Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ Γ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ταξινόμηση κατά:   
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΕΚΠΟΝΗΣΗΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
Κωδ. Πολιτείας: 4030-0047

Το παρόν βιβλίο αναφέρεται στους τρόπους εκπόνησης της επιστημονικής έρευνας και ιδιαίτερα στην εκπόνηση επιστημονικών διπλωματικών εργασιών στα πλαίσια μαθημάτων των προ-πτυχιακών ή μεταπτυχιακών σας σπουδών. Η αιτία ενασχόλησης με την επιστημονική έρευνα δεν είναι μόνο οι παρατηρήσεις από ότι συμβαίνει στον πραγματικό κόσμο, αλλά και από πολλές "διανοητικές" παραδόσεις που διαπλάθουν το σύνολο των κοινωνικών επιστημών. Στο βιβλίο αυτό, εξετάζουμε μερικές από αυτές τις "διανοητικές" παραδόσεις υπό τη μορφή κάποιων φιλοσοφικών ιδεών που επ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Κωδ. Πολιτείας: 4030-0055

Στην προσπάθεια συστηματοποίησης της διαδικασίας πωλήσεων αναφορικά με τα στάδια εκείνα που υιοθετεί ένας πωλητής για να επηρεάσει τον υποψήφιο πελάτη του να εκδηλώσει συμπεριφορά αγοράς, διακρίνουμε τρία κύρια στάδια πώλησης. Πρώτον, το στάδιο που αφορά τις προκαταρκτικές διαδικασίες της πώλησης (προετοιμασία - εντοπισμός υποψήφιου πελάτη), δεύτερον, το στάδιο που αφορά την κυρίως διαδικασία της πώλησης (παρουσίαση-επιχειρηματολογία-αντιρρήσεις-κλείσιμο της συνεργασίας) και τρίτον, το στάδιο της μετααγοραστικής εξυπηρέτησης του πελάτη. Η...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΥΓΧΡΟΝΟ MARKETING
Εκδότης: ΜΠΕΝΟΥ
Κωδ. Πολιτείας: 2853-0104

Το μάρκετινγκ αποτελεί κρίσιμη λειτουργία σε όλες τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς και καθίσταται όλο και πιο κρίσιμο για την επιτυχία της επιχείρησης στη σύγχρονη παγκόσμια οικονομία μας. Αυτό το βιβλίο ανεξάρτητα από το υπόβαθρό σας, θα σας εισάγει σε βασικές έννοιες και "εργαλεία" για να σας βοηθήσει να κατανοήσετε καλύτερα και να μυηθείτε στο μάρκετινγκ. Βασικά θέματα είναι η έρευνα αγοράς και η σημασία της για στρατηγική, στη διαχείριση ενός νέου προϊόντος, τιμολόγηση, ολοκληρωμένη επικοινωνία μάρκετινγκ, στρατηγική κοινωνικών μέ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ MARKETING ΣΤΟ ΛΙΑΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ
Κωδ. Πολιτείας: 4030-0025

Ζούμε σ' ένα χώρο έντονα μεταβαλλόμενο όπου η έννοια του «παγκόσμιου χωριού» συνεχώς δημιουργεί νέες παραμέτρους που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη στον ευαίσθητο χώρο του λιανικού εμπορίου. Η σημασία του διοικητικού marketing διαρκώς αυξάνει καθώς η ακτίνα της επιχειρηματικής διοίκησης αποκτά όλο και περισσότερη σημασία ιδιαίτερα σε περιόδους οικονομικής ύφεσης όπως η δεκαετία 1991-2000. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 4030-0060

Σήμερα που οι συνθήκες ανταγωνισμού στην αγορά γίνονται όλο και πιο απαιτητικές, οι επιχειρήσεις έχουν ολοένα και μεγαλύτερη ανάγκη για αξιοποίηση κάθε είδους πληροφορίας η οποία μπορεί να συμβάλλει στη δημιουργία ή τη διατήρηση μίας επιτυχημένης πορείας. Μία από τις πλέον σημαντικές πηγές πληροφόρησης είναι η γνώμη του καταναλωτή/πελάτη η οποία, δια μέσου της έρευνας αγοράς, μπορεί να αξιοποιηθεί και να προστατεύσει τις μελλοντικές πωλήσεις και την απόδοση των επενδύσεων της επιχείρησης σε νέα προϊόντα και υπηρεσίες. (Από την παρουσίαση σ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ MARKETING
ΧΘΕΣ, ΣΗΜΕΡΑ, ΑΥΡΙΟ
Κωδ. Πολιτείας: 4040-0854

Χθες, ο τρόπος που οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούσαν νια να προσεγγίσουν τους καταναλωτές ήταν η τηλεόραση - όπου προσεκτικά και δοκιμασμένα μηνύματα μεταδίδονταν σε εκατομμύρια καταναλωτές οι οποίοι τα παρακολουθούσαν καθήμενοι στις πολυθρόνες τους. Αυτό το μοντέλο του marketing ακολουθούσε μια μονόδρομη επικοινωνία όπου η επιχείρηση "μονολογούσε" στέλνοντας τα διαφημιστικά της μηνύματα και "έπρεπε" οι καταναλωτές να τα αποδεχτούν. Σήμερα, οι καταναλωτές χρησιμοποιώντας τους προσωπικούς υπολογιστές, μπορούν να αλληλεπιδρούν με τις εταιρείες...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΟ MARKETING
Κωδ. Πολιτείας: 4030-0057

Οι καταναλωτές σήμερα έχουν πολλές επιλογές και είναι τέλειοι γνώστες των όσων συμβαίνουν στην αγορά, ώστε δεν μπορούν να ξεγελαστούν εύκολα, ούτε να πεισθούν τόσο γρήγορα όσο στο παρελθόν. Τα στελέχη των επιχειρήσεων χρειάζονται κάτι περισσότερο από έναν ωραίο τρόπο ομιλίας και ένα λαμπερό χαμόγελο, πρέπει ν' αναπτύξουν σχέσεις με τους πελάτες, να μιλάνε με αυτούς και όχι προς αυτούς. Καμιά επιχείρηση δεν μπορεί να επιβιώσει, και ούτε φυσικά να ακμάσει, χωρίς πελάτες. Το μυστικό του να κερδίσει μια επιχείρηση πελάτες και να μπορέσει να το...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ
Κωδ. Πολιτείας: 4030-0052

Το επιχειρησιακό περιβάλλον, στο λυκόφως της δεύτερης βιομηχανικής επανάστασης που διανύουμε, έπαψε πλέον να είναι προβλέψιμο. Οι αλλαγές που πραγματοποιούνται σε οικονομικό και τεχνολογικό επίπεδο καθώς και σε επίπεδο αγορών, είναι τόσο γρήγορες που μόνο οι ευέλικτοι οργανισμοί θα επιζήσουν. Το χθεσινό παράλογο αποτελεί τη σημερινή λογική. Αντί να αποφεύγουμε το χάος πρέπει να μάθουμε να ζούμε μαζί του. Οι συγχωνεύσεις, ο νέος μηχανολογικός εξοπλισμός, της 3ης Βιομηχανικής επανάστασης, οι εργοστασιακές εγκαταστάσεις δεν αποτελούν λύση. Αυ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Κωδ. Πολιτείας: 4030-0039

1. Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ 2. Η ΝΕΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΟΧΗ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ 3. ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΜΙΑ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΤΗ ΝΕΑ ΧΙΛΙΕΤΙΑ 4. ΔΙΟΙΚΩΝΤΑΣ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ 5. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ 6. Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ: ΝΕΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ 7. ΜΕΘΟΔΟΙ ΧΡΗΜΑΤΟ-ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ 8. ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ (ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ) 9. "ΣΕΡΦΑΡΟΝΤΑΣ" ΣΕ ΜΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 10. ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 4030-0006
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ - Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΩΣ ΜΕΣΟ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΤΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 4030-0005

1. Εισαγωγή στη διαπροσωπική επικοινωνία 2. Μερικές όψεις της βιομηχανικής επικοινωνίας 3. Είδη επικοινωνίας 4. Αρχές αποτελεσματικής επικοινωνίας 5. Οδηγίες για τη βελτίωση της επικοινωνίας 6. Δυσκολίες για αποτελεσματική επικοινωνία 7. Υποδείγματα για καλύτερη επικοινωνία 8. Κανόνες για αποτελεσματική επικοινωνία 9. Ικανότητες καλού ακροατή 10. Επικοινωνία και πωλήσεις 11. Μορφές επιχειρησιακής επικοινωνίας - Η προσωπική πώληση - Η μαζική επικοινωνία - Η άμεση επικοινωνία...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Podcast – Βίος και Πολιτεία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΤΗΣ ΚΛΑΣΙΚΗΣ ΕΠΟΧΗΣ
MOSSE CLAUDE
€12.72 €5.72
(-55%)
Κερδίζετε €7.00
ΔΙΨΑ ΓΙΑ ΦΟΝΟ
BLACK SAUL
€16.00 €8.00
(-50%)
Κερδίζετε €8.00

Βρείτε μας στο...

X
Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS