ΦΟΥΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΖΑ
Αποτελέσματα 1 - 2 από 2
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΣΥΝΕΙΡΜΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ - ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΓΛΩΣΣΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ Κωδ. Πολιτείας: 2250-3257
Το βιβλίο αυτό αφορά την παρουσίαση βασικών αρχών της μάθησης, σύμφωνα με τη Θεωρία της Συμπεριφοράς, και στη διδακτική αξιοποίησή τους στο πλαίσιο των γλωσσικών μαθημάτων. Στο πρώτο μέρος παρουσιάζονται οι έννοιες της μάθησης και της διδασκαλίας, καθώς και η μεταξύ τους σχέση αλληλεπίδρασης. Στη συνέχεια αναλύονται έννοιες όπως η ενίσχυση, η παλαιά εμπειρία, η άσκηση, η διάκριση και γενίκευση των ερεθισμάτων, βάσει των πορισμάτων των βασικών εκπροσώπων της Συνειρμικής Ψυχολογίας Hull, Thorndike, Skinner, Pavlov. Στο δεύτερο μέρος γίνετα... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΤΟ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ
ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ Κωδ. Πολιτείας: 1000-0602
Η μεθοδολογία της διδασκαλίας του μαθήματος των Αρχαίων Ελληνικών από Μετάφραση προσδιορίζεται: Πρώτον, από τη φυσιογνωμία του κοινωνικού πλαισίου της λειτουργίας της εκπαίδευσης. Δεύτερον, από το θεσμικό πλαίσιο, όπου εντάσσονται τα ΑΠΣ και ΔΕΠΠΣ του μαθήματος, τα βιβλία του καθηγητή, τα βιβλία του μαθητή. Τα εκπαιδευτικά λογιστικά. Τρίτον, από τις σύγχρονες, κοινωνικο-κονστρουκτιβιστικού τύπου μαθησιακές αρχές, οι οποίες τεκμηριώνουν τις εκάστοτε διδακτικές ενέργειες. Τέταρτον, από τις σύγχρονες απόψεις της διδακτικής μεθοδολογίας, η οπο... Διαβάστε περισσότερα... |
Αποτελέσματα 1 - 2 από 2
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
Πλοήγηση
Φίλτρα
Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής