ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Αποτελέσματα 1 - 4 από 4
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
Η ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
Εκδότης: UNIBOOKS Κωδ. Πολιτείας: 6685-0001
Μια από τις σημαντικότερες και ταυτόχρονα πιο δύσκολες αποφάσεις που καλείται να λάβει μια επιχείρηση είναι η τιμολόγηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών που προσφέρει στην αγορά. Το βιβλίο αυτό εξετάζει όλες τις σύγχρονες εξελίξει στο χώρο της τιμολόγησης και παρουσιάζει, μέσα από πρακτικά παραδείγματα και εμπειρικές έρευνες, μια ολοκληρωμένη εικόνα της τιμολογιακής στρατηγικής. Εξετάζονται αναλυτικά: - Η έννοια και η σημασία της Τιμολόγησης. - Οι παράγοντες που επηρεάζουν την τιμολόγηση. - Η σχέση τιμολόγησης και συμπεριφοράς καταναλωτή-πελ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΔΙΚΤΥΩΝ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΚΑΙ LOGISTICS
Εκδότης: ROSILI Κωδ. Πολιτείας: 3823-0070
Η αποτελεσματική οργάνωση και διοίκηση των δικτύων διανομής ενός προϊόντος καθώς και η οργάνωση των logistics, συμβάλλουν σημαντικά στην αύξηση της ανταγωνιστικότητας μιας επιχείρησης. Το βιβλίο αυτό αναλύει τις παραπάνω έννοιες και πραγματεύεται, μεταξύ άλλων: -Την έννοια, το αντικείμενο και τη σπουδαιότητα της διανομής ως επιχειρησιακής λειτουργίας -Τα προβλήματα της διανομής -Τους στόχους και τις στρατηγικές της διανομής -Το λιανεμπόριο και το χονδρεμπόριο ως φορείς των δικτύων διανομής -Τη σημασία της πληροφόρησης στα δίκτυα διανομής -... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΛΙΑΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΧΟΝΔΡΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ
Εκδότης: ROSILI Κωδ. Πολιτείας: 3823-0008
Το παρόν σύγγραμμα αφορά την επιστήμη και την πρακτική του μάρκετινγκ στο λιανικό και χονδρικό εμπόριο. Τα κεφάλαιά του διαπραγματεύονται τα κύρια θέματα ανάλυσης, σχεδιασμού και εφαρμογής του μάρκετινγκ εμπορικών επιχειρήσεων. Το μάρκετινγκ εμπορικών επιχειρήσεων παρουσιάζει σημαντικές διαφορές και ιδιαιτερότητες έναντι της γενικής θεώρησης του μάρκετινγκ, η οποία παραδοσιακά εστιάζεται σε επιχειρήσεις παραγωγής. Το μάρκετινγκ εμπορικών επιχειρήσεων αποτελεί σήμερα ένα ραγδαία αναπτυσσόμενο επιστημονικό κλάδο, ο οποίος ασχολείται με τα ιδ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
Η ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Κωδ. Πολιτείας: 3930-0235 Μια από τις σημαντικότερες και ταυτόχρονα πιο δύσκολες αποφάσεις που καλείται να λάβει μια επιχείρηση είναι η τιμολόγηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών που προσφέρει στην αγορά. Το βιβλίο αυτό εξετάζει όλες τις σύγχρονες εξελίξεις στο χώρο της τιμολόγησης και παρουσιάζει μέσα από πρακτικά παραδείγματα και εμπειρικές έρευνες μια ολοκληρωμένη εικόνα της τιμολογιακής στρατηγικής. (. . .) Ένα βιβλίο που «αποκρυπτογραφεί» τη σημασία της τιμολογιακής πολιτικής στην κερδοφορία της επιχείρησης και παρέχει τις απαραίτητες κατευθυντήριες γραμμές με σ... Διαβάστε περισσότερα... |
Αποτελέσματα 1 - 4 από 4
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
Πλοήγηση
Φίλτρα
Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής