Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΜΑΛΑΦΑΝΤΗΣ Δ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Ταξινόμηση κατά:    Εκδόσεις:
ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ
Εκδότης: ΠΟΡΕΙΑ
Κωδ. Πολιτείας: 3560-0039

Με τον όρο παιδική λογοτεχνία εννοούμε τα αισθητικά αξιόλογα και δικαιωμένα λογοτεχνικά κείμενα ενηλίκων προσώπων που απευθύνονται στο παιδί και μπορούν να του μεταδώσουν την αισθητική τους συγκίνηση, αλλά και μια μόρφωση και γενικότερη παιδεία. Η παιδική λογοτεχνία έχει από τη φύση της και παιδαγωγικό χαρακτήρα, ενώ, όπως συμβαίνει και με τη λογοτεχνία για ενήλικες, τα κριτήρια για την αξία της είναι και αισθητικά. Η αγωγή αξιοποιεί την έμμεση δύναμη υποβολής της λογοτεχνίας, για να επηρεάσει με τη μίμηση των προτύπων το αδιαμόρφωτο παιδί...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ Η ΑΝΑΓΝΩΣΗ
ΣΤΑΣΕΙΣ, ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ, ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1000-0380

Η πράξη της ανάγνωσης είναι μια πράξη γνώσης και δημιουργίας, μια πολύπλοκη ανθρώπινη δραστηριότητα που διευκολύνει την κατανόηση του εαυτού και του περιβάλλοντος. (. . .) Η παρούσα έρευνα, από τις ελάχιστες σχετικές στον ελληνικό χώρο, αφού προσφέρει μια διεξοδική ανασκόπηση της ελληνικής και διεθνούς βιβλιογραφίας για το μελετώμενο θέμα, επιχειρεί να εξετάσει τις αναγνωστικές στάσεις, τις αναγνωστικές προτιμήσεις και τις αναγνωστικές συνήθειες των μαθητών της Στ' δημοτικού, να διερευνήσει τις μεταξύ τους σχέσεις, καθώς και τις σχέσεις το...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΟΜΗΡΟΣ ΣΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΣΕΦΕΡΗ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1000-0740

Τα ομηρικά πρόσωπα και θέματα συνιστούν ένα σταθερό σημείο αναφοράς στο ποιητικό σύστημα του Γ. Σεφέρη και ενσωματώνονται σε αυτό με έναν ανανεωμένο τρόπο πρόσληψης, που επιτρέπει στον ποιητή να ανακατασκευάσει τα κειμενικά θραύσματα του παρελθόντος και να τα εντάξει στο παρόν. Ο Οδυσσέας του Γ. Σεφέρη αγωνίζεται να αποτινάξει από πάνω του την εικόνα του ήρωα, του παντογνώστη, του πρωταγωνιστή, που του έχει κληροδοτήσει ο ομηρικός Οδυσσέας. Οι κίνδυνοι του ταξιδιού, η απώλεια των συντρόφων, η χρόνια περιπλάνηση, τον έχουν βάλει σε δεύτερες...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0024

Το βιβλίο αποτελεί συμβολή στην επανεκτίμηση του παραμυθιού ως παιδαγωγικού μέσου, καθώς και στην αξιοποίηση του πολιτισμικού αυτού αγαθού της λαϊκής παράδοσης στην εκπαίδευση (κυρίως στο Δημοτικό Σχολείο). Με αναφορά σε ιστορική-παιδαγωγική βιβλιογραφία, αλλά και σε νεότερη, προσδιορίζεται χρονολογικά η εισαγωγή του παραμυθιού στην εκπαίδευση, καθώς και οι στόχοι αυτού του παιδαγωγικού εγχειρήματος, οι οποίοι ποικίλλουν, εξελίσσονται και διαφοροποιούνται ανάλογα με τις κρατούσες ψυχοπαιδαγωγικές αλλά και ευρύτερα κοινωνικές αντιλήψεις. Π...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ
Η ΘΕΩΡΙΑ, ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1000-0825

Η Παιδαγωγική της λογοτεχνίας είναι ένας σχετικά νέος κλάδος της Παιδαγωγικής επιστήμης. Βρίσκεται στην περιοχή που η επιστήμη της λογοτεχνίας συναγωνίζεται την επιστήμη της αγωγής ή απλούστερα όπου η λογοτεχνία συναντάει και συνεργάζεται με την αγωγή. Είναι άλλωστε γνωστό και παραδεδεγμένο ότι η επιστήμη της αγωγής πολλές φορές στηρίζεται σε κείμενα της λογοτεχνίας και αξιοποιεί τη δύναμη της λογοτεχνίας για να πετύχει παιδαγωγικούς σκοπούς. Παράλληλα (πρέπει να) καταβάλλεται φροντίδα και για τη "λογοτεχνική αγωγή" των παιδιών, αλλά και τ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Εκδότης: ΑΤΡΑΠΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0591-0239

Το βιβλίο αποτελεί συμβολή στην επανεκτίμηση του παραμυθιού ως παιδαγωγικού μέσου, καθώς και στην αξιοποίηση του πολιτισμικού αυτού αγαθού της λαϊκής παράδοσης στην εκπαίδευση (κυρίως στο Δημοτικό Σχολείο). Με αναφορά σε ιστορική-παιδαγωγική βιβλιογραφία, αλλά και σε νεότερη, προσδιορίζεται χρονολογικά η εισαγωγή του παραμυθιού στην εκπαίδευση, καθώς και οι στόχοι αυτού του παιδαγωγικού εγχειρήματος, οι οποίοι ποικίλλουν, εξελίσσονται και διαφοροποιούνται ανάλογα με τις κρατούσες ψυχοπαιδαγωγικές αλλά και ευρύτερα κοινωνικές αντιλήψεις. (....
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΟΣΜΑΣ Ο ΑΙΤΩΛΟΣ - Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΦΩΤΙΣΤΗΣ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ
Η ΚΗΡΥΓΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΩΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΗ, ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1000-0739

Ο Κοσμάς ο Αιτωλός (1714 - 1779), φωτεινή και επιβλητική προσωπικότητα, ηθικό και παραστατικό παράδειγμα με σπουδαία ευεργετική δράση, εμφανίσθηκε και έδρασε στην πιο κρίσιμη στιγμή του Γένους. Αυτός, ως εθναπόστολος και ιερομάρτυρας, κατόρθωσε να διαφυλάξει την ενότητα του ελληνισμού, να επιτύχει την ηθική αναγέννηση της υπόδουλης Ελλάδας και να προετοιμάσει την Επανάσταση, κυρίως με τη διδαχή και την απελευθέρωση του πνεύματος από τα δεσμά της αμάθειας και του σκότους. Ο Πατροκοσμάς υπήρξε ο κορυφαίος λαϊκός δάσκαλος της περιόδου της Του...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΣΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΛΥΤΗ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1000-0376

Στο βιβλίο αυτό γίνεται αρχικά μια εισαγωγή στο αισθητικό και καλλιτεχνικό κίνημα του υπερρεαλισμού, τις συνθήκες που ευνόησαν την είσοδό του στην Ελλάδα, την επαφή του Ελύτη με αυτό, τη μύησή του, αλλά και τη βαθμιαία διαφοροποίησή του και τη δημιουργία από τον ίδιο μιας «νέας ποίησης». Στη συνέχεια περιγράφεται η ποιητική πορεία του Ελύτη μέσα από τρία στάδια τεχνικής, μορφολογικής, υφολογικής και θεματολογικής εξέλιξης, καθώς αυτός ήταν πάντοτε έτοιμος για νέες εμπειρίες και τεχνοτροπίες, υπό το κράτος του επηρεασμού του από τον υπερρεα...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΟΥ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΥ
Εκδότης: ΠΟΡΕΙΑ
Κωδ. Πολιτείας: 3560-0042

Ο Νεοελληνικός Διαφωτισμός (περίπου 1730-1830) υπήρξε ένα κίνημα αποφασιστικό για τη διαμόρφωση της νεοελληνικής παιδείας. Μολονότι κατά την περίοδο αυτή δεν εμφανίστηκαν πολλοί εξειδικευμένοι παιδαγωγοί, οι οποίοι να ασχολήθηκαν αποκλειστικά με τα προβλήματα της αγωγής και της μόρφωσης, εντούτοις υπήρξαν επιφανείς λόγιοι και διδάσκαλοι, που συμπεριέλαβαν στα ενδιαφέροντά τους παιδαγωγικούς προβληματισμούς και στα συγγράμματά τους έθιξαν παιδαγωγικά ζητήματα. Μερικοί μάλιστα έγραψαν ειδικές παιδαγωγικές πραγματείες και εγχειρίδια. Σε κάθε ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΙ "ΑΘΗΝΑΙΚΑΙ ΕΠΙΣΤΟΛΑΙ" ΤΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΞΕΝΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΗ "ΔΙΑΠΛΑΣΙΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΩΝ" (1896-1947)
Εκδότης: ΑΣΤΗΡ
Κωδ. Πολιτείας: 0550-0108

Ο Γρηγόριος Ξενόπουλος (1867 - 1951), από τους σημαντικότερους πεζογράφους της γενιάς του 1880 και αναμορφωτής του νεοελληνικού θεάτρου, αγάπησε πολύ και ασχολήθηκε συστηματικά με το παιδί ως αναγνώστη, μεριμνώντας για την αγωγή και την παιδεία του. Από το 1896 ο Ξενόπουλος αναλαμβάνει την αρχισυνταξία του περιοδικού "Η Διάπλασις των Παίδων", όπου για πέντε περίπου δεκαετίες θα επιτελέσει ένα αξιόλογο παιδαγωγικό και μορφωτικό έργο, ενώ παράλληλα θα καλλιεργήσει στο πνευματικό της φυτώριο πολλές προσωπικότητες από τις επόμενες λογοτεχνικές...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1000-0379

Η Παιδαγωγική της λογοτεχνίας είναι ένας σχετικά νέος κλάδος της παιδαγωγικής επιστήμης. Βρίσκεται στην περιοχή που η επιστήμη της λογοτεχνίας συναγωνίζεται την επιστήμη της αγωγής ή απλούστερα όπου η λογοτεχνία συναντάει και συνεργάζεται με την αγωγή. (. . .) Στον παρόντα τόμο συνεχίζεται η κατάθεση σχετικών παιδαγωγικών προβληματισμών και προτάσεων (σύγχρονες παιδαγωγικές πρακτικές για την προαγωγή της φιλαναγνωσίας των παιδιών γνώσεις, αξίες και δεξιότητες άλλοτε και τώρα, με αναφορές στη λογοτεχνία και την εκπαίδευση), χωρίς να αγνοεί...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS