ΝΤΟΛΙΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΣΗ
Αποτελέσματα 1 - 4 από 4
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ
Εκδότης: GUTENBERG Κωδ. Πολιτείας: 0920-0959
Η αξιολόγηση, αν χρησιμοποιηθεί σωστά, μπορεί να έχει θετικά αποτελέσματα για την εκπαίδευση. Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου, στην οποία θα αναφερθούμε αναλυτικά στο παρόν βιβλίο, περιλαμβάνει την αξιολόγηση του σχολείου, του αναλυτικού προγράμματος και των εκπαιδευτικών σπουδών, των εκπαιδευτικών προγραμμάτων και των καινοτόμων πρακτικών, του χώρου, των υλικών και των μέσων διδασκαλίας, του εκπαιδευτικού και του μαθητή. Στον παρόν βιβλίο, το οποίο απευθύνεται σε φοιτητές παιδαγωγικών τμημάτων και τμημάτων ψυχολογίας, εκπαιδευτικούς,... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Εκδότης: ΤΥΠΩΘΗΤΩ / ΔΑΡΔΑΝΟΣ Κωδ. Πολιτείας: 4330-0095
Σ’ αυτό το βιβλίο γίνεται πρώτα μια σύντομη ιστορική αναδρομή σχετικά με την ανάπτυξη των προγραμμάτων προσχολικής αγωγής στην Ελλάδα και το εξωτερικό και έπειτα περιγράφονται ορισμένα προγράμματα προσχολικής αγωγής και συγκεκριμένα: το πρόγραμμα της Μοντεσσόρι, τα συμπεριφοριστικά Bereiter - Engelmann - Becker και της άμεσης διδασκαλίας (Distar), το αναπτυξιακό - αλληλεπιδραστικό (Bank Street), τα δομιστικά «Υψηλών στόχων» (High Scope) και των Kamil De Vries, καθώς και ορισμένες προσεγγίσεις και συγκεκριμένα: μια προσέγγιση για την ανάπ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ PROJECT ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ
Εκδότης: ΤΥΠΩΘΗΤΩ / ΔΑΡΔΑΝΟΣ Κωδ. Πολιτείας: 4330-0344
Η μέθοδος project, η βιωματική προσέγγιση της μάθησης, αποτελεί μια νέα μέθοδο διδασκαλίας για τα ελληνικά δεδομένα. Στο βιβλίο αυτό, που αποτελείται από δύο μέρη, ένα θεωρητικό και ένα πρακτικό, επιχειρείται μια πρώτη διερεύνηση για το πώς εφαρμόζεται σε ελληνικά νηπιαγωγεία. Στο θεωρητικό μέρος αρχικά γίνεται μια σύνοψη των όσων πρόκειται να ακολουθήσουν και στη συνέχεια περιγράφονται δύο έρευνες, από δύο προπτυχιακές φοιτήτριες του Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, με την... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Εκδότης: ΤΥΠΩΘΗΤΩ / ΔΑΡΔΑΝΟΣ Κωδ. Πολιτείας: 4330-0063
Σ' αυτό το βιβλίο περιγράφονται ορισμένες σύγχρονες τάσεις για την προσχολική αγωγή και συγκεκριμένα: η βιωματική προσέγγιση της μάθησης (προσέγγιση project), η προσέγγιση των δημοτικών προσχολικών κέντρων του Ρέτζιο Εμίλια της Ιταλίας, η θεωρία του Vygotsky και η εφαρμογή της στην προσχολική αγωγή, οι αναπτυξιακά κατάλληλες πρακτικές μέθοδοι, η θεωρία του Gardner για την πολλαπλή νοημοσύνη και η προσέγγιση εκπαίδευσης και αξιολόγησης για παιδιά προσχολικής ηλικίας που βασίζεται σ' αυτή, το παιδικό μουσείο, ο ηλεκτρονικός υπολογιστής και ... Διαβάστε περισσότερα... |
Αποτελέσματα 1 - 4 από 4
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
Πλοήγηση
Φίλτρα
Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής