Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΣΑΛΒΑΡΑΣ Κ. ΓΙΑΝΝΗΣ

Ταξινόμηση κατά:    Εκδόσεις:
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Α' ΚΑΙ Β' ΤΑΞΕΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0016
Περιορισμένη διαθεσιμότητα. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

Η σημερινή σχεδόν απόλυτη ένδεια της διεθνούς και της ελληνικής βιβλιογραφίας στη μεθόδευση αντιμετώπισης δυσκολιών μάθησης στα μαθηματικά έχει οδηγήσει πολλούς εκπαιδευτικούς σε πρόχειρες και εκ των ενόντων προσαρμογές ή επιλογές ανάγκης. Η μελέτη των δυσκολιών μάθησης στα μαθηματικά βρίσκεται στα πρώτα της βήματα. Το NCTM εργάζεται τώρα σε ένα βιβλίο, το οποίο υπόσχεται να κυκλοφορήσει σύντομα (Van de Walle, 2005, σελ. 640). Οι ερευνητές άρχισαν να στρέφουν την προσοχή τους στα μαθηματικά και στις δυσκολίες τους εξαιτίας της ευρείας χρήσ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Γ' ΚΑΙ Δ' ΤΑΞΕΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0017
Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 3-7 εργάσιμες μέρες, υπό την προϋπόθεση ύπαρξης αποθέματος στον εκδότη. Το προϊόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο στο κατάστημα.

Η σημερινή σχεδόν απόλυτη ένδεια της διεθνούς και της ελληνικής βιβλιογραφίας στη μεθόδευση αντιμετώπισης δυσκολιών μάθησης στα μαθηματικά έχει οδηγήσει πολλούς εκπαιδευτικούς σε πρόχειρες και εκ των ενόντων προσαρμογές ή επιλογές ανάγκης. Η μελέτη των δυσκολιών μάθησης στα μαθηματικά βρίσκεται στα πρώτα της βήματα. Το NCTM εργάζεται τώρα σε ένα βιβλίο, το οποίο υπόσχεται να κυκλοφορήσει σύντομα (Van de Walle, 2005, σελ. 640). Οι ερευνητές άρχισαν να στρέφουν την προσοχή τους στα μαθηματικά και στις δυσκολίες τους εξαιτίας της ευρείας χρήσ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΤΟ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1000-0694
Άμεσα διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-4 εργάσιμες μέρες.

Σκοπός του βιβλίου είναι η απόκτηση διδακτικής τεχνογνωσίας για τη διδασκαλία των μαθητών με ειδικές ανάγκες στο συνηθισμένο σχολείο. Πιο συγκεκριμένα το βιβλίο στοχεύει: - Να οριοθετήσει τα άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και να προκρίνει ένα σύνολο διδακτικών παραινέσεων για τη διδασκαλία τους. - Να περιγράψει την ένταξη και τη συνεκπαίδευση των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο συνηθισμένο σχολείο, αξιοποιώντας ερευνητικά δεδομένα. - Να αναλύσει τις διαφορές των μαθητών και τους τρόπους που μαθαίνουν. - Να πραγματευθ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1000-0718
Περιορισμένη διαθεσιμότητα. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

Στο βιβλίο οριοθετείται η έρευνα και η αξιολόγηση προγραμμάτων σχολικής εκπαίδευσης. Αναλύονται τα παραδείγματα έρευνας και μοντέλα αξιολόγησης προγραμμάτων: το μεταθετικιστικό, το κονστρουκτιβιστικό, το μετασχηματικό και το νεο-πραγματιστικό. Πραγματεύεται ένα πλαίσιο προδιαγραφών ως κριτηρίων αξιολόγησης προγραμμάτων σχολικής εκπαίδευσης, που αφορούν το είδος των προγραμμάτων, τον προσανατολισμό και την κατεύθυνσή τους, τους σκοπούς και τους στόχους, το περιεχόμενο, τη μεθόδευση της διδασκαλίας και την αξιολόγησή της. Αναλύονται τα τέσσε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0058
Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 3-7 εργάσιμες μέρες, υπό την προϋπόθεση ύπαρξης αποθέματος στον εκδότη. Το προϊόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο στο κατάστημα.

Το βιβλίο προσπαθεί: - Να δημιουργήσει ένα πλέγμα επιλογών με τη μορφή πραγμάτευσης διλημμάτων ως μεθοδολογικό εργαλείο ανάπτυξης του διδακτικού σχεδιασμού. Την ανάγκη δημιουργίας ενός πλέγματος επιλογών για τη λήψη αποφάσεων κατά το διδακτικό σχεδιασμό έχουν επισημάνει πολλοί σχεδιαστές. - Να αναπτύξει διδακτική τεχνογνωσία για το σχεδιασμό Ενιαίου Πλαισίου Προγράμματος Σπουδών, Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών και Σχεδίου / Πιλότου Διδασκαλίας δημιουργώντας μεθοδολογικές συνθήκες μετασχηματίζουσας μάθησης. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΕΝΤΟΡΙΚΗ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1000-0704
Περιορισμένη διαθεσιμότητα. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

Σκοπός του βιβλίου είναι η διαμόρφωση ενός πραξιολογικού πλαισίου, το οποίο να συνδυάζει επιτυχώς θεωρία και πράξη και να εστιάζει στην παραγωγή τεχνογνωσίας για την άσκηση του μεντορικού έργου. Πιο συγκεκριμένα το βιβλίο στοχεύει: α. Να προσδιορίσει ιστορικά τηνπροέλευση της Μεντορικής. β. Να οριοθετήσει τη Μεντορική, ως παιδαγωγική και διδακτική καθοδήγηση. γ. Να καθορίσει το έργο της Μεντορικής, ως προϊόν αλληλεπίδρασης των παραγόντων της διδασκαλίας και των σχέσεων που προκύπτουν. δ. Να αναπτύξει το περιεχόμενο της μαθησιακής σχέσης,...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΟΝΤΕΛΑ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ (ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ)
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ «ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ» ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0041
Εξαντλημένο στον εκδότη, δεν υπάρχει δυνατότητα παραγγελίας.

Αυτό το βιβλίο έχει ως αντικείμενο την παραγωγή και χρήση ενός φάσματος μοντέλων και στρατηγικών διδασκαλίας με βάση τα "προγράμματα" διδακτικής δράσης του συμπεριφορισμού, του κοινωνικο-γνωστικού συμπεριφορισμού, του γνωστικισμού/δομισμού και του εποικοδομισμού. Αποτολμάται η κατασκευή μοντέλων και στρατηγικών διδασκαλίας με τη μορφή "πολυπρογράμματος", θεωρητικού και μεθοδολογικού, ώστε η διδακτική πράξη να αντιμετωπίζεται πολύπλευρα. Τα μοντέλα και οι στρατηγικές για τη διδασκαλία να μπορούν να λειτουργούν ανταγωνιστικά, αλλά και συμπλη...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
Εκδότης: ΑΤΡΑΠΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0591-0300
Εξαντλημένο στον εκδότη, δεν υπάρχει δυνατότητα παραγγελίας.

ΠΡΟΛΟΓΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗ 1. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ 2. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ 3. ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΡΩΤΟ. ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ. ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ. ΕΝΙΑΙΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΕΤΑΡΤΟ. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΕΜΠΤΟ. ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΚΤΟ. ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΒΔΟΜΟ. ΣΧΕΔΙΟ / ΠΙΛΟΤΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΟΡΩΝ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΟΝΟΜΑΤΩΝ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΟΝΤΕΛΑ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ (ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ)
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ "ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ" ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Εκδότης: ΑΤΡΑΠΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0591-0257
Εξαντλημένο στον εκδότη, δεν υπάρχει δυνατότητα παραγγελίας.

Αυτό το βιβλίο έχει ως αντικείμενο την παραγωγή και χρήση ενός φάσματος μοντέλων και στρατηγικών διδασκαλίας με βάση τα προγράμματα διδακτικής δράσης του συμπεριφορισμού, του κοινωνικο-γνωστικού συμπεριφορισμού, του γνωστικισμού / δομισμού και του εποικοδομισμού. Αποτολμάται η κατασκευή μοντέλων και στρατηγικών διδασκαλίας με τη μορφή "πολυπρογράμματος", θεωρητικού και μεθοδολογικού, ώστε η διδακτική πράξη να αντιμετωπίζεται πολύπλευρα. Τα μοντέλα και οι στρατηγικές για τη διδασκαλία να μπορούν να λειτουργούν ανταγωνιστικά, αλλά και συμπλη...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Α' ΚΑΙ Β' ΤΑΞΕΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Εκδότης: ΑΤΡΑΠΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0591-0231
Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 3-7 εργάσιμες μέρες, υπό την προϋπόθεση ύπαρξης αποθέματος στον εκδότη. Το προϊόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο στο κατάστημα.

Η σημερινή σχεδόν απόλυτη ένδεια της διεθνούς και της ελληνικής βιβλιογραφίας στη μεθόδευση αντιμετώπισης δυσκολιών μάθησης στα μαθηματικά έχει οδηγήσει πολλούς εκπαιδευτικούς σε πρόχειρες και εκ των ενόντων προσαρμογές ή επιλογές ανάγκης. (. . .) Το βιβλίο αυτό έρχεται να μεθοδεύσει τη διδακτική παρέμβαση για την αντιμετώπιση δυσκολιών μάθησης των μαθητών στα μαθηματικά. Φιλοδοξεί να αποτελέσει εγχειρίδιο διδακτικής μεθοδολογίας παραγωγής και χρήσης διδακτικού υλικού ή μια πηγή αναφορών για τον εκπαιδευτικό και το φοιτητή των Παιδαγωγικών...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΚΑΙ Δ΄ ΤΑΞΕΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ
Εκδότης: ΑΤΡΑΠΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0591-0235
Εξαντλημένο στον εκδότη, δεν υπάρχει δυνατότητα παραγγελίας.

(. . .) Το βιβλίο αυτό έρχεται να μεθοδεύσει τη διδακτική παρέμβαση για την αντιμετώπιση δυσκολιών μάθησης των μαθητών στα μαθηματικά. Φιλοδοξεί να αποτελέσει εγχειρίδιο διδακτικής μεθοδολογίας παραγωγής και χρήσης διδακτικού υλικού ή μια πηγή αναφορών για τον εκπαιδευτικό και το φοιτητή των Παιδαγωγικών Τμημάτων. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ
Εκδότης: ΙΔΙΩΤΙΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1985-0425
Εξαντλημένο στον εκδότη, δεν υπάρχει δυνατότητα παραγγελίας.

Σκοπός μας είναι να μάθουμε τους μαθητές πώς να παράγουν γραπτό λόγο με μορφή γλωσσικού ενεργήματος, με πληρότητα και σαφήνεια, κατάλληλο για τις ανάγκες της επικοινωνιακής κατάστασης. Για να επιτύχουμε αυτό: παρουσιάζουμε δύο μοντέλα γλωσσικής διδασκαλίας: το συμπεριφοριστικό και το γνωστικό, όπως αυτά προκύπτουν από την υιοθετημένη μεθοδολογική πρακτική. . . Η Σχολική Πρακτική η αλλιώς η Πρακτική Άσκηση έχει ανάγκη από εργασίες ερευνητικού, πραξιολογικού/εργαλειακού χαρακτήρα, που διασυνδέουν τη θεωρία και την πράξη και προκύπτουν από τη...
Διαβάστε περισσότερα...
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ
Εκδότης: ΙΔΙΩΤΙΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1985-0709
Εξαντλημένο στον εκδότη, δεν υπάρχει δυνατότητα παραγγελίας.
ΜΕΛΕΤΗΜΑΤΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ
ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ
Εκδότης: ΙΔΙΩΤΙΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1985-0424
Εξαντλημένο στον εκδότη, δεν υπάρχει δυνατότητα παραγγελίας.

1. Διαμόρφωση ενός γενικού πλαισίου προδιαγραφών για τη σύνταξη αναλυτικών προγραμμάτων και για τη συγγραφή και τη χρήση σχολικών βιβλίων 2. Διερεύνηση των αναπαραστάσεων και των στρατηγικών των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για το διδακτικό έργο τους 3. Συγκρότηση πολυπαραδείγματος διδακτικών δεξιοτήτων πρακτικής άσκησης των φοιτητών για μία εκπαίδευση για όλους τους μαθητές 4. Παραγωγή και χρήση διδακτικού υλικού για την αξιολόγηση όλων των μαθητών 5. Κατασκευή και στάθμιση κλείδας παρατήρησης για τη διάγνωση του βαθμού υπε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Κωδ. Πολιτείας: 1370-0000
Εξαντλημένο στον εκδότη, δεν υπάρχει δυνατότητα παραγγελίας.

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

ΠροσφορέςΠερισσότερα

ΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ (ΧΑΡΤΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
BOWRA CECIL-MAURICE
€10.60 €4.77
(-55%)
Κερδίζετε €5.83
ΠΕΙΘΩ
AUSTEN JANE
€15.00 €7.50
(-50%)
Κερδίζετε €7.50

ΣελιδοδείκτηςΠερισσότερα

Μάριος Χάκκας: Το τρίτο νεφρό Σε τάιζε η μαμά σου αυγουλάκι και μάλιστα φρέσκο; Καθόσουνα στα πρώτα θρανία, ήσουνα σπαζοδιαβάστρα, καλό παιδί, έκανες ό,τι σου έλεγε ο δάσκαλος; Είχ...

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS