Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή και αντικαταβολή για αγορές άνω των 30€ | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 350.000 τίτλους

KOTLER PHILIP

Ταξινόμηση κατά:   
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 4.0
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Εκδότης: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2350-1945

Το Μάρκετινγκ 4.0 παρέχει μια τεκμηριωμένη προσέγγιση για την καθοδήγηση των πελατών από την επίγνωση στην υποστήριξη. Για τη συγγραφή αυτού του πολυαναμενόμενου οδηγού, ο πατέρας του σύγχρονου μάρκετινγκ Philip Kotler συναντά ξανά τους κορυφαίους στοχαστές του κλάδου Hermawan Kartajaya και Iwan Setiawan της MarkPlus, Inc. για να μοιραστούν με τον κόσμο απτούς τρόπους με τους οποίους οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ μπορούν να επηρεάζουν τους πελάτες στις διάφορες διαδρομές του ταξιδιού τους. Η μετάβαση από τη νοοτροπία του παραδοσιακού μάρ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ (15η ΕΚΔΟΣΗ)
Εκδότης: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2350-1585

Το Μάρκετινγκ παρουσιάζει ενδιαφέρον για όλους, ανεξάρτητα από το αν προωθούν αγαθά, υπηρεσίες, ακίνητα, πρόσωπα, τόπους, εκδηλώσεις, πληροφορίες, ιδέες, ή οργανισμούς. Το βιβλίο "Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ" των Kotler και Keller θεωρείται παγκοσμίως -εδώ και δεκαετίες- το «απόλυτο σύγγραμμα» για φοιτητές και εκπαιδευτές, και με τις συνεχείς εκδόσεις του παραμένει πάντα ενημερωμένο και σύγχρονο. Η διαχρονική επιτυχία του οφείλεται στο γεγονός ότι μεγιστοποιεί τρεις παράγοντες που χαρακτηρίζουν τα καλύτερα βιβλία για το μάρκετινγκ: το βάθος, το ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
Εκδότης: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2350-0883

Το Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ είναι το κορυφαίο βιβλίο για το μάρκετινγκ, επειδή το περιεχόμενο και η οργάνωσή του αντανακλούν με συνέπεια τις αλλαγές στη θεωρία και την πρακτική του μάρκετινγκ. Η πρώτη έκδοση του βιβλίου αυτού που δημοσιεύτηκε το 1967, εισήγαγε την άποψη ότι οι εταιρείες πρέπει να καθοδηγούνται από τους πελάτες και την αγορά τους. Εκεί, όμως, γινόταν ελάχιστη μνεία για θέματα που τώρα θεωρούνται θεμελιώδη, όπως η τμηματοποίηση της αγοράς, η στόχευση, και η τοποθέτηση. Έννοιες, όπως η περιουσιακή αξία της μάρκας, η ανάλυση της ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΧΑΟΣ
ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΑΝΑΤΑΡΑΞΕΩΝ
Εκδότης: ECONOMIA PUBLISHING
Κωδ. Πολιτείας: 1523-0016

(. . .) Στο βιβλίο αυτό, κορυφαίοι εμπειρογνώμονες σε θέματα στρατηγικής, όπως οι Philip Kotler και John Caslione, παρουσιάζουν, τη γεμάτη ενδιαφέρον, και ενδεχομένως ανησυχητική, άποψη ότι αυτή η ταραχώδης περίοδος δεν είναι μια παρέκκλιση αλλά το νέο πρόσωπο της κανονικότητας. (. . .) Το βιβλίο αυτό, που είναι γεμάτο αφενός με διαφωτιστικά παραδείγματα εταιρειών που διαθέτουν αντοχή και οι οποίες διασχίζουν με επιτυχία τις φουρτουνιασμένες θάλασσες, και αφετέρου με πολλά λυπηρά παραδείγματα χρεοκοπημένων ή καταρρεουσών εταιρειών που δεν ...
Διαβάστε περισσότερα...
Μάρκετινγκ τουρισμού και φιλοξενίας (2η χαρτόδετη έκδοση)
Κωδ. Πολιτείας: 5326-0084

Η 2η Ελληνική έκδοση του βιβλίου «Μάρκετινγκ Τουρισμού και Φιλοξενίας» είναι το απόλυτο κείμενο αναφοράς για προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές αλλά και για στελέχη του τουρισμού, ενώ περιλαμβάνει πολλές σημαντικές βελτιώσεις. Προσαρμόστηκε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στις ιδιαιτερότητες και τα χαρακτηριστικά του Ελληνικού τουριστικού κλάδου. Ακόμα, ενσωματώθηκαν πολλά ενδιαφέροντα παραδείγματα και μελέτες περίπτωσης Ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων αλλά και τουριτστικών προορισμών. Βασικά χαρακτηριστικά της 2ης Ελληνικής έκδοσης...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (14η ΕΚΔΟΣΗ)
Εκδότης: ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ
Κωδ. Πολιτείας: 1568-0147

Η συγκεκριμένη έκδοση ικανοποιεί το αίτημα της ελληνικής επιχειρηματικής και ακαδημαϊκής κοινότητας για ένα σύγχρονο και συγχρόνως εμπλουτισμένο με πρακτικές εφαρμογές βιβλίο, ως πηγή χρήσιμης και αναξάντλητης γνώσης, για όλους όσους ασχολούνται ακαδημαϊκά, ερευνητικά αλλά και στην πράξη με θέματα επιχειρησιακής στρατηγικής και μάρκετινγκ... (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)...
Διαβάστε περισσότερα...
MANAGEMENT ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ B2B
Εκδότης: ΜΑΛΛΙΑΡΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2640-0714

Σε μια εποχή που τα προϊόντα μοιάζουν πλέον ολοένα και περισσότερο, οι εταιρείες στρέφονται στο branding αναγνωρίζοντας σε αυτό έναν τρόπο να δημιουργήσουν μία προτίμηση για τις προσφορές τους. Το branding έχει αποτελέσει καθοριστικό παράγοντα στην επιτυχία πολύ γνωστών καταναλωτικών αγαθών όπως: η Coca-Cola, η McDonald's, η Kodak και η Mercedes. Είναι καιρός, περισσότερες βιομηχανικές εταιρείες, να εγκαινιάσουν μία πιο επιδέξια χρήση του branding. Κάποιες από αυτές έχουν ανοίξει το δρόμο... η Caterpillar, η DuPont, η Siemens, η GE. Θα πρέ...
Διαβάστε περισσότερα...
H2H (HUMAN-TO-HUMAN MARKETING) - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Η ΓΕΝΕΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Εκδότης: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2350-2047

Το H2H Μάρκετινγκ εκπροσωπεί την πλέον σύγχρονη σχολή σκέψης, συνεχίζοντας το καινοτόμο έργο του πρωτοπόρου Philip Kotler. Ο Kotler μαζί με τους Waldemar Pfoertsch και Uwe Sponholz αναπτύσσουν ένα επαναστατικό μοντέλο για τον σχεδιασμό και την εφαρμογή στρατηγικών μάρκετινγκ. Εισάγουν και εξηγούν νέες έννοιες που θα βοηθήσουν μάρκετερς, ηγέτες και εταιρείες να μεταβούν από ένα παραδοσιακό μοντέλο μάρκετινγκ σε ένα σύγχρονο μοντέλο με ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα. Οι συγγραφείς επαναπροσδιορίζουν τον ρόλο του μάρκετινγκ ενσωματώνοντας έννοιες...
Διαβάστε περισσότερα...
(P/B) MARKETING FOR HOSPITALITY AND TOURISM
Εκδότης: PEARSON EDUCATION
Κωδ. Πολιτείας: 3448-0483

Marketing for Hospitality and Tourism, 8e is the definitive source for hospitality marketing courses. Taking an integrative approach, this highly visual, four-color book discusses hospitality marketing from a team perspective, examining each hospitality department and its role in the marketing mechanism. These best-selling authors are known as leading marketing educators and their book, a global phenomenon, is the most frequent adoption for the course. Developed with extensive student and professor reviews, this edition includes new covera...
Διαβάστε περισσότερα...
(H/B) MARKETING 4.0
MOVING FROM THE TRADITIONAL TO DIGITAL
Εκδότης: WILEY
Κωδ. Πολιτείας: 0775-0435

Marketing has changed forever-this is what comes next Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital is the much-needed handbook for next-generation marketing. Written by the world's leading marketing authorities, this book helps you navigate the increasingly connected world and changing consumer landscape to reach more customers, more effectively. Today's customers have less time and attention to devote to your brand-and they are surrounded by alternatives every step of the way. You need to stand up, get their attention, and deliver t...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
...ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ
Εκδότης: ΓΚΙΟΥΡΔΑΣ Μ.
Κωδ. Πολιτείας: 0890-0062

Αυτό το βιβλίο ορίζει το πλαίσιο και τη θεωρία του εναλλακτικού μάρκετινγκ, όπως επίσης και τη δημιουργία επαναστατικών ιδεών, που θα πετύχουν στην καταναλωτική αγορά, που είναι ήδη υπέρ-βομβαρδισμένη. Απομακρύνοντας τους περιορισμούς του παραδοσιακού μάρκετινγκ, ως ένα μηχανισμό για τη δημιουργία νέων ιδεών, ο Kotler και ο Trias de Bes δείχνουν στους ανθρώπους της αγοράς, πώς να νικήσουν τις μεγάλες πιθανότητες αποτυχίας και να αποκτήσουν τεράστια επιτυχία. (Από την έκδοση)...
Διαβάστε περισσότερα...
MARKETING 3.0
ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ (ΚΑΡΤΑΤΖΑΓΙΑ ΧΕΡΜΑΒΑΝ, ΣΕΤΙΑΒΑΝ ΙΒΑΝ)
Εκδότης: ECONOMIA PUBLISHING
Κωδ. Πολιτείας: 1523-0017

(. . .) Το βιβλίο "Μάρκετινγκ 3.0" περιγράφει με σαφήνεια τις βασικές ιδέες των συγγραφέων και παραθέτει πραγματικά παραδείγματα που μπορείτε να αξιοποιήσετε εφαρμόζοντας τις αρχές του "Μάρκετινγκ 3.0" στην επιχείρησή σας. Οι πελάτες έχουν συνειδητοποιήσει ότι η αγοραστική τους δύναμη έχει παγκόσμιο αντίκτυπο και γι' αυτό δρουν αναλόγως, ανταλλάσσοντας απόψεις μεταξύ τους σχετικά με τις επιλογές που κάνουν. Το βιβλίο "Μάρκετινγκ 3.0" εξηγεί πώς μπορείτε να λάβετε μέρος σε αυτόν το διάλογο, να αναδείξετε τη θετική επιρροή της εταιρείας σας ...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΚΟΤΛΕΡ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΓΚ (ΣΚΛΗΡΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Εκδότης: ΜΑΛΛΙΑΡΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2640-0992

Αρκετά χρόνια ο Robert Wallace, ο διακεκριμένος εκδότης του Free Press, με παρακινούσε να γράψω ένα βιβλίο για το μάρκετιγκ που να απευθύνεται σε μάνατζερ και να παρουσιάζει τις πιο πρόσφατες εξελίξεις στο χώρο, χωρίς όμως να καταλαμβάνει 700 σελίδες! Δεν ήθελε μια επιτομή του Marketing Management, του βιβλίου μου για μεταπτυχιακούς φοιτητές, μού ζητούσε να γράψω ένα εντελώς νέο βιβλίο. Ο Bob ήξερε ότι είκοσι χρόνια δίδασκα σε μονοήμερα ή διήμερα σεμινάρια σε όλο τον κόσμο. Όταν είδε κάποιο τετράδιό μου για αυτά τα σεμινάρια είπε ότι το πε...
Διαβάστε περισσότερα...
(P/B) MARKETING
AN INTRODUCTION (13th Edition)
Εκδότης: PEARSON EDUCATION
Κωδ. Πολιτείας: 3448-0216

This best-selling, brief text introduces marketing through the lens of creating value for customers. Today's marketing is about creating customer value and building profitable customer relationships. With engaging real-world examples and information, Marketing: An Introduction shows students how customer value -creating it and capturing it- drives every effective marketing strategy. (From the publisher)...
Διαβάστε περισσότερα...
(P/B) MARKETING IN THE PUBLIC SECTOR
A ROADMAP FOR IMPROVED PERFORMANCE
Εκδότης: PRENTICE HALL
Κωδ. Πολιτείας: 3288-0057

Marketing in the Public Sector is a groundbreaking book written exclusively for governmental agencies. It offers dozens of marketing success stories from agencies of all types-from around the world-so that you can make a difference in your organization. World-renowned marketing expert Dr. Philip Kotler and social marketing consultant Nancy Lee show that marketing is far more than communications and has at its core a citizen-oriented mindset. You'll become familiar with the marketing toolbox and come to understand how these tools can be use...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ
ΠΩΣ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΕ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΠΟ ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΑΣ
Εκδότης: ECONOMIA PUBLISHING
Κωδ. Πολιτείας: 1523-0012

Στην κοινωνία του σήμερα, η κοινωνική προσφορά των εταιρειών δεν είναι πλέον απλώς αποδεκτή αλλά και αναμενόμενη. Με τις αυξανόμενες πιέσεις για τη βελτίωση των οικονομικών επιδόσεων και την ενίσχυση της εικόνας του εταιρικού πολίτη των εταιρειών, οι επιχειρηματικοί ηγέτες πρέπει να λάβουν δύσκολες αποφάσεις. Ποιους κοινωνικούς σκοπούς πρέπει να στηρίξουμε; Ποιοι φιλανθρωπικοί οργανισμοί είναι οι καλύτεροι εταίροι; Ποιες πρωτοβουλίες πρέπει να προωθήσουμε που θα προάγουν την εταιρεία αλλά και το σκοπό που επιλέξαμε; (. . .) Η βίβλος του ετ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
Κωδ. Πολιτείας: 0880-0062

Το Internet αλλάζει ραγδαία πλέον σήμερα τις σχέσεις τόσο μεταξύ καταναλωτή - επιχείρησης (Β2C), όσο και μεταξύ επιχειρήσεων (Β2B). Ο νέος αυτός κόσμος χαρακτηρίζεται από ένα πλούσιο σε πληροφορίες περιβάλλον. Για τους ειδικούς του e-marketing αυτό σημαίνει περισσότερες ευκαιρίες ή περισσότερες απειλές. Το βιβλίο «Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ» θα σας καθοδηγήσει και θα σας δείξει πώς το Internet επιτρέπει στον ικανό μαρκετίστα να ακολουθήσει τις εξελίξεις και να προσαρμοστεί γρήγορα στις αλλαγές της αγοράς. Το «Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ»...
Διαβάστε περισσότερα...
(P/B) MUSEUM MARKETING AND STRATEGY
DESIGNING MISSIONS, BUILDING AUDIENCES, GENERATING REVENUE AND RESOURCES
Εκδότης: WILEY
Κωδ. Πολιτείας: 0775-0007

This newly revised and updated edition of the classic resource on museum marketing and strategy provides a proven framework for examining marketing and strategic goals in relation to a museum's mission, resources, opportunities, and challenges. MUSEUM MARKETING AND STRATEGY examines the full range of marketing techniques and includes the most current information on positioning, branding, and e-marketing. The book addresses the issues of most importance to the museum community and shows how to: - Define the exchange process between a museum...
Διαβάστε περισσότερα...
(P/B) MARKETING MANAGEMENT
(14th GLOBAL EDITION)
Εκδότης: PEARSON EDUCATION
Κωδ. Πολιτείας: 3448-0089

Stay on the cutting-edge with the gold standard text that reflects the latest in marketing theory and practice. The world of marketing is changing everyday-and in order for students to have a competitive edge, they need a textbook that reflects the best of today's marketing theory and practices. Marketing Management is the gold standard marketing text because its content and organization consistently reflect the latest changes in today's marketing theory and practice. Remaining true to its gold-standard status, the fourteenth edition inc...
Διαβάστε περισσότερα...
(P/B) MARKETING
AN INTRODUCTION
Εκδότης: PEARSON EDUCATION
Κωδ. Πολιτείας: 3448-0133

This best-selling, brief text introduces marketing through the lens of creating value for customers. Today's marketing is about creating customer value and building profitable customer relationships. With engaging real-world examples and information, Marketing: An Introduction shows students how customer value -creating it and capturing it- drives every effective marketing strategy. (From the publisher)...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Podcast – Βίος και Πολιτεία

Βιβλία σε εξαιρετικές τιμέςΠερισσότερα

1984
ORWELL GEORGE
€15.90 €7.95
Σύγκριση με την τιμή Έκδοσης: -50%
Η ΓΑΤΑ
BUKOWSKI CHARLES
€12.72 €5.09
Σύγκριση με την τιμή Έκδοσης: -60%

Βρείτε μας στο...

X
Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS