Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΜΟΥΡΔΟΥΚΟΥΤΑΣ ΠΑΝΟΣ

Ταξινόμηση κατά:   
ΙΑΠΩΝΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑ
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3930-0016

[...] Στόχος που συγκεκριμένου βιβλίου είναι να απαντήσει σε ερωτήματα όπως: -Ποια είναι τα στάδια της οικονομικής ανάπτυξης της Ιαπωνίας; -Ποια είναι η συμβολή των κοινωνικών και εμπορικών της θεσμών; -Σε τι έχει συμβάλει η πιθανή ιδιαιτερότητα της ιαπωνικής στρατηγικής διοίκησης στο σημερινό οικονομικό θαύμα της χώρας; -Ποια είναι τα κυριότερα χαρακτηριστικά της ιαπωνικής αγοράς; -Κατά πόσο οι πρακτικές των ιαπωνικών επιχειρήσεων στο εξωτερικό αντιπροσωπεύουν τις πρακτικές που υιοθετούνται στο εσωτερικό της Ιαπωνίας; -Με ποιον τρόπο οι ι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΕΠΙΔΗΜΙΕΣ
ΠΩΣ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΣΑΣ ΜΟΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΤΕ ΘΟΡΥΒΟ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟ
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3930-0394

Η μετατροπή της επιθυμίας για ένα προϊόν σε επιδημία ήταν, είναι και θα είναι πάντα όνειρο κάθε μάρκετερ. Για μερικά στελέχη το όνειρο γίνεται πραγματικότητα. Για άλλα παραμένει απλώς ένα όνειρο. Οι εφτά διαφορές που αναφέρονται σ' αυτό το βιβλίο γεφυρώνουν την απόσταση μεταξύ του ονείρου και της πραγματικότητας. Απολαύστε λοιπόν τις ιστορίες της καταναλωτικής τρέλας. . . (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
ΟΡΑΜΑ - ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - ΚΙΝΗΤΡΑ
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3930-0182

Επί σειρά ετών, η επέκταση πέραν της εγχώριας αγοράς ακολουθούσε το καθιερωμένο μοντέλο της πολυεθνικής εταιρείας, σύμφωνα με το οποίο η εγχώρια (μητρική) εταιρεία ανέθετε στις θυγατρικές τη διαχείριση των δραστηριοτήτων της στις ξένες αγορές. Σε νεοαποικιακό στυλ, οι θυγατρικές δεν είχαν το δικαίωμα να εμπορεύονται απευθείας με άλλες εταιρείες πέραν της μητρικής, η οποία και λάμβανε όλες τις στρατηγικές αποφάσεις σχετικά με τη χρηματοδότηση, το μάρκετινγκ, την παραγωγή, τη διανομή, την ανάπτυξη των νέων προϊόντων, τις συγχωνεύσεις, τις συ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΘΕΣΜΟΙ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ
Εκδότης: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2350-0777

Η επιχειρηματικότητα έχει γίνει αγαπημένο σύνθημα της παγκόσμιας οικονομίας της γνώσης και όχι άδικα. Είναι ο μόνος οικονομικός πόρος που δεν μπορεί εύκολα να διασχίσει τα σύνορα μεταξύ των εταιρειών, άρα αποτελεί και την ουσιαστικότερη πηγή συγκριτικού πλεονεκτήματος σε κλάδους της παγκόσμιας οικονομίας όπου η μίμηση, ο κορεσμός της αγοράς και ο περιορισμός των εμποδίων εισόδου εξαλείφουν ταχύτατα τις προσόδους. Η επιχειρηματικότητα πρέπει να καλλιεργείται στο πλαίσιο επιχειρηματικών θεσμών οι οποίοι απελευθερώνουν τη φαντασία, την εφευρε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ, ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΠΟΙΟΤΗΤΑ
Εκδότης: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2350-1142

Τις τελευταίες δεκαετίες, η παγκόσμια κοινότητα γεύτηκε τους καρπούς της διαρκούς εξέλιξης σε όλους τους επιστημονικούς κλάδους. Η εξέλιξη της ιατρικής ακολούθησε την εξέλιξη των άλλων κοινωνικών επιστημών, καθώς ανακαλύφθηκαν νέες και εξελιγμένες μορφές πρόληψης, θεραπείας, αποκατάστασης, και νέα φαρμακευτικά σκευάσματα, για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής χιλιάδων ανθρώπων με την παροχή αποτελεσματικών υπηρεσιών Υγείας. Όπως και οποιαδήποτε άλλη επιχείρηση, οι οργανισμοί Υγείας αντιμετωπίζουν το πρόβλημα της στενότητας πόρων. Ουσιαστικά, ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΕ ΜΙΑ ΗΜΙΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3930-0276

Τις τελευταίες δεκαετίες η Κίνα έχει αναμφισβήτητα κάνει τεράστια βήματα ανάπτυξης, επηρεάζοντας τον ρυθμό της ζωής μέσα και έξω από τα σύνορά της. Τα Κινέζικα προϊόντα κατακλύζουν τις Δυτικές αγορές, ενώ οι Αμερικάνικες και Ευρωπαϊκές πολυεθνικές πασχίζουν για μια θέση στην αναδυόμενη αγορά της Κίνας. Ακαδημαϊκοί, σύμβουλοι επιχειρήσεων και πολιτικοί μιλάνε για μια «Κινέζικη Πρόκληση» που θα επισκιάσει εκείνη της Ιαπωνίας στην δεκαετία του 1980. - Πόσο βάσιμο είναι αυτό το σενάριο; - Θα μπορέσει η αναδυόμενη οικονομία της Κίνας να φτάσε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ - ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ - ΑΓΟΡΑ
Εκδότης: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2350-0990

Τα τελευταία χρόνια, ο τομέας της Υγείας αποτελεί αντικείμενο έντονου προβληματισμού κάθε κοινωνίας για διάφορους λόγους. Πρώτον, η πρόοδος της ιατρικής και η ανακάλυψη νέων μορφών θεραπείας και παρεμβάσεων Φροντίδας Υγείας έχουν αυξήσει την προσφορά των υπηρεσιών Υγείας. Δεύτερον, η επιμήκυνση του προσδόκιμου επιβίωσης και η γήρανση του πληθυσμού έχει αυξήσει εκρηκτικά τη ζήτηση των υπηρεσιών Υγείας. Τρίτον, ο πολλαπλασιασμός των κοινωνικών προβλημάτων έχει δημιουργήσει δημοσιονομικά διλήμματα στην κατανομή των πόρων μεταξύ του τομέα της ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
Εκδότης: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2350-0819

H μελέτη του κόσμου της Οικονομικής είναι ένα μάλλον δύσκολο έργο. Τα οικονομικά προβλήματα, λόγω του ότι είναι συνυφασμένα με άλλα κοινωνικά προβλήματα, είναι δύσκολο να απομονωθούν και να μελετηθούν από μία μόνον οπτική γωνία. Η Οικονομική είναι ίσως πολύ δυσκολότερη επιστήμη από ό,τι άλλες, όπως η Φυσική και η Χημεία, όπου τα προβλήματα μπορούν να οριστούν με πιο ακριβή τρόπο και οι θεωρίες να ελεγχθούν μέσα σε πολυτελή εργαστήρια. Με ποιον τρόπο όμως τα καταφέρνουν οι οικονομολόγοι; Πώς επιλέγουν τα ζητήματα που θα μελετήσουν; Πώς αναπ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΕ ΜΙΑ ΗΜΙΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3930-0238

Στο νέο του αυτό βιβλίο, ο διακεκριμένος καθηγητής και συγγραφέας Πάνος Μουρδουκούτας θέτει υπό αμφισβήτηση δημοφιλείς αντιλήψεις στο χώρο της διεθνούς επιχειρηματικής στρατηγικής, όπως οι: «να σκέπτεσαι παγκόσμια, να ενεργείς τοπικά» και «μια στρατηγική εφαρμόζεται παντού!» Συγχρόνως, περιγράφει το ημιπαγκόσμιο πλέον επιχειρηματικό περιβάλλον και προτείνει ένα νέο επιχειρηματικό μοντέλο, την ημιπαγκόσμια εταιρεία, η οποία οργανώνει τη λειτουργία της σύμφωνα με τις παγκόσμιες / τοπικές προδιαγραφές των προϊόντων της. (. . .) (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΙ ΔΕΚΑ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ
Εκδότης: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2350-0925

(. . .) Οι δέκα κανόνες που παρουσιάζονται στο βιβλίο αντιπροσωπεύουν διαχρονικά χαρακτηριστικά στοιχεία της ελληνικής σοφίας. Με χειροπιαστό τρόπο αψηφούν το χρόνο και το χώρο και αντιπροσωπεύουν γνώσεις που παραμένουν ιδιαίτερα επίκαιρες για το σύγχρονο πολιτισμό. Μπορούν να λειτουργήσουν ως αντίδοτο σε μια εποχή κατά την οποία πολλά αληθινά και πολύτιμα πράγματα έχουν καλυφθεί από ένα πέπλο αναλήθειας και παρανόησης. Αυτά τα αρχαία διδάγματα απευθύνονται σε όλους αυτούς που θέλουν να διώξουν τη στάχτη από τα μάτια τους. (. . .) (ΑΠΟ ΤΗΝ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΝΕΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Εκδότης: ΣΙΔΕΡΗΣ Ι.
Κωδ. Πολιτείας: 3830-0163

Στα χρόνια της σκληρής πάλης μεταξύ καπιταλισμού και σοσιαλισμού, οι νέες γενιές σ’ όλο τον κόσμο είχαν γοητευτεί από τον Karl Marx και τις σοσιαλιστικές του ιδέες, ειδικά εκείνοι οι νέοι που ζούσαν στις πρώην Σοβιετικές Δημοκρατίες, την Κίνα, ακόμη και στην Ευρώπη, και σε περιοχές που κάποτε ονομάζονταν «Τρίτος κόσμος». Αφίσες μεγάλων επαναστατών, όπως του Τσε Γκεβάρα, του Φιντέλ Κάστρο και του Μάο Τσε-Τουνγκ διακοσμούσαν του τοίχους πανεπιστημίων, οι επιχειρηματίες αντιμετωπίζονταν από ένα μεγάλο μέρος της κοινωνίας ως ανηλεείς εκμεταλλ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΜΑΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
Εκδότης: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2350-0976

Η μελέτη του κόσμου της Οικονομικής είναι μάλλον δύσκολο έργο. Τα οικονομικά προβλήματα, λόγω του ότι είναι συνυφασμένα με άλλα κοινωνικά προβλήματα, είναι δύσκολο να απομονωθούν και να μελετηθούν από μία μόνον οπτική γωνία. Η Οικονομική είναι ίσως πολύ δυσκολότερη επιστήμη από ό,τι άλλες, όπως η Φυσική και η Χημεία, όπου τα προβλήματα μπορούν να οριστούν με πιο ακριβή τρόπο και οι θεωρίες να ελεγχθούν μέσα σε πολυετή εργαστήρια. Με ποιον τρόπο όμως τα καταφέρνουν οι οικονομολόγοι; Πως επιλέγουν τα ζητήματα που θα μελετήσουν; Πως αναπτύσσο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΤΑΝ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΓΙΝΕ ΜΙΚΡΗ ΙΑΠΩΝΙΑ
Εκδότης: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2350-0784

Κάποτε . . . υπήρξε μια περίοδος κατά την οποία τα τείχη που χώριζαν την Ανατολή και τη Δύση θρυμματίζονταν και κατέρρεαν. Ήταν η εποχή που οι Γιαπωνέζικες εταιρείες σάρωναν τα Αμερικανικά και Ευρωπαϊκά τρόπαια το ένα μετά το άλλο. Ήταν ο καιρός που οι Μούσες, οι εννέα αδερφές θεότητες κατέβηκαν στη γη για να στήσουν τον ερωτικό τους χορό. Κάπου εκεί αρχίζει η ιστορία μας. [. . .] Προς το τέλος της δεκαετίας του 1980, ο νέος πολιτικός οικονομολόγος Αλέξης Παπάς είχε ένα όνειρο - να εκσυγχρονίσει τη χώρα του και να την κάνει την ισχυρότερη ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΤΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ
ΠΩΣ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΠΛΟΥΣΙΟΙ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΛΟΥΣΙΟΥΣ
Εκδότης: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2350-0893

ΠΡΟΛΟΓΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗ : ΠΩΣ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΛΟΥΣΙΟΙ 1 ΑΠΟΚΤΗΣΤΕ ΟΡΑΜΑ 2 ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΣΑΣ 3 ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΤΕ ΔΙΚΤΥΟ 4 ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΤΕ ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΑ 5 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΤΕ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΤΕ 6 ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΤΑΜΟΙΒΕΣ ΕΠΙΛΟΓΟΣ: ΜΗ ΣΤΑΜΑΤΑΤΕ ΝΑ ΟΝΕΙΡΕΥΕΣΤΕ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΙ ΕΞΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ
ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΕΣ ΑΡΧΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
Εκδότης: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2350-0732

Από όλες τις ικανότητες του ανθρώπου μία ξεχωρίζει, και αυτή είναι η ικανότητά του να διακρίνει την "ευρύτερη εικόνα", τα ουσιαστικά πράγματα που είναι σημαντικά στη ζωή και να μην παρασύρεται από τα μικρά, επουσιώδη, και άσχετα ζητήματα η ικανότητα του ανθρώπου να βλέπει το δάσος, και όχι το δέντρο, η ευφυΐα του να διακρίνει το ουσιαστικό μήνυμα μέσα στην οχλοβοή. Η "ευρύτερη εικόνα" είναι οι σημαντικοί στόχοι, τα μεγάλα όνειρα που οι άνθρωποι επιδιώκουν σε κάθε πεδίο και έκφανση της ζωής, η δημιουργία μιας επιχείρησης, η επιδίωξη ενός π...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Podcast – Βίος και Πολιτεία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΙΑ
€21.20 €10.60
(-50%)
Κερδίζετε €10.60
ΜΑΡΚΟΣ ΑΥΡΗΛΙΟΣ: ΤΑ ΕΙΣ ΕΑΥΤΟΝ
MARCUS AURELIUS
€17.49 €8.74
(-50%)
Κερδίζετε €8.75

Βρείτε μας στο...

X
Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS