Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΜΗΤΣΗΣ ΣΠ. ΝΑΠΟΛΕΩΝ

Ταξινόμηση κατά:   
ΤΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ
ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Εκδότης: GUTENBERG
Κωδ. Πολιτείας: 0920-1145

Η ταχύτατη πρόοδος της γλωσσικής επιστήμης, που συντελέστηκε κυρίως κατά τις τρεις τελευταίες δεκαετίες, και η συνακόλουθη δημιουργία ποικίλων συναφών διεπιστημονικών γλωσσικών κλάδων, οδήγησαν σταδιακά στην αποκάλυψη της τεράστιας σημασίας και της αξίας του λεξιλογίου το οποίο, πολύ πρόσφατα, άρχισε να προσλαμβάνει, αργά αλλά σταθερά, ισότιμη θέση με τη γραμματική στον τομέα της γλωσσικής διδασκαλίας και της διδακτικής αντιμετώπισης. Όμως, οι αποκαλύψεις και τα πορίσματα της σύγχρονης γλωσσικής επιστήμης που μας έδωσαν τη δυνατότητα να κι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΓΛΩΣΣΑ, ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΩΣ ΑΥΤΟΝΟΜΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΚΛΑΔΟΣ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑΣ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1000-1089

Η ταχεία πρόοδος της γλωσσικής επιστήμης, ιδιαίτερα μετά από την εμφάνιση της νεότερης γλωσσολογίας, αποκάλυψε την αντιεπιστημονική φύση της παραδοσιακής μεθόδου, χαρακτηριστικό στο οποίο οφειλόταν κατά κύριο λόγο και η αδυναμία της να διδάξει αποτελεσματικά τη γλώσσα. Η πρόσδεση επομένως της γλωσσικής διδασκαλίας στο άρμα της θεωρητικής γλωσσολογίας συνιστούσε αναγκαιότητα, γιατί πέρα από το γεγονός ότι δημιουργούσε τις προϋποθέσεις για τον απεγκλωβισμό της από τα δεσμό της παραδοσιακής αντίληψης, τη συνέδεε άμεσα με έναν συναφή και, ταυτ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΓΛΩΣΣΙΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΑΠΟ ΤΗ ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
Εκδότης: GUTENBERG
Κωδ. Πολιτείας: 0920-0191

"[...] Η συστηματική διείσδυση στο γλωσσικό φαινόμενο και η επιστημονική ερμηνεία και ανάλυσή του έδωσαν την ευκαιρία στους παιδαγωγούς (...) να συνειδητοποιήσουν ότι η διδασκαλία της γλώσσας δεν μπορεί να περιορίζεται σε μια απλοϊκή διαδικασία απομνημόνευσης παραδειγματικών πινάκων, κανόνων και εξαιρέσεων (όπως προέβλεπε η παραδοσιακή μέθοδος), αλλά ότι πρέπει να πάρει το χαρακτήρα μιας πολύπλοκης και σύνθετης διαδικασίας η οποία, για να καταστεί αποτελεσματική, από το ένα μέρος προϋποθέτει επαρκή θεωρητική κατάρτιση, ενώ από το άλλο απαι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΩΣ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Εκδότης: GUTENBERG
Κωδ. Πολιτείας: 0920-1310

"Η σύγχρονη γλωσσολογική έρευνα έχει καταδείξει ότι η γλώσσα δεν πραγματώνεται πάντοτε με ομοιόμορφο τρόπο αλλά προσαρμόζεται κάθε φορά στις συνθήκες υπό τις οποίες παράγεται το γλωσσικό μήνυμα. Στην επίτευξη του στόχου αυτού συμβάλλει αποφασιστικά η γραμματική η οποία προσδίδει στη γλώσσα πλαστικότητα και ευελιξία, παρέχοντας σε κάθε στιγμή στους ομιλητές τη δυνατότητα επιλογής εκείνων των γραμματικών δομών και τύπων που θα τους αποδώσουν το μέγιστο επικοινωνιακό αποτέλεσμα". Οι διαπιστώσεις αυτές, σύμφωνα με την άποψη του συγγραφέα, συμβ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΤΟΥ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ
Εκδότης: GUTENBERG
Κωδ. Πολιτείας: 0920-0754

«[. . .] Η επικοινωνιακή προσέγγιση θεωρεί ως αυτονόητη προϋπόθεση, για την αποτελεσματικότητα της γλωσσικής διδασκαλίας, τη συμβατότητα της διδακτικής μεθόδου με τον φυσικό τρόπο κατάκτησης της γλώσσας. Για να το πούμε πιο απλά, εάν ο φυσικός ομιλητής κατακτά τη γλώσσα του με μια συγκεκριμένη φυσιολογική διαδικασία, τότε η μέθοδος διδασκαλίας δεν μπορεί να αγνοεί τη διαδικασία αυτή, αλλά οφείλει να την σέβεται και να την εκμεταλλεύεται κατάλληλα, για να επιταχύνει τον φυσιολογικό ρυθμό και τρόπο κατάκτησης [. . .]». Με την παρούσα εργασία...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
1833-1993
Εκδότης: GUTENBERG
Κωδ. Πολιτείας: 0920-0608

(...) «Επαναλαμβάνουμε λοιπόν ότι το παρόν έργο (όπως και το προηγούμενο του 1999 για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση) περιλαμβάνει μια περιορισμένης έκτασης ιστορική ανάλυση, η οποία όμως συμπληρώνεται από πλήθος πηγών που παρατίθενται αυτούσιες. Στόχος μας δεν είναι τόσο η θεωρητική/ερμηνευτική προσέγγιση του θέματος, όσο η άμεση καταγραφή και βίωση των εξελίξεων που έλαβαν χώρα σε έναν πολύ ευαίσθητο, σχετικά άγνωστο και ταυτόχρονα σημαντικό χώρο. Η όλη προσπάθεια αποβλέπει στο να καταστήσει τον αναγνώστη παρατηρητή και συμμέτοχο, να τον πρ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
Εκδότης: GUTENBERG
Κωδ. Πολιτείας: 0920-1098

Η τρέχουσα επιστημονική αντίληψη θεωρεί ότι οι λέξεις αποτελούν τα μέσα με τα οποία η γλωσσική κοινότητα δεν ονομάζει απλώς αλλά συλλαμβάνει και ταξινομεί φαινόμενα και όντα του εξωτερικού κόσμου, βάζοντας με τον τρόπο αυτόν σειρά και τάξη στο άμορφο χάος που τον χαρακτηρίζει. Η δυνατότητα αυτή της ταξινόμησης φαινομένων και της δήλωσης πολύπλοκων σχέσεων καταδεικνύει ότι η λέξη δεν είναι στοιχείο στατικό αλλά λειτουργικό, που προσλαμβάνει, κατά περίπτωση, διαφορετικές σημασίες και εντάσσεται σε ποικίλα πεδία και υποσυστήματα, δημιουργώντα...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (1822-1993)
ΠΑΡΑΘΕΣΗ ΠΗΓΩΝ
Εκδότης: GUTENBERG
Κωδ. Πολιτείας: 0920-0519

Στην παρούσα εργασία περιλαμβάνεται μια περιορισμένης εκτάσεως ιστορική αναφορά η οποία όμως συμπληρώνεται από ένα πλήθος πηγών που παρατίθενται αυτούσιες. Στόχος δεν είναι τόσο η θεωρητική / ερμηνευτική προσέγγιση του προβλήματος, όσο η άμεση καταγραφή και βίωση των εξελίξεων που έλαβαν χώρα σε έναν τόσο ευαίσθητο, σχετικά άγνωστο και ταυτόχρονα σημαντικό χώρο. Η όλη προσπάθεια αποβλέπει στο να καταστήσει τον αναγνώστη παρατηρητή και συμμέτοχο, να τον ευαισθητοποιήσει και να τον οδηγήσει στο να αντιληφθεί, μέσα από την ιστορική του πορεία...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ
ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΣΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ
Εκδότης: GUTENBERG
Κωδ. Πολιτείας: 0920-0092

«[. . .] Παρά τις αξιοσημείωτες μεταβολές που έχουν ήδη επέλθει στον χώρο της γλωσσικής διδασκαλίας και παρά την υιοθέτηση νέων και καταφανώς αποτελεσματικότερων μεθόδων και τεχνικών, ο τομέας της γραμματικής συνεχίζει να αποτελεί ένα δυσεπίλυτο και πολύπλοκο πρόβλημα για τους διδακτικούς της γλώσσας [. . .] το οποίο, σήμερα, απαιτεί άμεση απάντηση και συνοψίζεται ως εξής: Ποια θέση πρέπει να πάρει η γραμματική στα πλαίσια μιας ανανεωμένης γλωσσικής διδασκαλίας η οποία, σε διεθνές επίπεδο, τείνει να προσλάβει έναν χαρακτήρα όλο και περισσό...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΕΙΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΙ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ (Ή ΞΕΝΗΣ) ΓΛΩΣΣΑΣ
Εκδότης: GUTENBERG
Κωδ. Πολιτείας: 0920-0452

(...) «Σε μια εποχή που η ελληνική γλώσσα αρχίζει να αποκτά (...) ένα νέο στάτους και να αυξάνεται κατακόρυφα η ζήτησή της, είμαστε υποχρεωμένοι να διαπλάσουμε εκπαιδευτικούς ικανούς για το έργο αυτό, γιατί η διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης (ή ξένης γλώσσας), είτε μέσα στην Ελλάδα είτε έξω από αυτήν, αποτελεί εθνική υπόθεση και πρέπει να αντιμετωπίζεται με την ανάλογη σοβαρότητα και υπευθυνότητα. (...) Οι Έλληνες εκπαιδευτικοί, συνηθισμένοι να διδάσκουν την Ελληνική ως πρώτη (ή μητρική) γλώσσα, κλήθηκαν, εντελώς ξαφνικά, να τη διδάξο...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Podcast – Βίος και Πολιτεία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΓΕΛΙΟ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ
NABOKOV VLADIMIR
€15.90 €7.95
(-50%)
Κερδίζετε €7.95
3.000 ΕΥΡΩ
MELLE THOMAS
€16.00 €8.00
(-50%)
Κερδίζετε €8.00

Βρείτε μας στο...

X
Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS