HOLLOWAY CHRISTOPHER
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Εκδότης: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ Κωδ. Πολιτείας: 2350-0676
Το Τουριστικό Μάρκετινγκ αποτελεί εισαγωγή στη γενική θεωρία του μάρκετινγκ και της εφαρμογής του στους διάφορους τομείς του κλάδου των ταξιδιών και του τουρισμού. Αυτή η έκδοση του βιβλίου έχει ενημερωθεί πλήρως με τα σύγχρονα θέματα του μάρκετινγκ στα ταξίδια και τον τουρισμό, καθώς και με τις τρέχουσες επιχειρηματικές πρακτικές. Το βιβλίο καλύπτει τις βασικές γνώσεις που είναι απαραίτητες για την καθημερινή λειτουργία ενός τμήματος ή περιβάλλοντος μάρκετινγκ, παρέχοντας κατανοητές συνοπτικές περιγραφές του σχεδιασμού, των επικοινωνιών, ... Διαβάστε περισσότερα... |
Πλοήγηση
Φίλτρα
Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής