Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

PIRANDELLO LUIGI (NOBEL 1934)

Ταξινόμηση κατά:    Εκδόσεις:
ΧΑΟΣ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-1445

Το 1984 οι αδελφοί Ταβιάνι γύρισαν την ωραιότερη ίσως κινηματογραφική ταινία τους, το σενάριο της οποίας βασίστηκε σε έξι διηγήματα του Λουΐτζι Πιραντέλλο. Από την πλούσια διηγηματική παραγωγή του νομπελίστα Ιταλού συγγραφέα, η οποία, καθώς έλεγε ο ίδιος, "αποτελείται από πολλούς μικρούς καθρέφτες", οι Ταβιάνι επέλεξαν μερικές από τις πιο χαρακτηριστικές στιγμές. Με φόντο τη Σικελία των αρχών του αιώνα, εκεί που ο θρύλος σμίγει με την Ιστορία και η ποίηση με το δράμα της καθημερινής ζωής, ο Πιραντέλλο εξερευνά το χάος της ανθρώπινης ύπαρξη...
Διαβάστε περισσότερα...
24 ΔΙΗΓΗΜΑΤΑ
Εκδότης: ΕΡΜΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1670-0385

Όλα πήγαιναν καλά ως την εποχή που έγινε εννιά χρονών: Είχε γεννηθεί φυσιολογικά και μεγάλωσε φυσιολογικά. Όταν όμως πάτησε τα εννέα, λες και η μοίρα άπλωσε απ' το σκοτάδι κάποιο αόρατο χέρι και τ' ακούμπησε πάνω στο κεφάλι της: "Ως εδώ", σαν να της είπε. Κι η Κλημεντίνη, σταμάτησε ξαφνικά να μεγαλώνει. Έμεινε εκεί, στο ένα μέτρο και κάτι. Οι γιατροί, χμ! Οι γιατροί, με την επιστήμη τους, κατάλαβαν αμέσως πως δεν θα ψήλωνε πια. Λυμφατισμός, είπανε, καχεξία, ραχιτισμός... Θαυμάσια! Έπρεπε όμως να το χωνέψουν τώρα και τα πόδια της Κλημεντίνη...
Διαβάστε περισσότερα...
ΝΑ ΝΤΥΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΓΥΜΝΟΥΣ
Εκδότης: ΗΡΙΔΑΝΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1890-0205

Έργο γραμμένο το 1922, είναι ένα από τα πιο συγκροτημένα "παιχνίδια γύρω από την υποκειμενικότητα της μνήμης" που θεατροποιεί ο Λουίτζι Πιραντέλλο. Η Ερσίλια Ντρέι βρίσκεται σε ηθικό αδιέξοδο και, μετά από μια αποτυχημένη απόπειρα αυτοκτονίας, καταλήγει στο σπίτι του συγγραφέα Λουντοβίκο Νότα. Στην εξέλιξη του έργου θα αποδειχτεί πως όλοι οι ήρωες, δίμορφοι σαν τον Ιανό, υποστηρίζουν με επιμονή τη δική τους υποκειμενική αλήθεια θέτοντας στο κοινό μεταφυσικά και αναπάντητα ερωτήματα για την υπόσταση του ανθρώπου. (Από την παρουσίαση στο οπι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΡΩΤΗ ΝΥΧΤΑ
Εκδότης: MANIFESTO
Κωδ. Πολιτείας: 2664-0029

Ένας γάμος από ανάγκη. Και μια πρώτη νύχτα ξεχωριστή. Ένα εκπληκτικής δεξιοτεχνίας και δύναμης διήγημα. Ο Λουίτζι Πιραντέλλο μέσα σε ελάχιστες σελίδες στήνει τα πρόσωπά του και όσα τα περιβάλλουν με υποδειγματική ακρίβεια και λιτότητα, που δεν φαίνονται άσχετες με την θεατρική ενασχόλησή του. Στις σελίδες της Πρώτης νύχτας τίποτε δεν λείπει αλλά και τίποτε δεν περισσεύει. Και η συγκίνηση δεν εκβιάζεται από τον συγγραφέα αλλά προκύπτει από την συγγραφή. Από την τραγική αδυναμία των πρωταγωνιστών να συναντηθούν, ή ακριβέστερα να συνευρεθούν,...
Διαβάστε περισσότερα...
ΝΑ ΝΤΥΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΓΥΜΝΟΥΣ
Εκδότης: ΩΚΕΑΝΙΔΑ
Κωδ. Πολιτείας: 4590-0869

Τα πρόσωπα του θεατρικού Πιραντέλο πρέπει να ομολογήσουμε ότι διψούν για γνώση, και μάλιστα όχι μόνο για τη γνώση της ζωής ή των συνηθειών ή των πράξεων του άλλου, αλλά και των κρυφών προθέσεων, των κινήτρων μιας πράξης του, των μύχιων στοχασμών του. Η τάση του ανθρώπου να γνωρίσει τον άλλο μπορεί να έχει ποικίλες αιτίες. Μερικές φορές, πρόκειται για την απλή περιέργεια του μέσου ανθρώπου που διψά να ακούσει για περιπέτειες που ο ίδιος δεν έχει ζήσει και για σκάνδαλα που τον «εισάγουν» σε σκοτεινές πλευρές της ζωής των άλλων. [...] Άλλοτε ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΝΑΣ, ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΙ ΕΚΑΤΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ
Εκδότης: ΙΝΔΙΚΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2020-0194

Ο Λουίτζι Πιραντέλο και ο Βιτάντζελο Μοσκάρντα, το δημιούργημά του, πορεύονται μαζί για δεκαπέντε χρόνια αναζητώντας απαντήσεις σε ερωτήματα που θέτει η ίδια η ζωή μέσα απ' τις πιο συνηθισμένες ανθρώπινες ενέργειες και σχέσεις. Για τον Βιτάντζελο Μοσκάρντα, όλα ξεκίνησαν από ένα κοίταγμα στον καθρέφτη: η ανακάλυψη μιας καινούργιας και άγνωστης εικόνας του εαυτού του, ενός νέου «εγώ», που ποτέ δεν θα μπορέσει να δει έτσι όπως το βλέπουν οι άλλοι, όλοι εκείνοι που τον κοιτάζουν με τα δικά τους μάτια και του προσδίδουν, καθένας με τον τρόπο τ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΞΙ ΠΡΟΣΩΠΑ ΖΗΤΟΥΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0276

Τώρα που οι τολμηρές καινοτομίες του Λουΐτζι Πιραντέλλο δε σκανδαλίζουν πια το κοινό και η θέση του μέσα στη θεατρική ιστορία του αιώνα μας έχει στερεωθεί, μπορούμε να καταλάβουμε καλύτερα πού βρίσκεται, εκτός από την πρωτοτυπία, η βαθύτερη αξία αυτού του έργου. Η κυριότερη αρετή του είναι, χωρίς αμφιβολία, ο τρόπος, ο γνήσια θεατρικός τρόπος, με τον οποίο κατόρθωσε να ερμηνεύσει από τη σκηνή ένα οξύ για τη σκέψη και για το αίσθημα του σύγχρονου ανθρώπου πρόβλημα: τη ριζική αβεβαιότητα, την έλλειψη ενότητας, τη ρευστότητα και τις αντιφάσει...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΠΟΨΕ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0259

Δέκα σχεδόν χρόνια μετά το "Έξι πρόσωπα ζητούν συγγραφέα", γράφει ο Πιραντέλλο το "Απόψε αυτοσχεδιάζουμε" (1929), που κινιέται στο ίδιο επίπεδο με το περιφημότερο απ' τα έργα του σικελού δραματουργού: τις σχέσεις Τέχνης και Ζωής. Στα "Έξι πρόσωπα", οι ήρωες, αφημένοι μισοδρομίς απ' το συγγραφέα, γύρευαν να ζήσουν, να ολοκληρώσουν τη ζωή τους πάνω στη σκηνή. Υποδήλωνε έτσι ο Πιραντέλλο τη δύναμη του καλλιτεχνικού δημιουργήματος, που, μόλις πάρει ανάστημα, ξεφεύγει απ' τον έλεγχο του πλάστη του κι αποχτά δική του, αυτόνομη ζωή. Κάτι ανάλογο,...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΠΩΣ ΜΕ ΘΕΛΕΙΣ - ΕΝΑΣ ΗΛΙΘΙΟΣ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0279

Το ΟΠΩΣ ΜΕ ΘΕΛΕΙΣ (1929-1930) ανήκει στην τελευταία περίοδο του Πιραντέλλο. Κι είναι ένα ακόμα "γκροτέσκο" δράμα της προσωπικότητας. Η ηρωίδα του ονομάζεται χαρακτηριστικά "Η Άγνωστη"... μια γυναίκα με θολό παρελθόν, θολή μνήμη, θολή υπόσταση... χορεύτρια σ' ένα καμπαρέ του μεσοπολεμικού (1920 κε) Βερολίνου, όπου ο πλούτος και η πείνα, η ανεργία και τα όργια, η βία και η πορνεία θρασομανούσαν υστερικά. Η "Άγνωστη" συζεί με τον έκλυτο συγγραφέα Ζάλτερ και την αλλόκοτη κόρη του - ένας τριγωνικός "δεσμός" παράξενος όσο και παράφορος. Ωστόσο, ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΝΑΣ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΙ ΕΚΑΤΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ (ΧΑΡΤΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Κωδ. Πολιτείας: 1780-0193

Ποιος πραγματικά είναι ο Βιτάντζελο Μοσάρντα, ο ήρωας του μυθιστορήματος του Πιραντέλλο " Ένας κανένας, εκατό χιλιάδες"; Αυτός που νομίζει ο ίδιος πως είναι, ή αυτός που η γυναίκα του νομίζει πως είναι ή τέλος αυτός που οι άλλοι, όλοι οι άλλοι, οι εκατό χιλιάδες νομίζουν πως είναι; Γιατί οι τελευταίοι αυτοί έχει ο καθένας τους σχηματίσει, με βάση τα εξωτερικά του γνωρίσματα, μια διαφορετική εικόνα του Βιτάντζελο Μοσκάρντα. Ξεκινώντας απ' την αμφισβήτηση αυτή θα προσπαθήσει να συνθέσει μια καινούργια εικόνα του εαυτού του, θα επιχειρήσει μι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3330-8447

Το Έτσι είναι αν έτσι νομίζετε, που παίχτηκε για πρώτη φορά το 1917, είναι ένα από τα πιο δημοφιλή και πιο αντιπροσωπευτικά θεατρικά έργα του Λουίτζι Πιραντέλλο. Η δράση του τοποθετείται σε ένα επαρχιακό κλειστοφοβικό περιβάλλον, με τους ήρωές του να προσπαθούν να αποδείξουν -ο καθένας για τον εαυτό του- την αλήθεια των αντιφατικών ιστοριών τους, προκειμένου να ικανοποιήσουν τη νοσηρή περιέργεια και τη χωρίς όρια αδιακρισία της κοινής γνώμης για οτιδήποτε ξεφεύγει από τα καθιερωμένα. Το έργο είναι μια περίπλοκη, ιδιοφυής σάτιρα, ποιητική κ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ
ΜΙΑ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ
Εκδότης: ΗΡΙΔΑΝΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1890-0407

Ολόκληρο το θεατρικό έργο είναι μια σκευωρία, μια θεωρητική μηχανορραφία, όπου οι ήρωες αλλάζουν προσωπεία συχνότερα από ενδύματα, προκαλώντας πλήρη σύγχυση ανάμεσα στο σημαίνον και στο σημαινόμενο, ανάμεσα στην ταυτότητα και στην αντίφαση. Οι ήρωες είναι ταυτόχρονα τραγικοί και γελοίοι, γιατί η απλοϊκότητά τους είναι εμποτισμένη με καχυποψία, η νοητική οξυδέρκειά τους ολισθαίνει προς την αφέλεια και η επιδίωξή τους να αντιληφθούν την αλήθεια είναι εκ των προτέρων καταδικασμένη αφού, κατά τον συγγραφέα, δεν υπάρχει αντικειμενική αλήθεια. ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΠΟΨΕ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ
Εκδότης: ΗΡΙΔΑΝΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1890-0458

Στο συγκεκριμένο έργο η λογική αλυσίδα των συλλογισμών διακόπτεται κάθε τόσο, αφού οι ήρωες βγάζουν το ένδυμα του όλου και ντύνονται αυτό του ηθοποιού που υποδύεται τον ρόλο. Έτσι, η φαινομενικά δραματική εξέλιξη του έργου διακόπτεται και το κοινό ταξιδεύει τη μια στη δραματουργία και την άλλη στην πραγματικότητα. Όμως ποια πραγματικότητα, όταν και αυτή είναι προκατασκευασμένη και προορισμένη να διακόψει τη δράση, για να τη συνεχίσει φυσικότατα λίγο αργότερα; Οι θεατές δεν ταυτίζονται με τους ήρωες του έργου, διότι διαμεσολαβούν ο σκηνοθέτ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΙΗΓΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟΠΡΑΚΤΑ
Εκδότης: ΓΚΟΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 0915-0015

«. . .Είναι φανερό ότι στα πρώτα χρόνια της θεατρικής του δημιουργίας, ο Πιραντέλο βασίζεται και αντλεί την έμπνευσή του από τα αφηγηματικά του έργα και συγκεκριμένα από τα διηγήματα. Αυτός ακριβώς ο δεσμός διηγήματος - μονόπρακτου μας οδήγησε στην παρούσα έκδοση όπου παρουσιάζονται παράλληλα εννιά μονόπρακτα μαζί με τα αντίστοιχα διηγήματα του μεγάλου δημιουργού. Προσφέρεται κατ' αυτόν τον τρόπο μια σημαντική ευκαιρία συσχετισμού, που αποκαλύπτει την ικανότητα του συγγραφέα να μεταμορφώνει τον αφηγηματικό λόγο σε ζωντανό θέατρο. . .». (ΑΠ...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΣΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1780-0024

Για όλους η Βάρια Νεστόρωφ είναι μια μοιραία καλλονή που καταστρέφει τους άντρες. Η ίδια όμως ζει με την πικρία πως ποτέ κανείς δεν την είδε σαν ανθρώπινο πλάσμα. Γυρεύοντας την αυτοδικαίωσή της, αποφασίζει να παίξει σαν ηθοποιός στον κινηματογράφο, αλλά το παρελθόν της θα την καταδιώξει ως το άδυτο των κινηματογραφικών στούντιο. Ένας οπλισμένος πρώην εραστής, ένας θηριώδης συμπρωταγωνιστής και μια τίγρη που παίζει κι αυτή στο έργο που γυρίζεται, θα δώσουν την αιματηρή λύση στο δράμα της γυναίκας αυτής που όλοι τη λογάριαζαν σαν ένα ωραίο ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΝΑ ΝΤΥΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΓΥΜΝΟΥΣ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0278

Ο Λουΐτζι Πιραντέλλο έζησε το ιδιαίτερα, εύκρατο κλίμα που δημιούργησε και έθρεφε το ιταλικό θέατρο, την πρώτη δεκαετία του 1900. Είναι γνωστό, ότι ασχολήθηκε με το θέατρο αρκετά αργά, αφού είχε καθιερωθεί σαν μυθιστοριογράφος και διηγηματογράφος. Αν και είχε κάνει μερικές απόπειρες να γράφει θεατρικά κείμενα, η γόνιμη δραματουργική περίοδος του Πιραντέλλο ξεκινάει από το 1916. Όπως γράφει ο ίδιος: ...Το θέατρό μου υπήρξε γέννημα του πολέμου. Ο πόλεμος, σε μένα, αποκάλυψε το θέατρο: την ώρα που ξεσπάγανε τα μύρια πάθη, έβαλα κι εγώ αυτά τα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΝΑΣ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΙ ΕΚΑΤΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ (ΒΙΒΛΙΟΔΕΤΗΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Κωδ. Πολιτείας: 1780-0622

Βιβλίο πρώτο: "Η γυναίκα μου και η μύτη μου": "Τί κάνεις;" με ρώτησε η γυναίκα μου, καθώς με έβλεπε να χασομεράω μπροστά στον καθρέφτη, πράγμα για μένα εντελώς ασυνήθιστο. "Τίποτα" της αποκρίθηκα, "κοιτάζω εδώ, μέσα στη μύτη μου, μέσα σ' αυτό το ρουθούνι... Πιέζοντας νιώθω ένα πονάκι". Η γυναίκα μου χαμογέλασε κ' είπε: "Νόμιζα πως κοίταζες πούθε στραβώνει". Γύρισα, σαν σκύλος, που κάποιος του πάτησε την ουρά: "Στραβώνει; Εμένα; Η μύτη μου;" Κ' η γυναίκα μου, ήρεμα μου αποκρίθηκε: "Μα, βέβαια, αγαπητέ μου. Κοίταξέ την καλά: στραβώνει προς τ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΙΡΑΝΤΕΛΟ: ΜΟΝΟΠΡΑΚΤΑ
Εκδότης: ΗΡΙΔΑΝΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1890-0221

Τα δεκατρία μονόπρακτα του νομπελίστα Λουίτζι Πιραντέλλο είναι πλήρη έργα με τα νοήματά τους πιο συμπυκνωμένα, τους διάλογους πιο καίριους και την πλοκή πιο γρήγορη. Με τη γνωστή του οξυδέρκεια, ο ιταλός δραματουργός αναπλάθει καθημερινές καταστάσεις που έχουν αποβάλει το ρεαλιστικό τους χαρακτήρα και έχουν αναχθεί σε φιλοσοφικό καταστάλαγμα ζωής. (Από την παρουσίαση της έκδοσης)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΡΡΙΚΟΣ Ο Δ'
Εκδότης: ΗΡΙΔΑΝΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1890-0191

Ένας πλούσιος των αρχών του εικοστού αιώνα έχει ταυτιστεί με τον αυτοκράτορα Ερρίκο τον Δ' της Γερμανίας, ηγεμόνα του ενδέκατου αιώνα. Ο περίγυρός του επιμένει να του συντηρεί την αυταπάτη μέχρι να έρθει το απροσδόκητο φινάλε του έργου. Ο Πιραντέλλο επιτυγχάνει να διασπάσει το ανθρώπινο άτομο πριν οι επιστήμονες καταφέρουν να διασπάσουν το άτομο της ύλης. Με οξυδέρκεια και διορατικότητα εξετάζει αυτό που ο Σοπενάουερ ονομάζει "αληθινό ψέμα", το οποίο δεν είναι παρά ένα πλάσμα της φαντασίας μας, που διαψεύδεται συνεχώς από το πολυσχιδές το...
Διαβάστε περισσότερα...
ΛΙΟΛΑ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0260

Ο Λιολά που βασίζεται σ' ένα επεισόδιο του "Ήταν ο Ματίας Πασκάλ" ανήκει στο πρώτο Πιραντελλικό θέατρο. Σ' αυτό που (γράφει ο Φραντσέσκο Φλόρα) εκφράζει τον κόσμο που ακόμα δεν έχει διαχωριστεί από την αμφιβολία και που δημιουργεί μια ψευδαίσθηση, μια φαινομενικότητα, ένα παιγνίδι από λεπτές δίνες... Και να σκεφτεί κανείς πως αυτό σαν καλλιτεχνική δημιουργία είναι το πιο αγνό Πιραντελλικό θέατρο, παρόλο που αν και δεν είναι το πλέον περίλαμπρο που τον έκανε διάσημο με παγκόσμια επιρροή. Είναι ο Σικελός Πιραντέλλο του Λιολά... Γνώμη που δεν...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΣΟΦΟΚΛΗΣ: ΑΠΑΝΤΑ (ΤΡΙΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΣΟΦΟΚΛΗΣ
€7.42 €3.71
(-50%)
Κερδίζετε €3.71
Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΓΗ
KURNIAWAN EKA
€19.90 €7.96
(-60%)
Κερδίζετε €11.94

ΣελιδοδείκτηςΠερισσότερα

Οι ήρωες της λατινοαμερικανικής ανεξαρτησίας είχαν την εξής κατάληξη ... Οι ήρωες της λατινοαμερικανικής ανεξαρτησίας είχαν την εξής κατάληξη: Οι Μιγκέλ Ιδάλγο, Χοσέ Μαρία Μορέλος, Χοσέ Μιγκέλ Καρέρα και Φρανσίσκο ντε Μορα...

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS