ΚΟΥΤΣΟΥΛΕΛΟΥ-ΜΙΧΟΥ ΣΤΑΜΑΤΙΑ
Αποτελέσματα 1 - 3 από 3
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
Ο ΘΕΑΤΡΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΜΕ ΤΗ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΟΥ
Εκδότης: GUTENBERG Κωδ. Πολιτείας: 0920-1668
Το βιβλίο Ο θεατρικός λόγος με τη ματιά του γλωσσολόγου έρχεται να καλύψει το κενό της έρευνας του νεοελληνικού θεατρικού λόγου με τα σύγχρονα θεωρητικά πρότυπα και μεθοδολογικά εργαλεία της Γλωσσολογίας. Η γλωσσολογική προσέγγιση συμβάλλει στην καλύτερη κατανόηση του θεατρικού κειμένου, γιατί επιτρέπει στον αναγνώστη να κατανοήσει τη "γραμματική" του συγκεκριμένου είδους, καθώς και τη λειτουργικότητα των γλωσσικών επιλογών, σχετικά με τη δημιουργία των χαρακτήρων/ταυτοτήτων των θεατρικών προσώπων και την ανάπτυξη της πλοκής ενός έργου. Εξ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ
Εκδότης: GUTENBERG Κωδ. Πολιτείας: 0920-0993
Μια ερευνητική ματιά στα ποικίλα είδη του ελληνικού ακαδημαϊκού λόγου είναι το βιβλίο αυτό. Μέσα από αυτόνομα άρθρα, πρόσφατα ή και παλαιότερα, επιχειρείται μια προσέγγιση της οργανωτικής δομής, και των λεξικογραμματικών στοιχείων ως μέσων έκφρασης της προθετικότητας, αξιολόγησης / στάσης ή ευγένειας του συγγραφέα σε διάφορα είδη, επιστημονικούς κλάδους και πολιτισμικές κοινότητες. Ειδικότερα, μελετάται το είδος των προλόγων, των επιλόγων, της εισαγωγής επιστημονικών άρθρων, των περιλήψεων και των επιστημονικών βιβλίων. Επίσης οι λεξικογρα... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ
ΚΕΙΜΕΝΟΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ
Εκδότης: GUTENBERG Κωδ. Πολιτείας: 0920-0427
Το βιβλίο αυτό αναλύει τον ελλειπτικό, ευρηματικό και αποτελεσματικά διαφημιστικό λόγο, υπό τη μορφή και τη δομή κειμένου. Μέσα στα πλαίσια της κειμενογλωσσολογικής προσέγγισης, με συνιστώσες τους κειμενικούς παράγοντες (συνοχή, συνεκτικότητα, προθετικότητα, αποδεκτότητα, πληροφορικότητα, καταστατικότητα και διακειμενικότητα), επιχειρεί να αποκαλύψει και να ερμηνεύσει τις προθέσεις του διαφημιστή, όπως διαφαίνονται μέσα από τις γλωσσολογικές επιλογές, τη διάρθρωση των εννοιών, την προβολή των νέων πληροφοριών, τον έλεγχο των καταστάσεων κα... Διαβάστε περισσότερα... |
Αποτελέσματα 1 - 3 από 3
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
Πλοήγηση
Φίλτρα
Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής