ΣΤΑΘΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΒΛΑΣΗΣ
Αποτελέσματα 1 - 5 από 5
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΓΟΡΑΣ
Εκδότης: UNIBOOKS Κωδ. Πολιτείας: 6685-0014
Η κύρια λειτουργία της Έρευνας Αγοράς (marketing research) είναι να παρέχει στα διοικητικά στελέχη τις πληροφορίες εκείνες που θα τους βοηθήσουν στη λήψη σωστών αποφάσεων. Για να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος κατά τη λήψη των αποφάσεων αυτών, οι πληροφορίες πρέπει να διατίθενται έγκαιρα, με ακρίβεια και αξιοπιστία. Το παρόν βιβλίο παρουσιάζει μεθόδους και τεχνικές για τη σωστή διενέργεια της Έρευνας Αγοράς και για την αξιοποίηση των αποτελεσμάτων της. Παρέχει όλο το θεωρητικό πλαίσιο συνοδευόμενο και με τις απαραίτητες πρακτικές προσεγγίσεις ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Εκδότης: UNIBOOKS Κωδ. Πολιτείας: 6685-0006
Μια από τις σημαντικότερες λειτουργίες της επιχείρησης είναι αυτή των πωλήσεων, καθώς αποτελεί τον συνδετικό κρίκο μεταξύ επιχείρησης και αγοράς, επηρεάζει άμεσα τόσο τα έσοδα όσο και το κόστος της επιχείρησης, παίζει καταλυτικό ρόλο στην υλοποίηση της επιχειρησιακής στρατηγικής και συνδέεται άμεσα με την επίτευξη των στόχων της. Λόγω της μεγάλης λοιπόν σημασίας των πωλήσεων για τη λειτουργία μιας επιχείρησης, τα τελευταία 40 κυρίως χρόνια έχει διεξαχθεί ένας μεγάλος αριθμός ερευνών με σκοπό τόσο τη διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ
Εκδότης: UNIBOOKS Κωδ. Πολιτείας: 6685-0022
Η σύγχρονη επιχείρηση του 21ου αιώνα, χωρίς αμφιβολία, θα υποχρεωθεί να λειτουργεί σε ένα δυναμικό και διαρκώς μεταλλασσόμενο επιχειρησιακό περιβάλλον. Στο πλαίσιο του διαρκώς εντεινόμενου ανταγωνιστικού επιχειρηματικού περιβάλλοντος, η μία επιχείρηση μετά την άλλη αντιλαμβάνεται δύο πολύ σημαντικά πράγματα. Πρώτον, η επιδίωξη της ανταγωνιστικότητας στη βάση χαμηλότερων τιμών πώλησης των προϊόντων/υπηρεσιών επιφέρει συστηματικά μείωση της κερδοφορίας, και, κατ' επέκταση, απειλεί τη βιωσιμότητά της. Δεύτερον, εκείνο που τελικά μετρά για την... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Κωδ. Πολιτείας: 3930-0300 |
||||||
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Κωδ. Πολιτείας: 3930-0124 (. . .) Ο στόχος του βιβλίου αυτού είναι να παρουσιάσει μια ολοκληρωμένη, συστηματική και επιστημονική προσέγγιση σχετικά με τον ζωτικό χώρο της οργάνωσης και διοίκησης των πωλήσεων. Στο πλαίσιο αυτό, περιγράφει τις πλέον πρόσφατες πρακτικές και τεχνικές που χρησιμοποιούν οι υπεύθυνοι/διευθυντές πωλήσεων τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Η Β΄ έκδοση του παρόντος βιβλίου ακολουθεί τις ίδιες γενικές αρχές και την ίδια φιλοσοφία που χαρακτήρισαν την επιτυχημένη Α΄ έκδοση. Τα κύρια στοιχεία της παρούσας έκδοσης, δηλαδή η συστηματική και ... Διαβάστε περισσότερα... |
Αποτελέσματα 1 - 5 από 5
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
Πλοήγηση
Φίλτρα
Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής