ΣΑΜΑΝΤΑ ΕΙΡΗΝΗ
Αποτελέσματα 1 - 8 από 8
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΕΚΠΟΝΗΣΗΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
Εκδότης: ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΚΔΟΤΙΚΗ Κωδ. Πολιτείας: 4030-0047
Το παρόν βιβλίο αναφέρεται στους τρόπους εκπόνησης της επιστημονικής έρευνας και ιδιαίτερα στην εκπόνηση επιστημονικών διπλωματικών εργασιών στα πλαίσια μαθημάτων των προ-πτυχιακών ή μεταπτυχιακών σας σπουδών. Η αιτία ενασχόλησης με την επιστημονική έρευνα δεν είναι μόνο οι παρατηρήσεις από ότι συμβαίνει στον πραγματικό κόσμο, αλλά και από πολλές "διανοητικές" παραδόσεις που διαπλάθουν το σύνολο των κοινωνικών επιστημών. Στο βιβλίο αυτό, εξετάζουμε μερικές από αυτές τις "διανοητικές" παραδόσεις υπό τη μορφή κάποιων φιλοσοφικών ιδεών που επ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Εκδότης: ΜΠΕΝΟΥ Κωδ. Πολιτείας: 2853-0105
Κύριος στόχος του βιβλίου αποτελεί η ανάλυση γνωστικών αντικειμένων που αφορούν την επίδραση του σύγχρονου καταναλωτή στην διαμόρφωση ενός ταχέως μεταβαλλόμενου επιχειρηματικού περιβάλλοντος με επικέντρωση στον στρατηγικό προγραμματισμό των πωλήσεων για την επίτευξη των στόχων. Τονίζεται η διαδικασία της πώλησης, οι βασικές δεξιότητες οι οποίες χρειάζονται για να πετύχουν τα στελέχη στις πωλήσεις, η ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης και όλα αυτά υιοθετώντας ένα μοντέλο που συνδυάζει την εμπειρία, την γνώση, την εταιρική κουλτούρα και την συνεχ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΔΙΕΘΝΕΣ MARKETING
Εκδότης: ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΚΔΟΤΙΚΗ Κωδ. Πολιτείας: 4030-0077
Το Παγκόσμιο και Διεθνές περιβάλλον μέσα στο οποίο λειτουργούν σήμερα οι επιχειρήσεις χαρακτηρίζεται από πολυπλοκότητα. Η παγκοσμιοποίηση, η εκρηκτική αύξηση του εμπορίου και του ανταγωνισμού και η τεχνολογική μεταβολή είναι δυνάμεις που συνοδεύουν τις δραματικές αλλαγές. Το αποτέλεσμα είναι η παγκόσμια αγορά να συρρικνώνεται με γρήγορους ρυθμούς. Το φαινόμενο της παγκοσμιοποίησης αναφέρεται στη συνένωση των εθνικών αγορών, οι οποίες, ήταν ιστορικά διακριτές και ξεχωριστές μεταξύ τους, σε μια τεράστια αγορά. Οι αναδυόμενες παγκόσμιες τάσει... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΕΚΠΟΝΗΣΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
Εκδότης: ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΚΔΟΤΙΚΗ Κωδ. Πολιτείας: 4030-0071
Το παρόν βιβλίο αναφέρεται στους τρόπους εκπόνησης της επιστημονικής έρευνας και ιδιαίτερα στην εκπόνηση επιστημονικών διπλωματικών εργασιών στα πλαίσια μαθημάτων των προπτυχιακών ή μεταπτυχιακών σας σπουδών. Η αιτία ενασχόλησης με την επιστημονική έρευνα δεν είναι μόνο οι παρατηρήσεις από ότι συμβαίνει στον πραγματικό κόσμο, αλλά και από πολλές «διανοητικές» παραδόσεις που διαπλάθουν το σύνολο των κοινωνικών επιστημών. Στο βιβλίο αυτό, εξετάζουμε μερικές από αυτές τις «διανοητικές» παραδόσεις υπό τη μορφή κάποιων φιλοσοφικών ιδεών που επη... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΣΥΓΧΡΟΝΟ MARKETING
Εκδότης: ΜΠΕΝΟΥ Κωδ. Πολιτείας: 2853-0104
Το μάρκετινγκ αποτελεί κρίσιμη λειτουργία σε όλες τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς και καθίσταται όλο και πιο κρίσιμο για την επιτυχία της επιχείρησης στη σύγχρονη παγκόσμια οικονομία μας. Αυτό το βιβλίο ανεξάρτητα από το υπόβαθρό σας, θα σας εισάγει σε βασικές έννοιες και "εργαλεία" για να σας βοηθήσει να κατανοήσετε καλύτερα και να μυηθείτε στο μάρκετινγκ. Βασικά θέματα είναι η έρευνα αγοράς και η σημασία της για στρατηγική, στη διαχείριση ενός νέου προϊόντος, τιμολόγηση, ολοκληρωμένη επικοινωνία μάρκετινγκ, στρατηγική κοινωνικών μέ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΓΟΡΑΣ
Εκδότης: ΜΠΕΝΟΥ Κωδ. Πολιτείας: 2853-0112
Το να διοικήσεις μια επιχείρηση καλά, είναι το να μπορέσεις να διοικήσεις το μέλλον και για να το πετύχεις αυτό, θα πρέπει να συλλέξεις και να αξιολογήσεις πληροφορίες. Η ακριβής και εμπεριστατωμένη πληροφόρηση αποτελεί το θεμέλιο όλων των επιτυχημένων επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, διότι παρέχει πληθώρα πληροφοριών σχετικά με τους υποψήφιους και υπάρχοντες πελάτες, τον ανταγωνισμό και την αγορά γενικότερα. Επιτρέπει στους επιχειρηματίες να καθορίσουν τη σκοπιμότητα της επιχείρησης των προτού δεσμεύσουν σημαντικούς πόρους για αυτήν. Η έρε... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
Εκδότης: ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΚΔΟΤΙΚΗ Κωδ. Πολιτείας: 4030-0060
Σήμερα που οι συνθήκες ανταγωνισμού στην αγορά γίνονται όλο και πιο απαιτητικές, οι επιχειρήσεις έχουν ολοένα και μεγαλύτερη ανάγκη για αξιοποίηση κάθε είδους πληροφορίας η οποία μπορεί να συμβάλλει στη δημιουργία ή τη διατήρηση μίας επιτυχημένης πορείας. Μία από τις πλέον σημαντικές πηγές πληροφόρησης είναι η γνώμη του καταναλωτή/πελάτη η οποία, δια μέσου της έρευνας αγοράς, μπορεί να αξιοποιηθεί και να προστατεύσει τις μελλοντικές πωλήσεις και την απόδοση των επενδύσεων της επιχείρησης σε νέα προϊόντα και υπηρεσίες. (Από την παρουσίαση σ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ MARKETING
ΧΘΕΣ, ΣΗΜΕΡΑ, ΑΥΡΙΟ
Εκδότης: ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΠΟΧΗ Κωδ. Πολιτείας: 4040-0854
Χθες, ο τρόπος που οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούσαν νια να προσεγγίσουν τους καταναλωτές ήταν η τηλεόραση - όπου προσεκτικά και δοκιμασμένα μηνύματα μεταδίδονταν σε εκατομμύρια καταναλωτές οι οποίοι τα παρακολουθούσαν καθήμενοι στις πολυθρόνες τους. Αυτό το μοντέλο του marketing ακολουθούσε μια μονόδρομη επικοινωνία όπου η επιχείρηση "μονολογούσε" στέλνοντας τα διαφημιστικά της μηνύματα και "έπρεπε" οι καταναλωτές να τα αποδεχτούν. Σήμερα, οι καταναλωτές χρησιμοποιώντας τους προσωπικούς υπολογιστές, μπορούν να αλληλεπιδρούν με τις εταιρείες... Διαβάστε περισσότερα... |
Αποτελέσματα 1 - 8 από 8
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
Πλοήγηση
Φίλτρα
Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής