Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

KELLER KEVIN-LANE

Ταξινόμηση κατά:   
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ (15η ΕΚΔΟΣΗ)
Εκδότης: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2350-1585

Το Μάρκετινγκ παρουσιάζει ενδιαφέρον για όλους, ανεξάρτητα από το αν προωθούν αγαθά, υπηρεσίες, ακίνητα, πρόσωπα, τόπους, εκδηλώσεις, πληροφορίες, ιδέες, ή οργανισμούς. Το βιβλίο "Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ" των Kotler και Keller θεωρείται παγκοσμίως -εδώ και δεκαετίες- το «απόλυτο σύγγραμμα» για φοιτητές και εκπαιδευτές, και με τις συνεχείς εκδόσεις του παραμένει πάντα ενημερωμένο και σύγχρονο. Η διαχρονική επιτυχία του οφείλεται στο γεγονός ότι μεγιστοποιεί τρεις παράγοντες που χαρακτηρίζουν τα καλύτερα βιβλία για το μάρκετινγκ: το βάθος, το ...
Διαβάστε περισσότερα...
Στρατηγική διοίκηση επώνυμων προϊόντων (χαρτόδετη έκδοση)
Κωδ. Πολιτείας: 5326-0139

Το παρόν σύγγραμμα εστιάζει στην έννοια της επωνυμίας, αναλύοντας γιατί είναι σημαντική, τι αντιπροσωπεύει για τους καταναλωτές, και τι πρέπει να κάνουν οι επιχειρήσεις για να τις διοικήσουν αποτελεσματικά. Όπως αναγνωρίζουν σήμερα πολλά στελέχη επιχειρήσεων, οι επωνυμίες είναι ίσως ένα από τα πιο πολύτιμα περιουσιακά στοιχεία που έχει μια εταιρεία. Παρότι όμως μία επωνυμία αντιπροσωπεύει ανεκτίμητα άυλα περιουσιακά στοιχεία, η δημιουργία και διατήρηση μίας ισχυρής επωνυμίας δημιουργεί σημαντικές προκλήσεις. Ο κύριος σκοπός αυτού του συγγρ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
Εκδότης: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2350-0883

Το Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ είναι το κορυφαίο βιβλίο για το μάρκετινγκ, επειδή το περιεχόμενο και η οργάνωσή του αντανακλούν με συνέπεια τις αλλαγές στη θεωρία και την πρακτική του μάρκετινγκ. Η πρώτη έκδοση του βιβλίου αυτού που δημοσιεύτηκε το 1967, εισήγαγε την άποψη ότι οι εταιρείες πρέπει να καθοδηγούνται από τους πελάτες και την αγορά τους. Εκεί, όμως, γινόταν ελάχιστη μνεία για θέματα που τώρα θεωρούνται θεμελιώδη, όπως η τμηματοποίηση της αγοράς, η στόχευση, και η τοποθέτηση. Έννοιες, όπως η περιουσιακή αξία της μάρκας, η ανάλυση της ...
Διαβάστε περισσότερα...
(P/B) MARKETING MANAGEMENT
(14th GLOBAL EDITION)
Εκδότης: PEARSON EDUCATION
Κωδ. Πολιτείας: 3448-0089

Stay on the cutting-edge with the gold standard text that reflects the latest in marketing theory and practice. The world of marketing is changing everyday-and in order for students to have a competitive edge, they need a textbook that reflects the best of today's marketing theory and practices. Marketing Management is the gold standard marketing text because its content and organization consistently reflect the latest changes in today's marketing theory and practice. Remaining true to its gold-standard status, the fourteenth edition inc...
Διαβάστε περισσότερα...
(P/B) STRATEGIC BRAND MANAGEMENT
Εκδότης: PEARSON EDUCATION
Κωδ. Πολιτείας: 3448-0057

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Podcast – Βίος και Πολιτεία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΣΕΙΡΑ ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΚΑΡΙΜΠΑΣ (3 ΤΟΜΟΙ)
ΣΚΑΡΙΜΠΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
€41.34 €16.54
(-60%)
Κερδίζετε €24.80
ΛΙΝΤΑ
PERSSON G. W. LEIF
€19.90 €9.95
(-50%)
Κερδίζετε €9.95

Βρείτε μας στο...

X
Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS