Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΚΟΛΛΙΑΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ

Ταξινόμηση κατά:   
ΝΕΥΡΟΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΟΙ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
Εκδότης: ΕΚΔΟΣΕΙΣ IWRITE
Κωδ. Πολιτείας: 6990-0194

Το Νευρομάρκετινγκ, που παρουσιάζεται σε αυτό το βιβλίο με πρακτικό τρόπο, είναι νέος κλάδος της επιστήμης που προκύπτει από την συνέργεια της ιατρικής, της νευρολογίας, της ψυχολογίας και του μάρκετινγκ. Διαβάζοντας το βιβλίο αποκαλύπτεται ο ρόλος της όρασης, του ήχου, της μυρωδιάς, της αφής, της γεύσης και των συναισθημάτων στο εμπόριο. Παρουσιάζονται ενδεικτικοί τρόποι διέγερσης των αισθήσεων σε ποικίλα επαγγέλματα, δίνοντας απαντήσεις σε ερωτήματα, όπως: - πως η όραση δημιουργεί την πρώτη εντύπωση; - με ποιο τρόπο οι ήχοι ενισχύουν τα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ 1821 ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
Εκδότης: ΕΚΔΟΣΕΙΣ IWRITE
Κωδ. Πολιτείας: 6990-0300

Η επανάσταση του 1821 και το αφήγημά της εμπνέει, ενθαρρύνει και καθοδηγεί. Αυτό το βιβλίο προβάλλει τις αρετές των αγωνιστών του '21 σαν δεξιότητες ηγεσίας και αποκωδικοποιεί τις αρχές που χαρακτήρισαν τον αγώνα, που είναι χρήσιμες στη ζωή και το επιχειρείν. Στην Επανάσταση του 1821 συμμετείχαν ποικίλοι άνθρωποι: αρχηγοί, προύχοντες, αγωνιστές, κλέφτες, αρματολοί, ιερωμένοι και ο λαός. Με τη συνέργειά τους, το όραμά τους και την υπέρβαση ελευθερώθηκαν. Με τον ίδιο τρόπο στη ζωή και τον επαγγελματικό στίβο ο αγώνας φέρνει τη νίκη. - Ποιες ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
52 ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ
Εκδότης: ΚΡΙΤΙΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2410-0791

Αυτό το βιβλίο με τις 52 ιστορίες του εισάγει τον αναγνώστη, κάθε ηλικίας και μορφωτικού επιπέδου, στο μάρκετινγκ και τις αρχές της εξυπηρέτησης του πελάτη. Καθημερινές ιστορίες, της διπλανής πόρτας, ιδωμένες από την οπτική του μάρκετινγκ, γραμμένες με απλή και κατανοητή γλώσσα, που εμπνέουν για δράση τη μικρή και μεσαία επιχείρηση και απαντούν σε "αναπάντεχα" ερωτήματα, όπως: - Ποια είναι η αξία ζωής του πελάτη σε ένα πρατήριο καυσίμων; - Ποια είναι η SWOT ανάλυση για ένα χρωματοπωλείο; - Γιατί η διαδικασία και το αποτέλεσμα είναι σημαντι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙΟ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3930-0553

Στην καθημερινή ζωή συχνά δεν συνειδητοποιούμε ότι η παροχή υπηρεσιών "κρύβεται" μέσα σε κάθε επαγγελματική επαφή μας, είτε λειτουργούμε ως πελάτες είτε ως καταναλωτές, είτε προσφέρουμε προϊόντα στην αγορά, είτε παρέχουμε ευθέως υπηρεσίες. Κι όμως η παροχή υπηρεσιών είναι πολύ σημαντικό κριτήριο ικανοποίησης του πελάτη, κάλυψης των αναγκών του, διατήρησης πιστών πελατών, βιωσιμότητας του γραφείου ή της επιχείρησής μας. Με τις σημερινές συνθήκες, ίσως να είναι ακόμη πιο σημαντικό. Όταν όλα αλλάζουν και όλα αμφισβητούνται, όταν χρειάζεται να...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΥΘΟΙ ΤΟΥ ΑΙΣΩΠΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
Εκδότης: ΠΑΠΑΣΩΤΗΡΙΟΥ
Κωδ. Πολιτείας: 3240-0183

Η σοφία που εμπεριέχουν οι μύθοι του Αισώπου και η εφαρμογή τους σε όλους τους τομείς της ζωής, μας δίνουν τη δυνατότητα μεταφοράς, τους στο επιχειρείν. Πώς αναδεικνύει την ειλικρινή επικοινωνία με τον "ψεύτη βοσκό"; Γιατί δίνει θάρρος στον επιχειρηματία με "τον λαγό και την χελώνα"; Πώς αναδεικνύεται η φιλοσοφία της επιχείρησης με την "καλιακούδα και τα περιστέρια"; Τι σημαίνει ο "λύκος και η γριά" για την ενεργητική ακρόαση; Πώς ανθίζει η εξωστρέφεια μέσα από τον "Χειμώνα και την Άνοιξη"; Τι συμβολίζει για τον κοινωνικό ρόλο της επιχείρη...
Διαβάστε περισσότερα...
AESOP IN BUSINESS
A NEW PERSPECTIVE ON CLASSIC MYTHS
Εκδότης: ΠΑΠΑΣΩΤΗΡΙΟΥ
Κωδ. Πολιτείας: 3240-0186

How does the "The Shepherd and the Wolf" highlight the merits of truthful communication? In what ways does the "The Hare and the Tortoise" encourage entrepreneurs? How does "The Jackdaw and' the Doves" advocate the need for a business philosophy? Wow does "The Wolf and the Old Woman" illuminate the benefits of active listening? Why does openness blossoms, through "The Winter and the Spring" allegory? How does "The Traveler and Mercury" commend the social role of a business? Covering all aspects of human conduct, the wisdom that is embedded...
Διαβάστε περισσότερα...
ΓΙΟΡΤΗ ΣΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
365 ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΕΤΟΣ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0065

Τι ενέργειες μπορεί να κάνει η επιχείρηση για την παγκόσμια ημέρα νερού; Πώς μπορεί να επικοινωνήσει ο Ελεύθερος Επαγγελματίας με τους πελάτες του την ημέρα για αλλαγή; Πού γιορτάζεται η παγκόσμια ημέρα "π"; Ποιος εμπλουτίζει τις σχέσεις με τους πελάτες την παγκόσμια ημέρα ευτυχίας; Γιατί γιορτάζεται η παγκόσμια ημέρα του ανέμου; Ποιον ωφελεί ο μήνας ευαισθητοποίησης για το στρες; Πότε γιορτάζεται η διεθνής ημέρα πικ νικ; Πώς δείχνει το κοινωνικό της πρόσωπο η επιχείρηση την παγκόσμια ημέρα ανθρωπιστικής βοήθειας; Γιορτάστε το επιχειρείν κ...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΤΟ 1821 ΚΑΙ Η ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΥ
ΣΚΑΡΙΜΠΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
€8.48 €4.24
(-50%)
Κερδίζετε €4.24
ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΑΤΛΑΣ ΤΩΝ ΝΑΠΟΛΕΟΝΤΕΙΩΝ ΧΡΟΝΩΝ
KONSTAM ANGUS
€24.70 €9.88
(-60%)
Κερδίζετε €14.82

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS