Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΣΟΛΔΑΤΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

Ταξινόμηση κατά:    Εκδόσεις:
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
(Ο 20ός ΑΙΩΝΑΣ)
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0678

Η μελέτη αυτή για τον Ελληνικό Κινηματογράφο ξεκίνησε μετά τα μέσα της δεκαετίας του '70 και είδε για πρώτη φορά το φως της δημοσιότητας στο περιοδικό Φιλμ του Θανάση Ρεντζή (εκδόσεις Καστανιώτης, τεύχος 15, Χειμώνας-Άνοιξη 77/78), αποτελώντας τον κύριο, σχεδόν αποκλειστικό, κορμό του τεύχους. Εκτεινόταν σε 166 σελίδες διαστάσεων 14X21 και έφερε ως συμπλήρωμα 80 ακόμη σελίδες με πίνακα των συνολικών εισιτηρίων κατά περίοδο, φιλμογραφία των σκηνοθετών και φωτογραφίες από τις ταινίες. Τίτλος του: Επισκόπηση της Ελληνικής Κινηματογραφίας από ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
(Ο 21ος ΑΙΩΝΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ)
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0679

Το πέρασμα στον νέο αιώνα δεν αποτελεί χρονικό ορόσημο ή τομή στη ροή του ελληνικού κινηματογράφου, τέτοια που να νομιμοποιείται σαν η αρχή μιας περιόδου, ενός ιδιαίτερου κεφαλαίου σ' αυτό το βιβλίο, όπως αντίστοιχα και στα προηγούμενα κεφάλαια, οι ενδείξεις των δεκαετιών δεν οριοθετούν ομοιογενή σώματα. Έχουν να κάνουν με χρονικές περιόδους που εμφάνισαν κάποια κοινά αισθητικά ή ιδεολογικά χαρακτηριστικά, με κύριες αναγωγές στα αντίστοιχα κοινωνικά, χωρίς όμως συγκεκριμένη, ληξιαρχική δηλαδή, έναρξη ή λήξη της περιόδου. Για παράδειγμα, η ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΛΕΞΗΣ ΔΑΜΙΑΝΟΣ
Η ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΤΗΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0607

Μέχρι το πλοίο, Ευδοκία, Ηνίοχος, τρεις μόλις ταινίες, σε τριάντα χρόνια κινηματογραφικής πορείας, κάποιοι ρόλοι που με την ενσάρκωσή τους "έγραψε" δυνατά στο κάδρο το πρόσωπό του, μια θεατρική πορεία που χάνεται στα χρόνια του '50 και του '60: αυτός είναι ο Αλέξης Δαμιανός στην Ιστορία της Νεοελληνικής Γραμματείας. Και γι' αυτούς που τον γνώρισαν από κοντά, προστίθεται ο σοφός, συνάμα και προκλητικός του λόγος, που κηρύσσει την αγάπη με τρόπο βίαιο, που περικλείει θεαματικά τις αντιθέσεις, συγχέει την πραγματικότητα με τη μυθοπλασία. (Απ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΤΑΝ Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕ ΤΗ ΜΕΡΚΕΛ ΣΤΑ ΕΞΑΡΧΕΙΑ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0622

Όταν μπήκε ΕΝΦΙΑ στην καλύβα του Καραγκιόζη και φόρος μεταποίησης στο αυγό που έκανε μια κότα που είχανε, επειδή η Αγλαΐα το τηγάνιζε με αλατοπίπερο, η καραγκιόζικη οικογένεια βρέθηκε άστεγη στο βασίλειο των Εξαρχείων. Σ' αυτό το ιδιότυπο κράτος εν κράτει ο καθένας διάλεξε τον ρόλο του και άρχισαν να τους επισκέπτονται οι ήρωες του ευρύτερου θιάσου, ως τον Μεγαλέξανδρο και την Ωραία Ελένη. Βασικό πρόσωπο ο Μορφονιός που έγινε πρωθυπουργός και μεγαλώνει η μύτη του ανάλογα με τα ψέματα που λέει. Εκεί θα τους επισκεφτεί μια μέρα και η καγκελά...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΑΝΤΟΣ ΚΑΙΡΟΥ
ΘΑΝΑΣΗΣ ΒΕΓΓΟΣ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0331

Στα ασφυκτικά πλαίσια, της φαρσοκωμωδίας μα κι έξω από αυτά, σαν δαιμονική φιγούρα που διασχίζει ασταμάτητα το κινηματογραφικό κάδρο, ο Βέγγος σήκωσε στην πλάτη το μαρτύριο του θεατή του και έπαιξαν μαζί το ρόλο του θύματος. Σαν αποτέλεσμα ήρθε η εξοικείωση με τη συμφορά, που για μια ακόμα φορά καραγκιοζοποιήθηκε κι από παράγοντας δεινών έγινε παράγοντας γέλιου. Ο Βέγγος, παίζοντας το ρόλο του στη σύγχρονη ελληνική τραγωδία, έγινε ο κλόουν της Ιστορίας μας ο πιο αγαπητός, που σκορπάει το γέλιο στα πρόσωπα που τον περιστοιχίζουν, μήπως και ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΒΟΙΔΑΓΓΕΛΟΙ
ΟΤΑΝ Ο ΣΚΑΡΙΜΠΑΣ ΚΗΡΥΞΕ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΧΑΛΚΙΔΑΣ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0426
ΑΠΑΝΤΑ ΤΑ ΘΕΑΤΡΙΚΑ (ΤΕΤΑΡΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0675

Ο Γιάννης Σολδάτος είναι ένας συγγραφέας που κινείται σε ένα ιδιαίτερο, πολύ προσωπικό, συγγραφικό σύμπαν. Άνθρωπος του βιβλίου αλλά και της πράξης, ακούραστος οραματιστής, με μια ρομαντική επιμονή που συνδυάζεται με την εμπειρία αλλά και με την επαγγελματική του αρτιότητα βρίσκεται πάντοτε στις επάλξεις με μια εφηβική ορμή. [...] (Από την έκδοση)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΤΑΝ Ο ΣΚΑΡΙΜΠΑΣ ΚΗΡΥΞΕ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΧΑΛΚΙΔΑΣ
(ΒΟΙΔΑΓΓΕΛΟΙ)
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0476

«Εντός της ημέρας να παραταχθεί έξω από την οικία μου σύσσωμο το δημοτικό συμβούλιο, οι αρχές και οι εξουσίες, ο υπουργός της Δημόσιας Τάξης και Αταξίας... Ο υπουργός Συντονισμού και Αποσυντονισμού, η μπάντα του Δήμου και η Συμφωνική ορχήστρα Άνω και Κάτω Πετραλώνων και όλο το παπαδαριό, να ψάλλουν δέηση και λιτανεία... Να ξορκίσουνε την οργή μου, αλλιώς θα σας πάρει ο διάολος τον πατέρα, θα βρέξει φωτιά και λαύρα στη στράτα σας, δεν θα μείνει ρουθούνι Χαλκιδάνθρωπου...» Ήρωας αυτής της παραληρηματικής κωμωδίας είναι ο μεγάλος μας πεζογράφ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
1900-1967, (ΧΑΡΤΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0319

Η εξέλιξη ενός πολιτιστικού φαινομένου και ειδικά ενός φαινομένου με κοινωνική απήχηση, όπως αυτή του κινηματογράφου, δεν είναι ανεξάρτητη από την πολιτική, και κοινωνική ιστορία του τόπου που το φιλοξενεί από την υπόλοιπη πνευματική ζωή, καθώς και από την παγκόσμια θέση του εν λόγω φαινομένου στην Ιστορία της ανθρωπότητας. Το αντικείμενο που πραγματεύεται αυτό το έργο, ο "Ελληνικός Κινηματογράφος", είναι συνάρτηση, παράλληλα και δεσμώτης των δύο συνθετικών του. Πρώτον: είναι "ελληνικός" οπότε, δέχτηκε την επίδραση του ιστορικού χώρου - ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0600

"ΤΟ ΣΙΔΗΡΟΥΝ ΠΑΡΑΠΕΤΑΣΜΑ" ΚΑΙ Η ΧΑΜΕΝΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ": Γεννήθηκα και πέρασα τα παιδικά μου χρόνια στον απόηχο και τη βίωση των συνεπειών από τα τραγικά συμβάντα της δεκαετίας του '40. Η ιδιαίτερη πατρίδα μου, η Λευκάδα, βρίσκεται δίπλα στην Ήπειρο, θέατρο καταστροφών και οδυνηρής κληρονομιάς από τον Εμφύλιο, τον "συμμοριτοπόλεμο", όπως άκουσα να τον λένε τα οικεία μου πρόσωπα, αφού φύτρωσα μέσα στην παράταξη των νικητών, τη φτώχεια και τη δυστυχία. Κονσέρβα πρωτοαντίκρισα κάπου στα δέκα μου χρόνια, αλλά ήξερα καλά τι σημαίνει κονσερβοκούτι, αφο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0056

«Τα πρώτα βήματα του κινηματογράφου στην Ελλάδα»: Το 1906, ο γάλλος οπερατέρ Λεόν, ανταποκριτής της Γκομόν, ήρθε από την Αίγυπτο και κάλυψε ειδησεογραφικά τους ενδιάμεσους Ολυμπιακούς Αγώνες που έγιναν στην Αθήνα, σε ανάμνηση των προ δεκαετίας επίσημων Ολυμπιακών Αγώνων. Ο Λεόν πολιτογραφήθηκε ως «ο πρώτος έλληνας κινηματογραφιστής». Το πρώτο αυτό «ελληνικό» ζουρνάλ βρήκε απήχηση στο κοινό, όχι σαν η «θαυμαστή» εφεύρεση που ήδη είχε καθιερωθεί, αλλά κύρια σαν θέμα και θέαμα ενός σημαντικού για τον τόπο γεγονότος. Τον επόμενο χρόνο μνημονεύ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ (ΤΡΙΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
1990-2002, (ΧΑΡΤΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0358

Στην τελευταία δεκαετία του 20ού αιώνα, που στα μέσα της ο παγκόσμιος κινηματογράφος συμπλήρωσε τα εκατοντάχρονά του, ο αντίστοιχος ελληνικός, άλλοτε ακολουθούσε κι άλλοτε παρακολουθούσε μακρόθεν τα τεκταινόμενα στον διεθνή κινηματογραφικό στίβο. Δεν άλλαξε κάτι, ουσιαστικό, στον επιχειρησιακό χώρο του ντόπιου κινηματογράφου σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, και ούτε διαφαινόταν παρόμοια αλλαγή, όπως και δεν παρατηρήθηκε στη διάρκεια της δεκαετίας. Στα τελευταία είκοσι χρόνια του αιώνα, δεν υπήρξε καμία επισκόπηση για τον κινηματογράφο τη...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
1967-1990 (ΧΑΡΤΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0357

"ΣΤΟ ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ" Τον Απρίλιο του 1967, η Ελλάδα είδε ξανά "τον ήλιο να χαίρεται και να χαμογελάει" παράξενα, όπως σε ανάλογες στιγμές της Σύγχρονης Ιστορίας της. Η Ιστορία Αντίστασης που γράφτηκε εκ των υστέρων και, λίγο πατριωτικά, λίγο λαϊκίστικα, αποδόθηκε σ' έναν ολόκληρο λαό, μοιάζει απλοϊκή. Αφήνει ιστορικά ανερμήνευτο το περίπου 90% ποσοστό ΝΑΙ στα Συντάγματα των δικτατόρων, παρά τα περί βίας και πλάνης λεχθέντα. Και στο χώρο του ελληνικού κινηματογράφου μένει ανερμήνευτη η έξαρση της κακογουστιάς. Αυτοί που μίλησαν για λογοκρισία στ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΠΟ ΤΟΝ «ΓΟΛΓΟΘΑ ΜΙΑΣ ΟΡΦΑΝΗΣ» ΣΤΟ ΠΑ-ΣΟΚ
ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΤΟ... ΣΥ-ΡΙΖΑ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0070

Το κύριο θέμα, λοιπόν, αυτού του βιβλίου είναι ο εμπορικός κινηματογράφος της χώρας, από τις αρχές της δεκαετίας του '50 ως τα το τέλος της μεθεπόμενης δεκαετίας, κάπου εκεί με την άνοδο του ΠΑΣΟΚ στην εξουσία, λίγο πριν, λίγο μετά, δεν έχει ιδιαίτερη σημασία, αφού το αντικείμενό μας δεν επηρεάστηκε άμεσα από μεταπολιτεύσεις, δικτατορίες και δημοκρατίες. Άλλοι ήταν οι παράγοντες που οδήγησαν στην εμπορική πτώση του ελληνικού εμπορικού κινηματογράφου, άσχετοι και ανεξάρτητοι από αυτούς που οδήγησαν στην πτώση της δικτατορίας. Ο τίτλος αυτού...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΔΥΣΣΕΙΕΣ ΣΩΜΑΤΩΝ
ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΚΟΥΝΔΟΥΡΟΥ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0437

Το σώμα-εργαλείο της φιλμικής γλώσσας του Κούνδουρου πάσχει από το πρώτο πλάνο της «Μαγικής πόλης» έως το τελευταίο των «Φωτογράφων», μέσα σε ένα χώρο, τόσο ιστορικά καθορισμένο, όπως η Ελλάδα του μεταπόλεμου, του 1821, του τέλους του 19ου αιώνα, του 1922, όσο και συμβολικά τοποθετημένο, όπως Οδησσός αντί Μεσολόγγι, Λαύριο αντί Ασία, νταμάρια του λεκανοπεδίου αντί Αλμυρά Έρημος, ή ακόμα και αφαιρετικά, όπως οι χώροι στο «Ποτάμι» και ποιητικά, όπως οι χώροι στις «Μικρές Αφροδίτες», και πέρα από τις ταινίες του, στο θέατρο που κατά καιρούς κ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΕΡΗ ΠΟΡΝΗ
ΤΡΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΜΟΝΟΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΠΟΡΝΕΣ - ΗΘΟΠΟΙΟΥΣ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0538

Σπούδασε ηθοποιός και αισθάνεται να εκπορνεύεται σε παραγωγούς και σκηνοθέτες, χωρίς να παίρνει τους ρόλους που της έταξαν, ούτε καν το πενηντάρι για την υπηρεσία που τους πρόσφερε και αποφάσισε να γίνει πόρνη, επίσημα, με ωράριο και ταρίφα. Τώρα αφηγείται τη ζωή της, σαν τρία διαφορετικά πρόσωπα, με έναν παρτενέρ πελάτη-σκηνοθέτη. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ (ΠΕΜΠΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ 1970-2000
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0379

ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ 1970-1980 ΦΙΛΜΟΓΡΑΦΙΑ ΣΚΗΝΟΘΕΤΩΝ 1970-1980 ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ Α΄ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΑΘΗΝΩΝ-ΠΕΙΡΑΙΩΣ-ΠΡΟΑΣΤΙΩΝ (1970-1980) ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ '70 ΠΙΣΩ ΑΠ' ΤΗΝ ΚΑΜΕΡΑ Η ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ '70 ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ 1980-1990 ΦΙΛΜΟΓΡΑΦΙΑ ΣΚΗΝΟΘΕΤΩΝ 1980-1990 ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ Α΄ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΑΘΗΝΩΝ-ΠΕΙΡΑΙΩΣ-ΠΡΟΑΣΤΙΩΝ (1980-1984) ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ '80 ΠΙΣΩ ΑΠ' ΤΗΝ ΚΑΜΕΡΑ Η ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ '80 ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ 1990-2000 ΦΙΛΜΟΓΡΑΦΙΑ ΣΚΗΝΟΘΕΤΩΝ 1990-2000 ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ '90 ΠΙΣΩ ΑΠ' ΤΗΝ ΚΑΜΕΡΑ Η ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ '90...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΤΑΝ Ο ΠΑΖΟΛΙΝΙ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕ ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΠΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0596

ΓΙΑΝΝΟΣ: Και θα το βαφτίσουμε Πιερ Πάολο... ΦΑΜΠΙΟ: Πιερ Πάολο Παζολίνι ο Δεύτερος, γιος μιας αρσενικής και μια θηλυκής πόρνης. ΜΑΡΚΕΛΑ: Πιερ Πάολο Παζολίνι ο Δεύτερος, γιος της μοίρας και της ανάγκης! Όταν ο Π.Π.Π. συνάντησε το αγόρι που του πρόσφερε το θάνατο, ήρθε η συντέλεια του παζολινικού κόσμου, ενός κλειστού συστήματος, περιχαρακωμένου μέσα στην ποίηση, τον κινηματογράφο, τη θεωρία, τη σκέψη, την πολιτική, τη φιλοσοφία. Τα όρια αυτού του κόσμου μετατράπηκαν σε εξωστρεφή όπλα και επιτέθηκαν στον έξω του έγκλειστου ποιητή κόσμο, προ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΠΟΥ Η ΜΕΡΙΛΙΝ ΠΕΡΑΣΕ ΣΤΗ ΛΕΩΦΟΡΟ ΤΩΝ ΑΣΤΕΡΙΩΝ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0656

Στο σκηνικό μεγάλοι καθρέφτες, σκοτεινοί, πίσω από τους ηθοποιούς, πατιναρισμένοι, να φύγει η λάμψη τους. Σ' αυτούς καθρεφτίζεται και το κοινό, με όχι ευδιάκριτα τα πρόσωπα των θεατών, ώστε οι ίδιοι να βλέπουν μόνο σκιές τους και οι ηθοποιοί να μετεωρίζονται ανάμεσα στο είδωλό τους, το κοινό και το είδωλο του κοινού. Είμαστε στον άλλο κόσμο. Παγωνιά. Επίσης παρακολουθούμε προβολές από αποσπάσματα παλιών χολιγουντιανών ταινιών σε ασπρόμαυρο, φευγαλέα και σε σπασμένες προβολές, σαν σκιές που έρχονται και χάνονται στο όνειρο. Προσοχή δεν πρέπ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΛΕΝΗ - ΛΙΟΣΙΩΝ 5Α
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0375

Έψαχνα να βρω τους λόγους που οδήγησαν την Ελένη σ' εκείνο τον καταραμένο τόπο ούτε Τροία ούτε Αίγυπτος οδός Λιοσίων, αριθμός 5Α. Το είχα δεδομένο πως ήταν η Ελένη που έψαχνα. . . Για μένα μία είναι η Ελένη. Ελένη, Κατερίνα, Σενιορίτα, Μαρία, Αλεξάνδρα. . . Γυναίκες που ακροβατούν στα όρια της καθημερινότητας και της υπέρβασής της. Πήρε φόρα, ροδοκόκκινη κι αγριεμένη, όπως ήταν, άνοιξε διάπλατα την μπαλκονόπορτα και, πριν την προλάβει ο Βαγγέλης, πετάχτηκε τσίτσιδη στο μπαλκόνι. Τυλίχτηκε στην πορφύρα το κτίριο από τη φλόγα που σκορπούσε...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΜΠΟΥΦΕΣ (ΒΙΒΛΙΟΔΕΤΗΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ)
GODON JEAN-CLAUDE
€26.50 €11.92
(-55%)
Κερδίζετε €14.58
ΓΛΥΚΙΑ ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ
PELECANOS GEORGE
€9.99 €5.00
(-50%)
Κερδίζετε €4.99

ΣελιδοδείκτηςΠερισσότερα

Klaus Mann: Ο Θεός απέστρεψε θυμωμένος τα μάτια Το βρομερό ψεύδος έχει πάρει την εξουσία σ’ αυτή τη χώρα. Βρυχιέται μέσα στις αίθουσες, μέσα από μεγάφωνα, μέσα από τις στήλες των εφημερίδων, μέσα απ...

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS