ΠΛΩΜΑΡΙΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Αποτελέσματα 1 - 5 από 5
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΠΑΝΙΚΟΣ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΚΡΙΣΕΩΝ ΠΑΝΙΚΟΥ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ Κωδ. Πολιτείας: 1000-0836
Στο βιβλίο αυτό θα προσπαθήσω με απλό τρόπο να σας εξηγήσω τι είναι πανικός, πώς αρχίζει και αναπτύσσεται και πώς θεραπεύεται. Οι κρίσεις πανικού σάς παραλύουν και σας εμποδίζουν να ζήσετε. Νιώθετε ότι ασκούν επιρροή στον συναισθηματικό, κοινωνικό και επαγγελματικό σας κόσμο και αφαιρούν το νόημα από κάθε στιγμή της ζωής σας. Κατανοώ ότι θέλετε να απελευθερωθείτε απ' όλα αυτά τα συναισθήματα (και τα συμπτώματα) αλλά και από τις αγωνιώδεις σκέψεις που καλπάζουν στο μυαλό σας αφού αισθάνεστε αιχμάλωτοι σε μία κατάσταση που δεν μπορείτε να ελ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ Κωδ. Πολιτείας: 1000-0346
[...] Το βιβλίο αυτό μπορεί να δοθεί σαν μια καλή ευκαιρία για το δάσκαλο ή το γονιό να γίνει ένας "ενσυναισθητικός ακροατής". Να μάθει να ακούει το παιδί και να το παρατηρεί. Μέσα λοιπόν από τις ιστορίες, τις δραστηριότητες του βιβλίου και τη δραματοποίηση θα μπορεί ο ενήλικας να εστιάσει την προσοχή του στη γλώσσα του σώματος του παιδιού, στις εκφράσεις του προσώπου του, τις χειρονομίες του, ενώ θα βοηθήσει το παιδί να αναπτύξει ένα λεξιλόγιο με το οποίο θα μπορεί να αναγνωρίζει και να εκφράζει με ακρίβεια τα συναισθήματά του. Θα βοηθήσε... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΠΩΣ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΞΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΤΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ Κωδ. Πολιτείας: 1000-1069
- Πώς θα αναπτύξετε τη συναισθηματική σας αυτογνωσία ως εκπαιδευτικός; - Πώς θα χρησιμοποιήσετε τη συναισθηματική νοημοσύνη, για να ενισχύσετε τη διδασκαλία σας; - Πώς θα χρησιμοποιήσετε τη συναισθηματική νοημοσύνη σας, για να ενισχύσετε τη μάθηση και την ακαδημαϊκή επιτυχία των μαθητών; - Πώς θα βελτιώσετε τη μη λεκτική επικοινωνία σας; - Πώς θα "διαβάζετε" και θα ανταποκρίνεστε στα συναισθήματα των μαθητών; - Πώς θα βελτιώσετε το ψυχολογικό κλίμα της σχολικής τάξης και να επηρεάσετε θετικά την ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη του μαθητή και τ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ, ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ Κωδ. Πολιτείας: 1000-0610
Εξατομικευμένο πρόγραμμα με βάση την πολυαισθητηριακή μέθοδο για παιδιά των Β' έως Στ' τάξεων του Δημοτικού που αντιμετωπίζουν Μαθησιακές Δυσκολίες. Η μέθοδος αφορά την ταυτόχρονη συσχέτιση οπτικών, ακουστικών και κιναισθητικών ερεθισμάτων (σχέση μεταξύ των συμβόλων και των ήχων τους, της γραπτής εμφάνισης και της βιωμένης αίσθησης του χεριού του παιδιού καθώς γράφει). Η επιτυχία της μεθόδου οφείλεται στον συνδυασμό της ολικής και της αναλυτικής μεθόδου και στο γεγονός ότι η παρουσίαση του προγράμματος, το οποίο είναι κατανεμημένο σε ενότη... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΑΓΧΟΣ
ΕΝΑΣ ΠΡΑΚΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΧΟΣ, ΤΗΝ ΑΝΗΣΥΧΙΑ, ΤΟΝ ΘΥΜΟ, ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙΣ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ Κωδ. Πολιτείας: 1000-0674 Το βιβλίο αυτό ξεκίνησε με την ελπίδα να βοηθήσει τους έφηβους που αντιμετωπίζουν τα συμπτώματα του άγχους και της ανησυχίας στη ζωή τους και να τους δώσει το μήνυμα ότι μία ευτυχισμένη ζωή βασίζεται στη γαλήνη του νου και της ψυχής. Άλλωστε, υπάρχει έφηβος και νέος που να μην έχει δοκιμάσει άγχος και ανησυχία στη ζωή του; Η εφηβεία και η νεανική ηλικία είναι από μόνες τους μια πρόκληση για την προσαρμογή και την ψυχική υγεία. Ο έφηβος παρατηρεί το σώμα του να αλλάζει, μερικές φορές ραγδαία, και οπωσδήποτε πάντα χωρίς να μπορεί εκείνος να ... Διαβάστε περισσότερα... |
Αποτελέσματα 1 - 5 από 5
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
Πλοήγηση
Φίλτρα
Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής