Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΣΤΕΦΑΝΙΔΗΣ ΜΑΝΟΣ

Ταξινόμηση κατά:   
ΜΙΚΡΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ
ΠΡΟΣΩΠΑ, ΚΡΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-3487

«Συχνά τα κείμενά μου, λένε, τα χαρακτηρίζει οργή. Εύχομαι να πρόκειται για έντιμη οργή. Είναι βέβαιο πάντως ότι η τέχνη αλλά και η καθημερινότητά μας γίνονται πιο καθαρές μέσω της οργής, καθώς πρόσωπα και πράγματα υποχρεώνονται να δείξουν τον εαυτό τους. Πόσω μάλλον που για να διεκδικήσουμε με πειθώ ό,τι αγαπάμε, πρέπει πρώτα να καταθέσουμε τι μισούμε. Η ζωντανή τέχνη, πάλι, ανέκαθεν ήταν το παιδί της ρήξης, το τέκνο της οργής. Ακόμη και σ' αυτήν εδώ τη γωνιά της Γης, όπου συντηρητισμός και μετριότητα βασιλεύουν, η τέχνη και οι άνθρωποί τ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΘΑΝΑΣΗΣ ΜΑΚΡΗΣ
ΕΝ ΞΙΦΗΡΕΙΣ
Κωδ. Πολιτείας: 6164-0007

Αντιλαμβάνομαι, υπό περιπτώσεις, την τέχνη σαν μία παρτίδα σκάκι. Υπάρχει πάντα ένας τελικός στόχος, κάτι που πρέπει να κατακτηθεί και κάτι που πρέπει να θυσιαστεί. Αλίμονο σ' όποιον το αγνοεί. Υπάρχει σαφώς λογική, στρατηγική, σχέδιο, αλλά υπάρχει και έμπνευση, συναισθηματική ευφυΐα και ρίσκο. Κυρίως αυτό. Δηλαδή υπάρχει πάνω από όλα η κρίσιμη απόφαση: τι να κρατήσεις και τι να χάσεις... Αρχικά η τέχνη, η δημιουργία, το κάθε έργο, ξεκινάει με τους δύο στρατούς πλήρεις, δεκαέξι πιόνια αριστερά και δεκαέξι πιόνια δεξιά... Πληθωρισμός, συνωσ...
Διαβάστε περισσότερα...
Θεόδωρος Πανταλέων (δίγλωσση-σκληρόδετη έκδοση)
60 χρόνια ζωγραφική - ελληνικά/αγγλικά
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-6333

Τι είναι Τέχνη; Το μέσα μας ρούχο. Το άλλοθι στη γυμνότητά μας. Ίσως και η ύστατη δυνατότητά μας για μιαν επανάσταση χωρίς μεσσιανικά πρόσημα· σαν θρησκεία χωρίς μεταφυσική -αλλά με τον τρόμο παρόντα- και σαν φιλοσοφία ενσαρκωμένη σε εικόνες και λέξεις. Η Τέχνη είναι ένα ψέμα πιο πολύτιμο από την οποιαδήποτε χρησιμοθηρική αλήθεια και μια εμπειρία τόσο αποκλειστική όσο και ο θάνατος, που βιώνεται μεν κατά μόνας, αλλά και που εξορκίζει τη μοναξιά. Τέχνη είναι επίσης εκείνη η διαδικασία που μεταμορφώνει θαυμαστά την πρόσθεση σε πολλαπλασιασμό...
Διαβάστε περισσότερα...
ΒΛΑΣΗΣ ΚΑΝΙΑΡΗΣ: ΓΕΝΕΘΛΙΟΝ
Κωδ. Πολιτείας: 2829-0157

(. . .) Ο Κανιάρης είναι ο τρυφερός και οξυδερκής απολογητής των τοίχων της Αθήνας από την Κατοχή ως την Αντίσταση και από τον αδελφοκτόνο αλληλοσπαραγμό ως τη δικτατορία των συνταγματαρχών. Είναι ένας καταξιωμένος και διεθνώς αναγνωρισμένος δημιουργός της πρωτοπορίας, που δεν παύει να διακηρύσσει το εικαστικό του πιστεύω με αμιγώς ιθαγενή αλλά και ευτελή υλικά. Σε μια εποχή αφόρητου καταναλωτισμού, όπως η τωρινή, τα έργα του κατασκευασμένα με τέτοια υλικά, με παλιά και πολυχρησιμοποιημένα πράγματα, φθαρμένα ρούχα και ό,τι δύσκολα θα συγκρ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ
ΑΠΟ ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΜΠΡΕΣΙΟΝΙΣΤΕΣ ΣΤΟΝ ΠΙΚΑΣΟ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-1091

Ας μιλήσουμε λοιπόν για τέχνη, ας μιλήσουμε για ζωγραφική, ας μιλήσουμε για τη δύναμή της, την τιμή της και την κρίση της. Ας μιλήσουμε για τις αισθητικές μορφές, δηλαδή για τη λυδία αυτή λίθο που διαφοροποιεί το καλλιτεχνικό από το εμπορικό αντικείμενο. Ας μιλήσουμε για την τεράστια παράδοση της δυτικής εικονογραφίας, και μάλιστα ας δώσουμε έμφαση στην εξής οπτική γωνία: πώς βλέπει ένας Έλληνας ολόκληρο τον πολιτιστικό ορίζοντα με σημείο εκκίνησης αυτήν εδώ την εσχατιά της Βαλκανικής. Ας δούμε τη γοητευτική ιστορία της ζωγραφικής έχοντας...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΚΙΑΜΑΧΙΕΣ Ή Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ
Εκδότης: ΝΙΚΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3008-0328

Η ενδιαφέρουσα αυτή μορφή του λαϊκού θεάτρου προέρχεται από τον οθωμανικό Karagoz, που παιζόταν από τον 16ο αιώνα στην Κωνσταντινούπολη και αργότερα σε όλες σχεδόν τις επαρχίες της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. Στα Βαλκάνια η παρουσία του μαρτυρείται για πρώτη φορά στις αρχές του 17ου αιώνα. Οι Έλληνες γνώριζαν τον Καραγκιόζη ήδη στα χρόνια της Τουρκοκρατίας, όπως αναφέρει αυτόπτης μάρτυρας που είδε παράσταση στη φαναριώτικη Αυλή του Βουκουρεστίου στα τέλη του 18ου αιώνα. Το θέαμα ήταν διαδομένο σε όλες τις μεγάλες πόλεις και παιζόταν από Εβρα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΔΡΑΜΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ
ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ - ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΜΙΑΣ ΕΠΟΧΗΣ
Εκδότης: UNIVERSITY STUDIO PRESS
Κωδ. Πολιτείας: 0870-1334

Μιλώντας ειδικότερα για την τέχνη στον τόπο μας, θα έλεγα ότι ο Διαμαντής Διαμαντόπουλος παραμένει ο μεγάλος άγνωστος της νεοελληνικής ζωγραφικής. Ένας ακατάταχτος, αταξινόμητος κατ' ουσίαν δημιουργός που δεν αρκέστηκε μόνο να εισαγάγει φόρμα στα καθ' ημάς -όπως ήταν και παραμένει ο συρμός- και να την επενδύσει σε εντόπια υλικά, αλλά παράλληλα να επινοήσει μια φόρμα απόλυτα προσωπική, ιδιαίτερη και μυστηριώδη, διαφοροποιούμενος από ζωγράφους που γνώρισε και αγάπησε. Καθιστώντας τον κόσμο εικόνα, όπως θα 'λεγε ο Χειμωνάς, και καταθέτοντας έ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΡΩΤΕΣ ΜΙΣΟΙ, ΜΙΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΑ
ΣΑΝ ΔΙΗΓΗΜΑΤΑ
Εκδότης: ΝΙΚΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3008-0274

Μικρός μ' άρεσε το παιχνίδι «όλοι τους και μόνος μου». Αλλά και τώρα που μεγάλωσα, το ίδιο «γοητευτικά ανώφελο» παιχνίδι παίζω. Ένα παιχνίδι που μπορεί να μην κερδίζεις ποτέ, αλλά δεν έχεις τίποτε και να χάσεις. Τουλάχιστον να μην τους δώσεις τη χαρά ότι σε νίκησαν. Τη μόνη χαρά που νιώθουν οι πνευματικά πληβείοι και οι συναισθηματικά στερημένοι. Όλοι εκείνοι δηλαδή που ζευγαρώνουν αλλά δεν πολλαπλασιάζονται, που γονιμοποιούνται αποκλειστικά από μίσος και ζήλια, τρεφόμενοι με μέλανα ζωμό και μαύρο γάλα. Το 90% των φιλικών σχέσεων, των «συμ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ
ΜΑΚΗ ΘΕΟΦΥΛΑΚΤΟΠΟΥΛΟΣ - ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ
Εκδότης: ΝΙΚΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3008-0289

Ο Μάκης Θεοφυλακτόπουλος είναι ένας ζωγράφος που μπορεί να αποδίδει την ερωτική πράξη σαν ένα επεισόδιο θανάτου και τολμάει να ζωγραφίσει τους νεκρούς ακόμα και όταν εκείνοι δεν έχουν πεθάνει. Νομίζω πως σπάνια συμβαίνει να συμπίπτει τόσο πολύ το έργο με τη ζωή ενός καλλιτέχνη, εν προκειμένω ενός ζωγράφου, όπως συμβαίνει με τον Θεοφυλακτόπουλο. Έναν άνθρωπο εκρηκτικά βίαιο -κατά την ίδια την ομολογία του- αλλά και απίστευτα τρυφερό, απόλυτο, αλλά και έτοιμο να αναγνωρίσει το λάθος του, "κακό" και με τους άλλους και με τον εαυτό του, αλλά κ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙΟ ΜΙΚΡΩΝ ΕΡΩΤΩΝ
Κωδ. Πολιτείας: 3090-0015

- Άγγελος ή Έρωτας; Και άγγελος και έρωτας. - Και θάνατος; Και θάνατος. - Ποιος τα'χατες, μικρόν είπε θεό τον Εωσφόρο; [Από την έκδοση]...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΧΡΟΝΟΣ, ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΟΥΣ
ΟΜΑΔΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ 24 ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΠΕΝΑΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2829-0220

Υπάρχουν στιγμές, σπάνιες δυστυχώς, όπου η Τέχνη απαλλάσσεται από τις αγοραίες της υποχρεώσεις ή τις διακοσμητικές ανασφάλειες και βρίσκεται, ενώ βράζει η τρικυμία, στην κορυφή του πιο τρομερού, του πιο ψηλού κύματος. Δευτερόλεπτα μετά, θα κατακρημνισθεί στα υδάτινα βάραθρα της φθοράς, θα έχει όμως προλάβει να δει, να κατοπτεύσει, το κακό και το καλό του σύμπαντος κόσμου. Αυτό το θαύμα ούτε κατασκευάζεται ούτε προαναγγέλλεται. Απλώς συμβαίνει. Και μάλιστα συμβαίνει στα μουσεία όταν αυτά απεκδύονται τους σοβαροφανείς ρόλους και γίνονται λίγ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΗΦΑΙΣΤΟΣ ΔΕΣΜΩΤΗΣ
ΤΟ ΣΠΙΤΙ-ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΟΥ ΜΕΜΑ ΚΑΛΟΓΗΡΑΤΟΥ
Εκδότης: ΝΙΚΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3008-0284

Τι είναι η γλυπτική; Μια κατασκευή με καλλιτεχνικές προϋποθέσεις που προκύπτει από τη λάξευση, το πλάσιμο, τη χύτευση ή άλλη παρεμφερή επεξεργασία. Επίσης η μνημείωση ενός αντικειμένου στο χώρο. Τουτέστιν η πρόταξη ενός πράγματος με εμφανή όγκο και προφανείς τρεις διαστάσεις στον τρισδιάστατο χώρο. Ήδη εξ ορισμού το γλυπτό απαιτεί ένα μέγεθος· οι μικρές διαστάσεις είτε ως ανάγκη -μικρογλυπτική- είτε ως άποψη -μινιμαλισμός- δεν ανατρέπουν αυτή τη βασική προϋπόθεση του όγκου. Από τούδε και στο εξής ονομάζουμε αυτή την κατασκευή, η οποία διεκ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΒΑΤΑΝΙΔΗΣ ΣΤΑΘΗΣ - ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΜΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟ
Εκδότης: ΝΙΚΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3008-0295

Κατά βάθος όλη η ιστορία της ζωγραφικής είναι μία επανεγγραφή. Οι νεότεροι ζωγράφοι είτε ως άσκηση και μαθητεία είτε ως απάντηση στην πρόκληση της αυθεντίας των μεγάλων δασκάλων, δημιουργούν τις συνθέσεις των σχολιάζοντας έμμεσα ή άμεσα τα έργα των παλαιότερων. Βρίσκοντας έτσι, μέσα από την άσκηση και την υποταγή, τον εαυτό τους. Μέσα από τον διάλογο αλλά και τη ζήλεια. Την ταύτιση αλλά και την εναντίωση. Τον θαυμασμό αλλά και την διαφορά. Ούτε και αυτός ο ιδιοφυής και ανατρεπτικός Πικάσο δεν θέλησε να ξεφύγει από αυτόν τον κανόνα. Απεναντ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΛΛΗΝΟΜΟΥΣΕΙΟΝ (ΔΕΚΑΤΟΜΟ)
ΕΠΤΑ ΑΙΩΝΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1430-0233

"Ελληνομουσείον" ονόμαζε ο Ευγένιος Γιαννούλης ο Αιτωλός τη σχολή που ίδρυσε στα Βραγγιανά Αγράφων το 1645. Εκεί θα διδάξει αργότερα ο Αθανάσιος Γόρδιος. "Ελληνομουσεία" ονόμαζαν οι λόγιοι του νεοελληνικού διαφωτισμού τα σχολεία των υποδούλων. Το Ελληνομουσείο είναι ο χώρος της πραγματικότητας αλλά και της ουτοπίας, όπου καλλιεργούνται τα γράμματα, ο ελληνικός λόγος και θεραπεύονται οι τέχνες, δηλαδή η μυθολογία της εικόνας. Το Ελληνομουσείον αποτελεί ακόμη την ιδανική πρόταση για την παιδεία του σήμερα. (Από την παρουσίαση της έκδοσης)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΓΙΑΓΙΑΝΝΟΣ
ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΕΝΟΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
Εκδότης: 24 ΓΡΑΜΜΑΤΑ
Κωδ. Πολιτείας: 5594-0704

Πρόκειται για ένα sui generis δημιουργό. Ένα τέτοιο γεγονός [...] είναι ιδιαίτερα ευχάριστο γιατί απαλλάσσει τον κριτικό από το άχαρο έργο της ένταξης σε προκατασκευασμένα σχήματα ή διαμορφωμένες σχολές και του δίνει τη δυνατότητα να μελετήσει το έργο ως αυθύπαρκτη οντότητα. Επίσης ο Γιαγιάννος δρα ανεξάρτητα από την εγχώρια Σχολή Καλών Τεχνών. Αυτό σημαίνει ότι άσκησε τα εκφραστικά του μέσα πέραν κάποιας καθηγητικής αυθεντίας και δεν επηρεάστηκε από το κλίμα της Σχολής η οποία -ιδιαίτερα στις αρχές της δεκαετίας του '70- ασκούσε σημαντική...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΕΤΡΑΗΜΕΡΟΣ - ΤΟ ΚΟΡΑΚΙ
Εκδότης: ΝΙΚΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3008-0262

ΜΑΡΙΑ: Δάσκαλέ μου. (Γονατίζει) ΜΑΡΘΑ: (Αποσβολωμένη) Γι' αυτό ήρθες; Επειδή φοβάσαι; Για να σε κρύψουμε; Ακούστε λόγια! Εμείς; Αυτό θέλεις από εμάς; Να σε προστατέψουμε; Αλίμονό μας! Κι η δύναμή σου; Και τα θαύματα; Ω, τι αδικία! Καλύτερα φύγε. (Φωνάζει) Φύγε τώρα. Φύγε! ΜΑΡΙΑ: Μάρθα! Δάσκαλέ μου, μην την ακούς! (Τον αγκαλιάζει διστακτικά κι έπειτα πιο αποφασιστικά) ΘΑΥΜΑΤΟΠΟΙΟΣ: Κρύψε με εσύ τουλάχιστον. Δεν έχω πού αλλού να πάω, κρύψε με ως αύριο. ΜΑΡΙΑ: Αχ, το ξέρω. Το τώρα είναι εκείνο που αύριο θα πονέσει. (Από την παρουσίαση στο οπι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΑ ΤΕΜΕΝΗ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΤΟΥ ΙΣΛΑΜ
Εκδότης: ΜΙΛΗΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2801-0040

Η αρχιτεκτονική και η αισθητική των μουσουλμανικών μνημείων άρρηκτα συνδεδεμένη με την ιστορία της Θράκης και την εκεί εγκατάσταση των Μουσουλμάνων. Η έκδοση περιλαμβάνει όλα τα τεμένη της Θράκης και γίνονται ιστορικές και αισθητικές προσεγγίσεις ανάμεσα στη βυζαντινή ναοδομία και στα ιερά κτίσματα του πρώιμου Ισλάμ. (Από την παρουσίαση της έκδοσης)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΛΛΗΝΟΜΟΥΣΕΙΟΝ (ΔΙΤΟΜΟ)
ΕΞΙ ΑΙΩΝΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ
Εκδότης: ΜΙΛΗΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2801-0021

(...) Το «Ελληνομουσείον» επιχειρεί μια τέτοια εξιστόρηση της ελληνικής ζωγραφικής καθώς τη θεωρεί εύγλωττο και αυτάρκες εποικοδόμημα του νεοελληνικού βίου αλλά και κομμάτι της αείζωης καθημερινότητάς μας, εφόσον η ζωγραφισμένη εικόνα μας συνοδεύει σταθερά, είτε με δέος είτε με συγκίνηση είτε ακόμη και με θυμηδία, τόσο σε δημόσιους χώρους όσο και στην ιδιωτική καταφυγή. Από τις αγιογραφίες ή τα τέμπλα του παρελθόντος ως τα διαφημιστικά πανώ και τις γελοιογραφίες των εφημερίδων ο υποψιασμένος θεατής μπορεί ν' ανιχνεύσει την ύπαρξη μιας γενι...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Εκδότης: ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ
Κωδ. Πολιτείας: 2760-3732

Ένα λεύκωμα με θέμα την ιστορία του graffiti και της street art από την απαρχή τους στις λεωφόρους της Νέας Υόρκης μέχρι σήμερα. Τέσσερις καλλιτέχνες του δρόμου με έδρα την Αθήνα και διεθνή απήχηση, ο Μανώλης Αναστασάκος, ο Cacao Rocks, ο WD (Wild Drawing) και η Όλγα Αλεξοπούλου, ενώνουν τις δυνάμεις τους και παρουσιάζουν τα έργα τους σε ένα μοναδικό λεύκωμα που περιλαμβάνει επίσης κείμενα του ιστορικού τέχνης και Αναπληρωτή Καθηγητή στο ΕΚΠΑ Μάνου Στεφανίδη και του αρχιτέκτονα, ιστορικού τέχνης και Αναπληρωτή Καθηγητή στην Αρχιτεκτονικ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΞ ΟΥΡΑΝΟΥ
ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΦΗ
Κωδ. Πολιτείας: 3090-0011

Πώς προσεγγίζει κανείς σήμερα το Άγιον Όρος; Εννοώ πώς προσεγγίζει αυτόν το διαχρονικό (άχρονο) χώρο τόσο σε πνευματικό επίπεδο όσο και σωματικά; Τόσο με τη διάνοια όσο και με τις αισθήσεις; Ο Άθως αποτελεί τη συμπυκνωμένη πληροφορία, το σύμβολο, που σαγηνεύει τους Χριστιανούς, τουλάχιστον, από την παιδική τους ηλικία. Και ενώ νομίζει κανείς ότι γνωρίζει τα βασικά γι' αυτό το μαγικό μέρος, κάθε φορά που επανέρχεται, είτε ως προσκυνητής είτε ως ερευνητής είτε ως φιλοπερίεργος περιηγητής, του αποκαλύπτεται ένας άλλος Άθως. Όμοια όταν ξεφυλλί...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Podcast – Βίος και Πολιτεία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

Το δωμάτιο με τις πεταλούδες
RILEY LUCINDA
€17.70 €8.85
(-50%)
Κερδίζετε €8.85
Η ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΩΣ ΠΕΔΙΟ ΣΥΝΥΠΑΡΞΗΣ
ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΗΛΙΑΣ
€15.00 €7.50
(-50%)
Κερδίζετε €7.50

Βρείτε μας στο...

X
Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS