Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΚΑΨΑΛΗΣ Γ. ΑΧΙΛΛΕΑΣ

Ταξινόμηση κατά:    Εκδόσεις:
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5085-0010

Οποιαδήποτε σοβαρή προσπάθεια για την επίτευξη ενός σημαντικού σκοπού χρειάζεται κατ' αρχήν να σχεδιασθεί επιμελώς και να προγραμματισθεί λεπτομερώς. Στην συνέχεια θα πρέπει να υλοποιηθεί με προσοχή και σύμφωνα με τον σχεδιασμό που προηγήθηκε. Και αφού ολοκληρωθεί η υλοποίηση, ακολουθεί η αξιολόγηση της όλης προσπάθειας τόσο από μέσα, από το άτομο ή τα άτομα που ανέλαβαν και υλοποίησαν την προσπάθεια, όσο και από έξω, από ειδικούς αξιολογητές. Η εκπαίδευση είναι μια τέτοια σοβαρή προσπάθεια, που έχει ως σκοπό να εξασφαλίσει στην νέα γενιά ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΚΛΑΤΑΙΝΑ (ΡΙΖΩΜΑ) ΤΡΙΚΑΛΩΝ: 200 ΧΡΟΝΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ (+CD)
Κωδ. Πολιτείας: 1756-0433

...Όταν το 1834 ο νεαρός βασιλιάς Όθων μετέφερε την πρωτεύουσα του ελληνικού κράτους από το Ναύπλιο στην Αθήνα, η Αθήνα ήταν ένα μίζερο λασποχώρι. Την ίδια εποχή και η Σκλάταινα δεν ήταν καλύτερη. Ανάμεσα στα δύο λασποχώρια ωστόσο υπήρχε -μεταξύ άλλων- μια σημαντική διαφορά: η Σκλάταινα είχε σχολείο, η Αθήνα δεν είχε...! ...Το βιβλίο αυτό ενδιαφέρει μόνον -ή κυρίως- τους Σκλαταινιώτες, τους Ριζωματιανούς. Και αυτό διότι περιγράφει ένα έργο, η υπόθεση του οποίου είναι ίδια σε όλα τα χωριά και τις πόλεις, οι πρωταγωνιστές όμως είναι στην περ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Α' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ (ΠΡΩΤΟ ΤΕΥΧΟΣ)
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3146-0006
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ (ΤΕΤΑΡΤΟ ΤΕΥΧΟΣ)
ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3146-0333
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Α' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ (ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΕΥΧΟΣ)
ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3146-0368
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ (ΤΡΙΤΟ ΤΕΥΧΟΣ)
ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3146-0363
ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5085-0017

Ο εκπαιδευτικός παίζει σημαντικό ρόλο στην ποιότητα της διδασκαλίας και συνεπώς και στην αποτελεσματικότητα της μάθησης μέσα στην τάξη. Η αισιόδοξη αυτή προοπτική επιβεβαιώνεται όλο και περισσότερο με την πάροδο του χρόνου, καθώς από τα ερευνητικά δεδομένα προκύπτει ότι τα κίνητρα μάθησης και οι επιδόσεις των μαθητών επηρεάζονται σημαντικά από την αρχική εκπαίδευση και την γενικότερη συγκρότηση, αλλά και από την συνεχή επιμόρφωση και την επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού. Δεν μπορούμε να παραβλέψουμε βεβαίως το γεγονός ότι η διδασκα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ - ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΕΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3195-0001

Είναι γνωστό ότι για τα σχολεία της τυπικής εκπαίδευσης υπάρχουν διδακτικά μοντέλα και γενικές και ειδικές διδακτικές, οι οποίες καλύπτουν την ανάγκη διδακτικής στήριξης των εκπαιδευτικών. Δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο για την εκπαίδευση ενηλίκων ούτε και ανάλογα διδακτικά βοηθήματα. (...) Προφανώς, λοιπόν, δεν υπάρχει μια διδακτική της εκπαίδευσης ενηλίκων. Ίσως μάλιστα και να μη χρειάζεται να υπάρχει. Υπάρχουν ωστόσο ιδιαιτερότητες της διδακτικής της εκπαίδευσης ενηλίκων, οπότε σε μια τέτοια περίπτωση, όταν μιλούμε για «Διδακτική της εκπαί...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ (Ε' ΕΚΔΟΣΗ)
ΒΙΒΛΙΟΔΕΤΗΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ [ΜΕΓΑΛΟ ΣΧΗΜΑ]
Κωδ. Πολιτείας: 2430-0532

Η Παιδαγωγική Ψυχολογία είναι μια εφαρμοσμένη επιστήμη, η οποία ασχολείται όχι μόνον με την περιγραφή και την ερμηνεία της συμπεριφοράς του μαθητή, αλλά κυρίως με τις προϋποθέσεις, τις δυνατότητες και τα όρια της επίδρασης των παιδαγωγικών περιστάσεων με σκοπό την βελτίωση της αποτελεσματικότητας της παιδαγωγικής και διδακτικής πράξης. Για αυτό θεωρείται ως η επιστήμη του εκπαιδευτικού κατ' εξοχήν, η οποία του εξασφαλίζει γνώσεις, ιδέες και θεωρίες. Τα εφόδια ωστόσο αυτά δεν προσφέρονται για άμεση κατανάλωση και εφαρμογή, αλλά για αναστοχα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ (ΧΑΡΤΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
(ΣΤ΄ ΕΚΔΟΣΗ)
Κωδ. Πολιτείας: 5085-0076

Η Παιδαγωγική Ψυχολογία είναι μια εφαρμοσμένη επιστήμη, η οποία ασχολείται όχι μόνον με την περιγραφή και την ερμηνεία της συμπεριφοράς του μαθητή, αλλά κυρίως με τις προϋποθέσεις, τις δυνατότητες και τα όρια της επίδρασης των παιδαγωγικών περιστάσεων με σκοπό την βελτίωση της αποτελεσματικότητας της παιδαγωγικής και διδακτικής πράξης. Για αυτό θεωρείται ως η επιστήμη του εκπαιδευτικού κατ' εξοχήν, η οποία του εξασφαλίζει γνώσεις, ιδέες και θεωρίες. Τα εφόδια ωστόσο αυτά δεν προσφέρονται για άμεση κατανάλωση και εφαρμογή, αλλά για αναστοχα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΓΕΝΙΚΑ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
Κωδ. Πολιτείας: 3195-0003

Επειδή η εκπαίδευση ενηλίκων ήταν μέχρι τα τελευταία χρόνια ανύπαρκτη ως επιστημονική περιοχή και ως αντικείμενο σπουδών στα ελληνικά πανεπιστήμια, είναι επίσης ανύπαρκτη ή έστω υποτυπώδης και η σχετική βιβλιογραφία. Το γεγονός αυτό δημιουργεί σημαντικές δυσχέρειες στο διδακτικό μας έργο και στην προσπάθεια των φοιτητών να προσεγγίσουν τα σχετικά θέματα και να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των εξετάσεων. Οι λόγοι αυτοί μας οδήγησαν στην απόφαση να συντάξουμε το ανά χείρας εγχειρίδιο, το οποίο απαρτίζεται από τρία τεύχη: Το πρώτο τεύχος ανα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΧΟΛΙΚΑ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ
ΘΕΣΜΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ
Εκδότης: ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ
Κωδ. Πολιτείας: 2760-1189

Το σχολικό εγχειρίδιο είναι ένα μέσο διδασκαλίας με μορφή βιβλίου, που χρησιμοποιείται από τον εκπαιδευτικό και τους μαθητές ενός σχολείου και ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του Αναλυτικού Προγράμματος. Ο ρόλος του στο πλαίσιο της διδασκαλίας είναι κεντρικός. Από ερευνητικά δεδομένα προκύπτει ότι ο χρόνος της ενασχόλησης των μαθητών με το σχολικό εγχειρίδιο είναι καθαυτός μεγαλύτερος από το χρόνο των διαπροσωπικών σχέσεων των μαθητών με τον εκπαιδευτικό. Από την άλλη πλευρά, από σχετικές έρευνες προκύπτει ότι οι εκπαιδευτικοί χρησιμοποιούν...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ
ΓΕΝΙΚΑ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
Εκδότης: ΣΙΔΕΡΗΣ Ι.
Κωδ. Πολιτείας: 3830-0522

... Η καθιέρωση της Εκπαίδευσης Ενηλίκων ως ειδικού κλάδου σπουδών στα πανεπιστήμια οδηγεί σε στήριξη της ανάλογης πράξης με την κατάρτιση και την επιμόρφωση των επαγγελματιών της διδασκαλίας στην περιοχή αυτή. Από την άλλη πλευρά πάλι, η επαγγελματοποίηση της εργασίας στην περιοχή της Εκπαίδευσης Ενηλίκων οδηγεί σε συστηματικές σπουδές. Για αυτούς τους λόγους σε πολλές χώρες δημιουργήθηκαν κατά τα τελευταία χρόνια πανεπιστημιακά τμήματα τα οποία εκπαιδεύουν ειδικούς της Εκπαίδευσης Ενηλίκων. Πολλές φορές τα τμήματα αυτά λειτουργούν στα πλ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Εκδότης: GUTENBERG
Κωδ. Πολιτείας: 0920-0444

Η Εκπαιδευτική Αξιολόγηση, βασικό αντικείμενο της Σχολικής Παιδαγωγικής, δεν διδάσκεται κατά τρόπο συστηματικό στα Παιδαγωγικά Τμήματα και στους Τομείς Παιδαγωγικής των πανεπιστημίων της χώρας. Το γεγονός αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μην εκφέρεται από τους καθ’ ύλην αρμοδίους, δηλαδή τους εκπαιδευτικούς, επιστημονικός λόγος περί βαθμολογίας και αξιολογήσεως, αλλά να προβάλλονται σχετικώς πολλές και διάφορες απόψεις, από κοινότοπες μέχρι άτοπες. Η εσφαλμένη αντίληψη της συνδικαλιστικής ηγεσίας των εκπαιδευτικών, η οποία εξακολουθεί να ταυτίζε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΙΚΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
Εκδότης: ΑΤΡΑΠΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0591-0083

Η μικροδιδασκαλία είναι μια προσομοιωτική τεχνική με βάση την οποία μπορούμε να δημιουργήσουμε μια επιθυμητή ή να μεταβάλλουμε μία δεδομένη ανεπιθύμητη μορφή διδακτικής συμπεριφοράς του εκπαιδευτικού. Με την μικροδιδασκαλία ασκούνται οι (υποψήφιοι) εκπαιδευτικοί στις βασικές δεξιότητες της διδακτικής διάστασης του επαγγελματικού τους ρόλου. Στα πλαίσια της τεχνικής αυτής η διδασκαλία αντιμετωπίζεται ως μια διαδικασία η οποία μπορεί να μαθευτεί, όπως μαθαίνει ένας αεροπόρος να οδηγεί αεροπλάνο ή όπως μαθαίνει ένας χειρουργός να κάνει μεταμό...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 3195-0002

Το εγχειρίδιο αυτό έρχεται να καλύψει ένα προφανέστατο κενό στην ελληνική παιδαγωγική βιβλιογραφία, αφού τα σχετικά βιβλία, τα οποία κυκλοφορούν, έχουν γραφτεί όλα πριν από είκοσι και παραπάνω χρόνια. (...) Αποτελεί πεποίθησή μας, ωστόσο, ότι δεν μπορεί ο δάσκαλος να παίρνει σημαντικές αποφάσεις για ζητήματα του επαγγελματικού χώρου του, ασχολούμενος με τα στενά μεθοδολογικά προβλήματα, χωρίς να παίρνει υπόψη του ή και αγνοώντας τα σχετικά με τα αναλυτικά προγράμματα θέματα. Εξάλλου τα αναλυτικά προγράμματα αποτελούν τις επίσημες προδιαγρα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ - ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ
Εκδότης: ΙΔΙΩΤΙΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1985-1811

Το "Αναλυτικό Πρόγραμμα" αποτελεί την "αχίλλεια πτέρνα" οποιασδήποτε εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης. Τα τελευταία χρόνια έχει γίνει συνείδηση και στη χώρα μας αυτή η πραγματικότητα, όπως αποδεικνύεται όχι μόνον από τις έντονες συζητήσεις αλλά και από τις προσπάθειες για αναμόρφωση τόσο των Αναλυτικών Προγραμμάτων όσο και των σχολικών εγχειριδίων. Μόλις πριν από δύο περίπου δεκαετίες "έφτασε" και στην Ελλάδα η σχετική προβληματική, όταν ίσως σε άλλες χώρες η συζήτηση οδηγούνταν σε αδιέξοδο και υποχωρούσε η αρχική ευφορία που πήγαζε από τις υπο...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

ΠροσφορέςΠερισσότερα

ΓΙΟΓΚΑ
HALL JEAN
€14.90 €5.96
(-60%)
Κερδίζετε €8.94
Η ΔΗΛΗΤΗΡΙΩΔΗΣ ΒΙΒΛΟΣ
KINGSOLVER BARBARA
€17.91 €8.96
(-50%)
Κερδίζετε €8.95

ΣελιδοδείκτηςΠερισσότερα

Virginia Woolf: Κολυμπήσαμε στο Αιγαίο, με αχινούς και ανεμώνες Ποτέ μου δεν είδα τόσα πολλά λουλούδια – στην Αίγινα χτες ολόκληρο το βουνό ήτανε κόκκινο από τα ηλιάνθεμα και τις παπαρούνες – έκοψα μία, αλλά τα πέτ...

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS