SHAKESPEARE WILLIAM
Ο ΕΜΠΟΡΟΣ ΤΗΣ ΒΕΝΕΤΙΑΣ
Εκδότης: ΑΝΕΜΟΔΕΙΚΤΗΣ Κωδ. Πολιτείας: 0327-0001
"Ο έμπορος της Βενετίας" υπάρχει για πρώτη φορά καταχωρημένος στον κατάλογο των εκδοτών του Λονδίνου το 1598. Αυτός ήταν ίσως ο μόνος τρόπος να διασφαλιστεί ένα τόσο δημοφιλές έργο από οποιαδήποτε έκδοση που δεν θα είχε την άδεια του συγγραφέα. Γραμμένος το 1596 ή το 1597 ο "Έμπορος της Βενετίας" εκδόθηκε τελικά το 1600 με τον τίτλο "Η κωμική ιστορία του εμπόρου της Βενετίας" ή "Ο Εβραίος της Βενετίας" που δείχνει και την απήχηση που είχε ο ρόλος του Σάυλοκ στο κοινό. (...) Βασισμένος σε διάφορες ιταλικές ιστορίες καθώς και στο έργο του Κρ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΜΑΚΜΠΕΘ
Εκδότης: ΛΑΓΟΥΔΕΡΑ Κωδ. Πολιτείας: 2491-0110
"Η Τραγωδία του Μακμπέθ" γράφτηκε κατά πάσα πιθανότητα το 1606. Είναι το τρίτο μικρότερο σε διάρκεια έργο του Σαίξπηρ, μετά την "Κωμωδία των Παρεξηγήσεων" και την "Τρικυμία", και αποτελείται από 2083 στίχους. Το 93,5% του κείμενου είναι έμμετρο και μόνο το 6,5% είναι πρόζα. Το κείμενο εκδόθηκε για πρώτη φορά στο Folio του 1623 και παρουσιάζει κάποια σημάδια διασκευής. Συγκεκριμένα οι σκηνές της Εκάτης που είναι γραμμένες σε διαφορετικό μέτρο από το υπόλοιπο κείμενο θεωρούνται από τους μελετητές εμβόλιμες και μεταγενέστερες, και είναι ελαφρ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΟΘΕΛΛΟΣ
Ο ΜΑΥΡΟΣ ΤΗΣ ΒΕΝΕΤΙΑΣ
Εκδότης: ΝΕΦΕΛΗ Κωδ. Πολιτείας: 2990-1435
Το Κακό έχει βρει στον "Οθέλλο" το Έργο του με τον "Οθέλλο" πιστοποιείται, μέσα από την αναλλοίωτη διάρκεια του έργου, μέσα από την ακατάβλητη αντοχή του ποιητικού λόγου, η αναλλοίωτη διάρκεια του Κακού, η ακατάβλητη αντοχή του δαιμονικού λόγου. Με τον "Οθέλλο" καταδεικνύεται, επισφραγισμένο από κορυφαία ποιητική διάνοια και κατοχυρωμένο από ύψιστο γλωσσικό επίτευγμα, ότι το Κακό δρα πανίσχυρο σ' έναν κόσμο που δεν διαθέτει καμία αντίστοιχη δύναμη για να το αντιμετωπίσει και να το αναχαιτίσει. Η παντοδυναμία αυτή αποκορυφώνεται, επιγραμμα... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΜΑΚΒΕΘ
ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΣΕ ΠΕΝΤΕ ΠΡΑΞΕΙΣ
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ Κωδ. Πολιτείας: 3330-3488
Ο Κ. Καρθαίος καταπιάστηκε με τη μετάφραση του "Μάκβεθ" ύστερα από επίμονη παρότρυνση της Μαρίκας Κοτοπούλη και αυτό είναι το πρώτο σαιξπηρικό έργο που έδωσε στη γλώσσα μας ο αξέχαστος εκείνος πνευματικός άνθρωπος. Από τότε, η μετάφραση τούτη δουλεύτηκε έξι φορές με την υποδειγματική ευσυνειδησία, τη σοφή κατάρτιση, την αλάθευτη κρίση και το ποιητικό ταλέντο του Κ. Καρθαίου, για να πάρει την οριστική της μορφή, αυτή που έχει στην παρούσα έκδοση. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
Σονέτα
(δίγλωσση έκδοση: ελληνικά-αγγλικά)
Εκδότης: ΑΝΤΙΠΟΔΕΣ Κωδ. Πολιτείας: 5061-0031
Τα ωραία πλάσματα ποθούμε να βλασταίνουν, Της ομορφιάς ποτέ το ρόδο να μη σβήνει, Κι ώριμα πια, όταν σαπίζουν και πεθαίνουν, Σ' έναν απόγονο η μνήμη τους να μείνει. Λατρεύεις μόνο του ματιού σου την αχτίνα, Τη φλόγα συντηρείς, μα δαπανάς εσένα, Εκεί που υπάρχει αφθονία φέρνεις πείνα, Στον εαυτό σου εχθρός, δε θες οίκτο κανένα. Του κόσμου αν είσαι δροσερό στολίδι τώρα Κι όπως ο κήρυκας της άνοιξης γιορτάζεις, Μες στο μπουμπούκι θάβεις του καρπού τα δώρα, Γλυκέ φιλάργυρε, σωρεύοντας ρημάζεις. Αυτό που οφείλεις δώσε, άσ' την απληστία! Ε... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
Ο ΕΜΠΟΡΟΣ ΤΗΣ ΒΕΝΕΤΙΑΣ
Εκδότης: BIBLIOTHEQUE Κωδ. Πολιτείας: 5340-0091
"Τα ανθρώπινα αισθήματα, πάθη", έγραφε ο νεαρός Μαρξ, "σε καμιά περίπτωση δεν έχουν απλά και μόνον έναν τρόπο επιβεβαίωσης, αλλά κατά μείζονα λόγο ο διακριτός χαρακτήρας της ύπαρξής τους, της ζωής τους, συνίσταται στον διακριτό τρόπο της επιβεβαίωσής τους. Ο τρόπος με τον οποίο το αντικείμενο υπάρχει γι' αυτά είναι ο ιδιαίτερος τρόπος ικανοποίησής τους". Και παρακάτω: "Το νόημα της ατομικής ιδιοκτησίας είναι η ύπαρξη ουσιωδών αντικειμένων για τον άνθρωπο, ως αντικείμενα που μπορούν να του προσφέρουν απόλαυση, αλλά και ως αντικείμενα μέσω τ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΡΩΜΑΙΟΣ ΚΑΙ ΙΟΥΛΙΕΤΑ
Εκδότης: BIBLIOTHEQUE Κωδ. Πολιτείας: 5340-0093
"Όσο πιο γρήγορα απαλλαγούν οι άνθρωποι από το ψεύδος της λατρείας του Σαίξπηρ, τόσο το καλύτερο", έγγραφε ο Λέων Τολστόι το 1909, στο δοκίμιό του Ο Σαίξπηρ και το Δράμα. "Οι άνθρωποι παραδομένοι σ' αυτό το ψέμα θα όφειλαν να καταλάβουν ότι το δράμα που δεν έχει για βάση το θρησκευτικό στοιχείο, δεν είναι ένα καλό έργο, όπως το θεωρούν τώρα, αυτό το ποταπό και ευκαταφρόνητο έργο του Σαίξπηρ". Ο Τολστόι δεν ήταν ο μόνος σπουδαίος στοχαστής, που απέρριπτε με βδελυγμία τον Σαίξπηρ. Ο Μπέρναρντ Σω, του χρέωνε "φτηνή φιλοσοφία, κούφια εκφραστικ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
Ο βασιλιάς Ληρ
Εκδότης: ΚΑΠΑ ΕΚΔΟΤΙΚΗ Κωδ. Πολιτείας: 7308-0322
«Πλεκτάνες, δόλος, όλεθρος, απάτες. Μ' αυτά μαζί πηγαίνουμε μέχρι τον τάφο. Καλό δεν πρόκειται να δούμε... Ποτέ, ποτέ.» (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου) Στην ουσία, όλο το έργο δεν είναι παρά μια περιπλάνηση ενός υπέργηρου «βιβλικού» βασιλιά, που μονολογεί και καταριέται μέσα σε μια άγρια καταιγίδα και μια αφιλόξενη φύση, κατοικημένη από πλάσματα εξίσου κατατρεγμένα, αλαφροΐσκιωτα, περιθωριακά. Οι ένθετες προζαϊκές σκηνές που συγκεκριμενοποιούν και ορίζουν τη βασική πλοκή παρεμβαίνουν απλώς ως διαλείμματα σκληρότητας και φ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΑΜΛΕΤ
Εκδότης: GUTENBERG Κωδ. Πολιτείας: 0920-1275
Ο ΑΜΛΕΤ είναι το έργο που κατεξοχήν κατοικείται από ίσκιους αγνοουμένων, είτε το έγραψε ο Σαίξπηρ για να περιθάλψει κάποιον δικό του ακριβό και ανομολόγητο αγνοούμενο είτε όχι. Μολαταύτα, όσο κι αν βλέπουμε στον Άμλετ ένα έργο πένθους από τα πιο συγκινητικά και πιο ανήσυχα στη λογοτεχνία, δεν θα καταφέρουμε ποτέ να διεισδύσουμε "στην καρδιά του μυστηρίου" του Σαίξπηρ. Δεν χρειάζεται, άλλωστε. Το φάσμα των συναισθημάτων μας για όλα όσα είναι για μας βαθύτερα από το δάκρυ θα εμπλουτίζεται πάντα από αυτή τη βαθιά δομημένη αδιαφάνεια του σαιξπ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
Η ΚΩΜΩΔΙΑ ΤΩΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΩΝ
Εκδότης: GUTENBERG Κωδ. Πολιτείας: 0920-1541
Δύο ζεύγη διδύμων, δύο έμποροι και δύο υπηρέτες, παγιδευμένοι στον μεταφυσικό ιστό της ομοιότητας, εμπλέκονται στη μια πλάνη μετά την άλλη. Οι μεν έμποροι, πιστοί στα συναλλακτικά ήθη μιας νέας, ανερχόμενης κοινωνικής τάξης, αντιμετωπίζουν τα παράδοξα της εμπορικής και της συζυγικής πίστης οι δε υπηρέτες, καθαρές ενσαρκώσεις της κωμικής ιδιοφυίας του Σαίξπηρ, υποχρεωμένοι να υφίστανται και να υπομένουν τη γλωσσική και τη σωματική βία των αφεντικών τους, θα αντιτάξουν το μόνο αμυντικό όπλο που διαθέτουν: ευφράδεια, γλωσσική φαντασία, σπαρτ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΟΘΕΛΛΟΣ (ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΑΘΗΝΩΝ)
Κωδ. Πολιτείας: 2941-0014
"Οθέλλος. Ο Μαύρος της Βενετίας". Ας προσέξουμε τον υπότιτλο: Ο Μαύρος της Βενετίας, και όχι, φερειπείν, Ο ζηλιάρης Μαύρος. Έτσι σήμερα, το 2006, καταλαβαίνουμε: ο Μαύρος, ο διαφορετικός, ο ξένος σε μια κοινωνία λευκών. Μέχρι σήμερα επικρατεί η ρομαντική αντίληψη του 19ου αιώνα ότι το έργο είναι η τραγωδία της ζήλιας του Οθέλλου, αντίληψη που παραγνωρίζει το κυρίαρχο: τη ζήλια, το μίσος, το φθόνο του Ιάγου. Αυτός που πριν απ' όλους ζηλεύει είναι ο Ιάγος, και σπρώχνει στον ίδιο δρόμο και τους άλλους. Ο Σαίξπηρ για να πει αυτά που θέλει δημι... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΟΝΕΙΡΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗΣ ΝΥΧΤΑΣ
Εκδότης: ΑΓΡΑ Κωδ. Πολιτείας: 0020-1098
Γραμμένο κατά πάσα πιθανότητα μέσα στο χειμώνα 1595-96, δηλαδή λίγο πριν ή αμέσως μετά το "Ρωμαίος και Ιουλιέττα" (οι περισσότεροι κλίνουν προς τη δεύτερη εκδοχή), το "Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας" είναι αναμφίβολα το κορυφαίο δημιούργημα της πρώτης περιόδου του Σαίξπηρ και ένα από τα αρτιότερα του σαιξπηρικού κανόνα συνολικά. Ελάχιστα έργα του διεθνούς ρεπερτορίου, ακόμη και του ίδιου του Σαίξπηρ, μπορούν να σταθούν δίπλα στο "Όνειρο" και να το συναγωνιστούν στην τελειότητα της κατασκευής του, την πρωτοτυπία του, τη δραματουργική ευφυΐα και... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΚΥΜΒΕΛΙΝΟΣ
ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΣΕ ΠΕΝΤΕ ΠΡΑΞΕΙΣ
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ Κωδ. Πολιτείας: 3330-3853
Το έργο λέγεται «Κυμβελίνος», κατά κοινή ομολογία όμως κεντρική του μορφή είναι η Ιμογένη. Πολλοί τη θεωρούν την ωραιότερη ηρωίδα από όσες έπλασε ο Σαίξπηρ. (. . . ) «Η Ιμογένη - γράφει η κυρία Τζέιμσον, που μελέτησε ιδιαίτερα τα γυναικεία πρόσωπα των σαιξπηρικών έργων - μας κάνει την εντύπωση να συνδυάζει την πιο απόλυτη απλότητα με ό,τι το πιο θαυμαστά πολυσύνθετο. . .». Πραγματικά: η Ιμογένη, αν και πλάσμα στολισμένο με τα πιο σπάνια χαρίσματα, δεν μοιάζει καθόλου με τις συμβατικές υπάρξεις που μας προτείνει κατά κανόνα η ρομαντική ποίη... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΡΙΧΑΡΔΟΣ Ο Γ'
Εκδότης: ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ Κωδ. Πολιτείας: 1560-0001
Το έργο Η Ζωή και ο θάνατος του Βασιλιά Ριχάρδου του Γ' έχει θέμα του ιστορικό τον εμφύλιο πόλεμο, γνωστόν σαν Πόλεμο των Δύο Ρόδων, στην Αγγλία, που το έργο τούτο σημειώνει το τέλος του, και είναι συνάμα σαν συνέχεια των τριών έργων με τον τίτλο Ερρίκος ο ΣΤ', Α' Β' και Γ' Μέρος. Στο Ερρίκος ο ΣΤ'-Γ' Μέρος, ο Γλόστερ, ο μετέπειτα βασιλιάς Ριχάρδος ο Γ' και ήρωας του έργου τούτου, σκοτώνει με τα χέρια του τον βασιλιά, τον Ερρίκο τον ΣΤ'. Στο έργο τούτο παρουσιάζεται από την αρχή αποφασισμένος, όπως ο ίδιος ομολογεί στον μονόλογο, αρχή του ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
Ο ΕΜΠΟΡΟΣ ΤΗΣ ΒΕΝΕΤΙΑΣ
Εκδότης: ΣΙΓΜΑ ΠΙ ΛΑΜΔΑ Κωδ. Πολιτείας: 9130-0018
Ο Έμπορος της Βενετίας είναι ένα από τα πιο γνωστά έργα του Ουίλλιαμ Σαίξπηρ. Υπολογίζεται ότι γράφτηκε μεταξύ 1594 και 1597. Αν και ανήκει στις "κωμωδίες" του Σαίξπηρ, έγινε πιο γνωστό για τις δραματικές του σκηνές, όπως η σκηνή στο δικαστήριο, αλλά και για τη σκιαγράφηση του χαρακτήρα του Εβραίου Σάιλοκ, που θέτει ερωτήματα αντισημιτισμού. Η υπόθεση του έργου διαδραματίζεται στη Βενετία του 16ου αιώνα. Ο Αντόνιο δανείζεται χρήματα από τον Σάιλοκ για να βοηθήσει το νεαρό και απένταρο φίλο του, Μπασάνιο να παντρευτεί την όμορφη Πόρσια. Πικ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΡΙΧΑΡΔΟΣ Ο Γ'
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ Κωδ. Πολιτείας: 3330-3764
Είναι θρίαμβος - και θρίαμβος όχι κοινός - της τέχνης ενός μεγάλου δραματουργού να έχει υψώσει σε ήρωα τραγωδίας πρόσωπο τόσο εγκληματικό καθώς ο Ριχάρδος του Γκλόστερ. Για την ακρίβεια, βρισκόμαστε εδώ μπροστά σε μια πρόκληση: Η τραγωδία δεν απαιτεί βέβαια ήρωες που να είναι υποδείγματα αρετής δεν μπορεί όμως και να πετυχαίνει τις οφειλόμενες αντιδράσεις μέσα στην ψυχή του θεατή όταν υψώνει σε σύμβολα πρόσωπα αποκρουστικά, που να ευχόμαστε τη συντριβή τους. (...) Ο Ριχάρδος έχει γιγαντωθεί κάνοντας εγκλήματα. Καταλαβαίνουμε πως η βασιλεί... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΟΝΕΙΡΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗΣ ΝΥΧΤΑΣ
(ΠΑΙΔΙΚΗ ΔΙΑΣΚΕΥΗ: DANIELE ARISTARCO)
Εκδότης: ΧΑΡΤΙΝΗ ΠΟΛΗ Κωδ. Πολιτείας: 9605-0941
Μια νύχτα του καλοκαιριού δυο νέοι και δυο νέες βρέθηκαν σε ένα δάσος, όπου ζούσαν μυστηριώδη πλάσματα με μαγικές δυνάμεις. Όταν ο Όμπερον, ο βασιλιάς των ξωτικών, ανέθεσε στον Πακ, το σκανταλιάρικο ξωτικό, μια αποστολή για να εκδικηθεί τη βασίλισσα των νεράιδων, την Τιτάνια, ξεκίνησε μια απίστευτη περιπέτεια, ένα ονειρικό ταξίδι σε έναν κόσμο που αιωρείται μεταξύ πραγματικότητας και φαντασίας. Μία από τις πιο λαμπρές και πιο διασκεδαστικές κωμωδίες του Σαίξπηρ. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΟΠΩΣ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ
Εκδότης: ΑΛΦΕΙΟΣ Κωδ. Πολιτείας: 0250-0042
Φύσα, φύσα, βοριά μου χειμωνιάτικε, εσύ ψυχρός δεν είσαι τόσο, σαν του ανθρώπου την τυφλή αχαριστία. Τα δόντια σου αιχμηρά δεν είναι, μιας κι είσ' αόρατος στον κόσμο. Κρύα η ανάσα σου είναι μόνο. Χέι χο, χέι χο, τραγουδά χέι χο στο πράσινο το δέντρο. Απάτη οι πιο πολλές φιλίες - οι έρωτες μια σκέτη τρέλα! Χέι χο, χέι χο, τραγουδά χέι χο στο πράσινο το δέντρο, τη χαρά τραγουδά της ζωής μας! [Από την έκδοση]... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΟΙ ΠΡΟΣΧΑΡΕΣ ΚΥΡΙΕΣ ΤΟΥ ΓΟΥΙΝΔΣΟΡ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ Κωδ. Πολιτείας: 2250-2537
Οι κυρίες της ανωτέρας κοινωνίας του Γουΐνδσορ, με σκοπό να αποδείξουν στη βασίλισσά τους και στους συζύγους τους - που προσέβλεπαν στο παράσημο της Περικνημίδας, το Νόμπελ ευγενείας της εποχής - πως, εκτός από παιχνιδιάρες και ζαβολιάρες, είναι και ενάρετες, κάλεσαν τον μυθικό Γουλιέλμο να τους τα γράψει όλα αυτά σε ένα θεατρικό έργο. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)... Διαβάστε περισσότερα... |
Πλοήγηση
Φίλτρα
Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής