Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

STRINDBERG AUGUST

Ταξινόμηση κατά:   
ΠΑΣΧΑ
Κωδ. Πολιτείας: 7308-0194

Το Πάσχα είναι έργο των Παθών σε τρεις πράξεις, μοιρασμένες στις τρεις ημέρες της Μεγάλης Εβδομάδας, τη Μεγάλη Πέμπτη, τη Μεγάλη Παρασκευή και το Μεγάλο Σάββατο. Πηγές έμπνευσης το θεατρικό δρώμενο του Χριστού πάσχοντος που παρουσιαζόταν κάθε δέκα χρόνια, στο Oberammergau της νότιας Γερμανίας. Επομένως, συμπτωματικά επίκαιρο το καλοκαίρι του 1900. (Απόσπασμα από την έκδοση)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΕΣΠΟΙΝΙΣ ΤΖΟΥΛΙΑ - Η ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΗ - Ο ΠΑΡΙΑΣ
Εκδότης: ΜΕΘΕΞΙΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2743-0059

Η «μάχη των φύλων», η προαιώνια και αδιάλειπτη μονομαχία άντρα και γυναίκας, βρίσκει την πλήρη έκφραση στο έργο αυτό. Αλλά υπάρχει και μια άλλη σύγκρουση, αυτή ανάμεσα σε δύο κοινωνικές τάξεις. Η Τζούλια και ο Ζαν ανήκουν σε δύο διαφορετικές τάξεις. Η Τζούλια είναι μια αριστοκράτισσα που ξεπέφτει και ο Ζαν ο υπηρέτης που ανήκει σε μια λαϊκή τάξη που ανεβαίνει. Η όλη υπόθεση εκτυλίσσεται τη νύχτα του μεσο-καλόκαιρου, μια νύχτα γιορτής και μεθυσιού. Στο μονόπρακτο «Η πιο Δυνατή» ο Στρίντμπεργκ μάς δίνει έναν δυνατό μονόλογο. Μια παντρεμένη ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΣΟΝΑΤΑ ΤΩΝ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΩΝ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0287

Η σκηνή δείχνει το πρώτο και το δεύτερο πάτωμα ενός μοντέρνου γωνιακού σπιτιού. Στ' αριστερά το σπίτι συνεχίζει σε πτέρυγες στα δεξιά, έχει πρόσοψη σε δρόμο, που υποτίθεται ότι συνεχίζονται σε δεξιές γωνίες προς τους χαμηλούς προβολείς της σκηνής. Το διαμέρισμα στο ισόγειο τελειώνει μ' ένα στρογγυλό δωμάτιο στη γωνία. Από πάνω βρίσκεται ένα μπαλκόνι, που ανήκει στο διαμέρισμα του δεύτερου πατώματος. Ένας ιστός σημαίας είναι μπηγμένος στο μπαλκόνι. Όταν οι σκιές σηκώνονται στα παράθυρα, φαίνεται από μέσα ένα άγαλμα μιας νέας γυναίκας από ά...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΕΣΠΟΙΝΙΣ ΤΖΟΥΛΙΑ (ΝΑΤΟΥΡΑΛΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ)
Η ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΗ (ΜΟΝΟΠΡΑΚΤΟ)
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0283

Ο Αύγουστος Στρίντμπεργκ μοιάζει, σαν φυσιογνωμία και σαν δυναμισμός ψυχής, να ξεπερνάει το έργο του. Είναι από εκείνες τις μεγαλοφυΐες που φαίνονται ασύντακτες, γιατί δε χωράνε σε κανένα πλαίσιο, σε κανένα σύστημα, σε καμιά καθιερωμένη μορφή. Τους λείπει και το κατώτερο έστω όριο του μέτρου. Έτσι, βλέπουμε το μεγάλο αυτό δραματουργό να επικοινωνεί δύσκολα με το ευρύτερο κοινό, να μη γίνεται ποτέ, ενόσω ζει, συγγραφέας "επιτυχίας". Σ' αντιστάθμισμα όμως, αν ξεπερνάει το μέτρο, ξεπερνάει και την εποχή του. Πανθομολογούμενα, είναι ο πιο πρωτ...
Διαβάστε περισσότερα...
TOTEN-INSEL
Εκδότης: ΠΕΡΙΣΠΩΜΕΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 3369-0051

Αμέσως μετά τη σονάτα των φαντασμάτων ο Στρίντμπεργκ ξεκίνησε να γράφει το Toten-insel, έχοντας ως σημείο αναφοράς τη θεατρική εικονογράφηση της μεταθανάτιας ζωής. Παραπέμποντας πάντοτε στον μνημειώδη πίνακα του Arnold Bocklin "Το νησί των νεκρώ", η απεικόνιση της "ζωής" μετά το ορόσημο της στιγμής του θανάτου αποτελεί το κεντρικό μοτίβο του έργου. Η ζωή επέκεινα, όπως αυτή σκιαγραφείται θεατρικά από τον Στρίντμπεργκ στο Toten-insel, που μεταφράζεται για πρώτη φορά στη γλώσσα μας, ακολουθεί σε αδρές γραμμές τις απόψεις του θεοσοφιστή Swede...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ
Εκδότης: ΠΛΕΘΡΟΝ
Κωδ. Πολιτείας: 3490-0180

ΑΔΕΛΦΟΣ: Αργείς πολύ ακόμα. ΚΥΡΙΟΣ: Έρχομαι αμέσως. ΑΔΕΛΦΟΣ: [Χαιρετάει τον Ζαχαροπλάστη] Καλησπέρα κύριε Σταρκ, τι φοβερή ζέστη... [Κάθεται στο παγκάκι] ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΗΣ: Καλησπέρα κύριε Πρόξενε, ναι, ναι, κάνει φοβερή ζέστη κι εμείς όλη μέρα σήμερα βράζαμε μαρμελάδες... ΑΔΕΛΦΟΣ: Αλήθεια... είχε πολλά φρούτα φέτος. ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΗΣ: Αρκετά κρύα η άνοιξη αλλά το καλοκαίρι ανυπόφορα ζεστό εμείς που μείναμε στην πόλη το νιώσαμε... ΑΔΕΛΦΟΣ: Εγώ χθες γύρισα από την έξοχη. Όταν τα δειλινά μικραίνουν θέλει κανείς να επιστρέψει... ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΗΣ: Εγώ μ...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΠΑΤΕΡΑΣ
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3330-2691

ΙΛΑΡΧΟΣ Η Βέρθα είναι ακόμα παιδί. Δεν έχει τη δική μας πείρα για να ξέρει ποιά είναι τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ένα κορίτσι της ηλικίας της. ΛΑΟΥΡΑ Ναι, αλλ' αφού εμείς διαφωνούμε - καλύτερα ν' αφήσουμε τη Βέρθα ν' αποφασίσει. ΙΛΑΡΧΟΣ Όχι! Δε θ' αφήσω κανέναν - ούτε γυναίκα, ούτε παιδί - να με υποκαταστήσει στα δικαιώματά μου! Βέρθα, πήγαινε μέσα! (Η Βέρθα βγαίνει) ΛΑΟΥΡΑ Δεν την άφησες να μιλήσει, γιατί φοβήθηκες ότι θα 'ρθεί με το μέρος μου. [...] όταν μιλάει κανείς για τον Αύγουστο Στρίντμπεργκ, αναφέρεται στον κατεξοχήν μετρ της...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΣΟΝΑΤΑ ΤΩΝ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΩΝ
Κωδ. Πολιτείας: 7308-0160

Η Σονάτα των φαντασμάτων που ο Στρίντμπεργκ έγραψε για το οικείο θέατρό του, για μια μικρή σκηνή με μόνιμους συντελεστές, για περιορισμένο αριθμό θεατών, στην παραγωγή του Εθνικού ξεπέρασε το αυστηρό πλαίσιο που έθεσε ο συγγραφέας για τα έργα δωματίου και αντιμετωπίστηκε ως «εκκωφαντική έκρηξη». Με τα πρόσωπα να ζουν μόνο «στη φαντασία και στο ασυνείδητο». Η πρόταση του Χουβαρδά ήταν για τη δεκαετία του 1980 τολμηρή και ενδιαφέρουσα, αν και σε κατοπινές παραγωγές, νέοι σκηνοθέτες, κυρίως στον βορρά, αντιμετώπισαν τη "Σονάτα των φαντασμάτων...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΕΣΠΟΙΝΙΣ ΖΥΛΙ - Η ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΗ
Εκδότης: ΗΡΙΔΑΝΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1890-0244

Στα περισσότερα έργα του Στρίντμπεργκ οι γυναίκες είναι οι δήμιοι, όμως η Δεσποινίς Ζυλί η νεαρή κόρη του κόμη, γίνεται το θύμα του γοητευτικού υπηρέτη της Ζαν και το αντρικό φύλο δείχνει να παίρνει την εκδίκηση του. Το σύντομο μονόπρακτο "Η πιο δυνατή" είναι ένας μονόλογος μιας παντρεμένης προς την αντίζηλο της κι ερωμένη του άντρα της, όπου περιγράφεται με οξυδέρκεια αυτή η αέναη πάλη του ανθρώπου, η ερωταπόκριση ανάμεσα στον εαυτό του "δικαστή" και στον εαυτό του "κατηγορούμενο". (Από την παρουσίαση της έκδοσης)...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΠΑΤΕΡΑΣ
Εκδότης: ΗΡΙΔΑΝΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1890-0319

Ο Στρίντμπεργκ καταγράφει μια αναντίρρητη αλήθεια της ζωής, ότι δύο ισχυρές προσωπικότητες είναι αδύνατον να συμβιώσουν στον ίδιο χώρο. Κάποια στιγμή θα ξεσπάσει ο πόλεμος, που θα κρατήσει μέχρι ν' αποδειχτεί ποιος είναι ο πιο δυνατός, και τότε ο ηττημένος θα πρέπει να παραδεχτεί την υπεροχή του αντιπάλου του. Η σύγκρουση μεταξύ των δύο φύλων δεν είναι άλλη από την πανάρχαιη αντιπαλότητα ανάμεσα στη λογική του άντρα και το δυσμάχητο ένστικτο της γυναίκας. Σκοπός και των δύο είναι η εξουσία, που τη διεκδικούν οχυρωμένος ο καθένας στον δικό ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΟΝΕΙΡΟΔΡΑΜΑ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0286

Το σκηνικό παρουσιάζει ένα τοπίο στα σύννεφα. Μοιάζουν με απόγκρεμνα βράχια που κρατάν στην κορφή τους ερειπωμένα κάστρα. Διακρίνονται οι αστερισμοί του Λέοντος, της Παρθένου και του Ζυγού. Στο κέντρο ο πλανήτης Ζευς λαμποκοπάει. Η Αγνή, η κόρη του Θεού Ίντρα, στέκεται στο πιο ψηλό σύννεφο. (Από τον πρόλογο της έκδοσης)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΕΣΠΟΙΝΙΣ ΤΖΟΥΛΙΑ
Κωδ. Πολιτείας: 1335-0097

Τον αγαπάω, πάρα πολύ, αλλά θα πρέπει και να τον μισώ, επίσης. Νομίζω ότι αυτό έγινε χωρίς να το έχω καταλάβει. Αυτός όμως μου καλλιέργησε την απέχθεια για το ίδιο μου το φύλο. . . μισή γυναίκα και μισός άντρας! Τίνος λάθος είναι αυτό που συνέβη; Του πατέρα μου. . . της μητέρας μου. . . δικό μου; Δικό μου; Γιατί, δεν έχω τίποτα που να είναι δικό μου. Ούτε μια σκέψη μου δεν υπάρχει που να μην προέρχεται από τον πατέρα μου ούτε ένα πάθος που να μην προέρχεται από την μητέρα μου και τώρα αυτό το τελευταίο -ότι όλα τα ανθρώπινα πλάσματα είνα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΟΝΟΣ
Εκδότης: ΣΚΑΡΙΦΗΜΑ
Κωδ. Πολιτείας: 9021-0003

Στην ωριμότητά του, ο Αύγουστος Στρίντμπεργκ, ο μεγάλος Σουηδός συγγραφέας, πέρασε από μια κρίση προσωπικότητας που ξεπέρασε τα όρια του ψυχικού διχασμού. Νοσηλεύτηκε σε ψυχιατρική κλινική, και κατόρθωσε να βγει από τον κίνδυνο του πνευματικού σκοταδιού με σκληρό προσωπικό αγώνα. Αλλά δεν βγήκε αλώβητος. Για αρκετά χρόνια μετά, δυσκολευόταν στην επαφή του με τους ανθρώπους. Κι έτσι, κατέληξε να μείνει μόνος. Το αυτοβιογραφικό βιβλίο του "Μόνος", καρπός αυτής της περιόδου, είναι μια αριστουργηματική καταγραφή της αυτοαπομόνωσής του, αλλά κα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΙ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ
Εκδότης: ΗΡΙΔΑΝΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1890-0377

Στους "Δανειστές" φαίνεται πεντακάθαρα η πάλη των ψυχών για επικράτηση και στη συνέχεια υποδούλωση της μιας στην άλλη. Το έργο δεν είναι μια σπουδή στον έγγαμο βίο, στη φθορά και στα αδιέξοδα της συμβίωσης: είναι μια ρωμαϊκή μονομαχία με πεδίο αναφοράς τον θάνατο. Ο Στρίντμπεργκ καταγράφει με ωμή σαφήνεια τις στρατηγικές που ακολουθούν οι ήρωές του οδεύοντας προς την αναπόφευκτη εξόντωσή τους, αγνοώντας τη συνείδησή τους, αφού έχουν απεμπολήσει τη μνήμη τους για να επιδοθούν σε πρωτοφανούς κυνισμού επιθέσεις. (Από την παρουσίαση στο οπισθό...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΓΑΝΤΙ
Κωδ. Πολιτείας: 7308-0186

Στην Ελλάδα το Μαύρο γάντι παρουσιάστηκε άπαξ, την παραμονή των Χριστουγέννων του 1989, ως χριστουγεννιάτικο δρώμενο από την Ελληνική Ραδιοφωνία. Ο Βάιος Παγκουρέλης, υπεύθυνος του θεατρικού αρχείου της ΕΡΤ, μου πρότεινε να μεταφράσω το έργο, προκειμένου να μεταδοθεί πανηγυρικά λόγω εορτών, αλλά και για να συσχετιστούν οι συμβολισμοί του κειμένου με τη λήξη της δεκαετίας του 1980. Τη σκηνοθεσία ανέλαβε ο Γιώργος Ρεμούνδος και πήραν μέρος επίλεκτοι ηθοποιοί. Τους αναφέρω με τη σειρά που παρουσιάστηκαν στη Ραδιοτηλεόραση: Ανδρέας Μπάρκουλης,...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΑΣΧΑ - ΠΑΡΙΑΣ
ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ - ΜΟΝΟΠΡΑΚΤΟ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0000

Γραμμένο στο χάραγμα του αιώνα μας κι' ύστερα από την κρίση του "Ινφέρνο" το Πάσχα αποτελεί ένα σταθμό της Στριντμπεργκικής δραματουργίας. Βρισκόμαστε ακριβώς στη στιγμή, που ο μεγάλος Σουηδός συνέρχεται από τις ψυχονευρωτικές του κρίσεις και προσπαθεί να ξαναφτιάξη τη ζωή του για τελευταία φορά, να βρη την ισορροπία ανάμεσα στο θετικό του πνεύμα και τη μυστικιστική του ιδιοσυγκρασία, να ξεπεράση τις φοβίες, που τον κατατρέχουν και το φάσμα της παρακμής. Το ένστικτό του, ανυπόταχτο, δαιμονικό τον επιτάσσει και πάλι. Αποτέλεσμα αυτής της επ...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΧΟΡΟΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ
Εκδότης: ΗΡΙΔΑΝΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1890-0340

Ο Άουγκουστ Στρίντμπεργκ κατά πάσα πιθανότητα, χρησιμοποιεί σαν καμβά για το έργο του τη ζωή του ζεύγους Φιλπς. Η αδελφή του Άννα είχε παντρευτεί τον καθηγητή Ούγκο Φιλπς, και ο Στρίντμπεργκ διατηρεί πολύ στενές σχέσεις με τους δύο έως το 1900, οπότε μαλώνει μαζί τους, μάλλον διότι ο Ούγκο Φιλπς υποστηρίζει μερικούς συγγραφείς που ο Στρίντμπεργκ αντιπαθεί. Τον Οκτώβριο του 1900 οι Φιλπς γιορτάζουν την εικοστή πέμπτη επέτειο του γάμου τους (στοιχείο που κυριαρχεί στο Πρώτο Μέρος του "Χορού του θανάτου") και ο Στρίντμπεργκ αρνείται να παραστ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΕΣΠΟΙΝΙΣ ΤΖΟΥΛΙΑ
Εκδότης: ΝΕΦΕΛΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2990-0204
ΜΗΤΡΙΚΗ ΣΤΟΡΓΗ - ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΘΑΝΑΤΟ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0786
Η ΣΟΝΑΤΑ ΤΩΝ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΩΝ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0564

Είναι τρομακτικό, όπως και η ίδια η ζωή, όταν πέφτουν τα λέπια από τα μάτια μας και βλέπουμε τα πράγματα όπως είναι. Το έργο έχει στέρεη φόρμα και περιεχόμενο, τη σοφία που έρχεται με την πάροδο της ηλικίας, καθώς η γνώση συσσωρεύεται και μαθαίνουμε να κατανοούμε. Με αυτόν τον τρόπο ο "υφαντής" υφαίνει τη μοίρα των ανθρώπων. Μυστικά σαν αυτά (του έργου) υπάρχουν σε κάθε σπίτι. Οι άνθρωποι είναι πολύ εγωιστές για να το παραδεχτούν. Οι περισσότεροι κομπάζουν για την καλή τους τύχη και κρύβουν τη μιζέρια τους. Ο Συνταγματάρχης παίζει την προσ...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΤΟ 1821 ΚΑΙ Η ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΥ
ΣΚΑΡΙΜΠΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
€8.48 €4.24
(-50%)
Κερδίζετε €4.24
ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
HELLIER CHRIS
€30.00 €13.50
(-55%)
Κερδίζετε €16.50

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS