ΚΟΛΕΖΑ Γ. ΕΥΓΕΝΙΑ
Αποτελέσματα 1 - 7 από 7
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
ΓΝΩΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ
Εκδότης: LEADER BOOKS Κωδ. Πολιτείας: 2539-0016
Η ''Γνωσιολογική και Διδακτική Προσέγγιση των Στοιχειωδών Μαθηματικών Εννοιών'' είναι ένα βιβλίο που στοχεύει στην όσο το δυνατόν πιo αναλυτική παρουσίαση των θεωρητικών και πρακτικών προϊόντων της έρευνας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση τα τελευταία τριάντα χρόνια. Απευθύνεται στους υποψηφίους και τους εν ενεργεία δασκάλους, τους μεταπτυχιακούς φοιτητές των Παιδαγωγικών Τμημάτων και τους καθηγητές Μαθηματικών του Γυμνασίου που ενδιαφέρονται για τις πρόσφατες εξελίξεις στο χώρο της Μαθηματικής Εκπαίδευσης. Φιλοδοξεί να αποτελέσει ένα θεωρητικό... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΜΕ ΑΠΛΕΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΞΥΠΝΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ, ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ
Εκδότης: GUTENBERG Κωδ. Πολιτείας: 0920-1899
Η διδασκαλία των Μαθηματικών στο Δημοτικό Σχολείο θεμελιώνει τις βάσεις της λογικής σκέψης των παιδιών και δίνει μια καλή ευκαιρία να καλλιεργηθεί η έμφυτη περιέργειά τους και η επιθυμία για διερεύνηση. Για διάφορους λόγους, το τέλος της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης βρίσκει πολλούς μαθητές να έχουν χάσει το ενδιαφέρον τους για τα Μαθηματικά και να τα ταυτίζουν με αλγόριθμους τους οποίους απλώς πρέπει να αποστηθίσουν ή με κοινότοπα, ψευδοπραγματικά προβλήματα που έχουν μια καθορισμένη λύση. Οι μαθητές δεν έχουν μάθει να ρωτούν "γιατί" και να ζη... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
Εκδότης: GUTENBERG Κωδ. Πολιτείας: 0920-1466
Η ικανότητα του να διδάσκεις Μαθηματικά απαιτεί ισορροπία μεταξύ θεωρητικών και πρακτικών γνώσεων και δεξιοτήτων: γνώση του αντικειμένου και του πώς να το διδάσκεις, γνώσεις ψυχολογίας και παιδαγωγικής. Ο δάσκαλος που διδάσκει Μαθηματικά πρέπει να γνωρίζει Μαθηματικά (γνώση του περιεχομένου) και να έχει βασικές γνώσεις σε επιστημονικές περιοχές που σχετίζονται άμεσα με τα Μαθηματικά. Η γνώση βασικών στοιχείων, εργαλείων και μεθόδων από άλλες περιοχές παρέχει μια σειρά μοντέλων, αναπαραστάσεων και αναλογιών για τη διδασκαλία των μαθηματικών... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΨΗΦΙΔΕΣ ΣΚΕΨΗΣ ΣΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ, ΑΛΓΕΒΡΑ ΚΑΙ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ
Εκδότης: GUTENBERG Κωδ. Πολιτείας: 0920-1667
Οι "ψηφίδες σκέψης" που παρουσιάζονται στις σελίδες αυτού του βιβλίου αφορούν στην Αριθμητική, την Άλγεβρα και τη Γεωμετρία που διδάσκονται στο Δημοτικό Σχολείο. Στην πορεία της συγγραφής επιδίωξα να αναδειχθούν όλες οι δυνατές συνδέσεις μεταξύ των μαθηματικών εννοιών, είτε μέσω διερευνητικών δραστηριοτήτων είτε μέσω ανοικτών ερωτημάτων ή μέσω αρκετών "σημαντικών ιδεών" που διανθίζουν το κείμενο. Αυτή η επιλογή δικαιολογεί και τον τίτλο του βιβλίου ώστε ο αναγνώστης να μπορέσει να συνθέσει τη μαθηματική εικόνα που βρίσκεται πίσω από τα ερω... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
Εκδότης: GUTENBERG Κωδ. Πολιτείας: 0920-0235 Το περιεχόμενο τον βιβλίου αυτού επιδιώκει να συνδέσει κάποιες θεωρητικές απόψεις της διδακτικής με τα συγκεκριμένα αντικείμενα των σχολικών μαθηματικών. Οι απόψεις αυτές, κάποιες κλασικές και άλλες σύγχρονες, περιστρέφονται γύρω από τη θεωρία των διδακτικών στόχων και των ταξινομιών τους. Δίνουν πρωτεύοντα ρόλο στην άσκηση έτσι ώστε αυτή να αποκτά μια δυναμική και κυρίαρχη παρουσία στην όλη διαδικασία μάθησης. Κι αυτό γιατί η επιλογή της δεν εξαρτάται αποκλειστικά από το μαθηματικό της περιεχόμενο αλλά και από το είδος της νοητικής δραστη... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
Εκδότης: ΤΟΠΟΣ (ΜΟΤΙΒΟ ΕΚΔΟΤΙΚΗ) Κωδ. Πολιτείας: 4306-0070 Η Θεωρία και Πράξη στη Διδασκαλία των Μαθηματικών παρουσιάζει και αναλύει ζητήματα που συνεισφέρουν στην προσπάθεια ενός «δασκάλου», υποψήφιου ή εν ενεργεία, να δράσει, να σχεδιάσει, να αναλάβει πρωτοβουλίες και να καινοτομήσει. Δεν παρουσιάζει θεωρίες αποκομμένες από την πράξη, ούτε πρακτικές συμβουλές χωρίς θεωρητική τεκμηρίωση. Χρησιμοποιεί μια πληθώρα παραδειγμάτων για να αναδείξει το πεδίο εφαρμογής της θεωρίας, και αναφέρεται σε εκείνες τις θεωρίες μέσω των οποίων ο «δάσκαλος» θα μπορέσει να σχεδιάσει τη δική του Πράξη. Η Θεωρία και ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ
ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Εκδότης: ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ Κωδ. Πολιτείας: 1470-2866 ΠΡΟΛΟΓΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΜΕΛΙΩΤΙΣΜΟ: ΝΑΤΟΥΡΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΘΕΩΡΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΗΜΙ-ΕΜΠΕΙΡΙΚΕΣ ΘΕΩΡΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Η ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΔΙΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΜΕΡΟΣ ΤΡΙΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗ... Διαβάστε περισσότερα... |
Αποτελέσματα 1 - 7 από 7
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
Πλοήγηση
Φίλτρα
Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής