Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

PIRANDELLO LUIGI (NOBEL 1934)

Ταξινόμηση κατά:    Εκδόσεις:
Ο ΜΑΚΑΡΙΤΗΣ ΜΑΤΙΑ ΠΑΣΚΑΛ
Εκδότης: ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ
Κωδ. Πολιτείας: 2760-3940

Στη σειρά Μεγάλες αφηγήσεις εντάσσονται έργα-ορόσημα της παγκόσμιας πεζογραφίας έργα συγγραφέων που έσπασαν το φράγμα του χρόνου και αξίζει να διαβάζονται από όλους ως μέρος μιας συναρπαστικής επικαιρότητας που μας αφορά. Ο Ματία Πασκάλ περνά μια ζωή που μοιάζει με ατέλειωτη αγγαρεία σε μια επαρχιακή πόλη. Τότε, σαν από θεϊκή πρόνοια, κηρύσσεται νεκρός. Συνειδητοποιώντας πως μπορεί να κάνει ένα νέο ξεκίνημα, να τα καταφέρει καλύτερα αυτή τη φορά, μετακομίζει σε άλλη πόλη, παίρνει άλλο όνομα και ακολουθεί άλλη πορεία ζωής - μόνο που μέλλετ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0277

Το έργο γράφτηκε το 1934. Είναι το προτελευταίο δραματικό έργο του Λ. Πιραντέλλο. Ανέβηκε στα Τσέχικα στο Εθνικό θέατρο της Πράγας στις 19 Νοεμβρίου του 1934, για πρώτη φορά. Ο Πιραντέλλο, που μόλις είχε πάρει το βραβείο Νόμπελ στη Στοκχόλμη, παρευρέθηκε στην πρεμιέρα της Πράγας. Στην Ιταλία ανέβηκε στις 13 Δεκεμβρίου 1935 στη Ρώμη, στο θέατρο Argentina, με τον Ruggero Ruggeri στον κύριο ρόλο και με δική του σκηνοθεσία. "...Αυτό το έργο κατέχει, μια μοναδική θέση στο θέατρο του Λουίτζι Πιραντέλλο γιατί το πρόβλημα της ανθρώπινης υπευθυνότη...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΞΙ ΠΡΟΣΩΠΑ ΖΗΤΟΥΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0276

Τώρα που οι τολμηρές καινοτομίες του Λουΐτζι Πιραντέλλο δε σκανδαλίζουν πια το κοινό και η θέση του μέσα στη θεατρική ιστορία του αιώνα μας έχει στερεωθεί, μπορούμε να καταλάβουμε καλύτερα πού βρίσκεται, εκτός από την πρωτοτυπία, η βαθύτερη αξία αυτού του έργου. Η κυριότερη αρετή του είναι, χωρίς αμφιβολία, ο τρόπος, ο γνήσια θεατρικός τρόπος, με τον οποίο κατόρθωσε να ερμηνεύσει από τη σκηνή ένα οξύ για τη σκέψη και για το αίσθημα του σύγχρονου ανθρώπου πρόβλημα: τη ριζική αβεβαιότητα, την έλλειψη ενότητας, τη ρευστότητα και τις αντιφάσει...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΝΑΣ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΙ ΕΚΑΤΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ (ΧΑΡΤΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Κωδ. Πολιτείας: 1780-0193

Ποιος πραγματικά είναι ο Βιτάντζελο Μοσάρντα, ο ήρωας του μυθιστορήματος του Πιραντέλλο " Ένας κανένας, εκατό χιλιάδες"; Αυτός που νομίζει ο ίδιος πως είναι, ή αυτός που η γυναίκα του νομίζει πως είναι ή τέλος αυτός που οι άλλοι, όλοι οι άλλοι, οι εκατό χιλιάδες νομίζουν πως είναι; Γιατί οι τελευταίοι αυτοί έχει ο καθένας τους σχηματίσει, με βάση τα εξωτερικά του γνωρίσματα, μια διαφορετική εικόνα του Βιτάντζελο Μοσκάρντα. Ξεκινώντας απ' την αμφισβήτηση αυτή θα προσπαθήσει να συνθέσει μια καινούργια εικόνα του εαυτού του, θα επιχειρήσει μι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ
ΜΙΑ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ
Εκδότης: ΗΡΙΔΑΝΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1890-0407

Ολόκληρο το θεατρικό έργο είναι μια σκευωρία, μια θεωρητική μηχανορραφία, όπου οι ήρωες αλλάζουν προσωπεία συχνότερα από ενδύματα, προκαλώντας πλήρη σύγχυση ανάμεσα στο σημαίνον και στο σημαινόμενο, ανάμεσα στην ταυτότητα και στην αντίφαση. Οι ήρωες είναι ταυτόχρονα τραγικοί και γελοίοι, γιατί η απλοϊκότητά τους είναι εμποτισμένη με καχυποψία, η νοητική οξυδέρκειά τους ολισθαίνει προς την αφέλεια και η επιδίωξή τους να αντιληφθούν την αλήθεια είναι εκ των προτέρων καταδικασμένη αφού, κατά τον συγγραφέα, δεν υπάρχει αντικειμενική αλήθεια. ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΠΟΨΕ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ
Εκδότης: ΗΡΙΔΑΝΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1890-0458

Στο συγκεκριμένο έργο η λογική αλυσίδα των συλλογισμών διακόπτεται κάθε τόσο, αφού οι ήρωες βγάζουν το ένδυμα του όλου και ντύνονται αυτό του ηθοποιού που υποδύεται τον ρόλο. Έτσι, η φαινομενικά δραματική εξέλιξη του έργου διακόπτεται και το κοινό ταξιδεύει τη μια στη δραματουργία και την άλλη στην πραγματικότητα. Όμως ποια πραγματικότητα, όταν και αυτή είναι προκατασκευασμένη και προορισμένη να διακόψει τη δράση, για να τη συνεχίσει φυσικότατα λίγο αργότερα; Οι θεατές δεν ταυτίζονται με τους ήρωες του έργου, διότι διαμεσολαβούν ο σκηνοθέτ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΙΗΓΗΜΑΤΑ
Εκδότης: ΡΟΕΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3690-0378

Δεκαπέντε διηγήματα με διαχρονικό, φιλοσοφικό, αλλά και γεμάτο χιούμορ περιεχόμενο, μας συγκινούν, μας ταράζουν, μας διασκεδάζουν, μας προβληματίζουν: πρωταγωνιστές ο έρωτας, η φιλία, η ανθρωπιά, η δικαιοσύνη, η επιστήμη, η φιλοσοφία, το φεγγάρι, η εξοχή. Ποικίλοι ανθρώπινοι χαρακτήρες, όπως ο μπαρμπα-Ντίμα, ο Δον Λολλό, ο Γκουαρνόττα, ο Μπόμπολο, η Κιάρα Τζόρτζι, ο Περατσέττι, ο Τζακομίνο κ.ά., διαφορετικοί μεταξύ τους αλλά και τόσο ίδιοι με όλους εμάς, παγιδευμένοι στις μικρές προσωπικές τους ιστορίες, κινούνται σ' έναν πυκνό ιστό από μ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ
Εκδότης: ΡΟΕΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3690-0433

Η Αντριάνα Μπράτζι, μια τριανταπεντάχρονη χήρα, ζει απομονωμένη επί δεκατρία ολόκληρα χρόνια στο σπίτι του νεκρού συζύγου της, στην καρδιά μιας κωμόπολης της Σικελίας. Η ξαφνική αρρώστια οδηγεί την Αντριάνα και τον κουνιάδο της, Τσέζαρε, στο Παλέρμο κι από κει σ' ένα ταξίδι έρωτα χωρίς επιστροφή. Αντλώντας στοιχεία από τον τόπο καταγωγής του, ο Λουίτζι Πιραντέλλο συνθέτει στο Ταξίδι -"μια από τις κορυφές του σύντομου πιραντελλικού αφηγήματος"- την αυστηρότερη και πιο επικριτική εικόνα της θέσης της νησιώτισσας γυναίκας που συναντούμε σε ολ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΝΑΣ, ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΙ ΕΚΑΤΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ
Εκδότης: ΙΝΔΙΚΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2020-0194

Ο Λουίτζι Πιραντέλο και ο Βιτάντζελο Μοσκάρντα, το δημιούργημά του, πορεύονται μαζί για δεκαπέντε χρόνια αναζητώντας απαντήσεις σε ερωτήματα που θέτει η ίδια η ζωή μέσα απ' τις πιο συνηθισμένες ανθρώπινες ενέργειες και σχέσεις. Για τον Βιτάντζελο Μοσκάρντα, όλα ξεκίνησαν από ένα κοίταγμα στον καθρέφτη: η ανακάλυψη μιας καινούργιας και άγνωστης εικόνας του εαυτού του, ενός νέου «εγώ», που ποτέ δεν θα μπορέσει να δει έτσι όπως το βλέπουν οι άλλοι, όλοι εκείνοι που τον κοιτάζουν με τα δικά τους μάτια και του προσδίδουν, καθένας με τον τρόπο τ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3330-8447

Το Έτσι είναι αν έτσι νομίζετε, που παίχτηκε για πρώτη φορά το 1917, είναι ένα από τα πιο δημοφιλή και πιο αντιπροσωπευτικά θεατρικά έργα του Λουίτζι Πιραντέλλο. Η δράση του τοποθετείται σε ένα επαρχιακό κλειστοφοβικό περιβάλλον, με τους ήρωές του να προσπαθούν να αποδείξουν -ο καθένας για τον εαυτό του- την αλήθεια των αντιφατικών ιστοριών τους, προκειμένου να ικανοποιήσουν τη νοσηρή περιέργεια και τη χωρίς όρια αδιακρισία της κοινής γνώμης για οτιδήποτε ξεφεύγει από τα καθιερωμένα. Το έργο είναι μια περίπλοκη, ιδιοφυής σάτιρα, ποιητική κ...
Διαβάστε περισσότερα...
24 ΔΙΗΓΗΜΑΤΑ
Εκδότης: ΕΡΜΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1670-0385

Όλα πήγαιναν καλά ως την εποχή που έγινε εννιά χρονών: Είχε γεννηθεί φυσιολογικά και μεγάλωσε φυσιολογικά. Όταν όμως πάτησε τα εννέα, λες και η μοίρα άπλωσε απ' το σκοτάδι κάποιο αόρατο χέρι και τ' ακούμπησε πάνω στο κεφάλι της: "Ως εδώ", σαν να της είπε. Κι η Κλημεντίνη, σταμάτησε ξαφνικά να μεγαλώνει. Έμεινε εκεί, στο ένα μέτρο και κάτι. Οι γιατροί, χμ! Οι γιατροί, με την επιστήμη τους, κατάλαβαν αμέσως πως δεν θα ψήλωνε πια. Λυμφατισμός, είπανε, καχεξία, ραχιτισμός... Θαυμάσια! Έπρεπε όμως να το χωνέψουν τώρα και τα πόδια της Κλημεντίνη...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΙΗΓΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟΠΡΑΚΤΑ
Εκδότης: ΓΚΟΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 0915-0015

«. . .Είναι φανερό ότι στα πρώτα χρόνια της θεατρικής του δημιουργίας, ο Πιραντέλο βασίζεται και αντλεί την έμπνευσή του από τα αφηγηματικά του έργα και συγκεκριμένα από τα διηγήματα. Αυτός ακριβώς ο δεσμός διηγήματος - μονόπρακτου μας οδήγησε στην παρούσα έκδοση όπου παρουσιάζονται παράλληλα εννιά μονόπρακτα μαζί με τα αντίστοιχα διηγήματα του μεγάλου δημιουργού. Προσφέρεται κατ' αυτόν τον τρόπο μια σημαντική ευκαιρία συσχετισμού, που αποκαλύπτει την ικανότητα του συγγραφέα να μεταμορφώνει τον αφηγηματικό λόγο σε ζωντανό θέατρο. . .». (ΑΠ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΝΑ ΝΤΥΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΓΥΜΝΟΥΣ
Εκδότης: ΩΚΕΑΝΙΔΑ
Κωδ. Πολιτείας: 4590-0869

Τα πρόσωπα του θεατρικού Πιραντέλο πρέπει να ομολογήσουμε ότι διψούν για γνώση, και μάλιστα όχι μόνο για τη γνώση της ζωής ή των συνηθειών ή των πράξεων του άλλου, αλλά και των κρυφών προθέσεων, των κινήτρων μιας πράξης του, των μύχιων στοχασμών του. Η τάση του ανθρώπου να γνωρίσει τον άλλο μπορεί να έχει ποικίλες αιτίες. Μερικές φορές, πρόκειται για την απλή περιέργεια του μέσου ανθρώπου που διψά να ακούσει για περιπέτειες που ο ίδιος δεν έχει ζήσει και για σκάνδαλα που τον «εισάγουν» σε σκοτεινές πλευρές της ζωής των άλλων. [...] Άλλοτε ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΛΙΟΛΑ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0260

Ο Λιολά που βασίζεται σ' ένα επεισόδιο του "Ήταν ο Ματίας Πασκάλ" ανήκει στο πρώτο Πιραντελλικό θέατρο. Σ' αυτό που (γράφει ο Φραντσέσκο Φλόρα) εκφράζει τον κόσμο που ακόμα δεν έχει διαχωριστεί από την αμφιβολία και που δημιουργεί μια ψευδαίσθηση, μια φαινομενικότητα, ένα παιγνίδι από λεπτές δίνες... Και να σκεφτεί κανείς πως αυτό σαν καλλιτεχνική δημιουργία είναι το πιο αγνό Πιραντελλικό θέατρο, παρόλο που αν και δεν είναι το πλέον περίλαμπρο που τον έκανε διάσημο με παγκόσμια επιρροή. Είναι ο Σικελός Πιραντέλλο του Λιολά... Γνώμη που δεν...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΡΡΙΚΟΣ Ο Δ'
Εκδότης: ΗΡΙΔΑΝΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1890-0191

Ένας πλούσιος των αρχών του εικοστού αιώνα έχει ταυτιστεί με τον αυτοκράτορα Ερρίκο τον Δ' της Γερμανίας, ηγεμόνα του ενδέκατου αιώνα. Ο περίγυρός του επιμένει να του συντηρεί την αυταπάτη μέχρι να έρθει το απροσδόκητο φινάλε του έργου. Ο Πιραντέλλο επιτυγχάνει να διασπάσει το ανθρώπινο άτομο πριν οι επιστήμονες καταφέρουν να διασπάσουν το άτομο της ύλης. Με οξυδέρκεια και διορατικότητα εξετάζει αυτό που ο Σοπενάουερ ονομάζει "αληθινό ψέμα", το οποίο δεν είναι παρά ένα πλάσμα της φαντασίας μας, που διαψεύδεται συνεχώς από το πολυσχιδές το...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΞΙ ΠΡΟΣΩΠΑ ΖΗΤΟΥΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ
Εκδότης: ΗΡΙΔΑΝΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1890-0206

Το πιο διάσημο και ριζοσπαστικό έργο του Ιταλού συγγραφέα, γράφτηκε το 1921 και άνοιξε νέους δρόμους στο σύγχρονο ευρωπαϊκό δραματολόγιο. Σε ένα θέατρο ο θίασος ετοιμάζει παράσταση και ξαφνικά εμφανίζονται τα έξι μέλη μιας οικογένειας, δημιουργήματα κάποιου συγγραφέα που ξεκίνησε να γράφει ένα θεατρικό έργο αλλά δεν το τελείωσε ποτέ. Αυτά τα έξι πρόσωπα ζητάνε από τον θιασάρχη να ανεβάσει έργο με θέμα τη δική τους ζωή, οπότε να αποκτήσουν και πλήρη θεατρική υπόσταση. Ο Πιραντέλλο πραγματεύεται τις έννοιες "μάσκα" και "πρόσωπο", "σύμβαση" κ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΙΗΓΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΟΥΒΕΛΕΣ
(ΤΡΙΤΟΜΟ-ΧΑΡΤΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Εκδότης: ΔΙΦΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1210-0023

Κι αν ακόμα περιορίσουμε την κριτική μόνο στο διηγηματογραφικό έργο, παραμερίζοντας για λίγο τη θεατρική παραγωγή, και πάλι δεν είναι δυνατό να προσδιορίσουμε την τέχνη τον Λουίτζι Πιραντέλλο στο σύντομο ξετύλιγμα μιας μελέτης. Προπάντων γιατί ο συγγραφέας δεν είχε την τύχη να γνωρίση ακόμα τη δέουσα ερμηνευτική ανάλυση. Γενικά, εκτός από τον Βέργκα, οι συγγραφείς που κινούνται γύρω απ' αυτόν τον τελευταίο, όπως ο Λουίτζι Καπουάνα, ο Φεντερίκο Ντε Ρομπέρτο κι αυτός ο ίδιος ο Λουίτζι Πιραντέλλο, στερούνται μονογραφιών με την πρέπουσα σημασί...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΑΠΟΔΙΩΓΜΕΝΗ
Εκδότης: ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3290-0203

Η ιστορία μιας γυναίκας. Μιας γυναίκας καταπιεσμένης από τον κοινωνικό της περίγυρο. Μιας γυναίκας που αγάπησε "παράνομα", αγωνίστηκε και κέρδισε την ελευθερία της. "Γυναικείος λόγος", με καθηλωτικές αναλογίες στην ελληνική πραγματικότητα. Ο Λουίτζι Πιραντέλο, ο πιο γνωστός ίσως από τους Ιταλούς Νομπελίστες της λογοτεχνίας, ασχολήθηκε κυρίως με το Θέατρο. Βραβεύτηκε με το βραβείο Νόμπελ λογοτεχνίας το 1934. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΙ ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ
Εκδότης: ΗΡΙΔΑΝΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1890-0336

"Οι Γίγαντες του Βουνού", μαζί με τα έργα "Η καινή παροικία" και "Λάζαρος" αποτελούν την αποκαλούμενη "Τριλογία των μύθων". Το έργο "Η καινή παροικία" άπτεται του κοινωνικού μύθου, ο "Λάζαρος" του θρησκευτικού και "Οι Γίγαντες του βουνού" του μύθου της τέχνης. Η φαντασία στα χέρια του Πιραντέλλο, δεν αντιτάσσεται στη δομή αλλά προσδίδει στο έργο χαρακτήρα υποβλητικό. Ο σαρκασμός, για άλλη μια φορά, δεν βλάπτει την ποιητική του έργου και συναντάται, μολονότι υποδόρια κινούμενος στις πιο μελαγχολικές του τονικότητες. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΣΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1780-0024

Για όλους η Βάρια Νεστόρωφ είναι μια μοιραία καλλονή που καταστρέφει τους άντρες. Η ίδια όμως ζει με την πικρία πως ποτέ κανείς δεν την είδε σαν ανθρώπινο πλάσμα. Γυρεύοντας την αυτοδικαίωσή της, αποφασίζει να παίξει σαν ηθοποιός στον κινηματογράφο, αλλά το παρελθόν της θα την καταδιώξει ως το άδυτο των κινηματογραφικών στούντιο. Ένας οπλισμένος πρώην εραστής, ένας θηριώδης συμπρωταγωνιστής και μια τίγρη που παίζει κι αυτή στο έργο που γυρίζεται, θα δώσουν την αιματηρή λύση στο δράμα της γυναίκας αυτής που όλοι τη λογάριαζαν σαν ένα ωραίο ...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ
€25.62 €8.97
(-65%)
Κερδίζετε €16.65
ΓΑΛΑΖΙΑ ΦΛΕΒΑ
MACDONALD ROSS
€9.90 €3.96
(-60%)
Κερδίζετε €5.94

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS