ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Αποτελέσματα 1 - 2 από 2
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΓΙΑ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ
Εκδότης: ROSILI Κωδ. Πολιτείας: 3823-0019
[...] Στο πρώτο μέρος του βιβλίου αναλύεται ο τρόπος λήψης των αποφάσεων διεθνοποίησης των δραστηριοτήτων της επιχείρησης σε ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον. Εξετάζονται οι επιδράσεις του διεθνούς εμπορίου, των άμεσων ξένων επενδύσεων και των πολυεθνικών επιχειρήσεων που δημιουργούνται με αυτές, στις χώρες όπου δραστηριοποιούνται, και περιγράφονται οι τρόποι οργάνωσης του Μάρκετινγκ, ανάλογα με τους εναλλακτικούς προσανατολισμούς της επιχείρησης (Κεφάλαιο 1). Η επιχείρηση διεθνοποιείται λαμβάνοντας υπόψη τα συγκριτικά πλεονεκτήματα τόσο τ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Εκδότης: INTERBOOKS Κωδ. Πολιτείας: 2060-0028 Η ανάλυση του βιβλίου επικεντρώνεται στη στρατηγική διάσταση των αποφάσεων των διοικήσεων των τραπεζών που αφορούν την εφαρμογή των αρχών του μάρκετινγκ στον τραπεζικό τομέα. Τονίζεται η αναγκαιότητα σύνδεσης όλων των εφαρμοζομένων για την κατάκτηση κάθε αγοράς - στόχου στοιχείων του μάρκετινγκ σε μια ενιαία στρατηγική, η οποία θα πρέπει να συμβάλλει στην επίτευξη των γενικότερων επιχειρηματικών στόχων της τράπεζας. Η στρατηγική αυτή καθορίζεται ύστερα από την ανάλυση των ευκαιριών και απειλών που αντιμετωπίζει η τράπεζα από το ταχύτατα εξ... Διαβάστε περισσότερα... |
Αποτελέσματα 1 - 2 από 2
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
Πλοήγηση
Φίλτρα
Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής