ΜΑΥΡΟΣ Α. ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Αποτελέσματα 1 - 3 από 3
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΜΕΤΡΙΚΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Εκδότης: BROKEN HILL PUBLISHERS LTD Κωδ. Πολιτείας: 5326-0083
Στην ανταλλακτική οικονομία και στις πρώτες περιόδους της εγχρήματης οικονομίας οι άνθρωποι αντάλλασσαν τα αγαθά που ικανοποιούσαν τις ανάγκες τους είτε απευθείας είτε με τη χρήση νομισματικών μονάδων. Σε μια τέτοιου είδους οικονομία, με άμεση προσωπική επικοινωνία, εύκολα ένας παραγωγός μπορούσε να μάθει τι είδους ανάγκες έχει ο πελάτης του, έκανε τις ανάλογες βελτιώσεις ή τροποποιήσεις στο προϊόν του για να ικανοποιήσει τις νέες καταναλωτικές ανάγκες και συγχρόνως αποκτούσε ένα κατά κάποιο τρόπο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην περιορισμέν... Διαβάστε περισσότερα... |
|
ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
Εκδότης: ΛΙΒΑΝΗΣ Κωδ. Πολιτείας: 2540-4030 Στόχος του ανά χείρας βιβλίου είναι να δώσει τις βασικές αρχές της έρευνας μάρκετινγκ/ αγοράς και να κάνει σαφώς κατανοητή τη σημαντικότητά της για τη σύγχρονη επιχείρηση. Η εμπειρία μας από τις ακαδημαϊκές αίθουσες διδασκαλίας αλλά και την αγορά υπήρξε καταλυτική για την επιλογή του περιεχομένου. Είμαστε πεπεισμένοι ότι η θεωρία, όσο κι αν αποτελεί τα θεμέλια κάθε γνώσης, δεν έχει τα ανάλογα αποτελέσματα εάν δεν συνοδεύεται από εμπειρικά παραδείγματα και μελέτες περίπτωσης. Γι' αυτό και σε κάθε κεφάλαιο του βιβλίου υπάρχουν αρκετά παραδεί... Διαβάστε περισσότερα... |
Αποτελέσματα 1 - 3 από 3
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
Πλοήγηση
Φίλτρα
Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής