Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΜΑΤΣΑΓΓΟΥΡΑΣ ΗΛΙΑΣ

Ταξινόμηση κατά:   
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΔΙΑΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥΣ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1000-1081

Το βιβλίο αυτό εξετάζει, στη συνάρτησή τους, α) την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, β) την επαγγελματική μάθηση και ανάπτυξή τους και γ) τη διαμορφωτική αξιολόγηση του έργου τους, οι οποίες είναι σημαντικές εκπαιδευτικές παράμετροι και σχετίζονται άμεσα με την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης και, επομένως, αφορούν σαφώς τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και την κοινωνία. Εκ των τριών παραμέτρων, η επιμόρφωση, που συμπληρώνει και επεκτείνει την αρχική εκπαίδευση των εκπαιδευτικών, ευρίσκεται σε σχέση άμεσης αλληλεξάρτησης με τη διαμορφωτ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ
ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΜΑΘΗΜΑ - ΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ, ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1000-0074

Η ομαδοσυνεργατική διδασκαλία αποτελεί τη διδακτική έκφραση της προβληματικής του σύγχρονου σχολείου, το οποίο επιδιώκει να αναπτύξει τον ολοκληρωμένο και αυτόνομο δημοκρατικό πολίτη, που θα αισθάνεται και θα λειτουργεί ως συνυπάρχων και θα είναι ικανός, μέσα από τη δια βίου εκπαίδευση, όχι μόνο να ανταποκρίνεται δημιουργικά και με αποτελεσματικότητα στις προκλήσεις των ραγδαίων και απρόβλεπτων εξελίξεων της πολυπολιτισμικής κοινωνίας και της παγκοσμιοποιούμενης οικονομίας της εποχής μας, αλλά και να δρα, ατομικά και συλλογικά, στη διαμόρφ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΕΙΜΕΝΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ
'Η ΑΦΟΥ ΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΡΑΦΟΥΝ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1000-0155

Στην εργασία αυτή διατυπώνουμε μια διδακτική πρόταση που απαντάει στο τετραπλό ερώτημα: α) Ποια κειμενικά είδη πρέπει να διδάσκονται στο σχολείο και με ποια σειρά. (β) Ποιο πρέπει να είναι το περιεχόμενο, η δομή και η μορφή των διαφορετικών κειμενικών ειδών στη μαθητική τους εκδοχή. (γ) Ποιες διαδικασίες πρέπει να ακολουθήσουν οι μαθητές για να συνθέσουν κείμενα με τις αναμενόμενες προδιαγραφές.(δ) Μέσα σε τι είδους διδακτικό πλαίσιο και με ποιες μεθόδους πρέπει να διδαχθούν και να ασκηθούν οι μαθητές στα του περιεχομένου του κειμένου και ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ, ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ
Εκδότης: GUTENBERG
Κωδ. Πολιτείας: 0920-0996

Τα τελευταία εκατό και πλέον χρόνια αναπτύσσεται και συγκροτείται σε γνωστικό πεδίο με επιμέρους κλάδους η Επιστήμη της Παιδαγωγικής, αντικείμενα της οποίας αποτελούν η αγωγή και η εκπαίδευση. Συγκεκριμένα, η Επιστήμη της Παιδαγωγικής έχει ως κύρια αντικείμενα μελέτης τις επιδιώξεις, τα κριτήρια, τις προϋποθέσεις και τις διαδικασίες οργάνωσης, λειτουργίας και αξιολόγησης των καταστάσεων σχολικής αγωγής και εκπαίδευσης διαφορετικών ηλικιών και των ρόλων τους οποίους οι εμπλεκόμενοι σε αυτές αναπτύσσουν. (. . .) (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
Εκδότης: GUTENBERG
Κωδ. Πολιτείας: 0920-1584

Στη μακρά επαγγελματική ακαδημαϊκή σταδιοδρομία μου είχα την ευκαιρία να προλογίσω πολλά επιστημονικά βιβλία. Όμως οι δύο προσκλήσεις-προκλήσεις, που μου απευθύνθηκαν τους τελευταίους μήνες, για τη συγγραφή προλόγου σε δύο επιστημονικά πονήματα, αποτέλεσαν μια ευχάριστη έκπληξη και έχουν ιδιαίτερη αξία για εμένα. Και αυτό, επειδή προήλθαν από δύο καταξιωμένους επιστήμονες, φίλους, συναδέλφους και συνοδοιπόρους στα Παιδαγωγικά Τμήματα, με τη δική τους ιστορία προσφοράς, διδασκαλίας και έρευνας σ' αυτά. Η πρώτη πρόσκληση-πρόκληση, στην οποία...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ
ΧΩΡΟΣ - ΟΜΑΔΑ - ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ - ΜΕΘΟΔΟΣ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1000-0180

Στηριζόμενη στη σύγχρονη βιβλιογραφία που αναφέρεται στην αποτελεσματική λειτουργία της σχολικής μονάδας και της σχολικής τάξης, η παρούσα εργασία προτείνει αρχές και πρακτικές οι οποίες αφορούν τους τομείς: α. Του φυσικού και ψυχολογικού χώρου στην σχολική τάξη και τη σχολική ομάδα. β. Του μαθητικού δυναμικού και των διαπροσωπικών σχέσεων. Γ. Των διδακτικών και μαθησιακών δραστηριοτήτων της ωριαίας διδασκαλίας. Κριτήριο επιλογής και διαμόρφωσης των προτεινόμενων παρεμβάσεων είναι: α. Ο βαθμός αποτελεσματικότητάς τους στην πρόληψη και αντι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ (ΕΠΙΤΟΜΟ)
Ι. ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΙΙ. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Εκδότης: GUTENBERG
Κωδ. Πολιτείας: 0920-1138

Τα δύο μέρη του παρόντος έργου ασχολούνται με τη θεωρία και την πράξη της διδασκαλίας στο πλαίσιο της θεσμοθετημένης εκπαίδευσης. Το πρώτο μέρος παρουσιάζει τα ιστορικά και επιστημολογικά πλαίσια ανάπτυξης της διδασκαλίας και στη συνέχεια πραγματεύεται βασικά θεωρητικά ερωτήματα σχετικά με την έννοια και φύση της διδασκαλίας, τη σχέση της με τη μάθηση, το ρόλο της στην εκπαίδευση και το ρόλο του εκπαιδευτικού στη διδακτική και μαθησιακή διαδικασία. Για την προσέγγιση των παραπάνω ερωτημάτων, η παρούσα εργασία δεν υιοθετεί κάποια επίσημη κα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ - Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
Εκδότης: GUTENBERG
Κωδ. Πολιτείας: 0920-0077

Η κριτική σκέψη είναι βασική προϋπόθεση της γνωστικής, κοινωνικής και ηθικής αυτονομίας, την οποία το σχολείο θεωρεί αναγκαία για να επιβιώσει κανείς στον πολύπλοκο και συνεχώς μεταβαλλόμενο σύγχρονο κόσμο. Γι' αυτό στο χώρο της Διδακτικής έχει αναπτυχθεί τις τελευταίες δεκαετίες ένα δυναμικό παιδαγωγικό-διδακτικό κίνημα, το οποίο προτείνει προγράμματα κριτικής σκέψης, κατάλληλα για την ταυτόχρονη διδασκαλία «γνώσης» και «σκέψης» στο πλαίσιο του καθημερινού μαθήματος. Το παρόν σύγγραμμα κινείται σ' αυτόν το χώρο και στο πρώτο μέρος του πα...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΓΝΩΣΗ (ΠΕΡΙΕΧΕΙ CD)
ΕΝΝΟΙΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΑΝΑΠΛΑΙΣΙΩΣΗ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1000-0238

Το περιεχόμενο του βιβλίου αναπτύσσεται γύρω από τέσσερις αλληλοσχετιζόμενους θεματικούς άξονες, που είναι: η διαθεματικότητα, η σχολική γνώση, η εννοιολογική αναπλαισίωση και τα σχέδια εργασίας. Η διαθεματικότητα έχει πολλές εκφάνσεις και αναφέρεται σε τρόπους επιλογής και οργάνωσης της διδακτέας γνώσης που δεν ακολουθούν τις πρακτικές των παραδοσιακών αναλυτικών προγραμμάτων με τα διακριτά και αυτοτελώς διδασκόμενα μαθήματα. Επιστημολογικοί, ψυχολογικοί, παιδαγωγικο-διδακτικοί και κοινωνικο-οικονομικοί λόγοι καθιστούν επίκαιρα και προτιμ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ - Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΩΣ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΤΟΧΑΣΤΙΚΟ-ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ
Εκδότης: GUTENBERG
Κωδ. Πολιτείας: 0920-0415

Η εργασία αυτή οικοδομεί τη θεματική της και τις προτάσεις της γύρω από 3 βασικές έννοιες: α) την προσωπική θεωρία διδασκαλίας του εκπαιδευτικού, β) τη στοχαστικο-κριτική ανάλυση (reflection) και γ) τη διλημματικότητα της διδασκαλίας. Αναλυτικότερα, αποδεχόμενη την άποψη ότι οι αξιολογικές επιλογές που συνεπάγεται η διδακτική πράξη καθιστούν τη διδασκαλία διλημματική και συγκρουσιακή διαδικασία, θεωρεί ανεπαρκή την τεχνοκρατική προσέγγιση της διδασκαλίας και τονίζει την αναγκαιότητα της στοχαστικο-κριτικής ανάλυσης των διδακτικών καταστάσε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ: ΧΩΡΟΣ - ΟΜΑΔΑ - ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ - ΜΕΘΟΔΟΣ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1000-0142

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Podcast – Βίος και Πολιτεία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΟΙ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΝΤΕΙΒΙΝΤ ΜΠΑΛΦΟΥΡ
STEVENSON ROBERT-LOUIS
€31.80 €12.72
(-60%)
Κερδίζετε €19.08
Η ΕΚΔΙΚΗΣΗ
TAYLOR LAINI
€18.61 €9.30
(-50%)
Κερδίζετε €9.31

Βρείτε μας στο...

X
Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS