ΠΑΝΤΟΥΒΑΚΗΣ Μ. ΑΓΓΕΛΟΣ
Αποτελέσματα 1 - 2 από 2
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
Η ΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Εκδότης: ΛΙΒΑΝΗΣ Κωδ. Πολιτείας: 2540-4377 Αυτό το βιβλίο προσπαθεί να θέσει και να τεκμηριώσει δύο θεμελιακούς πυλώνες στους οποίους εδράζεται το σύγχρονο μάρκετινγκ: Ο πρώτος είναι η ανάγκη της κατανόησης των αρχών και του κεντρικού ρόλου που διαδραματίζει το μάρκετινγκ στη λειτουργία κάθε σύγχρονης επιχείρησης εισάγοντας και αναλύοντας για τον πρωτόπειρο αναγνώστη βασικές έννοιες και μεθοδολογίες του μάρκετινγκ. Ο δεύτερος είναι η ανάδειξη της εφικτής εφαρμογής των αρχών αυτών σε διάφορους κλάδους της οικονομίας παρουσιάζοντας παραδείγματα του μάρκετινγκ στη ναυτιλία, τον τουρισ... Διαβάστε περισσότερα... |
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Εκδότης: ΛΙΒΑΝΗΣ Κωδ. Πολιτείας: 2540-4147 Ξεκινώντας και εμπνεόμενοι από την πολύχρονη ακαδημαϊκή και επαγγελματική απασχόληση των συγγραφέων με το Μάρκετινγκ, αυτό το βιβλίο προσπαθεί να δείξει στον αναγνώστη τη φιλοσοφία, το κίνητρο, τη δομή, αλλά και την πρακτική εφαρμογή του Μάρκετινγκ σήμερα. Με εύληπτο τρόπο και σταδιακή προσέγγιση πραγματεύεται και σχολιάζει: Τους "Μύθους" που... κατατρέχουν το Μάρκετινγκ, όπως ότι Μάρκετινγκ είναι δημόσιες σχέσεις, πωλήσεις, διαφήμιση, επικοινωνία. Τις "Αλήθειες" του Μάρκετινγκ που εστιάζονται στην ικανοποίηση του ανθρώπου (πελάτη, μετόχου... Διαβάστε περισσότερα... |
Αποτελέσματα 1 - 2 από 2
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
Πλοήγηση
Φίλτρα
Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής