπνοι' με διαφορετικό τρόπο" ο καθένας. Η αντίληψη αυτή για τους πολλαπλούς τύπους νοημοσύνης (Π.Τ.Ν.) θεωρείται πολύ σημαντική ενόψει των επερχόμενων αλλαγών του 21ου αιώνα, οι οποίες απαιτούν την πολύπλευρη ανάπτυξη των δεξιοτήτων των ατόμων, όρος αναγκαίος για την επιτυχία τους στο επά... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΘΕΩΡΙΑ, ΠΡΑΞΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Εκδότης: ΙΔΙΩΤΙΚΗ Κωδ. Πολιτείας: 1985-1878 (. . .) Ο δεύτερος τόμος είναι αφιερωμένος στον προγραμματισμό, στην οργάνωση, τη διεξαγωγή και την αξιολόγηση της διδασκαλίας. Εξετάζονται, ακόμη, θέματα που σχετίζονται με την αποτελεσματικότητα της διδασκαλίας, τις σχολικές εργασίες και άλλα παρόμοια. Στη συγγραφή του τόμου αυτού ακολουθήσαμε τις ίδιες αρχές που διέπουν και τον πρώτο τόμο. Προσπαθήσαμε, δηλαδή, να συνδυάσουμε την επιστημονική παράδοση στον τομέα της διδακτικής μεθοδολογίας και ειδικότερα της Γενικής Διδακτικής με τις σύγχρονες αντιλήψεις για τα ζητήματα αυτά. Επιδιώξαμε... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Εκδότης: ΙΔΙΩΤΙΚΗ Κωδ. Πολιτείας: 1985-1315 «Το παρόν έργο αποτελεί αναμόρφωση και επέκταση παλιότερης εργασίας μας. (...) Η παρούσα εργασία προορίζεται να χρησιμοποιηθεί, όπως και η αρχική, ως διδακτικό εγχειρίδιο. Στόχος της είναι να προσφέρει βασικές γνώσεις σε θέματα σχετικά με τη διαδικασία μάθησης σε εκπαιδευτικούς και φοιτητές που επιθυμούν να γίνουν εκπαιδευτικοί. Για τον παραπάνω λόγο αποφύγαμε σε αρκετές περιπτώσεις να αναφέρουμε πολλές λεπτομέρειες, που ενδιαφέρουν, ασφαλώς, τους ειδικούς επιστήμονες, δεν έχουν, όμως, ιδιαίτερη σημασία για τους εκπαιδευτικούς και τους προ... Διαβάστε περισσότερα... |
Αποτελέσματα 1 - 8 από 8
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
Πλοήγηση
Φίλτρα
Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής