ΦΩΤΕΙΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Αποτελέσματα 1 - 4 από 4
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ Κωδ. Πολιτείας: 1000-0830
Ποιες είναι οι απαρχές των εκπαιδευτικών συστημάτων; Ποιες αρχές καθόρισαν τις "πειθαρχίες" και τη "γραμματική του σχολείου"; Πως διαγράφονται οι σχέσεις "εξουσίας γνώσης" στο χώρο της εκπαίδευσης; Ποιες ιδέες επηρέασαν και διαμόρφωσαν τον παιδαγωγικό "λόγο" και τις εκπαιδευτικές "πρακτικές"; Ποιος είναι ο ρόλος της εκπαίδευσης στις σύγχρονες "οικονομίες και κοινωνίες της γνώσης"; Πως καθορίζεται το σύγχρονο πλαίσιο των "ικανοτήτων" των μαθητών και των "προσόντων" των εκπαιδευτικών; Ποιοι είναι οι σύγχρονοι "λόγοι" και οι "πρακτικές" που χ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
Αναλυτικά προγράμματα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μεταξύ ιδεολογικοπολιτικής ρύθμισης και παιδαγωγικής μεταρρύθμισης (χαρτόδετη έκδοση)
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ Κωδ. Πολιτείας: 1000-1280
Στο βιβλίο αυτό εξετάζεται ο τρόπος συγκρότησης και μετασχηματισμού των αναλυτικών προγραμμάτων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα, από την μεταπολεμική περίοδο έως σήμερα. Σε μεθοδολογικό επίπεδο, επιχειρείται η σύνδεση της μικρο- με τη μακρο-ανάλυση μέσα από τη συνάρτηση των διαδικασιών συγκρότησης και μετασχηματισμών στο κοινωνικό επίπεδο (δομικές σχέσεις, θεσμικοί ρόλοι, φορείς δράσης κτλ.) με τις διαδικασίες συγκρότησης και μετασχηματισμών των αναλυτικών προγραμμάτων. Τα αναλυτικά προγράμματα προσεγγίζονται τόσο από την πλευρά... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΜΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΗ ΓΕΝΕΑΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ Κωδ. Πολιτείας: 1000-1084
Το ανά χείρας βιβλίο αποτελεί μέρος του υπό επεξεργασία ακόμα βιβλίου, που σταδιακά ολοκληρώνεται. Στο σημείο αυτό, εξ αρχής, ζητείται η κατανόηση των πρώτων φοιτητών-αναγνωστών για τα τυχόν δυσανάγνωστα, ή όχι ευκόλως προσπελάσιμα σημεία, για τα εκφραστικά, συντακτικά και εκ παραδρομής τυπογραφικά λάθη που μπορεί να υπάρχουν, εφόσον το κείμενο είναι ακόμα "υπό διαπραγμάτευση". Ο λόγος που επιλέχτηκε να παραδοθεί το βιβλίο με κάποιες "αστοχίες" (κυρίως μορφολογικού περιεχομένου), ή με κάποιες ελλείψεις είναι πρακτικός: αντί σημειώσεων, υπά... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (1950-1980)
ΜΕΤΑΞΥ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ
Εκδότης: GUTENBERG Κωδ. Πολιτείας: 0920-1212
Στο βιβλίο αυτό εξετάζεται ο τρόπος συγκρότησης και μετασχηματισμού των αναλυτικών προγραμμάτων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της περιόδου 1950-1980. Σε μεθοδολογικό επίπεδο, επιχειρείται η σύνδεση της μικρο- με τη μακρο-ανάλυση μέσα από τη συνάρτηση των διαδικασιών συγκρότησης και μετασχηματισμών στο κοινωνικό επίπεδο (δομικές σχέσεις, θεσμικοί ρόλοι, φορείς δράσης κτλ.) με τις διαδικασίες συγκρότησης και μετασχηματισμών των αναλυτικών προγραμμάτων. Τα αναλυτικά προγράμματα προσεγγίζονται τόσο από την πλευρά των δομών και λειτουργιών (η ... Διαβάστε περισσότερα... |
Αποτελέσματα 1 - 4 από 4
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
Πλοήγηση
Φίλτρα
Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής