Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΚΟΛΛΙΑΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ

Ταξινόμηση κατά:    Εκδόσεις:
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
52 ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ
Εκδότης: ΚΡΙΤΙΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2410-0791
Περιορισμένη διαθεσιμότητα. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

Αυτό το βιβλίο με τις 52 ιστορίες του εισάγει τον αναγνώστη, κάθε ηλικίας και μορφωτικού επιπέδου, στο μάρκετινγκ και τις αρχές της εξυπηρέτησης του πελάτη. Καθημερινές ιστορίες, της διπλανής πόρτας, ιδωμένες από την οπτική του μάρκετινγκ, γραμμένες με απλή και κατανοητή γλώσσα, που εμπνέουν για δράση τη μικρή και μεσαία επιχείρηση και απαντούν σε "αναπάντεχα" ερωτήματα, όπως: - Ποια είναι η αξία ζωής του πελάτη σε ένα πρατήριο καυσίμων; - Ποια είναι η SWOT ανάλυση για ένα χρωματοπωλείο; - Γιατί η διαδικασία και το αποτέλεσμα είναι σημαντι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΝΕΥΡΟΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΟΙ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
Εκδότης: IWRITE.GR
Κωδ. Πολιτείας: 6990-0194
Άμεσα διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-4 εργάσιμες μέρες.

Το Νευρομάρκετινγκ, που παρουσιάζεται σε αυτό το βιβλίο με πρακτικό τρόπο, είναι νέος κλάδος της επιστήμης που προκύπτει από την συνέργεια της ιατρικής, της νευρολογίας, της ψυχολογίας και του μάρκετινγκ. Διαβάζοντας το βιβλίο αποκαλύπτεται ο ρόλος της όρασης, του ήχου, της μυρωδιάς, της αφής, της γεύσης και των συναισθημάτων στο εμπόριο. Παρουσιάζονται ενδεικτικοί τρόποι διέγερσης των αισθήσεων σε ποικίλα επαγγέλματα, δίνοντας απαντήσεις σε ερωτήματα, όπως: - πως η όραση δημιουργεί την πρώτη εντύπωση; - με ποιο τρόπο οι ήχοι ενισχύουν τα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΥΘΟΙ ΤΟΥ ΑΙΣΩΠΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
Εκδότης: ΠΑΠΑΣΩΤΗΡΙΟΥ
Κωδ. Πολιτείας: 3240-0183
Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 3-7 εργάσιμες μέρες, υπό την προϋπόθεση ύπαρξης αποθέματος στον εκδότη. Το προϊόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο στο κατάστημα.

Η σοφία που εμπεριέχουν οι μύθοι του Αισώπου και η εφαρμογή τους σε όλους τους τομείς της ζωής, μας δίνουν τη δυνατότητα μεταφοράς, τους στο επιχειρείν. Πώς αναδεικνύει την ειλικρινή επικοινωνία με τον "ψεύτη βοσκό"; Γιατί δίνει θάρρος στον επιχειρηματία με "τον λαγό και την χελώνα"; Πώς αναδεικνύεται η φιλοσοφία της επιχείρησης με την "καλιακούδα και τα περιστέρια"; Τι σημαίνει ο "λύκος και η γριά" για την ενεργητική ακρόαση; Πώς ανθίζει η εξωστρέφεια μέσα από τον "Χειμώνα και την Άνοιξη"; Τι συμβολίζει για τον κοινωνικό ρόλο της επιχείρη...
Διαβάστε περισσότερα...
ΓΙΟΡΤΗ ΣΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
365 ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΕΤΟΣ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0065
Περιορισμένη διαθεσιμότητα. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

Τι ενέργειες μπορεί να κάνει η επιχείρηση για την παγκόσμια ημέρα νερού; Πώς μπορεί να επικοινωνήσει ο Ελεύθερος Επαγγελματίας με τους πελάτες του την ημέρα για αλλαγή; Πού γιορτάζεται η παγκόσμια ημέρα "π"; Ποιος εμπλουτίζει τις σχέσεις με τους πελάτες την παγκόσμια ημέρα ευτυχίας; Γιατί γιορτάζεται η παγκόσμια ημέρα του ανέμου; Ποιον ωφελεί ο μήνας ευαισθητοποίησης για το στρες; Πότε γιορτάζεται η διεθνής ημέρα πικ νικ; Πώς δείχνει το κοινωνικό της πρόσωπο η επιχείρηση την παγκόσμια ημέρα ανθρωπιστικής βοήθειας; Γιορτάστε το επιχειρείν κ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙΟ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3930-0553
Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 3-7 εργάσιμες μέρες, υπό την προϋπόθεση ύπαρξης αποθέματος στον εκδότη. Το προϊόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο στο κατάστημα.

Στην καθημερινή ζωή συχνά δεν συνειδητοποιούμε ότι η παροχή υπηρεσιών "κρύβεται" μέσα σε κάθε επαγγελματική επαφή μας, είτε λειτουργούμε ως πελάτες είτε ως καταναλωτές, είτε προσφέρουμε προϊόντα στην αγορά, είτε παρέχουμε ευθέως υπηρεσίες. Κι όμως η παροχή υπηρεσιών είναι πολύ σημαντικό κριτήριο ικανοποίησης του πελάτη, κάλυψης των αναγκών του, διατήρησης πιστών πελατών, βιωσιμότητας του γραφείου ή της επιχείρησής μας. Με τις σημερινές συνθήκες, ίσως να είναι ακόμη πιο σημαντικό. Όταν όλα αλλάζουν και όλα αμφισβητούνται, όταν χρειάζεται να...
Διαβάστε περισσότερα...
AESOP IN BUSINESS
A NEW PERSPECTIVE ON CLASSIC MYTHS
Εκδότης: ΠΑΠΑΣΩΤΗΡΙΟΥ
Κωδ. Πολιτείας: 3240-0186
Άμεσα διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-4 εργάσιμες μέρες.

How does the "The Shepherd and the Wolf" highlight the merits of truthful communication? In what ways does the "The Hare and the Tortoise" encourage entrepreneurs? How does "The Jackdaw and' the Doves" advocate the need for a business philosophy? Wow does "The Wolf and the Old Woman" illuminate the benefits of active listening? Why does openness blossoms, through "The Winter and the Spring" allegory? How does "The Traveler and Mercury" commend the social role of a business? Covering all aspects of human conduct, the wisdom that is embedded...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

ΠροσφορέςΠερισσότερα

ΠΩΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
HOBSBAWM J. ERIC
€26.50 €13.25
(-50%)
Κερδίζετε €13.25
Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙ ΦΙΒΕΪΣΚΙ
ANDREYEV LEONID
€11.66 €5.83
(-50%)
Κερδίζετε €5.83

ΣελιδοδείκτηςΠερισσότερα

Νίκος-Αλέξης Ασλάνογλου: κι’ ο εφιάλτης πως κάποτε θα ξυπνήσουμε μη έχοντας τίποτε να πούμε Πάντοτε δυσπιστούσα για την άνοιξη. Αυτή η ακαθόριστη αίσθησηστις ανθισμένες βραγιές κι’ ένα ρίγος λεπτόκι’ οι φωνές των παιδιών στο γήπεδο όταν το απ...

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS