Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

MOLIERE JEAN-BAPTISTE. DE

Ταξινόμηση κατά:    Εκδόσεις:
ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΛΙΕΡΟ
Εκδότης: ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3220-0931

Οι πέντε αυτές ιστορίες βασίζονται σε μερικά από τα πιο γνωστά θεατρικά έργα του μεγάλου Γάλλου κωμωδιογράφου Μολιέρου και αποτελούν μια πρώτη γνωριμία με το έργο του. Τα πρωτότυπα θεατρικά κείμενα είναι γραμμένα σε ποιητικό λόγο, εδώ όμως έχουν διασκευαστεί σε πεζό με τη μορφή ιστοριών κι ο σκοπός ήταν να αποδοθεί το πνεύμα του Μολιέρου χωρίς να αλλοιωθεί το πρωτότυπο κείμενο. Οι ιστορίες απευθύνονται σε νεαρούς αναγνώστες. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΜΙΣΑΝΘΡΩΠΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2705-0726

ΣΚΗΝΗ ΠΡΩΤΗ Φιλέντ, Αλσέστ ΦΙΛΕΝΤ Μα τί συμβαίνει, τί έπαθες; ΑΛΣΕΣΤ Άσε με, αγαπητέ μου. ΦΙΛΕΝΤ Τί λόξα πάλι σ' έπιασε, τί τρέχει; Μίλησε μου! ΑΛΣΕΣΤ Είπα, άσε μ' ήσυχο, λοιπόν, εξαφανίσου μάλλον! ΦΙΛΕΝΤ Μα δίχως να οργιζόμαστε, ακούμε και τον άλλον. ΑΛΣΕΣΤ Εγώ θέλω να οργίζομαι και δεν ακούω λέξη. ΦΙΛΕΝΤ Μ' αυτές σου τις απότομες εκρήξεις μ' έχεις μπλέξει, και μόλο πού 'σαι φίλος μου, με τα καμώματά σου... ΑΛΣΕΣΤ Φίλος σου εγώ; Παρακαλώ, σβήσε με απ' τα χαρτιά σου. Ως τώρα τ' αναγνώριζα και με το παραπάνω, μα ως είδανε τα μάτια μου με πο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΑΡΤΟΥΦΟΣ
ΚΩΜΩΔΙΑ ΗΘΩΝ
Εκδότης: ΗΡΙΔΑΝΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1890-0193

Ο Μολιέρος υπήρξε μια χαρισματική μεγαλοφυΐα που με δύναμη, τόλμη, φαντασία, ευρηματικότητα κατέγραψε, έκρινε, κατέκρινε και συχνά χλεύασε μέσα στης δικής του εποχής τα αδιέξοδα και τις αντιφάσεις τους κοινωνικούς αρνητικούς κύριους χαρακτήρες που πηγάζουν από την εποχή και την καθορίζουν συνάμα. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΚΑΤΑ ΦΑΝΤΑΣΙΑΝ ΚΕΡΑΤΑΣ
Εκδότης: ΗΡΙΔΑΝΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1890-0488

Ένας εξοργισμένος σύζυγος φαντάζεται ότι η σύζυγός του είναι άπιστη, αλλά είναι απρόθυμος να υπερασπιστεί την τιμή του. Ο Μολιέρος σε αυτό το μικρό αριστούργημα χιούμορ και φινέτσας, ισορροπεί δεξιοτεχνικά με τις παρεξηγήσεις. Η υποψία της απιστίας, ως τρομακτικός ιός, μολύνει έναν προς έναν όλους τους χαρακτήρες του έργου, και έτσι ο καθένας με τη σειρά του γίνεται ένας "κατά φαντασίαν κερατάς"! Ο Σγαναρέλλος ή ο κατά φαντασίαν κερατάς είναι μια από τις πιο διεισδυτικές φάρσες του γάμου και της παρεξήγησης, τοποθετημένη στο Παρίσι, και θε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΝΤΟΝ ΖΟΥΑΝ
ΚΩΜΩΔΙΑ ΣΕ ΠΕΝΤΕ ΠΡΑΞΕΙΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1993-0100

Τον Μολιέρο τον είπαν στον καιρό του "dieu des ris", θεό του γέλιου. Οι άφρονες γελούσαν να τον ακούν, αλλά πρέπει να βρέθηκαν πολλοί που πρόσεξαν τις αλήθειες του. Απόδειξη ο κατατρεγμός του. Ο Μολιέρος αξιώθηκε την άχαρη μοίρα να ζήσει σε μιαν εποχή που η ιθύνουσα τάξη της χώρας του είχε αρχίσει να ξαστοχάει τον κανόνα ζωής που δικαιολογούσε το πρωτείο της. Η αποστολή του ως συγγραφέα ήταν να καταγγείλει τον ξεπεσμό της. Το θλιβερό προνόμιο του αιώνα μας είναι να εννοεί "κατ' αναλογίαν" το κατηγορητήριο του Μολιέρου. Μια νέα ιθύνουσα τάξ...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΜΙΣΑΝΘΡΩΠΟΣ
Εκδότης: ΗΡΙΔΑΝΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1890-0301

Έργο γραμμένο το 1666, όπου ο Μολιέρος σκιαγραφεί έναν από τους γνωστότερους ήρωές του, τον Αλσέστ, έναν ακοινώνητο μισάνθρωπο που σε όλους και σε όλα βρίσκει ελαττώματα. Το παγκόσμιο θέατρο έχει κατά καιρούς ασχοληθεί μ' αυτό τον τύπο ανθρώπου. Ο Αριστοφάνης αναφέρει ως μισάνθρωπο τον Τίμωνα τον Αθηναίο (Λυσιστράτη), τον οποίο ο Λουκιανός περιγράφει σε αφήγημά του. Επίσης, ο Μένανδρος αναφέρει ως μισάνθρωπο τον Κνήμωνα (Ο Δύσκολος). Ο μολιερικός Αλσέστ φτάνει με τη συμπεριφορά του στα άκρα, αρνούμενος όχι μόνο τους φίλους του αλλά και την...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΚΑΤΑ ΦΑΝΤΑΣΙΑΝ ΑΣΘΕΝΗΣ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0337

Οι κακοτυχίες του έργου: Όταν ο Λουδοβίκος ο 14ος γύρισε νικητής από την εκστρατεία της Ολλανδίας, του 1672, ο Μολιέρος σοφίστηκε να ετοιμάσει για την Αυλή ένα από εκείνα τα θεάματα με ιντερμέτζα και μπαλέτα που τόσο πολύ άρεσαν στο Βασιλιά. Αυτό το μαρτυρά ο Πρόλογος που βρίσκεται επικεφαλής του Φανταστικά άρρωστου και παρουσιάζει το έργο σαν κωμωδία "που το σχέδιό της έγινε για να ξεκουράσει το μεγάλο αυτό πρίγκιπα από τα ευγενικά του έργα". (Απόσπασμα από την έκδοση)...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΑΡΧΟΝΤΟΧΩΡΙΑΤΗΣ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0236

Γενικά ο Αρχοντοχωριάτης του Μολιέρου δε λογαριάζεται ανάμεσα στα σημαντικότερα έργα του. Τον συγκαταλέγουν σ' ένα είδος πιο ελαφρό στις κωμωδίες με μπαλέτα. Μα ό, τι ξεχωρίζει τις "δευτερότερες" αυτές κωμωδίες του ίσα ίσα, ή και τις φάρσες του, είναι που έχουν φυλάξει λίγο πολύ τον λαϊκό χαρακτήρα της παλιότερης γαλλικής φάρσας, της λεγόμενης γαλατικής, και κάτι από την αυτοσχέδια ιταλική κωμωδία, την commedia dell' arte, όπου και για τις δύο τους πρωταρχικό μέλημα ήταν ο θεατρικός παλμός, το σκηνικό στήσιμο με τη ρυθμική κίνηση, καθώς κ...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΤΑΡΤΟΥΦΟΣ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0237

[...] Ο Ταρτούφος δεν είναι μόνο το πιο πολυπαιγμένο έργο του Μολιέρου. Έχει γίνει αντικείμενο τόσων συζητήσεων, μελετών και αμφισβητήσεων, που όχι μόνο η υπόθεση και η πλοκή του είναι γνωστές, αλλά και το κείμενό του. Εκτός από το όνομα του κεντρικού ήρωα που έχει γίνει επίθετο, συνώνυμο του «υποκριτής», υπάρχουν και φράσεις και στίχοι του έργου που έχουν περάσει στον καθημερινό λόγο. Δύο τρεις σκηνές του έχουν αναχθεί σε αυτοτελή κομμάτια με δικό τους τίτλο (η Σκηνή του ερωτικού καβγά, η Σκηνή της εξομολόγησης...) Τέλος, υπάρχουν αποσπάσ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΟΝ ΖΟΥΑΝ
(ΠΑΙΔΙΚΗ ΔΙΑΣΚΕΥΗ, ΑΛΕΣΣΑΝΤΡΟ ΜΠΑΡΙΚΟ)
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3330-7494

Η ιστορία του δον Ζουάν έρχεται από εποχές μακρινές και σκοτεινές, όταν ο κόσμος διηγιόταν τις ιστορίες προφορικά κι όταν ο θάνατος ήταν πιο κοντά, μια ανάσα μοναχά απ' τη ζωή. Ίσως ο δον Ζουάν να ήταν ένας άντρας με σάρκα και οστά, όπως ο Λουίς, ένας παπάς από τη Σεβίλλη που είχε στην κατοχή του ένα βιβλίο για να επικαλείται τον Διάβολο. Έπειτα η ιστορία πέρασε από στόμα σε στόμα κι έγινε κάτι σαν το σπασμένο τηλέφωνο. Ώσπου, γύρω στο 1600, ο μοναχός Τίρσο δε Μολίνα σκέφτηκε να τη γράψει, δίνοντάς της συνάμα διδακτικό χαρακτήρα: την ονόμα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ
Κωδ. Πολιτείας: 2705-0747

ΠΡΑΞΗ ΠΡΩΤΗ ΣΚΗΝΗ ΠΡΩΤΗ - Κρυζάλντ, Αρνόλφος - ΚΡΥΖΑΛΝΤ: Έτοιμος να την παντρευτείς λοιπόν γύρισες πίσω; - ΑΡΝΟΛΦΟΣ: Ναι, θέλω εντός της αύριον το θέμα αυτό να κλείσω. - ΚΡΥΖΑΛΝΤ: Είμαστε μόνοι μας εδώ μ' όλη την άνεσή μας μπορούμε να μιλήσουμε λιγάκι μεταξύ μας. Θέλεις σαν φίλος να σου πω τι σκέφτομαι στο βάθος; Τρέμω με την απόφαση που πήρες: μέγα λάθος. Όπως και να το χειριστείς το ζήτημα, είναι σφάλμα. Για σένα ο γάμος θα 'τανε το πιο παράτολμο άλμα. - ΑΡΝΟΛΦΟΣ: Πράγματι. Θα 'χεις, φίλτατε, κι από δική σου πείρα λόγους να σε τρομοκρ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΜΦΙΤΡΥΩΝ (ΒΙΒΛΙΟΔΕΤΗΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Κωδ. Πολιτείας: 2705-0740

Αυτός είναι, ο λόγος της τραγωδίας: ο άνθρωπος θήραμα των θεών. Η κωμωδία -το ξέρουμε- είναι, η άλλη όψη του νομίσματος. Όσο ο βίος του χειραγωγείται, από μια εξουσία, ο άνθρωπος αναζητά την ελευθερία του στην ανατροπή της. Ανατρέπονται οι θεοί; Το ζήτημα δεν είναι αυτό. Οι αρχαίοι πάντως είχαν εφεύρει κάποια τεχνάσματα για να τους αντιμετωπίσουν: Συχνά τους έδιναν ανθρώπινες ιδιότητες, αδυναμίες, μικρότητες, τους κατέβαζαν απ' το βάθρο τους, συγχρωτίζονταν και συναλλάσσονταν μαζί τους. Έτσι μπορούσαν και να τους περιγελούν, να διασκεδάζου...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΜΙΣΑΝΘΡΩΠΟΣ
Εκδότης: ΒΑΚΧΙΚΟΝ
Κωδ. Πολιτείας: 5347-0146

Ο Μισάνθρωπος είναι αναμφίβολα το πιο αινιγματικό έργο του Μολιέρου. Η αντιπαράθεση του Αλσέστ με την υποκριτική κοινωνία της εποχής του, τον οδηγεί μοιραία στην απομόνωση. Η εμμονή του στην ηθική, τον καθιστά τελικά μισάνθρωπο. Αντιθέτως, ο μοναδικός του φίλος, ο Φιλέντ, μοιάζει να επιβραβεύεται για τη μετριοπαθή και συμβιβαστική στάση του. Οι αδυναμίες του Αλσέστ, που άλλες φορές παρασύρουν και τον ίδιο σε υποκριτική στάση, ενώ άλλες τον καθιστούν σκληρό και άκαμπτο για να τον οδηγήσουν στην τελική του έξοδο, δεν ακυρώνουν το μεγαλείο τη...
Διαβάστε περισσότερα...
ΝΤΟΝ ΖΟΥΑΝ 'Η Η ΠΕΤΡΙΝΗ ΕΥΩΧΙΑ
Εκδότης: ΝΕΦΕΛΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2990-1357

Ο Ντον Ζουάν είναι μία φαλλική υπερδύναμη. Αυτό τον κάνει επηρμένο, αυθάδη, αυτάρκη και ανυποχώρητο. Τον κάνει όμως και υποταγμένο, εξαρτημένο, φαλλοδηγούμενο, πεοδότη, πεοχούμενο, πεοδονούμενο, αλλά και πεοδυναστευόμενο. Αν είναι φαλλοκράτης, είναι και φαλλοκρατούμενος. Γιατί, αυτή η πυρηνική υπερδύναμη, υποτάσσει και τον ίδιο στην υπερφίαλη ισχύ της. Τα προστάγματα του φαλλού του, οι επιταγές της καύλας του, αυτόν, πριν από τους άλλους, κρατούν δέσμιο και τον μετατρέπουν σε κατευθυνόμενο όργανό τους. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο τ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΙ ΚΑΤΕΡΓΑΡΙΕΣ ΤΟΥ ΣΚΑΠΕΝ
Εκδότης: ΑΡΜΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0460-0349

Ο συγγραφέας και ζωγράφος Φώτης Κόντογλου (1895-1965), ο οποίος προσδιορίζεται ιδεολογικά ως καθοριστικός παράγοντας διαμόρφωσης της γενιάς του '30 -ουσιαστικά ανένταχτος σε σχολές και ρεύματα- έβλεπε με δυσπιστία τη θεατρική σκηνή, μολονότι όταν χρειάστηκε υπηρέτησε το θέατρο με την καρδιά του. Αφοσιωμένος στην τέχνη του ο Μικρασιάτης Φώτιος -κοσμοπολίτης και άπατρις- δημιουργούσε με βασικό άξονα στο όραμά του τη στοιχειοθέτηση της ελληνικής ταυτότητας με κριτήριο την ορθόδοξη πνευματικότητα. Η είδηση, λοιπόν, της ενασχόλησης ενός "Βυζαντ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΓΙΑΤΡΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΤΑΝΙΟ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0238
ΤΑ ΕΡΩΤΙΚΑ ΠΕΙΣΜΑΤΑ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0101

«Ο έπαινος του λογογράφου είναι μέσα στα έργα του. Θα μπορούσε κανείς να πει: ο έπαινος του Μολιέρου είναι μέσα στα έργα των λογογράφων, όσοι έχουν έρθει πριν από αυτόν, και κατόπιν του τόσον εκείνοι και αυτοί στέκονται μακριά του. Άνθρωποι με πολύ μυαλό και τάλαντο έχουνε δουλέψει μετά τον Μολιέρο, δίχως να κατορθώσουν μήτε να του μοιάσουνε μήτε να τόνε φτάσουνε. Μερικοί έχουνε φαιδρότητα άλλοι μπορέσανε και κάνανε στίχους πολλοί μάλιστα έχουνε ζωγραφίσει και ήθη. Το ζωγράφισμα όμως του πνεύματος του ανθρώπου ήταν η τέχνη του Μολιέρου ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΟΝ ΖΟΥΑΝ 'Η Ο ΠΕΤΡΙΝΟΣ ΔΕΙΠΝΟΣ
Εκδότης: ΝΕΦΕΛΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2990-1185

Να σου γεννιέται νέος πόθος είναι ηδονή ασύλληπτη κι όλη η απόλαυση του έρωτα είναι στην αλλαγή. Είναι ακραία η ηδονή που νιώθεις να προσπαθείς να κατακτήσεις με χίλιους τρόπους την καρδιά μιας νέας και ωραίας, να βλέπεις μέρα με τη μέρα τις μικρές προόδους που κάνεις, να πολεμάς με λόγια γλυκά, με δάκρυα, με αναστεναγμούς (...). Όμως αν την κυριεύσεις μια φορά, μετά δεν έχεις τίποτα να πεις, τίποτα να ποθήσεις, όλη η ομορφιά του πάθους πάει κι εσύ πέφτεις στη νάρκη ενός μακάριου έρωτα, αν ένα νέο αντικείμενο δεν έρθει να ξυπνήσει τον πόθο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΙ ΦΑΝΤΑΣΜΕΝΕΣ
Εκδότης: ΣΤΙΓΜΗ
Κωδ. Πολιτείας: 3970-0297

(...) Οι Φαντασμένες του είναι δύο ακαλλιέργητες επαρχιώτισσες που μεγαλοπιάνονται και φαντάζονται πώς ανήκουν στον εκλεκτό κύκλο των precieuses (κατά λέξη, "των πολυτίμων"), δηλαδή των καλλιεργημένων γυναικών της καλής κοινωνίας, πού αντιδρώντας στα άξεστα ήθη της εποχής επιτήδευαν μιαν εξεζητημένη αβρότητα στα φερσίματά τους και υιοθετούσαν ένα γλωσσικό ύφος υπερβολικά εκλεπτυσμένο και διανθισμένο με νεολογισμούς, περίτεχνες περιφράσεις και κάθε λογής λεκτικούς ακκισμούς (...) Πρώιμο έργο, "Οι Φαντασμένες" δείχνουν αρκετά φανερά την κατα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΓΙΑΤΡΟΣ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ
Εκδότης: ΗΡΙΔΑΝΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1890-0183

Ο Μολιέρος υπήρξε μια χαρισματική μεγαλοφυΐα που με δύναμη, τόλμη, φαντασία, ευρηματικότητα κατέγραψε, έκρινε, κατέκρινε και συχνά χλεύασε μέσα στης δικής του εποχής τα αδιέξοδα και τις αντιφάσεις τους κοινωνικούς αρνητικούς κύριους χαρακτήρες που πηγάζουν από την εποχή και την καθορίζουν συνάμα. Τα μολιερικά έργα εγγράφονται στις κοινωνικές συνθήκες, στη μόδα και στην κοινωνική τελετουργία της εποχής του Λουδοβίκου. Πίσω όμως από τις λιβρέες, τις πουδραρισμένες περούκες, τα σκαρπίνια με φιόγκους και τις ρεβεράντζες κρύβεται ο αιώνιος άνθρ...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

500 ΤΑΞΙΔΙΑ ΖΩΗΣ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ, ΒΙΒΛΙΟΔΕΤΗΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ)
€12.00 €5.40
(-55%)
Κερδίζετε €6.60
ΠΟΜΠΗΙΑ
PEDRAZZI TATIANA
€7.95 €3.58
(-55%)
Κερδίζετε €4.37

ΣελιδοδείκτηςΠερισσότερα

Νίκος Καρούζος: Διάλογος πρῶτος Σὰ νὰ μὴν ὑπήρξαμε ποτὲ κι ὅμως πονέσαμε ἀπ᾿ τὰ βάθη. Οὔτε ποὺ μᾶς δόθηκε μία ἐξήγηση γιὰ τὸ ἄρωμα τῶν λουλουδιῶν τουλάχιστον.Ἡ ἄλλη μισή μας ἡλικ...

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS