NORWOOD F. BAILEY
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΤΙΜΕΣ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Εκδότης: BROKEN HILL PUBLISHERS LTD Κωδ. Πολιτείας: 5326-0005
Το βιβλίο αυτό αποτελεί ένα εγχειρίδιο το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί στα πλαίσια μαθημάτων όπως το μάρκετινγκ αγροτικών προϊόντων, η ανάλυση τιμών αγροτικών προϊόντων, και το μάρκετινγκ αγροτικών επιχειρήσεων. Στο βιβλίο παρουσιάζονται τα βασικά θέματα που αφορούν τις τιμές και το μάρκετινγκ των αγροτικών προϊόντων και καλύπτει τις ανάγκες αντίστοιχων προπτυχιακών μαθημάτων. Επίσης, καλύπτει θέματα οικονομικής οργάνωσης, όπως οι σιωπηρές συμπαιγνίες και η εμπειρική ανάλυση τιμών με χρήση παλινδρόμησης, αλλά και την έρευνα καταναλωτή. Ο... Διαβάστε περισσότερα... |
Πλοήγηση
Φίλτρα
Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής