ΠΑΤΡΙΝΟΣ Θ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Αποτελέσματα 1 - 6 από 6
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ, ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΗΘΙΚΗ
Εκδότης: ΕΛΛΗΝ Κωδ. Πολιτείας: 1460-0226
Το παρόν έργο έχει σκοπό να καλύψει συνοπτικά τα βασικά θέματα της επιστήμης του "ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ" των Ανωτάτων Σχολών Διοίκησης και Οικονομίας. Η συγγραφή του βασίστηκε στην πολυετή διδακτική εμπειρία μας στο αντικείμενο στο ΤΕΙ-Αθηνών και σε διάφορα άλλα Ανώτατα και Ανώτερα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα του εσωτερικού και του εξωτερικού ως και στην αποκτηθείσα εμπειρία ως εξειδικευμένα διοικητικά στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών στην Ελλάδα και σε άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η Διοίκηση των Επιχειρήσεων και το Διεθνές Μάνατζμεντ είν... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
(ΠΑΤΡΙΝΟΣ Θ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ)
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ Κωδ. Πολιτείας: 3230-1619
Το παρόν έργον "Διοίκηση και Ανάπτυξη Ανθρωπίνων Πόρων" αποτελεί συμβολή στον τομέα της Διοίκησης Προσωπικού, της Ηγεσίας, των εργασιακών σχέσεων, της Διοίκησης των Επιχειρήσεων και αποσκοπεί να καλύψει μεγάλο κενό στην Ελληνική βιβλιογραφία, η οποία είναι πτωχότατη στον τομέα της "Οργανωτικής Ηγετικής Συμπεριφοράς", στα θέματα των κινήτρων για την ανάπτυξη καινοτομικών και δημιουργικών ικανοτήτων των εργαζομένων, ως και των ευθυνών και αρμοδιοτήτων των προϊσταμένων για την διοίκηση του ανθρωπίνου δυναμικού μέσα στα πλαίσια της Ηθικής, της... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ Κωδ. Πολιτείας: 3230-1094
Το παρόν έργον αποτελεί συμβολή στον τομέα της Διοίκησης Προσωπικού, της Ηγεσίας, των εργασιακών σχέσεων, της Διοίκησης των Επιχειρήσεων και αποσκοπεί να καλύψει μεγάλο κενό στην Ελληνική βιβλιογραφία, η οποία είναι πτωχότατη στον τομέα της Ψυχολογίας των Επιχειρήσεων, της «Οργανωτικής Ηγετικής Συμπεριφοράς», στα θέματα των κινήτρων για την ανάπτυξη καινοτομικών και δημιουργικών ικανοτήτων των εργαζομένων, ως και των ευθυνών και αρμοδιοτήτων των προϊσταμένων και εποπτών μέσα στα πλαίσια της Ηθικής, της Δεοντολογίας και Διαφάνειας, στα οποί... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΔΙΕΘΝΕΣ ΚΑΙ ΕΞΑΓΩΓΙΚΟ MARKETING ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ Κωδ. Πολιτείας: 3230-0825
(...) Πιο συγκεκριμένα λοιπόν, όλες οι ενέργειες που λαβαίνουν χώρα, είτε από τις επιχειρήσεις είτε από κάποιον κρατικό φορέα, για να μπορέσουν να προωθήσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους στις αγορές άλλων χωρών, και οι τεχνικές που χρησιμοποιούνται κατά τη διαδικασία αυτή από τις επιχειρήσεις, είναι το αντικείμενο μελέτης του εξαγωγικού και διεθνούς μάρκετινγκ. Ο ορισμός αυτός εμπεριέχεται στη γενικότερη θεωρία ότι το μάρκετινγκ μπορεί να διαπερνά όλο το φάσμα των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, όπως η έρευνα, η ανάπτυξη, η παραγωγή, η... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ MARKETING (ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ)
Εκδότης: ΕΛΛΗΝ Κωδ. Πολιτείας: 1460-0116
|
||||||
ΧΡΗΜΑ - ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ Κωδ. Πολιτείας: 3230-0507
|
Αποτελέσματα 1 - 6 από 6
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
Πλοήγηση
Φίλτρα
Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής