ΠΟΛΕΜΗΣ Λ. ΜΙΧΑΛΗΣ
Αποτελέσματα 1 - 3 από 3
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ
Εκδότης: ΜΠΕΝΟΥ Κωδ. Πολιτείας: 2853-0101
Η σημερινή παγκόσμια επιβράδυνση της οικονομίας και η επιτακτική ανάγκη για βελτίωση των επιδόσεων στον τομέα της καινοτομίας και της ανταγωνιστικής ανάπτυξης των επιχειρήσεων στο μέλλον, κατέστησαν τη βιομηχανική πολιτική, ρητά ή άρρητα, κρίσιμο εργαλείο των αναπτυγμένων και αναπτυσσόμενων χωρών. Η βιομηχανική πολιτική αποτελείται από μια δέσμη δράσεων που αποσκοπούν στη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των κλάδων οικονομικής δραστηριότητας (μεταποίηση, υπηρεσίες, τουρισμός, κ.ά.), εξασφαλίζοντας παράλληλα τις προϋποθέσεις για βιώσιμη ανάπ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΘΕΩΡΙΑ ΖΗΤΗΣΗΣ, ΘΕΩΡΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ, ΘΕΩΡΙΑ ΚΟΣΤΟΥΣ
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Κωδ. Πολιτείας: 3930-0611 Η μικροοικονομική θεωρία συνθέτει μια ανάλυση "από κάτω προς τα πάνω", ώστε με αυτό τον τρόπο να δείξει πως οι μεμονωμένες οικονομικές οντότητες καθορίζουν συλλογικά με ποιον τρόπο θα χρησιμοποιηθούν αποτελεσματικά οι πόροι της οικονομίας, οι οποίοι πράγματι βρίσκονται σε ανεπάρκεια. Για τον σκοπό αυτό, γίνεται χρήση τόσο της διαγραμματικής όσο και της μαθηματικής ανάλυσης, γεγονός που εξασφαλίζει στους φοιτητές την ικανότητα αντιμετώπισης και επίλυσης των διαφόρων οικονομικών προβλημάτων στον μικρόκοσμο της οικονομίας. Το καινοτόμο στοιχε... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΜΟΡΦΕΣ ΑΓΟΡΑΣ, ΑΡΧΕΣ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Κωδ. Πολιτείας: 3930-0616 Σκοπός του παρόντος τόμου, ο οποίος έρχεται σε συνέχεια του πρώτου, που ασχολήθηκε εκτενώς με τη μελέτη της άριστης συμπεριφοράς των ατομικών οικονομικών μονάδων (θεωρία χρησιμότητας, ζήτηση και προσφορά, θεωρία κόστους) είναι να βοηθήσει τους φοιτητές των Πανεπιστημιακών Οικονομικών Σχολών στην κατανόηση και την εις βάθος εισχώρηση σε σύνθετα μικροοικονομικά ζητήματα, όπως η λειτουργία των οικονομικών μονάδων σε διάφορες μορφές αγοράς, η θεωρία παιγνίων, τα οικονομικά της πληροφόρησης και αβεβαιότητας, οι αρχές ρύθμισης και ανταγωνισμού σ... Διαβάστε περισσότερα... |
Αποτελέσματα 1 - 3 από 3
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
Πλοήγηση
Φίλτρα
Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής