Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΚΑΙΛΑ ΜΑΡΙΑ

Ταξινόμηση κατά:   
"ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΝΕΚΡΗ ΦΑΝΤΑΣΟΥ"
ΓΙΑΤΙ "ΜΕ ΤΙΣ ΞΟΒΕΡΓΕΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΙΑΝΕΙΣ ΠΟΥΛΙΑ, ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΙΣ ΠΟΤΕ ΤΟ ΚΕΛΑΗΔΗΤΟ ΤΟΥΣ"
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0105

"Serendipity", αιφνίδια και απρόσμενη έκλαμψη. Φιλοπερίεργο και περιπετειώδες πνεύμα. Μια χαρούμενη λέξη που έπλασε ο Horace Walpole, για να δηλώσει τις απροσδόκητες ανακαλύψεις. Λέει ότι έπλασε ετούτη τη λέξη από ένα παραμύθι με τίτλο "οι τρεις πριγκίπισσες του Serendip", ένα παλαιότερο όνομα για τη Sri Lanka. Και όλα αυτά, γιατί οι πριγκίπισσες ήταν ταξιδιώτισσες, εξερευνήτριες του άγνωστου και επινοούσαν με οξύνοια και χαρά. Αυτό που θέλει το κάθε παιδί. Μικρό ή μεγάλο. Αυτό που θέλει η οικονομία σήμερα, η πολιτική, το περιβάλλον, η εκ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0072

Η παρούσα μελέτη, αξιοποιώντας ως αγωγούς τη δημιουργικότητα γενικότερα, τη δημιουργική σκέψη και μάθηση, το δημιουργικής επίλυσης πρόβλημα ειδικότερα, επιχειρεί να επιδαψιλεύσει το κρίσιμο ερώτημα όρων και σχέσεων που καταγράφουν τους οραματισμούς για τον αυριανό πολίτη με ποιότητες, μεταξύ άλλων, δημιουργικότητας, συμμετοχικότητας, αυτοπραγμάτωσης, μ' ένα ευρύτερο πλαίσιο και υπόβαθρο δράσης: το χώρο της οικογένειας, το χώρο του σχολείου, την κοινότητα, και κατ' επέκταση την παγκοσμιοποιημένη σημερινή κοινωνία της γνώσης. - Τι μαθαίνουν ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ
Εκδότης: ΑΘΗΝΑ
Κωδ. Πολιτείας: 0070-0248

ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΠΡΟΛΟΓΟΣ ΓΕΝΙΚΟΣ ΠΕΡΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΛΟΓΟΣ Ο ΠΛΟΥΤΑΡΧΕΙΟΣ ΤΟΠΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΕΡΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΗΘΟΥΣ ΚΑΙ ΥΦΟΥΣ ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΣΥΝΟΨΗ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
Εκδότης: ΑΤΡΑΠΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0591-0082

Η παρούσα μελέτη, αξιοποιώντας ως αγωγούς τη δημιουργικότητα γενικότερα, τη δημιουργική σκέψη και μάθηση, το δημιουργικής επίλυσης πρόβλημα ειδικότερα, επιχειρεί να επιδαψιλεύσει το κρίσιμο ερώτημα όρων και σχέσεων που καταγράφουν τους οραματισμούς για τον αυριανό πολίτη με ποιότητες, μεταξύ άλλων, δημιουργικότητας, συμμετοχικότητας, αυτοπραγμάτωσης, μ' ένα ευρύτερο πλαίσιο και υπόβαθρο δράσης: το χώρο της οικογένειας, το χώρο του σχολείου, την κοινότητα και, κατ' επέκταση, την παγκοσμιοποιημένη σημερινή κοινωνία της γνώσης. Τι μαθαίνουν τ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΦΟΒΙΑ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Η ΑΛΙΚΗ ΣΤΟΝ ΑΣΤΕΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΑΛΦΙ
Κωδ. Πολιτείας: 1470-0378

«Το σχολείο είναι σα μια μαμά που έχει μέσα το παιδάκι της. Κι αυτό δε φοβάται. Μπορεί όμως κατά λάθος να το καταπιεί». Το σχολείο της Αλίκης υποβαστάζει τα φαινόμενα του προσωπικού της ιστορικού. Η Αλίκη δεν θέλει το σχολείο, γιατί φοβάται τα τεκταινόμενα στο σπίτι. Σπίτι και Σχολείο συνιστούν τις θεμελιώδεις μήτρες που χρήσουν αμοιβαίας επεξεργασίας και γόνιμου διαλόγου απέναντι στον όποιο δημιουργικό, παρεμβατικό τρόπο για την εξέλιξη ενός ατόμου, μιας ομάδας, μιας κοινωνίας. Γιατί στο προηγούμενο μιας παιδείας και σύντονης αγωγής διαμο...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΣΧΕΣΗΣ
Εκδότης: ΙΔΙΩΤΙΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1985-0368

Ήδη από τον Πλάτωνα διαγράφεται μια λαμπρή στην αρχή της τροχιά γι' αυτό συνιστά την "τραμπάλα" των σχέσεων ανάμεσα σε μαθητή και δάσκαλο. "Σε παρακαλώ Σωκράτη - λέγει ο Λάχης στο δάσκαλο - και να με διδάσκεις και να με ελέγχεις σε ότι επιθυμείς και επίσης να μαθαίνεις από εμένα ότι γνωρίζω". Μέσα από το παράδειγμα της παιδαγωγικής σχέσης διατρέχουμε το μαύρο κουτί της εκπαίδευσής μας, συναντάμε τρία συστατικά στη σημειολογία του σχολείου, το μαθητή, τον εκπαιδευτικό, τη γνώση. Στην κίνηση που κατευθύνει από το μαθητή στον εκπαιδευτικό και...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΦΟΒΙΑ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Η ΑΛΙΚΗ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Κωδ. Πολιτείας: 1470-0377

Η Αλίκη στους χώρους της οικογένειας και του σχολείου προβάλλει το δικό της ατομικό μυθιστόρημα, εκκρίνοντας το σχολειοφοβικό σύμπτωμα. Το βιβλίο αυτό αποσκοπεί να «διαβάσει» το συγκεκριμένο περιστατικό και να αποκρυπτογραφήσει το φαινόμενο της σχολικής άρνησης σε μια πολύπτυχη προοπτική (συμπτωματολογία, αιτιολογία, αντιμετώπιση κλπ.), φωτίζοντας ιδιαιτέρως τη διαγνωστική προβληματική. (. . .) Ένα βιβλίο για όλους όσους προβληματίζονται και στρατεύονται ενεργά σ’ αυτούς τους χώρους και ειδικότερα σε εκπαιδευτικούς, γονείς, φοιτητές και ε...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1470-0068

Στη δραματική κίνηση που οδηγεί από τον «κακό» μαθητή στο παιδί «με ειδικά προβλήματα» (και αντίστροφα), και μέσα από τη μεγεθυντική οθόνη των αναπαραστάσεων και των στάσεων των εκπαιδευτικών, παρακολουθούμε ένα έργο έντονων φωτοσκιάσεων που παρουσιάζει με ανάγλυφο τρόπο την ιστορία της απόκλισης, ως κομμάτι όμως μιας μεγαλύτερης σύνθεσης: η τοιχογραφία ή το σενάριο της εκπαίδευσης συντίθεται και παίζεται αιώνες τώρα, δουλεύοντας ακατάπαυστα πάνω στα θεμελιώδη αντιθετικά μοτίβα: «καλό - κακό», «ομαλό - αποκλίνουν». Η ένταση, ωστόσο, και η ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1470-0376

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Podcast – Βίος και Πολιτεία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ
OSTERWALDER ALEXANDER
€29.50 €11.80
(-60%)
Κερδίζετε €17.70
Ο ΕΡΩΤΙΣΜΟΣ
BATAILLE GEORGES
€32.00 €16.00
(-50%)
Κερδίζετε €16.00

Βρείτε μας στο...

X
Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS