Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

MOLIERE JEAN-BAPTISTE. DE

Ταξινόμηση κατά:    Εκδόσεις:
Ο ΚΑΤΑ ΦΑΝΤΑΣΙΑΝ ΑΣΘΕΝΗΣ
Εκδότης: ΗΡΙΔΑΝΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1890-0264

Επηρεασμένος από τον Πλαύτο και τον Τερέντιο, αλλά και χρησιμοποιώντας τη φαρσική εφευρετικότητα της Κομμέντια Ντελλ’ Άρτε, ο Μολιέρος αναδείχτηκε ο κατ’ εξοχήν συγγραφέας που εστιάζει την προσοχή του σε έναν τύπο ανθρώπου και, μεγεθύνοντας το ελάττωμά του, τον μετατρέπει σε σύμβολο και παράδειγμα προς αποφυγήν. «Ο κατά φαντασίαν ασθενής» είναι το κύκνειο άσμα του κορυφαίου κωμωδιογράφου και εκπροσώπου του γαλλικού κλασικισμού. Το έγραψε όντας ο ίδιος άρρωστος και ταλαιπωρημένος από τους γιατρούς της εποχής. (. . .) (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΛΙΕΡΟ
Εκδότης: ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3220-0931

Οι πέντε αυτές ιστορίες βασίζονται σε μερικά από τα πιο γνωστά θεατρικά έργα του μεγάλου Γάλλου κωμωδιογράφου Μολιέρου και αποτελούν μια πρώτη γνωριμία με το έργο του. Τα πρωτότυπα θεατρικά κείμενα είναι γραμμένα σε ποιητικό λόγο, εδώ όμως έχουν διασκευαστεί σε πεζό με τη μορφή ιστοριών κι ο σκοπός ήταν να αποδοθεί το πνεύμα του Μολιέρου χωρίς να αλλοιωθεί το πρωτότυπο κείμενο. Οι ιστορίες απευθύνονται σε νεαρούς αναγνώστες. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΜΙΣΑΝΘΡΩΠΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2705-0726

ΣΚΗΝΗ ΠΡΩΤΗ Φιλέντ, Αλσέστ ΦΙΛΕΝΤ Μα τί συμβαίνει, τί έπαθες; ΑΛΣΕΣΤ Άσε με, αγαπητέ μου. ΦΙΛΕΝΤ Τί λόξα πάλι σ' έπιασε, τί τρέχει; Μίλησε μου! ΑΛΣΕΣΤ Είπα, άσε μ' ήσυχο, λοιπόν, εξαφανίσου μάλλον! ΦΙΛΕΝΤ Μα δίχως να οργιζόμαστε, ακούμε και τον άλλον. ΑΛΣΕΣΤ Εγώ θέλω να οργίζομαι και δεν ακούω λέξη. ΦΙΛΕΝΤ Μ' αυτές σου τις απότομες εκρήξεις μ' έχεις μπλέξει, και μόλο πού 'σαι φίλος μου, με τα καμώματά σου... ΑΛΣΕΣΤ Φίλος σου εγώ; Παρακαλώ, σβήσε με απ' τα χαρτιά σου. Ως τώρα τ' αναγνώριζα και με το παραπάνω, μα ως είδανε τα μάτια μου με πο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΝΤΟΝ ΖΟΥΑΝ
Ή Η ΠΑΝΔΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΑΓΑΛΜΑΤΟΣ
Εκδότης: ΗΡΙΔΑΝΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1890-0211

Ο Ντον Ζουάν υπήρξε πρόσωπο πραγματικό, που έγινε ήρωας της ισπανικής μυθολογίας και σύμβολο του άκαρδου εραστή με τις χιλιάδες ερωμένες και τους αμέτρητους εχθρούς. Πρώτος θεατρικός δημιουργός του υπήρξε ο Ισπανός Τίρσο ντε Μολίνα (1630), αλλά παγκόσμια γνωστός έγινε ο Ντον Ζουάν από το ομώνυμο έργο του Μολιέρου (1665), που θεωρείται το πιο ποιητικό του, μια θλιβερή φάρσα ζωής και θανάτου. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΟΝ ΖΟΥΑΝ 'Η Ο ΠΕΤΡΙΝΟΣ ΔΕΙΠΝΟΣ
Εκδότης: ΝΕΦΕΛΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2990-1185

Να σου γεννιέται νέος πόθος είναι ηδονή ασύλληπτη κι όλη η απόλαυση του έρωτα είναι στην αλλαγή. Είναι ακραία η ηδονή που νιώθεις να προσπαθείς να κατακτήσεις με χίλιους τρόπους την καρδιά μιας νέας και ωραίας, να βλέπεις μέρα με τη μέρα τις μικρές προόδους που κάνεις, να πολεμάς με λόγια γλυκά, με δάκρυα, με αναστεναγμούς (...). Όμως αν την κυριεύσεις μια φορά, μετά δεν έχεις τίποτα να πεις, τίποτα να ποθήσεις, όλη η ομορφιά του πάθους πάει κι εσύ πέφτεις στη νάρκη ενός μακάριου έρωτα, αν ένα νέο αντικείμενο δεν έρθει να ξυπνήσει τον πόθο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΟΝ ΖΟΥΑΝ
(ΠΑΙΔΙΚΗ ΔΙΑΣΚΕΥΗ, ΑΛΕΣΣΑΝΤΡΟ ΜΠΑΡΙΚΟ)
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3330-7494

Η ιστορία του δον Ζουάν έρχεται από εποχές μακρινές και σκοτεινές, όταν ο κόσμος διηγιόταν τις ιστορίες προφορικά κι όταν ο θάνατος ήταν πιο κοντά, μια ανάσα μοναχά απ' τη ζωή. Ίσως ο δον Ζουάν να ήταν ένας άντρας με σάρκα και οστά, όπως ο Λουίς, ένας παπάς από τη Σεβίλλη που είχε στην κατοχή του ένα βιβλίο για να επικαλείται τον Διάβολο. Έπειτα η ιστορία πέρασε από στόμα σε στόμα κι έγινε κάτι σαν το σπασμένο τηλέφωνο. Ώσπου, γύρω στο 1600, ο μοναχός Τίρσο δε Μολίνα σκέφτηκε να τη γράψει, δίνοντάς της συνάμα διδακτικό χαρακτήρα: την ονόμα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΟΝ ΖΟΥΑΝ
Εκδότης: ΔΑΜΙΑΝΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1020-0087

Το 1665 - η χρονιά που γράφτηκε και παρουσιάστηκε στο κοινό ο "Δον Ζουάν" είναι η μεγάλη χρονιά του Μολιέρου. Το ταλέντο του βρίσκεται στην ακμή του και η υποστήριξη του Βασιλιά-Ήλιου στον καλλιτέχνη και η επιδοκιμασία του για τα έργα του είναι απροκάλυπτη. Τον Αύγουστο αυτής της χρονιάς, ο θίασος του Μολιέρου μετονομάζεται από "θίασος του Κυρίου" -του αδελφού του Βασιλιά- σε "Βασιλικό θίασο", και παίρνει ετήσια χορηγία 6.000 λιβρών. Η Βασιλική αυτή χειρονομία ήταν ένα αντιστάθμισμα για την απαγόρευση του "Ταρτούφου", που είχε αποφασισθεί ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ
Κωδ. Πολιτείας: 2705-0747

ΠΡΑΞΗ ΠΡΩΤΗ ΣΚΗΝΗ ΠΡΩΤΗ - Κρυζάλντ, Αρνόλφος - ΚΡΥΖΑΛΝΤ: Έτοιμος να την παντρευτείς λοιπόν γύρισες πίσω; - ΑΡΝΟΛΦΟΣ: Ναι, θέλω εντός της αύριον το θέμα αυτό να κλείσω. - ΚΡΥΖΑΛΝΤ: Είμαστε μόνοι μας εδώ μ' όλη την άνεσή μας μπορούμε να μιλήσουμε λιγάκι μεταξύ μας. Θέλεις σαν φίλος να σου πω τι σκέφτομαι στο βάθος; Τρέμω με την απόφαση που πήρες: μέγα λάθος. Όπως και να το χειριστείς το ζήτημα, είναι σφάλμα. Για σένα ο γάμος θα 'τανε το πιο παράτολμο άλμα. - ΑΡΝΟΛΦΟΣ: Πράγματι. Θα 'χεις, φίλτατε, κι από δική σου πείρα λόγους να σε τρομοκρ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΜΦΙΤΡΥΩΝ
ΚΩΜΩΔΙΑ ΕΜΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΜΕΤΑΦΡΑΣΜΕΝΗ ΜΕ ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΣΗΜΕΙΩΣΕΩΝ
Εκδότης: ΔΑΜΙΑΝΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1020-0098

Ο μύθος γύρω από τον Αμφιτρύωνα, ως δραματική υπόθεση, προπάντων δε, ως κωμικού δράματος, έχει αρχαία ιστορία. Και αυτός ο λόγος, κυρίως, με παρακίνησε να γράψω εδώ λίγα λόγια γι' αυτό το έργο, αν και γνωρίζω ότι οι ιστορικές εισαγωγές σε κωμωδίες διατρέχουν τον κίνδυνο να μετέχουν κάπως στον χαρακτήρα αυτών των δεύτερων. Ο πρώτος από τους γνωστούς συγγραφείς που έγραψαν την κωμωδία "Αμφιτρύων" ήταν ο Άρχιππος, ποιητής της αρχαίας κωμωδίας, που τη δίδαξε δύο φορές, σύμφωνα με τον Σουίδα, και που νίκησε στην 91η Ολυμπιάδα, δηλαδή γύρω στα 4...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΚΑΤΑ ΦΑΝΤΑΣΙΑΝ ΑΣΘΕΝΗΣ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0337

Οι κακοτυχίες του έργου: Όταν ο Λουδοβίκος ο 14ος γύρισε νικητής από την εκστρατεία της Ολλανδίας, του 1672, ο Μολιέρος σοφίστηκε να ετοιμάσει για την Αυλή ένα από εκείνα τα θεάματα με ιντερμέτζα και μπαλέτα που τόσο πολύ άρεσαν στο Βασιλιά. Αυτό το μαρτυρά ο Πρόλογος που βρίσκεται επικεφαλής του Φανταστικά άρρωστου και παρουσιάζει το έργο σαν κωμωδία "που το σχέδιό της έγινε για να ξεκουράσει το μεγάλο αυτό πρίγκιπα από τα ευγενικά του έργα". (Απόσπασμα από την έκδοση)...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΤΑΡΤΟΥΦΟΣ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0237

[...] Ο Ταρτούφος δεν είναι μόνο το πιο πολυπαιγμένο έργο του Μολιέρου. Έχει γίνει αντικείμενο τόσων συζητήσεων, μελετών και αμφισβητήσεων, που όχι μόνο η υπόθεση και η πλοκή του είναι γνωστές, αλλά και το κείμενό του. Εκτός από το όνομα του κεντρικού ήρωα που έχει γίνει επίθετο, συνώνυμο του «υποκριτής», υπάρχουν και φράσεις και στίχοι του έργου που έχουν περάσει στον καθημερινό λόγο. Δύο τρεις σκηνές του έχουν αναχθεί σε αυτοτελή κομμάτια με δικό τους τίτλο (η Σκηνή του ερωτικού καβγά, η Σκηνή της εξομολόγησης...) Τέλος, υπάρχουν αποσπάσ...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΜΙΣΑΝΘΡΩΠΟΣ
Εκδότης: ΗΡΙΔΑΝΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1890-0301

Έργο γραμμένο το 1666, όπου ο Μολιέρος σκιαγραφεί έναν από τους γνωστότερους ήρωές του, τον Αλσέστ, έναν ακοινώνητο μισάνθρωπο που σε όλους και σε όλα βρίσκει ελαττώματα. Το παγκόσμιο θέατρο έχει κατά καιρούς ασχοληθεί μ' αυτό τον τύπο ανθρώπου. Ο Αριστοφάνης αναφέρει ως μισάνθρωπο τον Τίμωνα τον Αθηναίο (Λυσιστράτη), τον οποίο ο Λουκιανός περιγράφει σε αφήγημά του. Επίσης, ο Μένανδρος αναφέρει ως μισάνθρωπο τον Κνήμωνα (Ο Δύσκολος). Ο μολιερικός Αλσέστ φτάνει με τη συμπεριφορά του στα άκρα, αρνούμενος όχι μόνο τους φίλους του αλλά και την...
Διαβάστε περισσότερα...
ΓΙΑΤΡΟΣ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ
Εκδότης: ΗΡΙΔΑΝΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1890-0183

Ο Μολιέρος υπήρξε μια χαρισματική μεγαλοφυΐα που με δύναμη, τόλμη, φαντασία, ευρηματικότητα κατέγραψε, έκρινε, κατέκρινε και συχνά χλεύασε μέσα στης δικής του εποχής τα αδιέξοδα και τις αντιφάσεις τους κοινωνικούς αρνητικούς κύριους χαρακτήρες που πηγάζουν από την εποχή και την καθορίζουν συνάμα. Τα μολιερικά έργα εγγράφονται στις κοινωνικές συνθήκες, στη μόδα και στην κοινωνική τελετουργία της εποχής του Λουδοβίκου. Πίσω όμως από τις λιβρέες, τις πουδραρισμένες περούκες, τα σκαρπίνια με φιόγκους και τις ρεβεράντζες κρύβεται ο αιώνιος άνθρ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΟΝ ΖΟΥΑΝ
Ή ΤΟ ΠΕΤΡΙΝΟ ΣΥΜΠΟΣΙΟ
Εκδότης: ΩΚΕΑΝΙΔΑ
Κωδ. Πολιτείας: 4590-0904

Ο δον Ζουάν, "γαμπρός κατά συρροήν", παρουσιάζεται ως κατακτητής, ποτέ ως ερωτευμένος. Μπορεί η ομορφιά να είναι ένα πρώτο ξύπνημα της επιθυμίας, ο πόθος όμως αφορά την κατάκτηση, που συντελείται με στρατηγική μάχης και σβήνει μόλις το θύμα κυριευτεί: "από τη στιγμή που την κυρίευσες μία φορά [...] όλο το ωραίον του πάθους έχει λήξει". Ο λόγος του είναι γεμάτος πολεμικές μεταφορές: μάχομαι, εκπορθώ, κυριεύω, κατακτώ, νικώ, πετώ από νίκη σε νίκη, η νεαρή που παραδίδει τα όπλα, είναι κάποιες από τις εκφράσεις που χρησιμοποιεί για να ταυτιστε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΥΝΑΙΚΩΝ
Εκδότης: ΗΡΙΔΑΝΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1890-0328

Στο "Σχολείο γυναικών" βάζει ως πυρήνα του έργου τον απλοϊκό μεσήλικο Αρνόλφο, που έχει πάρει από τεσσάρων χρόνων παιδούλα την Αγνή, και την ανατρέφει για να την κάνει γυναίκα του. Η κοπέλα μεγαλώνει υπό την επιτήρηση δύο άξεστων υπηρετών και αποκομμένη από τον κόσμο για να παραμείνει αφελής και αγράμματη, στοιχεία που ο Αρνόλφος θεωρεί απαραίτητα σε μια καλή και υπάκουη σύζυγο. Όμως η τύχη φέρνει στην πόλη τον νεαρό Οράτιο, που ερωτεύεται την Αγνή και καταφέρνει να της κλέψει την καρδιά. Μετά από μια σειρά κωμικών παρεξηγήσεων, όπου ο Αρν...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΜΦΙΤΡΥΩΝ (ΒΙΒΛΙΟΔΕΤΗΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Κωδ. Πολιτείας: 2705-0740

Αυτός είναι, ο λόγος της τραγωδίας: ο άνθρωπος θήραμα των θεών. Η κωμωδία -το ξέρουμε- είναι, η άλλη όψη του νομίσματος. Όσο ο βίος του χειραγωγείται, από μια εξουσία, ο άνθρωπος αναζητά την ελευθερία του στην ανατροπή της. Ανατρέπονται οι θεοί; Το ζήτημα δεν είναι αυτό. Οι αρχαίοι πάντως είχαν εφεύρει κάποια τεχνάσματα για να τους αντιμετωπίσουν: Συχνά τους έδιναν ανθρώπινες ιδιότητες, αδυναμίες, μικρότητες, τους κατέβαζαν απ' το βάθρο τους, συγχρωτίζονταν και συναλλάσσονταν μαζί τους. Έτσι μπορούσαν και να τους περιγελούν, να διασκεδάζου...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΦΙΛΑΡΓΥΡΟΣ
Εκδότης: ΗΡΙΔΑΝΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1890-0195

Ο Μολιέρος (ψευδώνυμο του Ζαν Μπατίστ Ποκλέν, 1622-1673) είναι ο μόνος εκπρόσωπος του γαλλικού κλασικισμού που επιβίωσε πανηγυρικά ως κτήμα του παγκόσμιου θεάτρου. Επηρεασμένος από τον Πλαύτο, τον Τερέντιο αλλά και την Κομμέντια ντελ' Άρτε, αναπτύσσει προσωπικό ύφος, επιμένοντας στους χαρακτήρες των έργων του και όχι στην κατάσταση. Ο "Φιλάργυρος", είναι έργο που διακρίνεται για τη φραστική του εφευρετικότητα, όπου μέσα από μια σειρά ευφρόσυνες παρεξηγήσεις κατακρίνεται το ελάττωμα της φιλαργυρίας με τρόπο κωμικό, σκωπτικό και όχι τόσο διδ...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΦΙΛΑΡΓΥΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 4350-0556

Ο Ζαν-Μπατίστ Ποκλέν, ο επιλεγόμενος Μολιέρος (1622-1673), υπήρξε ο κορυφαίος Γάλλος κωμωδιογράφος και τα περισσότερα, από το σύνολο των τριάντα τριών, έργα του επιβιώνουν θριαμβευτικά μέχρι σήμερα στις διεθνείς σκηνές. Επηρεασμένος από τους Ρωμαίους Πλούτο και Τερέντιο, όπως και από την κομέντια ντελλ' άρτε, μετέτρεψε τους ανθρώπινους τύπους σε χαρακτήρες, μεγεθύνοντάς τους με σατιρικό κέφι αλλά και χρωματίζοντάς τους με αρκετή πικρία. Ο "Φιλάργυρος", ο "Ταρτούφος", ο "Κατά φαντασίαν ασθενής" και ο "Αρχοντοχωριάτης" είναι από τα γνωστότερ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΙ ΚΑΤΕΡΓΑΡΙΕΣ ΤΟΥ ΣΚΑΠΕΝ
Εκδότης: ΑΡΜΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0460-0349

Ο συγγραφέας και ζωγράφος Φώτης Κόντογλου (1895-1965), ο οποίος προσδιορίζεται ιδεολογικά ως καθοριστικός παράγοντας διαμόρφωσης της γενιάς του '30 -ουσιαστικά ανένταχτος σε σχολές και ρεύματα- έβλεπε με δυσπιστία τη θεατρική σκηνή, μολονότι όταν χρειάστηκε υπηρέτησε το θέατρο με την καρδιά του. Αφοσιωμένος στην τέχνη του ο Μικρασιάτης Φώτιος -κοσμοπολίτης και άπατρις- δημιουργούσε με βασικό άξονα στο όραμά του τη στοιχειοθέτηση της ελληνικής ταυτότητας με κριτήριο την ορθόδοξη πνευματικότητα. Η είδηση, λοιπόν, της ενασχόλησης ενός "Βυζαντ...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΜΙΣΑΝΘΡΩΠΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 7308-0101

Τον Μισάνθρωπο τον μετέφραζα διαρκώς εδώ και δεκαετίες. Προφορικά και εκ του προχείρου, με παραλλαγές και παρεμβάσεις. Στη δραματική του Εθνικού, στο Πάντειο και αλλού. Ευτύχησα έκτοτε να δω κάποιες και κάποιους από τους τότε μαθητές μου να παίζουν με επιτυχία αυτό το έργο, όπως και τον Δον Ζουάν. Η σκηνή στην οποία ξαναγύριζα πιο πολύ ήταν αυτή όπου ο Ορόντης, ο θεός της προ-μεταμοντέρνας φανφάρας, ζητά από τον Άλκηστο, να του εκφέρει γνώμη για ένα άθλιο ποίημά του. Επέμενα στην αντιπαράθεση αυτού του επηρμένου ανοσιουργήματος με το λαϊκό...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

ΠροσφορέςΠερισσότερα

ΟΙ ΩΡΑΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΧΡΕΗ
ΚΡΙΤΖΑΣ ΒΥΡΩΝΑΣ
€11.10 €3.33
(-70%)
Κερδίζετε €7.77
RENOIR
€11.32 €4.53
(-60%)
Κερδίζετε €6.79

ΣελιδοδείκτηςΠερισσότερα

Jon Mcgrecor: Υπήρχαν ερωτήσεις που δεν έγιναν Μαζεύτηκαν στο πάρκινγκ λίγο πριν χαράξει και περίμεναν να τους πουν τί να κάνουν. Έκανε κρύο και δεν ακούγονταν πολλές κουβέντες. Υπήρχαν ερωτήσεις π...

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS