Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΣΑΛΒΑΡΑΣ Κ. ΓΙΑΝΝΗΣ

Ταξινόμηση κατά:   
ΜΟΝΤΕΛΑ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ (ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ)
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ «ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ» ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0041

Αυτό το βιβλίο έχει ως αντικείμενο την παραγωγή και χρήση ενός φάσματος μοντέλων και στρατηγικών διδασκαλίας με βάση τα "προγράμματα" διδακτικής δράσης του συμπεριφορισμού, του κοινωνικο-γνωστικού συμπεριφορισμού, του γνωστικισμού/δομισμού και του εποικοδομισμού. Αποτολμάται η κατασκευή μοντέλων και στρατηγικών διδασκαλίας με τη μορφή "πολυπρογράμματος", θεωρητικού και μεθοδολογικού, ώστε η διδακτική πράξη να αντιμετωπίζεται πολύπλευρα. Τα μοντέλα και οι στρατηγικές για τη διδασκαλία να μπορούν να λειτουργούν ανταγωνιστικά, αλλά και συμπλη...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0058

Το βιβλίο προσπαθεί: - Να δημιουργήσει ένα πλέγμα επιλογών με τη μορφή πραγμάτευσης διλημμάτων ως μεθοδολογικό εργαλείο ανάπτυξης του διδακτικού σχεδιασμού. Την ανάγκη δημιουργίας ενός πλέγματος επιλογών για τη λήψη αποφάσεων κατά το διδακτικό σχεδιασμό έχουν επισημάνει πολλοί σχεδιαστές. - Να αναπτύξει διδακτική τεχνογνωσία για το σχεδιασμό Ενιαίου Πλαισίου Προγράμματος Σπουδών, Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών και Σχεδίου / Πιλότου Διδασκαλίας δημιουργώντας μεθοδολογικές συνθήκες μετασχηματίζουσας μάθησης. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΕΝΤΟΡΙΚΗ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1000-0704

Σκοπός του βιβλίου είναι η διαμόρφωση ενός πραξιολογικού πλαισίου, το οποίο να συνδυάζει επιτυχώς θεωρία και πράξη και να εστιάζει στην παραγωγή τεχνογνωσίας για την άσκηση του μεντορικού έργου. Πιο συγκεκριμένα το βιβλίο στοχεύει: α. Να προσδιορίσει ιστορικά τηνπροέλευση της Μεντορικής. β. Να οριοθετήσει τη Μεντορική, ως παιδαγωγική και διδακτική καθοδήγηση. γ. Να καθορίσει το έργο της Μεντορικής, ως προϊόν αλληλεπίδρασης των παραγόντων της διδασκαλίας και των σχέσεων που προκύπτουν. δ. Να αναπτύξει το περιεχόμενο της μαθησιακής σχέσης,...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1000-0718

Στο βιβλίο οριοθετείται η έρευνα και η αξιολόγηση προγραμμάτων σχολικής εκπαίδευσης. Αναλύονται τα παραδείγματα έρευνας και μοντέλα αξιολόγησης προγραμμάτων: το μεταθετικιστικό, το κονστρουκτιβιστικό, το μετασχηματικό και το νεο-πραγματιστικό. Πραγματεύεται ένα πλαίσιο προδιαγραφών ως κριτηρίων αξιολόγησης προγραμμάτων σχολικής εκπαίδευσης, που αφορούν το είδος των προγραμμάτων, τον προσανατολισμό και την κατεύθυνσή τους, τους σκοπούς και τους στόχους, το περιεχόμενο, τη μεθόδευση της διδασκαλίας και την αξιολόγησή της. Αναλύονται τα τέσσε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Α' ΚΑΙ Β' ΤΑΞΕΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0016

Η σημερινή σχεδόν απόλυτη ένδεια της διεθνούς και της ελληνικής βιβλιογραφίας στη μεθόδευση αντιμετώπισης δυσκολιών μάθησης στα μαθηματικά έχει οδηγήσει πολλούς εκπαιδευτικούς σε πρόχειρες και εκ των ενόντων προσαρμογές ή επιλογές ανάγκης. Η μελέτη των δυσκολιών μάθησης στα μαθηματικά βρίσκεται στα πρώτα της βήματα. Το NCTM εργάζεται τώρα σε ένα βιβλίο, το οποίο υπόσχεται να κυκλοφορήσει σύντομα (Van de Walle, 2005, σελ. 640). Οι ερευνητές άρχισαν να στρέφουν την προσοχή τους στα μαθηματικά και στις δυσκολίες τους εξαιτίας της ευρείας χρήσ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Γ' ΚΑΙ Δ' ΤΑΞΕΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0017

Η σημερινή σχεδόν απόλυτη ένδεια της διεθνούς και της ελληνικής βιβλιογραφίας στη μεθόδευση αντιμετώπισης δυσκολιών μάθησης στα μαθηματικά έχει οδηγήσει πολλούς εκπαιδευτικούς σε πρόχειρες και εκ των ενόντων προσαρμογές ή επιλογές ανάγκης. Η μελέτη των δυσκολιών μάθησης στα μαθηματικά βρίσκεται στα πρώτα της βήματα. Το NCTM εργάζεται τώρα σε ένα βιβλίο, το οποίο υπόσχεται να κυκλοφορήσει σύντομα (Van de Walle, 2005, σελ. 640). Οι ερευνητές άρχισαν να στρέφουν την προσοχή τους στα μαθηματικά και στις δυσκολίες τους εξαιτίας της ευρείας χρήσ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1000-1132

Η παρατήρηση και η αξιολόγηση της διδασκαλίας έχει συνδεθεί με τη διδακτική έρευνα. Τόσο η διδακτική έρευνα όσο και η παρατήρηση και αξιολόγηση της διδασκαλίας χρησιμοποιούν ταυτόσημες μεθόδους και εργαλεία. Η παρατήρηση και αξιολόγηση της διδασκαλίας είναι περισσότερο συνδεδεμένη με την ανάγκη για πληροφόρηση, προκειμένου να ληφθούν αποφάσεις, ενώ η εκπαιδευτική έρευνα είναι συνδεδεμένη με την παραγωγή της νέας γνώσης. Στη διδακτική πράξη, η παρατήρηση και η αξιολόγηση της διδασκαλίας και η έρευνα συνυπάρχουν και συλλειτουργούν. (Από την ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΤΟ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (4η ΕΚΔΟΣΗ)
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1000-0694

Σκοπός του βιβλίου είναι η απόκτηση διδακτικής τεχνογνωσίας για τη διδασκαλία των μαθητών με ειδικές ανάγκες στο συνηθισμένο σχολείο. Πιο συγκεκριμένα το βιβλίο στοχεύει: - Να οριοθετήσει τα άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και να προκρίνει ένα σύνολο διδακτικών παραινέσεων για τη διδασκαλία τους - Να περιγράψει την ένταξη και τη συνεκπαίδευση των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο συνηθισμένο σχολείο, αξιοποιώντας ερευνητικά δεδομένα - Να αναλύσει τις διαφορές των μαθητών και τους τρόπους που μαθαίνουν - Να πραγματευθεί ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
Εκδότης: ΑΤΡΑΠΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0591-0300

ΠΡΟΛΟΓΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗ 1. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ 2. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ 3. ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΡΩΤΟ. ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ. ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ. ΕΝΙΑΙΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΕΤΑΡΤΟ. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΕΜΠΤΟ. ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΚΤΟ. ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΒΔΟΜΟ. ΣΧΕΔΙΟ / ΠΙΛΟΤΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΟΡΩΝ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΟΝΟΜΑΤΩΝ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΟΝΤΕΛΑ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ (ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ)
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ "ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ" ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Εκδότης: ΑΤΡΑΠΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0591-0257

Αυτό το βιβλίο έχει ως αντικείμενο την παραγωγή και χρήση ενός φάσματος μοντέλων και στρατηγικών διδασκαλίας με βάση τα προγράμματα διδακτικής δράσης του συμπεριφορισμού, του κοινωνικο-γνωστικού συμπεριφορισμού, του γνωστικισμού / δομισμού και του εποικοδομισμού. Αποτολμάται η κατασκευή μοντέλων και στρατηγικών διδασκαλίας με τη μορφή "πολυπρογράμματος", θεωρητικού και μεθοδολογικού, ώστε η διδακτική πράξη να αντιμετωπίζεται πολύπλευρα. Τα μοντέλα και οι στρατηγικές για τη διδασκαλία να μπορούν να λειτουργούν ανταγωνιστικά, αλλά και συμπλη...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Α' ΚΑΙ Β' ΤΑΞΕΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Εκδότης: ΑΤΡΑΠΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0591-0231

Η σημερινή σχεδόν απόλυτη ένδεια της διεθνούς και της ελληνικής βιβλιογραφίας στη μεθόδευση αντιμετώπισης δυσκολιών μάθησης στα μαθηματικά έχει οδηγήσει πολλούς εκπαιδευτικούς σε πρόχειρες και εκ των ενόντων προσαρμογές ή επιλογές ανάγκης. (. . .) Το βιβλίο αυτό έρχεται να μεθοδεύσει τη διδακτική παρέμβαση για την αντιμετώπιση δυσκολιών μάθησης των μαθητών στα μαθηματικά. Φιλοδοξεί να αποτελέσει εγχειρίδιο διδακτικής μεθοδολογίας παραγωγής και χρήσης διδακτικού υλικού ή μια πηγή αναφορών για τον εκπαιδευτικό και το φοιτητή των Παιδαγωγικών...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΚΑΙ Δ΄ ΤΑΞΕΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ
Εκδότης: ΑΤΡΑΠΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0591-0235

(. . .) Το βιβλίο αυτό έρχεται να μεθοδεύσει τη διδακτική παρέμβαση για την αντιμετώπιση δυσκολιών μάθησης των μαθητών στα μαθηματικά. Φιλοδοξεί να αποτελέσει εγχειρίδιο διδακτικής μεθοδολογίας παραγωγής και χρήσης διδακτικού υλικού ή μια πηγή αναφορών για τον εκπαιδευτικό και το φοιτητή των Παιδαγωγικών Τμημάτων. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ
Εκδότης: ΙΔΙΩΤΙΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1985-0425

Σκοπός μας είναι να μάθουμε τους μαθητές πώς να παράγουν γραπτό λόγο με μορφή γλωσσικού ενεργήματος, με πληρότητα και σαφήνεια, κατάλληλο για τις ανάγκες της επικοινωνιακής κατάστασης. Για να επιτύχουμε αυτό: παρουσιάζουμε δύο μοντέλα γλωσσικής διδασκαλίας: το συμπεριφοριστικό και το γνωστικό, όπως αυτά προκύπτουν από την υιοθετημένη μεθοδολογική πρακτική. . . Η Σχολική Πρακτική η αλλιώς η Πρακτική Άσκηση έχει ανάγκη από εργασίες ερευνητικού, πραξιολογικού/εργαλειακού χαρακτήρα, που διασυνδέουν τη θεωρία και την πράξη και προκύπτουν από τη...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΕΛΕΤΗΜΑΤΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ
ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ
Εκδότης: ΙΔΙΩΤΙΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1985-0424

1. Διαμόρφωση ενός γενικού πλαισίου προδιαγραφών για τη σύνταξη αναλυτικών προγραμμάτων και για τη συγγραφή και τη χρήση σχολικών βιβλίων 2. Διερεύνηση των αναπαραστάσεων και των στρατηγικών των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για το διδακτικό έργο τους 3. Συγκρότηση πολυπαραδείγματος διδακτικών δεξιοτήτων πρακτικής άσκησης των φοιτητών για μία εκπαίδευση για όλους τους μαθητές 4. Παραγωγή και χρήση διδακτικού υλικού για την αξιολόγηση όλων των μαθητών 5. Κατασκευή και στάθμιση κλείδας παρατήρησης για τη διάγνωση του βαθμού υπε...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS