ΓΡΟΛΛΙΟΣ Δ. ΓΙΩΡΓΟΣ
Αποτελέσματα 1 - 6 από 6
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
Τα προγράμματα σπουδών του δημοτικού σχολείου 2003-2021
Εκδότης: GUTENBERG Κωδ. Πολιτείας: 0920-2117
Η τιμή Πολιτείας σε σύγκριση με την τιμή έκδοσης είναι χαμηλότερη κατά 10% Στο παρόν βιβλίο συγκρίνεται η διαδικασία σχεδιασμού, η οπτική του σχεδιασμού, οι κατηγορίες των διδακτικών στόχων, οι τρόποι διδασκαλίας και η αξιολόγηση των Προγραμμάτων Σπουδών του 2021 με τα αντίστοιχα των Αναλυτικών Προγραμμάτων Σπουδών του 2003. Επίσης, παρουσιάζονται οι θεμελιώδεις πλευρές των οικονομικών, κοινωνικών, πολιτικών, ιδεολογικών και εκπαιδευτικών πλαισίων του 2003 και του 2021. Με βάση αυτές τις πλευρές, διατυπώνεται η ερμηνεία των ομοιοτήτων και των διαφορών των προαναφερθέντων Προγραμμάτων. Η ερμηνεία ταυτίζεται με το ... Διαβάστε περισσότερα... |
||
ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ
Εκδότης: GUTENBERG Κωδ. Πολιτείας: 0920-1372
Η τιμή Πολιτείας σε σύγκριση με την τιμή έκδοσης είναι χαμηλότερη κατά 25% Με ποιους τρόπους προσλήφθηκαν στην Ελλάδα η απελευθερωτική παιδαγωγική του Paulo Freire και η κριτική παιδαγωγική που συγκροτήθηκε στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής στις αρχές της δεκαετίας του '80; Τι μπορούν να προσφέρουν σήμερα; Σε αυτά τα ερωτήματα επιχειρεί να απαντήσει το παρόν βιβλίο. Οι συγγραφείς μελετούν τους τρόπους παρουσίασης και εφαρμογής της απελευθερωτικής και της κριτικής παιδαγωγικής υπό το φως κοινωνικών, πολιτικών και ιδεολογικών μεταβολών οι οποίες προσδιορίστηκαν από ομόλογες αντιπαραθέσεις και συγκρούσεις. Καταθέ... Διαβάστε περισσότερα... |
||
ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Εκδότης: ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ Κωδ. Πολιτείας: 1568-0193
Η τιμή Πολιτείας σε σύγκριση με την τιμή έκδοσης είναι χαμηλότερη κατά 30% Το βιβλίο αυτό εξετάζει τη συγκρότηση του πεδίου του αναλυτικού προγράμματος ως ειδικό κλάδο σπουδών, στις αρχές του 20ου αιώνα, και τις διαφορετικές οπτικές για το σχεδιασμό του. Οι Η.Π.Α. είναι η χώρα όπου, στα πλαίσια ταχύτατων οικονομικών, πολιτικών, κοινωνικών και ιδεολογικών μεταβολών από τις αρχές του 20ου αι.,, συγκροτήθηκε για πρώτη φορά το θεωρητικό πλαίσιο των προγραμμάτων της εκπαίδευσης επηρεάζοντας στη συνέχεια τη θεωρία και την πρακτική άλλων χωρών. Οι περισσότερες από αυτές τις οπτικές, οι οποίες διατυπώθηκαν με συστηματικό... Διαβάστε περισσότερα... |
||
Ο PAULO FREIRE ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Εκδότης: ΒΑΝΙΑΣ Κωδ. Πολιτείας: 0640-0245
Η τιμή Πολιτείας σε σύγκριση με την τιμή έκδοσης είναι χαμηλότερη κατά 30% [. . .] Το κεντρικό ερώτημα της μελέτης έχει τρία σκέλη: α) ποιες είναι οι θέσεις που διατυπώνει ο Βραζιλιάνος παιδαγωγός για το σχεδιασμό του αναλυτικού προγράμματος, β) ποια είναι η (στη βάση αυτών των θέσεων) ιστορική διαμόρφωση και ο χαρακτήρας της οπτικής του για το σχεδιασμό του αναλυτικού προγράμματος και γ) ποια είναι η σχέση της με άλλες οπτικές που έχουν διατυπωθεί. Επιχειρείται να απαντηθεί με τη συσχέτιση των θέσεων για το σχεδιασμό του αναλυτικού προγράμματος με τις πολιτικές του θέσεις, τη συνολική προσέγγιση και την περιοδολ... Διαβάστε περισσότερα... |
||
ΗΓΕΜΟΝΙΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΝ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥ 1953-1967
Εκδότης: ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ Κωδ. Πολιτείας: 2760-0227
Η τιμή Πολιτείας σε σύγκριση με την τιμή έκδοσης είναι χαμηλότερη κατά 30% Διερευνώντας την ιστορία του συνδικαλιστικού κινήματος των εκπαιδευτικών στην Ελλάδα, η παρούσα εργασία παρουσιάζει την επιστημονική δραστηριότητα της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας. Πιο συγκεκριμένα, εξετάζονται οι απόψεις που διαμορφώνονται στους κόλπους της για την εκπαιδευτική πολιτική και την παιδαγωγική, έτσι όπως εκφράζονται μέσα από τις στήλες του περιοδικού «Επιστημονικόν Βήμα του Διδασκάλου» κατά το πρώτο χρονικό διάστημα της έκδοσής του (1953-1967). Η ανάλυση των άρθρων παιδαγωγών, στελεχών της εκπαίδευσης και δασκάλων αναδεικνύει τη ... Διαβάστε περισσότερα... |
||
ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ, ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Εκδότης: GUTENBERG Κωδ. Πολιτείας: 0920-0491 Στα μέσα της δεκαετίας του '90 η εφαρμογή των νέων προγραμμάτων που συμπεριλαμβάνουν τη σχολική εκπαίδευση συνοδεύεται από σημαντικές μεταβολές του λόγου της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η εκπαίδευση και η κατάρτιση αναγορεύονται σε ζητήματα αιχμής στο φόντο των διαδικασιών της «παγκοσμιοποίησης» και της «έλευσης της κοινωνίας της πληροφορίας», οι οποίες θεωρείται ότι επιβάλλουν την ανάγκη για τη διαμόρφωση ενός νέου προτύπου συλλογικού εργαζόμενου, πολυδύναμου και πολυλειτουργικού. Με βάση αυτά τα «δεδομένα» η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προτείνει την αναδ... Διαβάστε περισσότερα... |
Αποτελέσματα 1 - 6 από 6
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
Πλοήγηση
Φίλτρα
Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής