Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

Ταξινόμηση κατά:   
Η ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
Εκδότης: UNIBOOKS
Κωδ. Πολιτείας: 6685-0001

Μια από τις σημαντικότερες και ταυτόχρονα πιο δύσκολες αποφάσεις που καλείται να λάβει μια επιχείρηση είναι η τιμολόγηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών που προσφέρει στην αγορά. Το βιβλίο αυτό εξετάζει όλες τις σύγχρονες εξελίξει στο χώρο της τιμολόγησης και παρουσιάζει, μέσα από πρακτικά παραδείγματα και εμπειρικές έρευνες, μια ολοκληρωμένη εικόνα της τιμολογιακής στρατηγικής. Εξετάζονται αναλυτικά: - Η έννοια και η σημασία της Τιμολόγησης. - Οι παράγοντες που επηρεάζουν την τιμολόγηση. - Η σχέση τιμολόγησης και συμπεριφοράς καταναλωτή-πελ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΔΙΚΤΥΩΝ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΚΑΙ LOGISTICS
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0070

Η αποτελεσματική οργάνωση και διοίκηση των δικτύων διανομής ενός προϊόντος καθώς και η οργάνωση των logistics, συμβάλλουν σημαντικά στην αύξηση της ανταγωνιστικότητας μιας επιχείρησης. Το βιβλίο αυτό αναλύει τις παραπάνω έννοιες και πραγματεύεται, μεταξύ άλλων: -Την έννοια, το αντικείμενο και τη σπουδαιότητα της διανομής ως επιχειρησιακής λειτουργίας -Τα προβλήματα της διανομής -Τους στόχους και τις στρατηγικές της διανομής -Το λιανεμπόριο και το χονδρεμπόριο ως φορείς των δικτύων διανομής -Τη σημασία της πληροφόρησης στα δίκτυα διανομής -...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΛΙΑΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΧΟΝΔΡΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0008

Το παρόν σύγγραμμα αφορά την επιστήμη και την πρακτική του μάρκετινγκ στο λιανικό και χονδρικό εμπόριο. Τα κεφάλαιά του διαπραγματεύονται τα κύρια θέματα ανάλυσης, σχεδιασμού και εφαρμογής του μάρκετινγκ εμπορικών επιχειρήσεων. Το μάρκετινγκ εμπορικών επιχειρήσεων παρουσιάζει σημαντικές διαφορές και ιδιαιτερότητες έναντι της γενικής θεώρησης του μάρκετινγκ, η οποία παραδοσιακά εστιάζεται σε επιχειρήσεις παραγωγής. Το μάρκετινγκ εμπορικών επιχειρήσεων αποτελεί σήμερα ένα ραγδαία αναπτυσσόμενο επιστημονικό κλάδο, ο οποίος ασχολείται με τα ιδ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3930-0235

Μια από τις σημαντικότερες και ταυτόχρονα πιο δύσκολες αποφάσεις που καλείται να λάβει μια επιχείρηση είναι η τιμολόγηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών που προσφέρει στην αγορά. Το βιβλίο αυτό εξετάζει όλες τις σύγχρονες εξελίξεις στο χώρο της τιμολόγησης και παρουσιάζει μέσα από πρακτικά παραδείγματα και εμπειρικές έρευνες μια ολοκληρωμένη εικόνα της τιμολογιακής στρατηγικής. (. . .) Ένα βιβλίο που «αποκρυπτογραφεί» τη σημασία της τιμολογιακής πολιτικής στην κερδοφορία της επιχείρησης και παρέχει τις απαραίτητες κατευθυντήριες γραμμές με σ...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Podcast – Βίος και Πολιτεία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

Μέγας Αλέξανδρος (δίτομο-σκληρόδετη έκδοση)
ΚΑΡΓΑΚΟΣ Ι. ΣΑΡΑΝΤΟΣ
€69.99 €31.50
(-55%)
Κερδίζετε €38.49
ΜΙΑ ΖΩΗ ΓΕΜΑΤΗ ΤΟΛΜΗ
WOODHOUSE M. CHRISTOPHER
€20.00 €10.00
(-50%)
Κερδίζετε €10.00

Βρείτε μας στο...

X
Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS