Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

MOLIERE JEAN-BAPTISTE. DE

Ταξινόμηση κατά:   
ΔΟΝ ΖΟΥΑΝ 'Η Ο ΠΕΤΡΙΝΟΣ ΔΕΙΠΝΟΣ
Εκδότης: ΝΕΦΕΛΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2990-1185

Να σου γεννιέται νέος πόθος είναι ηδονή ασύλληπτη κι όλη η απόλαυση του έρωτα είναι στην αλλαγή. Είναι ακραία η ηδονή που νιώθεις να προσπαθείς να κατακτήσεις με χίλιους τρόπους την καρδιά μιας νέας και ωραίας, να βλέπεις μέρα με τη μέρα τις μικρές προόδους που κάνεις, να πολεμάς με λόγια γλυκά, με δάκρυα, με αναστεναγμούς (...). Όμως αν την κυριεύσεις μια φορά, μετά δεν έχεις τίποτα να πεις, τίποτα να ποθήσεις, όλη η ομορφιά του πάθους πάει κι εσύ πέφτεις στη νάρκη ενός μακάριου έρωτα, αν ένα νέο αντικείμενο δεν έρθει να ξυπνήσει τον πόθο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΝΤΟΝ ΖΟΥΑΝ
Ή Η ΠΑΝΔΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΑΓΑΛΜΑΤΟΣ
Εκδότης: ΗΡΙΔΑΝΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1890-0211

Ο Ντον Ζουάν υπήρξε πρόσωπο πραγματικό, που έγινε ήρωας της ισπανικής μυθολογίας και σύμβολο του άκαρδου εραστή με τις χιλιάδες ερωμένες και τους αμέτρητους εχθρούς. Πρώτος θεατρικός δημιουργός του υπήρξε ο Ισπανός Τίρσο ντε Μολίνα (1630), αλλά παγκόσμια γνωστός έγινε ο Ντον Ζουάν από το ομώνυμο έργο του Μολιέρου (1665), που θεωρείται το πιο ποιητικό του, μια θλιβερή φάρσα ζωής και θανάτου. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο κατά φαντασίαν ασθενής
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0337

Οι κακοτυχίες του έργου: Όταν ο Λουδοβίκος ο 14ος γύρισε νικητής από την εκστρατεία της Ολλανδίας, του 1672, ο Μολιέρος σοφίστηκε να ετοιμάσει για την Αυλή ένα από εκείνα τα θεάματα με ιντερμέτζα και μπαλέτα που τόσο πολύ άρεσαν στο Βασιλιά. Αυτό το μαρτυρά ο Πρόλογος που βρίσκεται επικεφαλής του Φανταστικά άρρωστου και παρουσιάζει το έργο σαν κωμωδία "που το σχέδιό της έγινε για να ξεκουράσει το μεγάλο αυτό πρίγκιπα από τα ευγενικά του έργα". (Απόσπασμα από την έκδοση)...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΜΙΣΑΝΘΡΩΠΟΣ
Εκδότης: ΒΑΚΧΙΚΟΝ
Κωδ. Πολιτείας: 5347-0146

Ο Μισάνθρωπος είναι αναμφίβολα το πιο αινιγματικό έργο του Μολιέρου. Η αντιπαράθεση του Αλσέστ με την υποκριτική κοινωνία της εποχής του, τον οδηγεί μοιραία στην απομόνωση. Η εμμονή του στην ηθική, τον καθιστά τελικά μισάνθρωπο. Αντιθέτως, ο μοναδικός του φίλος, ο Φιλέντ, μοιάζει να επιβραβεύεται για τη μετριοπαθή και συμβιβαστική στάση του. Οι αδυναμίες του Αλσέστ, που άλλες φορές παρασύρουν και τον ίδιο σε υποκριτική στάση, ενώ άλλες τον καθιστούν σκληρό και άκαμπτο για να τον οδηγήσουν στην τελική του έξοδο, δεν ακυρώνουν το μεγαλείο τη...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΦΙΛΑΡΓΥΡΟΣ
Ο ΚΑΤΑ ΦΑΝΤΑΣΙΑΝ ΑΣΘΕΝΗΣ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0985

Ο Αργκάν, ο Κατά φαντασίαν ασθενής, είναι ένας ευκατάστατος αστός, υποχόνδριος και νευρωτικός με τη βασανιστική εμμονή ότι πάσχει από διάφορες αρρώστιες. Πέφτει, λοιπόν, θύμα εκμετάλλευσης των γιατρών και της δεύτερης γυναίκας του της Μπελίνας, η οποία ενδιαφέρεται μόνο για την περιουσία του. Ανίκανος να απαλλαγεί από την εμμονή του και μη θέλοντας να πληρώνει υπέρογκα ποσά στους γιατρούς, αποφασίζει να παντρέψει την κόρη του με έναν γιατρό, ώστε να έχει τον δικό του γιατρό στο σπίτι. Εξαιτίας αυτής του της επιθυμίας, θα ξεσπάσει μια κρίση...
Διαβάστε περισσότερα...
Ταρτούφος
Παγκόσμιο θέατρο
Εκδότης: ΣΟΚΟΛΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3890-0462

Ένας απρόσκλητος μουσαφίρης. Με όπλα του την πειθώ και τη γοητεία, αναστατώνει κυριολεκτικά το ήρεμο τέλμα μιας υποδειγματικής οικογένειας. Με τη δύναμη της πειθούς κατορθώνει το ακατόρθωτο: να μετατρέψει τη δογματική μεταφυσική της θρησκοληψίας σε ορθολογισμό, ενώ με τη δύναμη της γοητείας εξευτελίζει (και απολαμβάνει) τα συναισθήματα της φιλίας, του έρωτα και της αξιοπρέπειας. Η κατάληξη; Στην κρίση του θεατή και του αναγνώστη... Έργο πολιτικό; Έργο κοινωνικό; Έργο ερωτικό; Κυρίως έργο σατανικό, έργο θεμελιώδες της ιστορίας του θεάτρου. ...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΜΙΣΑΝΘΡΩΠΟΣ
Εκδότης: ΗΡΙΔΑΝΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1890-0301

Έργο γραμμένο το 1666, όπου ο Μολιέρος σκιαγραφεί έναν από τους γνωστότερους ήρωές του, τον Αλσέστ, έναν ακοινώνητο μισάνθρωπο που σε όλους και σε όλα βρίσκει ελαττώματα. Το παγκόσμιο θέατρο έχει κατά καιρούς ασχοληθεί μ' αυτό τον τύπο ανθρώπου. Ο Αριστοφάνης αναφέρει ως μισάνθρωπο τον Τίμωνα τον Αθηναίο (Λυσιστράτη), τον οποίο ο Λουκιανός περιγράφει σε αφήγημά του. Επίσης, ο Μένανδρος αναφέρει ως μισάνθρωπο τον Κνήμωνα (Ο Δύσκολος). Ο μολιερικός Αλσέστ φτάνει με τη συμπεριφορά του στα άκρα, αρνούμενος όχι μόνο τους φίλους του αλλά και την...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΛΙΕΡΟ
Εκδότης: ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3220-0931

Οι πέντε αυτές ιστορίες βασίζονται σε μερικά από τα πιο γνωστά θεατρικά έργα του μεγάλου Γάλλου κωμωδιογράφου Μολιέρου και αποτελούν μια πρώτη γνωριμία με το έργο του. Τα πρωτότυπα θεατρικά κείμενα είναι γραμμένα σε ποιητικό λόγο, εδώ όμως έχουν διασκευαστεί σε πεζό με τη μορφή ιστοριών κι ο σκοπός ήταν να αποδοθεί το πνεύμα του Μολιέρου χωρίς να αλλοιωθεί το πρωτότυπο κείμενο. Οι ιστορίες απευθύνονται σε νεαρούς αναγνώστες. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ
Κωδ. Πολιτείας: 2705-0747

ΠΡΑΞΗ ΠΡΩΤΗ ΣΚΗΝΗ ΠΡΩΤΗ - Κρυζάλντ, Αρνόλφος - ΚΡΥΖΑΛΝΤ: Έτοιμος να την παντρευτείς λοιπόν γύρισες πίσω; - ΑΡΝΟΛΦΟΣ: Ναι, θέλω εντός της αύριον το θέμα αυτό να κλείσω. - ΚΡΥΖΑΛΝΤ: Είμαστε μόνοι μας εδώ μ' όλη την άνεσή μας μπορούμε να μιλήσουμε λιγάκι μεταξύ μας. Θέλεις σαν φίλος να σου πω τι σκέφτομαι στο βάθος; Τρέμω με την απόφαση που πήρες: μέγα λάθος. Όπως και να το χειριστείς το ζήτημα, είναι σφάλμα. Για σένα ο γάμος θα 'τανε το πιο παράτολμο άλμα. - ΑΡΝΟΛΦΟΣ: Πράγματι. Θα 'χεις, φίλτατε, κι από δική σου πείρα λόγους να σε τρομοκρ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΜΦΙΤΡΥΩΝ
ΚΩΜΩΔΙΑ ΕΜΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΜΕΤΑΦΡΑΣΜΕΝΗ ΜΕ ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΣΗΜΕΙΩΣΕΩΝ
Εκδότης: ΔΑΜΙΑΝΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1020-0098

Ο μύθος γύρω από τον Αμφιτρύωνα, ως δραματική υπόθεση, προπάντων δε, ως κωμικού δράματος, έχει αρχαία ιστορία. Και αυτός ο λόγος, κυρίως, με παρακίνησε να γράψω εδώ λίγα λόγια γι' αυτό το έργο, αν και γνωρίζω ότι οι ιστορικές εισαγωγές σε κωμωδίες διατρέχουν τον κίνδυνο να μετέχουν κάπως στον χαρακτήρα αυτών των δεύτερων. Ο πρώτος από τους γνωστούς συγγραφείς που έγραψαν την κωμωδία "Αμφιτρύων" ήταν ο Άρχιππος, ποιητής της αρχαίας κωμωδίας, που τη δίδαξε δύο φορές, σύμφωνα με τον Σουίδα, και που νίκησε στην 91η Ολυμπιάδα, δηλαδή γύρω στα 4...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΙ ΚΑΤΕΡΓΑΡΙΕΣ ΤΟΥ ΣΚΑΠΕΝ
Εκδότης: ΑΡΜΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0460-0349

Ο συγγραφέας και ζωγράφος Φώτης Κόντογλου (1895-1965), ο οποίος προσδιορίζεται ιδεολογικά ως καθοριστικός παράγοντας διαμόρφωσης της γενιάς του '30 -ουσιαστικά ανένταχτος σε σχολές και ρεύματα- έβλεπε με δυσπιστία τη θεατρική σκηνή, μολονότι όταν χρειάστηκε υπηρέτησε το θέατρο με την καρδιά του. Αφοσιωμένος στην τέχνη του ο Μικρασιάτης Φώτιος -κοσμοπολίτης και άπατρις- δημιουργούσε με βασικό άξονα στο όραμά του τη στοιχειοθέτηση της ελληνικής ταυτότητας με κριτήριο την ορθόδοξη πνευματικότητα. Η είδηση, λοιπόν, της ενασχόλησης ενός "Βυζαντ...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΜΙΣΑΝΘΡΩΠΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2705-0726

ΣΚΗΝΗ ΠΡΩΤΗ Φιλέντ, Αλσέστ ΦΙΛΕΝΤ Μα τί συμβαίνει, τί έπαθες; ΑΛΣΕΣΤ Άσε με, αγαπητέ μου. ΦΙΛΕΝΤ Τί λόξα πάλι σ' έπιασε, τί τρέχει; Μίλησε μου! ΑΛΣΕΣΤ Είπα, άσε μ' ήσυχο, λοιπόν, εξαφανίσου μάλλον! ΦΙΛΕΝΤ Μα δίχως να οργιζόμαστε, ακούμε και τον άλλον. ΑΛΣΕΣΤ Εγώ θέλω να οργίζομαι και δεν ακούω λέξη. ΦΙΛΕΝΤ Μ' αυτές σου τις απότομες εκρήξεις μ' έχεις μπλέξει, και μόλο πού 'σαι φίλος μου, με τα καμώματά σου... ΑΛΣΕΣΤ Φίλος σου εγώ; Παρακαλώ, σβήσε με απ' τα χαρτιά σου. Ως τώρα τ' αναγνώριζα και με το παραπάνω, μα ως είδανε τα μάτια μου με πο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΑΤΑ ΦΑΝΤΑΣΙΑΝ ΑΣΘΕΝΗΣ
Εκδότης: ΔΑΜΙΑΝΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1020-0204

Στις 17 Φεβρουαρίου 1673, κατά τη διάρκεια μιας παράστασης του έργου «Κατά φαντασίαν ασθενής», στο Παρίσι, ο Γάλλος δραματουργός και ηθοποιός Μολιέρος (Ιωάννης Βαπτιστής Ποκλέν) καταρρέει στην κυριολεξία επί σκηνής. Ο Μολιέρος διαμόρφωσε το κλασικό γαλλικό θέατρο και θεωρείται ο ιδρυτής της ευρωπαϊκής κωμωδίας χαρακτήρων όπως και της διακωμώδησης των ηθών. Κατά τη διάρκεια της περιπλάνησής του στη γαλλική επαρχία μαζί με το θίασό του, ο Μολιέρος μελετά την τεχνική της σκηνής και τις προτιμήσεις του κοινού. Από το 1658, ο θίασός του Κομμέντ...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΤΑΡΤΟΥΦΟΣ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0237

Ο Ταρτούφος δεν είναι μόνο το πιο πολυπαιγμένο έργο του Μολιέρου. Έχει γίνει αντικείμενο τόσων συζητήσεων, μελετών και αμφισβητήσεων, που όχι μόνο η υπόθεση και η πλοκή του είναι γνωστές, αλλά και το περιεχόμενό του. Εκτός από το όνομα του κεντρικού ήρωα που έχει γίνει επίθετο, συνώνυμο του υποκριτή, υπάρχουν και φράσεις και στίχοι του έργου που έχουν περάσει στον καθημερινό λόγο. Σε ένα πραγματικό ποιητικό κείμενο, μορφή και περιεχόμενο είναι άρρηκτα συνδεδεμένα μεταξύ τους, σε σημείο που είναι εξαιρετικά απίθανο να μπορεί να υπάρξει το έ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΙ ΣΟΦΟΛΟΓΙΟΤΑΤΕΣ
Εκδότης: ΗΡΙΔΑΝΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1890-0326

Οι Σοφολογιότατες είναι μια σπουδή και ταυτόχρονα καταγγελία των νεόκοπων του πνεύματος, που έχουν στο κεφάλι τους έναν πολτό από κακοχωνεμένες γνώσεις, συλλεγμένες ένας Θεός ξέρει από πού, τις οποίες προβάλλουν με λάθος τρόπο σε λάθος χρόνο. Στο τέλος του έργου επέρχεται συμβιβασμός μεταξύ των δύο στρατοπέδων, όμως ο Μολιέρος δεν δείχνει ότι οι τρεις σοφολογιότατες μετανοούν ή, τουλάχιστον, συνετίζονται. Η ιστορία που άρχισε αιώνες πριν από τον μεγάλο γάλλο δημιουργό συνεχίζεται ως τις μέρες μας, αφού πάντα υπάρχουν άνθρωποι που πασαλείβο...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΑΡΧΟΝΤΟΧΩΡΙΑΤΗΣ
Εκδότης: ΗΡΙΔΑΝΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1890-0278

Η κλασική κωμωδία του Μολιέρου, που σατιρίζει τους νεόπλουτους όλων των εποχών. Στον έμπορο Ζουρνταίν, που θέλει να γίνει από αστός αριστοκράτης, αναγνωρίζουμε ένα πλήθος αφελών, που νομίζουν πως η αναβάθμισή τους σε άλλη τάξη θα συνεπάγεται και μεγαλύτερη κοινωνική αποδοχή. Ξεκαρδιστικός στους διαλόγους και δηλητηριώδης στις οξυδερκείς παρατηρήσεις του, ο Μολιέρος βρίσκει την ευκαιρία να ασκήσει για άλλη μία φορά έντονη κριτική και στο κατεστημένο κάθε εποχής, που ξεγελάει τους νεόπλουτους για να προσποριστεί ίδια οφέλη. (Από την παρουσία...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΙ ΦΑΝΤΑΣΜΕΝΕΣ
Εκδότης: ΣΤΙΓΜΗ
Κωδ. Πολιτείας: 3970-0297

(...) Οι Φαντασμένες του είναι δύο ακαλλιέργητες επαρχιώτισσες που μεγαλοπιάνονται και φαντάζονται πώς ανήκουν στον εκλεκτό κύκλο των precieuses (κατά λέξη, "των πολυτίμων"), δηλαδή των καλλιεργημένων γυναικών της καλής κοινωνίας, πού αντιδρώντας στα άξεστα ήθη της εποχής επιτήδευαν μιαν εξεζητημένη αβρότητα στα φερσίματά τους και υιοθετούσαν ένα γλωσσικό ύφος υπερβολικά εκλεπτυσμένο και διανθισμένο με νεολογισμούς, περίτεχνες περιφράσεις και κάθε λογής λεκτικούς ακκισμούς (...) Πρώιμο έργο, "Οι Φαντασμένες" δείχνουν αρκετά φανερά την κατα...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΦΙΛΑΡΓΥΡΟΣ
Εκδότης: ΗΡΙΔΑΝΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1890-0195

Ο Μολιέρος (ψευδώνυμο του Ζαν Μπατίστ Ποκλέν, 1622-1673) είναι ο μόνος εκπρόσωπος του γαλλικού κλασικισμού που επιβίωσε πανηγυρικά ως κτήμα του παγκόσμιου θεάτρου. Επηρεασμένος από τον Πλαύτο, τον Τερέντιο αλλά και την Κομμέντια ντελ' Άρτε, αναπτύσσει προσωπικό ύφος, επιμένοντας στους χαρακτήρες των έργων του και όχι στην κατάσταση. Ο "Φιλάργυρος", είναι έργο που διακρίνεται για τη φραστική του εφευρετικότητα, όπου μέσα από μια σειρά ευφρόσυνες παρεξηγήσεις κατακρίνεται το ελάττωμα της φιλαργυρίας με τρόπο κωμικό, σκωπτικό και όχι τόσο διδ...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΚΑΤΑ ΦΑΝΤΑΣΙΑΝ ΑΣΘΕΝΗΣ
Εκδότης: ΗΡΙΔΑΝΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1890-0264

Επηρεασμένος από τον Πλαύτο και τον Τερέντιο, αλλά και χρησιμοποιώντας τη φαρσική εφευρετικότητα της Κομμέντια Ντελλ’ Άρτε, ο Μολιέρος αναδείχτηκε ο κατ’ εξοχήν συγγραφέας που εστιάζει την προσοχή του σε έναν τύπο ανθρώπου και, μεγεθύνοντας το ελάττωμά του, τον μετατρέπει σε σύμβολο και παράδειγμα προς αποφυγήν. «Ο κατά φαντασίαν ασθενής» είναι το κύκνειο άσμα του κορυφαίου κωμωδιογράφου και εκπροσώπου του γαλλικού κλασικισμού. Το έγραψε όντας ο ίδιος άρρωστος και ταλαιπωρημένος από τους γιατρούς της εποχής. (. . .) (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΑΡΤΟΥΦΟΣ
ΚΩΜΩΔΙΑ ΗΘΩΝ
Εκδότης: ΗΡΙΔΑΝΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1890-0193

Ο Μολιέρος υπήρξε μια χαρισματική μεγαλοφυΐα που με δύναμη, τόλμη, φαντασία, ευρηματικότητα κατέγραψε, έκρινε, κατέκρινε και συχνά χλεύασε μέσα στης δικής του εποχής τα αδιέξοδα και τις αντιφάσεις τους κοινωνικούς αρνητικούς κύριους χαρακτήρες που πηγάζουν από την εποχή και την καθορίζουν συνάμα. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Podcast – Βίος και Πολιτεία

Βρείτε μας στο...

X
Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS