ΚΑΚΑΝΑ ΔΟΜΝΑ-ΜΙΚΑ
Αποτελέσματα 1 - 4 από 4
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
Η ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ
ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
Εκδότης: ΑΦΟΙ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΕ Κωδ. Πολιτείας: 5085-0063
Το βιβλίο αυτό πραγματεύεται ένα πολύ επίκαιρο και επίμαχο για την Παιδαγωγική και την Εκπαίδευση δέμα, την Ομαδοσυνεργατική Διδασκαλία και Μάθηση. Πρόκειται για μια θεωρητική μελέτη που αποσκοπεί να αναδείξει το ομαδοσυνεργατικό κίνημα, ως μια βασική συνιστώσα καινοτομίας για το σχολείο του 21ου αιώνα. Ένα κίνημα που επιδιώκει να βγάλει το σχολείο από το αδιέξοδο και το τέλμα που βρίσκεται, να δημιουργήσει μια νέα σχολική κουλτούρα, η οποία στηρίζεται σε διαφορετικές αρχές και αξίες, απαραίτητες για το μελλοντικό πολίτη, εδραιώνοντας το σ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Εκδότης: ΑΦΟΙ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΕ Κωδ. Πολιτείας: 5085-0094
Το βιβλίο άρχισε να γράφεται το 1991, στο πλαίσιο του μαθήματος "Θεωρία Προσχολικής Αγωγής" που δίδασκα στους δευτεροετείς φοιτητές του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Για τρεις συνεχείς χρονιές χορηγούσα στους φοιτητές ένα τεύχος διδακτικών σημειώσεων, που περιείχε ένα τμήμα του σημερινού βιβλίου, που είχε σκοπό να αντιμετωπίσει τις ανάγκες του ομώνυμου μαθήματος. Με τη νέα μορφή και επεξεργασία, αυτό το βιβλίο απευθύνεται σε όσους πραγματικά ενδιαφέρονται για την προσχολική αγωγή (εκπαιδευτικούς, φοιτητές πα... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ - ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ Κωδ. Πολιτείας: 2250-2792
Η γραφή είναι μία από τις μεγαλύτερες επινοήσεις του ανθρώπου. Η εκμάθηση της αποτελεί έναν πολύ σημαντικό σταθμό για τη μαθητική ζωή του μικρού παιδιού γιατί, αφενός μαθαίνει να επικοινωνεί και να εκφράζεται μέσω ενός κοινού κώδικα, αφετέρου η επιτυχής κατάκτηση της αποτελεί προϋπόθεση για την ανάπτυξη του ατόμου. Οι περισσότεροι γονείς θέλουν τα παιδιά τους να μάθουν να γράφουν όσο το δυνατόν νωρίτερα. Το ερώτημα που τίθεται είναι αν τελικά το νηπιαγωγείο νομιμοποιείται να διδάσκει συστηματικά γραφή και ανάγνωση. Στο βιβλίο αυτό το πρόβλ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Εκδότης: ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΙΚΟΣ ΑΦΟΙ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ Κωδ. Πολιτείας: 2430-0087 (...) Στη μελέτη αυτή, όπως φαίνεται και από τον τίτλο της, γίνεται μια προσπάθεια για σύζευξη θεωρίας και πράξης, στο πλαίσιο μιας προβληματικής ότι η θεωρία στηρίζει το διδακτικό έργο και ότι η θεωρία είναι συστηματοποιημένη πράξη. Τα 3 γενικά κεφάλαια που περιλαμβάνει, αναφέρονται συνοπτικά στα εξής: Το πρώτο ασχολείται με θέματα γνωστικής ψυχολογίας. Μέσα από μια πιαζετιανή θεώρηση προσπαθεί να παρουσιάσει τα βασικά χαρακτηριστικά του παιδιού της προσχολικής ηλικίας. Το δεύτερο επιχειρεί να αναπτύξει διάφορα ειδικότερα θέματα που παρ... Διαβάστε περισσότερα... |
Αποτελέσματα 1 - 4 από 4
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
Πλοήγηση
Φίλτρα
Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής