Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΣΟΥΛΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ-ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Ταξινόμηση κατά:    Εκδόσεις:
ΣΠΟΥΔΗ ΣΤΗ ΝΟΗΤΙΚΗ ΑΝΑΠΗΡΙΑ
Εκδότης: GUTENBERG
Κωδ. Πολιτείας: 0920-1676

Η υλοποίηση του "Σχολείου για Όλους" προϋποθέτει, πρωτίστως, την κατανόηση της αναπηρίας. Μόνο η σπουδή των εκδοχών της θα επιτρέψει σε εκπαιδευτικούς, ψυχολόγους, ειδικούς Παιδαγωγούς, κοινωνικούς λειτουργούς, γονείς και κοινωνικούς εταίρους να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά τις εκπαιδευτικές ανάγκες μαθητών με ή δίχως αναπηρία, καθώς και να τους ενδυναμώνουν ψυχοκοινωνικά στο πλαίσιο μιας από κοινού εκπαίδευσης. Προς αυτή την κατεύθυνση κινείται η παρούσα μονογραφία, η οποία επικεντρώνεται στη νοητική αναπηρία. Η παρουσίαση των σύγχρονων ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΒΗΜΑ ΜΕ ΒΗΜΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΜΕΤΡΙΑ 'Η ΒΑΡΙΑ ΝΟΗΤΙΚΗ ΥΣΤΕΡΗΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 4330-0105

Στο ξεκίνημα του νέου αιώνα η Ειδική Εκπαίδευση στη χώρα μας καλείται να διαδραματίσει ένα πιο ουσιαστικό ρόλο. Ένα ρόλο που θα καταδείξει και θα διαδώσει ότι τα παιδιά και οι νέοι με μέτρια ή βαριά νοητική υστέρηση δεν αποτελούν «μη διαπαιδαγωγήσιμα άτομα» αρκεί να τους παράσχουμε τις κατάλληλες εκπαιδευτικές ευκαιρίες. Έχοντας εμπιστοσύνη στις δυνατότητες της ατομικής εξέλιξης και απορρίπτοντας την «ελαττωματολογία», επιδιώκοντας τη συνεχή δράση, αναγνωρίζοντας την αξία του σώματος και των αισθήσεων, αναζητώντας τη διαρκή συνεργασία ανάμ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΗΣ ΕΝΤΑΞΗΣ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΑΠΟ ΤΟ «ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΥ» ΣΕ ΕΝΑ «ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ»
Κωδ. Πολιτείας: 4330-0176

[...] Η «Παιδαγωγική της Ένταξης», αναθεωρώντας απόψεις του παρελθόντος, απορρίπτει την ιδρυματική περίθαλψη και κάθε είδους διαχωριστική εκπαίδευση και προτείνει τη μετατροπή του υφιστάμενου Σχολείου σε ένα «Σχολείο για Όλους», το οποίο θα επιτρέψει την ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας του κάθε παιδιού. Προς αυτήν ακριβώς την κατεύθυνση προσανατολίζεται και το περιεχόμενο αυτής της μονογραφίας, που απευθύνεται στους Εκπαιδευτικούς, στους Ψυχολόγους, στους Κοινωνιολόγους, στους Ψυχιάτρους, στους φοιτητές που σπουδάζουν τις Επιστήμες τ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΗΣ ΕΝΤΑΞΗΣ
Εκδότης: GUTENBERG
Κωδ. Πολιτείας: 0920-0916

Εάν ο 20ος αιώνας προσδιορίστηκε από την αναγνώριση του δικαιώματος κάθε παιδιού να εκπαιδεύεται, ο 21ος αιώνας θα σηματοδοτηθεί από τη δόμηση του «Σχολείου για Όλους». Σε ένα τέτοιο σχολείο στο - Σχολείο για Όλους -, εκπαιδεύονται από κοινού, ανεξαρτήτως της όποιας νοητικής, σωματικής, ψυχικής, γλωσσικής ή άλλης κατάστασής τους, όλα τα παιδιά της γειτονιάς, όπως παραδείγματος χάριν τυπικώς αναπτυσσόμενα παιδιά, παιδιά με αναπηρία, παιδιά των φαναριών, αλλοδαπά παιδιά, τσιγγανόπουλα, χαρισματικά παιδιά κ.ά., ώστε να αποκτήσουν ικανότητες κ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΒΑΡΙΑ ΝΟΗΤΙΚΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥΣ
ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ
Εκδότης: GUTENBERG
Κωδ. Πολιτείας: 0920-0400

Στη συνάντησή του με το «βαριά νοητικά καθυστερημένο» παιδί ο παιδαγωγός βρίσκεται πολύ συχνά αντιμέτωπος με τρόπους συμπεριφοράς που του είναι εντελώς άγνωστοι. Ανάμεσα στο δικό του κόσμο και στον κόσμο αυτού του παιδιού, που βρίσκεται απέναντί του, δεν υπάρχει σχεδόν καμία σχέση ή, και αν υπάρχει, αμφισβητείται. Με την παρούσα μονογραφία, από τη μια παρουσιάζεται μια διεπιστημονική συστηματική ανάλυση των θεωρητικών θέσεων με τις οποίες προσεγγίζεται το φαινόμενο «βαριά νοητική καθυστέρηση» - «πολλαπλή αναπηρία» και από την άλλη κατατίθε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ ΜΕ ΥΨΗΛΗ ΝΟΗΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥΣ
Κωδ. Πολιτείας: 4330-0388

Αποτελεί πλέον κοινή πεποίθηση όλων όσων εμπλέκονται άμεσα ή έμμεσα με την εκπαίδευση ότι το σχολείο οφείλει να λαμβάνει ιδιαίτερα υπόψη τις ατομικές ανάγκες και τις ικανότητες του κάθε παιδιού. Καλείται δηλαδή, το σχολείο όχι μόνο να επικεντρώνεται στο προφίλ που παρουσιάζει ο "μέσος όρος" των μαθητών που φοιτούν σ' αυτό, αλλά παράλληλα να αναπτύσσει εξατομικευμένα εκπαιδευτικά προγράμματα σύμφωνα με τις κλίσεις και ιδιαιτερότητες του κάθε μαθητή. Μέσα σ' αυτό το πλαίσιο, ο σχεδόν ξεχασμένος ως τώρα χαρισματικός ή ταλαντούχος μαθητής βρίσ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΒΗΜΑ ΜΕ ΒΗΜΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΜΕΤΡΙΑ Ή ΒΑΡΙΑ ΝΟΗΤΙΚΗ ΥΣΤΕΡΗΣΗ
Εκδότης: GUTENBERG
Κωδ. Πολιτείας: 0920-0784

Μετά από μια ιστορική διαδρομή εκατό περίπου χρόνων, η ανάδειξη της Ειδικής Παιδαγωγικής ως αυτόνομου επιστημονικού κλάδου στη χώρα μας προβάλλει επιτακτικά. Στα πλαίσια αυτού του αιτήματος η σειρά Ειδική Παιδαγωγική έρχεται να εμπλουτίσει την ελληνική βιβλιογραφία γύρω από το σημαντικό θέμα της κατανόησης, προαγωγής και υποστήριξης του ατόμου με ειδικές ανάγκες. Η σειρά αυτή περιλαμβάνει μονογραφίες Ελλήνων και ξένων συγγραφέων καθώς και συλλογές σύγχρονων ερευνητικών άρθρων. Καλύπτει ένα ευρύ φάσμα θεμάτων της Ειδικής Παιδαγωγικής, με ιδ...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΠΕΡΙΚΛΗΣ
ΜΠΕΚΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ
€10.00 €4.00
(-60%)
Κερδίζετε €6.00
ΦΡΑΝΚΕΝΣΤΑΙΝ (ΒΙΒΛΙΟ ΤΡΙΤΟ)
KOONTZ DEAN
€20.19 €8.08
(-60%)
Κερδίζετε €12.11

ΣελιδοδείκτηςΠερισσότερα

Pedro-Juan Gutierrez: Ένας μοναχικός τύπος, απέναντι από τη θάλασσα, έπαιζε σαξόφωνο. Ένας μοναχικός τύπος, απέναντι από τη θάλασσα, έπαιζε σαξόφωνο. Ο τύπος έκανε εξάσκηση, έπαιζε σκάλες. Σε κάποια φάση άρχισε να παίζει τζαζ. Πολύ αργή...

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS