ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΗΣ Γ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Αποτελέσματα 1 - 11 από 11
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
52 ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ
Εκδότης: ΚΡΙΤΙΚΗ Κωδ. Πολιτείας: 2410-0791
Διαφορά από τιμή Έκδοσης -30%, φθηνότερα -€4.80 Αυτό το βιβλίο με τις 52 ιστορίες του εισάγει τον αναγνώστη, κάθε ηλικίας και μορφωτικού επιπέδου, στο μάρκετινγκ και τις αρχές της εξυπηρέτησης του πελάτη. Καθημερινές ιστορίες, της διπλανής πόρτας, ιδωμένες από την οπτική του μάρκετινγκ, γραμμένες με απλή και κατανοητή γλώσσα, που εμπνέουν για δράση τη μικρή και μεσαία επιχείρηση και απαντούν σε "αναπάντεχα" ερωτήματα, όπως: - Ποια είναι η αξία ζωής του πελάτη σε ένα πρατήριο καυσίμων; - Ποια είναι η SWOT ανάλυση για ένα χρωματοπωλείο; - Γιατί η διαδικασία και το αποτέλεσμα είναι σημαντι... Διαβάστε περισσότερα... |
||
ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΤΗΛΕΦΩΝΩΝΤΑΣ
ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ!
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Κωδ. Πολιτείας: 3930-0410
Διαφορά από τιμή Έκδοσης -20%, φθηνότερα -€2.80 Ένα σύγχρονο εγχειρίδιο για την επαγγελματική χρήση του τηλεφώνου με πρακτικές συμβουλές και μελέτες περιπτώσεων τηλεφωνικών επικοινωνιών! Στις σελίδες του θα βρείτε μεταξύ άλλων βήμα-βήμα οδηγίες για: -Κλείσιμο επαγγελματικής συνάντησης -Απόκτηση νέων πελατών -Διαχείριση αντιρρήσεων -Χειρισμό τηλεφωνικών παραπόνων -Αξιοποίηση του επαναληπτικού τηλεφωνήματος (follow-up call) -Τηλεφωνική είσπραξη οφειλών και υποχρεώσεων. Το βιβλίο αυτό έχει μια εξαιρετική χρησιμότητα για κάθε άνθρωπο που χρησιμοποιεί το τηλέφωνο, ιδιαίτερα όμως για τους ανθ... Διαβάστε περισσότερα... |
||
ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Εκδότης: UNIBOOKS Κωδ. Πολιτείας: 6685-0007
Διαφορά από τιμή Έκδοσης -20%, φθηνότερα -€28.66 Στη δεύτερη δεκαετία του 21ου αιώνα, οι μεταβολές που έχουν συντελέσει στη διεθνή επιχειρησιακή πραγματικότητα έχουν οδηγήσει στη δημιουργία ενός ριζικά διαφορετικού παγκόσμιου περιβάλλοντος. Η δραματική αύξηση των διεθνών συναλλαγών που παρατηρείται τις τελευταίες δεκαετίες, ως αποτέλεσμα μιας παγκοσμιοποιημένης οικονομίας, συνεπάγεται ότι καμία επιχείρηση δεν μπορεί πλέον να επαναπαυθεί στο μέχρι πρότινος "ασφαλές καταφύγιο" της εγχώριας αγοράς. Σ' αυτό το πλαίσιο, το αντικείμενο του διεθνούς μάρκετινγκ αναδεικνύεται σε ένα κρίσιμο παράγ... Διαβάστε περισσότερα... |
||
ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΞΑΓΩΓΙΚΟ MARKETING (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Κωδ. Πολιτείας: 3930-0268
Διαφορά από τιμή Έκδοσης -20%, φθηνότερα -€6.09 Η μελέτη αυτή, αποβλέπει στο να βοηθήσει τον αναγνώστη να αναπτύξει τις αναγκαίες εκείνες ικανότητες που απαιτούνται για τη λήψη αποφάσεων μάρκετινγκ στο διεθνή χώρο: κατανόηση του διεθνούς περιβάλλοντος, διείσδυση σε νέες αγορές, αντικατάσταση των αγορών που βρίσκονται σε πτώση, ανάλυση των διεθνών προτιμήσεων και τάσεων, δημιουργία στρατηγικών και τακτικών μάρκετινγκ που θα αποβλέπουν στο διεθνή καταναλωτή και στην υπερκέραση όλων εκείνων των εμποδίων, τεχνικών ή ψυχολογικών που θα αντιμετωπίσουμε στην πορεία. Σ' ένα περιβάλλον που εξαφα... Διαβάστε περισσότερα... |
||
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΩΝΥΜΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Κωδ. Πολιτείας: 3930-0117
Διαφορά από τιμή Έκδοσης -20%, φθηνότερα -€8.12 Γνωρίζοντας τη φύση του ανθρώπου, εύκολα καταλαβαίνουμε ότι δεν είναι δυνατόν να ικανοποιεί τις ανάγκες του πάντα με τον ίδιο τρόπο, και κατά συνέπεια με τα ίδια προϊόντα, μια και οι προτιμήσεις συχνά αλλάζουν, ακολουθώντας τις συνεχείς μεταβολές που χαρακτηρίζουν το περιβάλλον. Είναι λοιπόν φυσικό και επόμενο να χρειάζεται μια συνεχής προσπάθεια ανάπτυξης νέων προϊόντων από μέρους κάθε επιχείρησης που επιδιώκει την επιβίωση και το κέρδος. Η προσπάθεια αυτή γίνεται περισσότερο επιτακτική στις μέρες μας, καθώς τα προϊόντα που διακινούνται σ... Διαβάστε περισσότερα... |
||
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΩΝΥΜΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Κωδ. Πολιτείας: 3930-0116
Διαφορά από τιμή Έκδοσης -20%, φθηνότερα -€7.51 Η δεκαετία του 1990 φαίνεται να είναι η δεκαετία των επώνυμων προϊόντων. Η έννοια της επωνυμίας έχει πια στρατηγική σημασία σε μια σειρά από κλάδους και επιχειρήσεις, όπως καταναλωτικά προϊόντα, καλλυντικά, αναψυκτικά, τρόφιμα, ποτά, τσιγάρα, υπηρεσίες, βιομηχανικά αγαθά. Η σημασία που αποδίδεται σήμερα στα επώνυμα προϊόντα είναι τόσο έντονη, που όχι μόνο παρουσιάζονται στους ισολογισμούς των επιχειρήσεων, αλλά αποτελούν το στόχο σημαντικών σε αξία εξαγορών. Το γεγονός αυτό προσελκύει ολοένα και περισσότερο το ενδιαφέρον όχι μόνο των υπεύθ... Διαβάστε περισσότερα... |
||
ΙΑΠΩΝΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑ
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Κωδ. Πολιτείας: 3930-0016
Διαφορά από τιμή Έκδοσης -20%, φθηνότερα -€6.09 [...] Στόχος που συγκεκριμένου βιβλίου είναι να απαντήσει σε ερωτήματα όπως: -Ποια είναι τα στάδια της οικονομικής ανάπτυξης της Ιαπωνίας; -Ποια είναι η συμβολή των κοινωνικών και εμπορικών της θεσμών; -Σε τι έχει συμβάλει η πιθανή ιδιαιτερότητα της ιαπωνικής στρατηγικής διοίκησης στο σημερινό οικονομικό θαύμα της χώρας; -Ποια είναι τα κυριότερα χαρακτηριστικά της ιαπωνικής αγοράς; -Κατά πόσο οι πρακτικές των ιαπωνικών επιχειρήσεων στο εξωτερικό αντιπροσωπεύουν τις πρακτικές που υιοθετούνται στο εσωτερικό της Ιαπωνίας; -Με ποιον τρόπο οι ι... Διαβάστε περισσότερα... |
||
Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ
ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Εκδότης: ΚΡΙΤΙΚΗ Κωδ. Πολιτείας: 2410-0416
Διαφορά από τιμή Έκδοσης -30%, φθηνότερα -€8.96 (. . .) Το βιβλίο αυτό δείχνει ότι η διαδικασία της πώλησης περιλαμβάνει πολλά περισσότερα απ' ό,τι νομίζει κανείς, παρέχοντας πρακτικές συμβουλές που βοηθούν στην απόκτηση των απαραίτητων ικανοτήτων και τεχνικών για να ακολουθήσει κανείς μια πετυχημένη καριέρα στο χώρο των πωλήσεων. Οι ίδιες αυτές τεχνικές και ικανότητες μπορούν να εφαρμοστούν αποτελεσματικά σε πολλές καταστάσεις της προσωπικής μας ζωής, ενισχύοντας τη γενικότερη επικοινωνιακή ικανότητα του καθενός μας. Είναι σημαντικό να υπογραμμίσουμε ότι όλα τα στελέχη και οι εργαζόμεν... Διαβάστε περισσότερα... |
||
ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
Εκδότης: ΜΠΕΝΟΥ Κωδ. Πολιτείας: 2853-0043
Διαφορά από τιμή Έκδοσης -20%, φθηνότερα -€6.36 [. . .] Το βιβλίο αυτό επικεντρώνεται στον τρόπο με τον οποίο οι δημόσιες σχέσεις καθορίζουν και επιτυγχάνουν τους στόχους τους. Εξετάζει την αυξανόμενη ισχύ των δημοσίων σχέσεων σε μια ηλεκτρονική εποχή με όλες τις συνέπειες της παγκοσμιοποίησης. Ελπίζουμε ότι το βιβλίο που έχετε στα χέρια σας, θα απαντήσει σε πολλά από τα κυριότερα θέματα και ερωτήματα που αντιμετωπίζει κανείς, όταν εργάζεται στο χώρο των δημοσίων σχέσεων και στον τρόπο που αυτές εφαρμόζονται στη σύγχρονη επιχείρηση. Προκαλούμε τον αναγνώστη να μη βασιστεί στις πιθανές μ... Διαβάστε περισσότερα... |
||
ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Κωδ. Πολιτείας: 3930-0242 [...] Στον χώρο των επιχειρήσεων, με τον όρο «Μελέτη Περίπτωσης» (Case Study) εννοούμε την περιγραφή μίας επιχειρησιακής κατάστασης, η ανάλυση της οποίας επιτρέπει: α) τον προσδιορισμό επιχειρηματικών προβλημάτων και την ανάπτυξη σεναρίων επίλυσης αυτών με τη χρήση πραγματικών δεδομένων και β) τον εντοπισμό πρακτικών και στρατηγικών και τις επιπτώσεις που αυτές έχουν στην πορεία της υπό εξέταση επιχείρησης. [...] (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)... Διαβάστε περισσότερα... |
||
ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Κωδ. Πολιτείας: 3930-0557 Στη δεύτερη δεκαετία του 21ου αιώνα, οι μεταβολές που έχουν συντελέσει στη διεθνή επιχειρησιακή πραγματικότητα έχουν οδηγήσει στη δημιουργία ενός ριζικά διαφορετικού παγκόσμιου περιβάλλοντος. Η δραματική αύξηση των διεθνών συναλλαγών που παρατηρείται τις τελευταίες δεκαετίες, ως αποτέλεσμα μιας παγκοσμιοποιημένης οικονομίας, συνεπάγεται ότι καμία επιχείρηση δεν μπορεί πλέον να επαναπαυθεί στο μέχρι πρότινος "ασφαλές καταφύγιο" της εγχώριας αγοράς. Σ' αυτό το πλαίσιο, το αντικείμενο του διεθνούς μάρκετινγκ αναδεικνύεται σε ένα κρίσιμο παράγ... Διαβάστε περισσότερα... |
Αποτελέσματα 1 - 11 από 11
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
Πλοήγηση
Φίλτρα
Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής