Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΣΙΩΜΚΟΣ Ι. ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Ταξινόμηση κατά:   
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΜΕΘΟΔΩΝ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ (ΠΕΡΙΕΧΕΙ CD ΑΣΚΗΣΕΩΝ)
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3930-0320

Η SPSS Inc. παράγει λογισμικό επεξεργασίας, ανάλυσης, και παρουσίασης δεδομένων υψηλής τεχνολογίας (state-of-the-art technology) και φιλικότητας προς το χρήστη. Απευθύνεται τόσο στον εξειδικευμένο αναλυτή όσο και στον μη εξειδικευμένο επιχειρησιακό χρήστη μέσω των ολοκληρωμένων "tailored made" εφαρμογών. Η υψηλά εξειδικευμένη ομάδα συμβούλων της SPSS αναπτύσσει τις εφαρμογές σε συνεργασία με τον επιχειρηματικό χρήστη επιτυγχάνοντας μεταφορά τεχνογνωσίας. Η εταιρεία SPSS BI Greece A.E. είναι η αντιπρόσωπος εταιρεία ολοκληρωμένων λύσεων λογι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3930-0094

Η συμπεριφορά του Καταναλωτή είναι ένα συναρπαστικό, δυναμικό και ραγδαία εξελισσόμενο πεδίο του Μάρκετινγκ (ΜΚΤ). Είναι αυτό που πιο άμεσα από άλλα εφαρμόζει έννοιες, αρχές και θεωρίες από διάφορες συμπεριφορικές επιστήμες στη μελέτη, ανάλυση και ερμηνεία των παραγόντων που επηρεάζουν την απόκτηση, κατανάλωση και απόρριψη των αγαθών, υπηρεσιών και ιδεών. Πιο συγκεκριμένα η συμπεριφορά του Καταναλωτή μελετά τις ανθρώπινες αντιδράσεις σε προϊόντα (αγαθά, υπηρεσίες, ιδέες) και στο ΜΚΤ αυτών των προϊόντων. Εστιάζεται δηλαδή στη μελέτη των δια...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (5Η ΕΚΔΟΣΗ)
Κωδ. Πολιτείας: 5326-0048

Στον Πρόλογο ενός βιβλίου συνηθίζεται να παραθέτει ο συγγραφέας τους λόγους που τον ώθησαν στη συγγραφή του βιβλίου. Στην προκειμένη περίπτωση όμως θεωρώ ότι και οι λόγοι της παρούσας έκδοσης είναι μάλλον προφανείς: η επιθυμία να καλύψω την ανάγκη των αναγνωστών με ένα ευκολονόητο και ευανάγνωστο εγχειρίδιο για τη στρατηγική του μάρκετινγκ. Έτσι, αποφάσισα να μην ακολουθήσω την προβλεπόμενη διαδικασία και να μιλήσω για την ιδιαίτερη σχέση που έχω αναπτύξει με το στρατηγικό μάρκετινγκ -τη διαδικασία και την επιστήμη που μελετά τη λειτουργία...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3930-0159

Η στρατηγική και το μάρκετινγκ έχουν μια σχέση ισχυρή και ουσιαστική - η στρατηγική είναι μία από τις προϋποθέσεις επιτυχίας των επιλογών μάρκετινγκ που έχει στη διάθεσή της μια επιχείρηση. Η στρατηγική γεννήθηκε στα πεδία των μαχών πολύ πριν αποτελέσει τον αγαπημένο επιθετικό προσδιορισμό του όρου "μάρκετινγκ" στα πανεπιστημιακά εγχειρίδια και στα επιχειρηματικά Σχέδια Μάρκετινγκ. Και ακριβώς γι' αυτό το μάρκετινγκ χρησιμοποιεί τον στρατηγικό τρόπο σκέψης στη μάχη για την επιβίωση, την ανάπτυξη και τη βιωσιμότητα μιας επιχείρησης στην αγο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3930-0192

Το βιβλίο αυτό αποτελεί ένα ολοκληρωμένο ελληνικό πανεπιστημιακό σύγγραμμα στο χώρο του Μάρκετινγκ στα διαδικτυακά-ηλεκτρονικά αγοραστικά τοπία με έμφαση στη στρατηγική. Η αναγκαιότητα που οδήγησε στη συγγραφή του οφείλεται στην εξέλιξη του Διαδικτύου από ένα επικοινωνιακό μέσο σε περιβάλλον ανάπτυξης επιχειρηματικής δραστηριότητας και χρήσης των σχετικών τεχνολογικών εξελίξεων. Οι αρχές που καθοδήγησαν τη συγγραφή αυτού του βιβλίου είναι οι ακόλουθες: Οι δραστηριότητες ηλεκτρονικού μάρκετινγκ δεν πραγματοποιούνται μόνο από τις επιχειρήσει...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3930-0348

Στις επιχειρήσεις, όπως και στις στρατιωτικές μάχες, η μόνη αποδεκτή έκβαση του ανταγωνισμού είναι η νίκη. Σκοπός του βιβλίου είναι να βοηθήσει όσους ασχολούνται με το μάρκετινγκ να καθορίζουν τους κανόνες του παιχνιδιού για την ανάδειξη του νικητή στην κάθε αγορά και να μάθουν πως χρησιμοποιούνται αυτοί οι κανόνες για να επιτυγχάνονται νικηφόρα αποτελέσματα. Εξετάζεται τόσο το θεωρητικό πλαίσιο όσο και η πρακτική εφαρμογή, με ιδιαίτερη έμφαση σε ιδέες που αποδείχθηκαν χρήσιμες και βοήθησαν εκατοντάδες επαγγελματίες να διακρίνουν καλύτερα ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΜΕΤΡΙΚΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Κωδ. Πολιτείας: 5326-0083

Στην ανταλλακτική οικονομία και στις πρώτες περιόδους της εγχρήματης οικονομίας οι άνθρωποι αντάλλασσαν τα αγαθά που ικανοποιούσαν τις ανάγκες τους είτε απευθείας είτε με τη χρήση νομισματικών μονάδων. Σε μια τέτοιου είδους οικονομία, με άμεση προσωπική επικοινωνία, εύκολα ένας παραγωγός μπορούσε να μάθει τι είδους ανάγκες έχει ο πελάτης του, έκανε τις ανάλογες βελτιώσεις ή τροποποιήσεις στο προϊόν του για να ικανοποιήσει τις νέες καταναλωτικές ανάγκες και συγχρόνως αποκτούσε ένα κατά κάποιο τρόπο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην περιορισμέν...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3930-0144

Το παγκόσμιο επιχειρησιακό περιβάλλον της Νέας Οικονομίας είναι πολύπλοκο και χαρακτηρίζεται από συχνές και συνεχώς αυξανόμενες δραματικές μεταβολές. Μεταξύ άλλων, το σύγχρονο περιβάλλον των επιχειρήσεων χαρακτηρίζεται από εντονότερο ανταγωνισμό, νέες τεχνολογίες, μικρότερους κύκλους ζωής προϊόντων, ενοποιήσεις αγορών, αλλαγές στις στάσεις και προτιμήσεις των καταναλωτών, δημογραφικές, κοινωνικές και πολιτιστικές αλλαγές. Οι μεταβολές αυτές επέβαλαν εξίσου δραματικές αλλαγές στη συμπεριφορά των επιχειρήσεων. Οι επιχειρήσεις σήμερα αντιμετω...
Διαβάστε περισσότερα...
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Κωδ. Πολιτείας: 5326-0082

Να επιχειρήσει κάποιος να περιγράφει συνολικώς και ενδελεχώς ένα φαινόμενο που βρίσκεται σε διαρκή εξέλιξη και αλλαγή είναι, μάλλον, μάταιο. Πριν από 16 χρόνια περίπου προσπαθήσαμε να καταγράψουμε τις βασικές αρχές που περιέγραφαν περιεκτικά το μάρκετινγκ στο ψηφιακό περιβάλλον, με βάση την έως τότε καταγεγραμμένη θεωρία, και το συναφές πλαίσιο στρατηγικών. Την ίδια χρονιά, το 2004, ο Mark Zuckerberg έδινε προς χρήση την πλέον επιτυχημένη διαδικτυακή εφαρμογή εικονικής κοινότητας και κεντρική πλατφόρμα μικροεφαρμογών, το Facebook, το οποίο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΕΠΙΔΗΜΙΕΣ
ΠΩΣ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΣΑΣ ΜΟΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΤΕ ΘΟΡΥΒΟ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟ
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3930-0394

Η μετατροπή της επιθυμίας για ένα προϊόν σε επιδημία ήταν, είναι και θα είναι πάντα όνειρο κάθε μάρκετερ. Για μερικά στελέχη το όνειρο γίνεται πραγματικότητα. Για άλλα παραμένει απλώς ένα όνειρο. Οι εφτά διαφορές που αναφέρονται σ' αυτό το βιβλίο γεφυρώνουν την απόσταση μεταξύ του ονείρου και της πραγματικότητας. Απολαύστε λοιπόν τις ιστορίες της καταναλωτικής τρέλας. . . (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3930-0364

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ / ΑΓΟΡΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΓΟΡΑΣ / ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Ι - ΟΜΑΔΕΣ ΕΣΤΙΑΣΗΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4 ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΙΙ - ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΠΡΟΒΟΛΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6 ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7 Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8 ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΨΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9 ΜΕΘΟΔΟΙ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΥΡΗΜΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 10 ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΥΨΗΛΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3930-0138

-Από τον κλασικό ρόλο του Marketer στους νέους του ρόλους ως ολοκληρωτής σχέσεων και ως ειδικός στη διαχείριση και τον συντονισμό επιχειρησιακών πόρων, -Από τον ρόλο του καταναλωτή ως λήπτης αποφάσεων στο νέο του ρόλο ως συν-δημιουργός αξίας, -Από τον ρόλο του ενδιάμεσου ως διευκολυντής φυσικών ροών στο νέο του ρόλο ως διαχειριστής πληροφοριακών ροών, -Από τον μετωπικό ανταγωνισμό στη δημιουργία νέων αγοραστικών τοπίων, -Από τη διαχείριση προϊόντων και αγορών στη διοίκηση των χαρακτηριστικών του μάρκετινγκ υψηλής τεχνολογίας, δηλαδή της αβ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Εκδότης: ΛΙΒΑΝΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2540-4147

Ξεκινώντας και εμπνεόμενοι από την πολύχρονη ακαδημαϊκή και επαγγελματική απασχόληση των συγγραφέων με το Μάρκετινγκ, αυτό το βιβλίο προσπαθεί να δείξει στον αναγνώστη τη φιλοσοφία, το κίνητρο, τη δομή, αλλά και την πρακτική εφαρμογή του Μάρκετινγκ σήμερα. Με εύληπτο τρόπο και σταδιακή προσέγγιση πραγματεύεται και σχολιάζει: Τους "Μύθους" που... κατατρέχουν το Μάρκετινγκ, όπως ότι Μάρκετινγκ είναι δημόσιες σχέσεις, πωλήσεις, διαφήμιση, επικοινωνία. Τις "Αλήθειες" του Μάρκετινγκ που εστιάζονται στην ικανοποίηση του ανθρώπου (πελάτη, μετόχου...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Εκδότης: ΛΙΒΑΝΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2540-4117

Όσον αφορά την πατρότητα του όρου μάρκετινγκ (marketing) -δηλαδή το να διευθύνει κάποιος μια επιχείρηση εφαρμόζοντας πολιτικές που στοχεύουν στην ικανοποίηση των αναγκών και των τάσεων της αγοράς- δεν μπορεί κανείς να αμφισβητήσει ότι ανήκει στην Αμερική. Την πατρότητα όμως της στρατηγικής θεώρησης της εφαρμογής του μάρκετινγκ στην καθημερινότητα των επιχειρήσεων διεκδικούν πολλοί - όλοι οι σπουδαίοι στρατηλάτες στα πεδία των μαχών ή οι στρατηγιστές που χάραξαν στρατηγικές για μάχες-ορόσημα. Ναι, σωστά καταλάβατε, οι αρχές του στρατηγικού ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
Εκδότης: ΛΙΒΑΝΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2540-4030

Στόχος του ανά χείρας βιβλίου είναι να δώσει τις βασικές αρχές της έρευνας μάρκετινγκ/ αγοράς και να κάνει σαφώς κατανοητή τη σημαντικότητά της για τη σύγχρονη επιχείρηση. Η εμπειρία μας από τις ακαδημαϊκές αίθουσες διδασκαλίας αλλά και την αγορά υπήρξε καταλυτική για την επιλογή του περιεχομένου. Είμαστε πεπεισμένοι ότι η θεωρία, όσο κι αν αποτελεί τα θεμέλια κάθε γνώσης, δεν έχει τα ανάλογα αποτελέσματα εάν δεν συνοδεύεται από εμπειρικά παραδείγματα και μελέτες περίπτωσης. Γι' αυτό και σε κάθε κεφάλαιο του βιβλίου υπάρχουν αρκετά παραδεί...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3930-0242

[...] Στον χώρο των επιχειρήσεων, με τον όρο «Μελέτη Περίπτωσης» (Case Study) εννοούμε την περιγραφή μίας επιχειρησιακής κατάστασης, η ανάλυση της οποίας επιτρέπει: α) τον προσδιορισμό επιχειρηματικών προβλημάτων και την ανάπτυξη σεναρίων επίλυσης αυτών με τη χρήση πραγματικών δεδομένων και β) τον εντοπισμό πρακτικών και στρατηγικών και τις επιπτώσεις που αυτές έχουν στην πορεία της υπό εξέταση επιχείρησης. [...] (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Podcast – Βίος και Πολιτεία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ (ΕΒΔΟΜΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ
€54.74 €21.90
(-60%)
Κερδίζετε €32.84
ΑΝΑΛΥΣΗ ΟΝΕΙΡΩΝ
KAPLAN-WILLIAMS STREPHON
€10.00 €5.00
(-50%)
Κερδίζετε €5.00

Βρείτε μας στο...

X
Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS