ΝΤΟΡΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ
Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ Κωδ. Πολιτείας: 1000-0689
Η παρούσα μελέτη εξετάζει τη συμβολή των παραμυθιών στη διδασκαλία και στη βελτίωση των γραπτών γλωσσικών δεξιοτήτων των παιδιών σχολικής ηλικίας. Επίσης, αξιολογεί τον βαθμό εξοικείωσης των μαθητών με τη δομή του παραμυθιού και την ικανότητά τους να ερμηνεύσουν και να συναγάγουν το νόημα του παραμυθιού που διαβάζουν, αναπτύσσοντας παράλληλα τις γλωσσικές τους δεξιότητες στον γραπτό λόγο. Με την αξιοποίηση μιας μεθόδου καθοδηγούμενης, βήμα προς βήμα, διδασκαλίας, οι μαθητές γνώρισαν μια σειρά παραμυθιών, ανέλυσαν το περιεχόμενο και τη δομή... Διαβάστε περισσότερα... |
Πλοήγηση
Φίλτρα
Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής